NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Περιμένοντας Τα Χριστούγεννα

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Περιμένοντας Τα Χριστούγεννα

Περιμένοντας τα Χριστούγεννα βολτάραμε στα μαγαζιά,


  φωτογραφίσαμε τον γελαστό άγιο Βασίλη και το ξωτικό του,



 αγοράσαμε βιβλία για δώρα,



 χαζέψαμε το μουσικό συγκρότημα που έδινε τον καλύτερο εαυτό του κάτω απ' το ψιλόβροχο






και μετά σπίτι ο καθένας στα δικά του, εγώ καταπιάστηκα να φτιάξω τα σοκολατάκια που είχα βάλει στο μάτι εδώ και μέρες και θέλω να τα προσφέρω δώρο σε μια καλή μου φίλη






το μικρό αστροπελέκι σε αγώνες ιστιοπλοϊκούς και το μεγάλο με το κινητό στο χέρι και τ' αυτιά τα ακουστικά για να μην ακούει γκρίνιες



με αγριοκοίταξε όταν με πήρε είδηση και μου γρύλισε να σταματήσω να τον φωτογραφίζω



 κι εγώ αθώα : "δεν φωτογραφίζω εσένα αγοράκι μου, το διάφραγμα ρυθμίζω .. " κι έστρεψα τον φακό σε ουδέτερα σημεία


παίζοντας με το βάθος πεδίου (για να μην ξεχνάμε και τα μαθήματα φωτογραφίας).



Να περνάτε καλά!

22 σχόλια :

  1. Χρόνια πολλά και καλά! Με υγεία και χαρά! Καλό βράδυ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλές ευχές κι από μένα κοριτσάκι, φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υγεία κι Αγάπη!
    Φιλιά πολλά καλή μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχαχαχα! Ακόμα γελάω με το βλέμμα του υιού!
    Τελικά μια χαρά τα πας με τις φωτογραφίες!
    Χρόνια πολλά και καλά! Με υγεία πάνω απ' όλα Τζίνα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eσύ γελάς αλλά εμένα μου κόβονται τα πόδια όταν με κοιτάει έτσι χαχαχαχαχα..
      Νά 'σαι καλά Αριστάκι μου, πάντα γερή, δυνατή και ... δοτική όπως μόνο εσύ ξέρεις!

      Διαγραφή
  5. Χρονια πολλα Νιοβη μου (ξερεις... το συνήθειο!!!) και καλα, με υγεια για σενα και την οικογενεια σου! Σουπερ οι βολτιτσες σας, εμεις δυστυχως δεν μπορεσαμε να απολαύσουμε πολλες βολτες με τα τρελα ωράρια του καλου μου... Και του χρονου να 'στε καλα να απολαυσετε κι αλλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μη νομίζεις κατ' ευθείαν μετά τη δουλειά πήρα τ΄ αστροπελέκια (τους είχα δώσει ραντεβού στον δρόμο) και ξαμοληθήκαμε.
      Αν έμπαινα σπίτι δεν επρόκειτο να ξαναβγώ με καμία κυβέρνηση..
      Πολλές ευχές και τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  6. Γιορτινές, χαρούμενες, όμορφες φωτογραφίες περιμένοντας τα Χριστούγεννα
    Πάντα χαρές !!!
    Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά 'σαι πάντα γερή και χαρούμενη Γιαγιά Κασσιανή, κάθε καλό στην οικογένειά σου!
      Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά Τζίνα! Να περάσετε πολύ όμορφα!!! Να χαρείτε οικογενειακές στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρονια πολλά τζινάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσουν οι φωτος σου! κι εκείνα τα σοκολατάκια, φοβερά φαίνονται!
    Ωραία καταγραφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν άνθρωποι που βγάζουν τόσο υπέροχες φωτογραφίες λένε πως τους αρέσουν οι δικές μου, τότε νιώθω πως δεν πάνε χαμένα τα μαθήματα... :)))

      Διαγραφή
  10. πολύ όμορφα όλα...η τελευταία φώτο μου άρεσε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν μου λέτε πως σας αρέσουν οι φωτογραφίες μου νιώθω σαν το μικρό παιδί που του χαρίζουν καραμέλες!!!
      φιλιά Δελφινάκι :))

      Διαγραφή


--