NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Πέφτει Η Βροχή

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Πέφτει Η Βροχή

Bρέχει.


Κι είναι από τις σπάνιες φορές που είμαι σπίτι.
Στο γραφείο δεν έχουμε ορατότητα στον εξωτερικό χώρο.
Δεν βλέπουμε αν βρέχει, έχει ήλιο ή χιονίζει.
Στο κέντρο ενός τεράστιου χώρου πολλών τετραγωνικών υποψιαζόμαστε την βροχή από τον ήχο της στην σκεπή κι άλλες φορές ζητάμε πληροφορίες από συναδέλφους οδηγούς που έρχονται από τον έξω κόσμο και μας ενημερώνουν για το τί γίνεται.
 Έτσι σήμερα καθισμένη στο τραπέζι της κουζίνας, με τραβηγμένες τις κουρτίνες απολαμβάνω την σπάνια εμπειρία.



Μ' αρέσει αυτός ο καιρός.
Κι αν δεν είχαμε τους χωμάτινους δρόμους έξω και γύρω από το σπίτι να γεμίζουν με λάσπη σκάλες και είσοδο, θα μου άρεσε πολύ περισσότερο.
Ας είναι.
Δεν μπορεί να τα έχει όλα κανείς.
Στην πρωινή ησυχία του σπιτιού πίνω τον πρωινό καφέ κι αφήνω το νου μου να τρέξει..





Καλημέρα!!


υγ. δεν θέλω να προκαλέσω το δημόσιο αίσθημα αλλά περιμένω το πετρέλαιο που παραγγείλαμε,  κοπιάστε!
   

28 σχόλια :

  1. Και εμενα μου αρεσει αυτος ο καιρος....Ειδικα αυτη τη στιγμη που πινω καφεδακι στην ηρεμια...Καλημρες Τζινα μου...Χρονια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αφροδίτη μου.. μα είναι τέλειος.. να πέφτει η βροχή και να την χαζεύεις με μια κούπα ζεστό καφέ στο χέρι!
      Τί άλλο να ζητήσεις; :))

      Διαγραφή
  2. Γιατί να προκαλέσεις το δημόσιο αίσθημα?...μπράβο!!!
    Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι...έτσι γίνεται τώρα...ένας βάζει πετρέλαιο, όλοι χαίρονται και χειροκροτούν...κι αν ήσουν και κοντά θα μας είχες εκεί τώρα...χαχα!!
    Πανέμορφες οι εικόνες σου και αποπνέουν μια ζεστασιά που καθόλου ανάγκη δεν έχουν από πετρέλαια!!
    Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tελικά να δεις που η κρίση (και όχι ο χρυσός όπως έλεγε μια παλιά διαφήμιση) θα μας φέρει πιο κοντά..
      Πού καταντήσαμε!
      Να ντρέπεσαι και να νιώθεις στενόχωρα όταν έχεις το αυτονόητο!
      Και πάλι καλημέρα Μαράκι μου :)

      Διαγραφή
  3. Κι εδώ τη βροχή χαζεύουμε από το παράθυρο!
    με το καλό να τη δεχτείτε!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντού βρέχει σήμερα!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σας Νάσια μου.. τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    2. να το δεχτειτε...στο μυαλό μου ειχα τη βενζινη που πρεπει να βαλω στο αυτοκίνητο....

      Διαγραφή
    3. απόρησα κι εγώ ... αφού γράφω πως βρέχει τί εννοεί "με το καλό να τη δεχτείτε;"
      χαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  4. Κι εδώ βρέχει και δεν την θέλω την βροχήηηηηηηηηηηηη!!!! Μελαγχολώ...
    Ευτυχώς εδώ έχουμε αέριο, γιατί πέρσι την έβγαλα μ' ένα κλιματιστικό και τα είδα όλα, καθότι κρυουλιάρα!!!
    Πολλά φιλιά Νιόβη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φιλιά πολλά κι από μένα Σοφάκι... τυχερή που έχεις αέριο.. από το πρωί περιμένω και άφαντο το πετρέλαιο... ουφ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμ, δεν θα ανάψεις το τζάκι για να μην προκαλείς αιθαλομίχλη, εμ, θα νιώθεις τύψεις που ανάβεις το καλοριφέρ;; Έλεος! Εγώ ως...ανώτερος άνθρωπος που είμαι, τα βρίσκω υπερβολικά όλα αυτά. Που μένεις είπαμε;;;;....!! Χαχα!! Φιλιά πολλά και χαλλλαρά, η βροχή είναι τέλεια όταν είμαστε μέσα και δεν τρέχουμε έξω σαν τους παλαβούς! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μέχρι αυτή τη στιγμή το φορτηγό με το πετρέλαιο δεν έχει έρθει.
    στην αρχή έπαθε κάποια ζημιά και μετά κόλλησε εκατό μέτρα πριν το σπίτι στις λάσπες.
    αν δεν είναι αυτό μάτι τότε τί είναι;
    κανα καλό ξεμάτιασμα ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίζω αυτή την στιγμή που σου γράφω να έχει έλθει το πετρέλαιο και να είστε στα ζεστά!
    Και εμείς είχαμε βροχερή ημέρα και έτσι θα είναι και η νύχτα από ότι φαίνεται!

    Καλό βράδυ και χρόνια πολλά και ζεστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το φορτηγό με το πετρέλαιο παραμένει κολλημένο στη λάσπη, ο άντρας μου είναι έξω στην βροχή εδώ και μια ώρα προσπαθώντας να βοηθήσει τον οδηγό να ξεκολλήσει.
    τράτζικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρέχει παντού σήμερα και δε μου αρέσει καθόλου η βροχή.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και συνεχίζει...
      για σένα που δεν σου αρέσει η βροχή θα' ναι απαίσιο!
      υπομονή :))

      Διαγραφή
  11. Τζινάκι, πέρασα βιαστικά ν'αφήσω τσ'ευχές μου και μια μεγάααααλη αγκαλιά!
    Αυτή η ευκαιρία να χαζεύω τη βροχή από το παράθυρο, είναι κάτι που μου λείπει κι εμένα..
    Ελπίζω να μην ταλαιπωρηθήκατε πολύ με το φορτηγό, ε;
    Να γεμίσεις τις μπαταρίες σου τώρα στις σύντομες διακοπούλες σου.
    Σας σκέφτομαι όλες/ους!

    Φιλί γλυκό από το ξενιτεμένο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσάκι κι εγώ σε σκέφτομαι, ελπίζω να μην εξαντλείς τον εαυτό σου κατά πως το συνηθίζεις!

      φιλί και ζεστή, σφιχτή αγκαλιά :))

      υγ. το φορτηγό πριν μισή ώρα ξεκόλλησε κι έφερε το πετρέλαιο, τράτζικ!!

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφη ατμόσφαιρα!
    Χρόνια πολλά κ Καλά Τζινάκι!

    Έτσι κ εμείς στη δουλειά δεν βλέπουμε τίποτα απ έξω...δράμα!
    Με το καλό το πετρέλαιο!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς στα τυφλά;
      παρηγορητικό .. γιατί νόμιζα πως μόνο στην δική μας εταιρεία έχουμε το προνόμιο της απόλυτης .. τύφλας χαχαχαχαχα

      φιλιά πολλά Κατερινάκι :))

      Διαγραφή
  13. Κερνάς καφεδάκι;
    Την ώρα που θα είναι αναμμένο το καλοριφέρ, κατά προτίμηση.
    Ωραία ατμόσφαιρα Τζίνα μου! Για λίγο, μπήκα στην οθόνη και κάθισα μαζί σου στο τραπέζι της κουζίνας...
    Καλά να περνάς & να χαίρεσαι την οικογενειακή γαλήνη και θαλπωρή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. έλα.. έχουμε ανάψει καλοριφέρ, έχουμε ζεστό καφέ και κεικ που μόλις βγήκε από τον φούρνο!!
    κόπιασε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να έρθω κι εγώ;;;;;;;
    Είναι όμορφα να χαζεύεις την βροχή, να χαίρεσαι την κάθε στιγμή της μέρας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ θα'ρθεις οπωσδήποτε κάποια στιγμή, είναι ντροπή να είμαστε σχεδόν γειτονιά και να μη βλεπόμαστε!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Τζινάκι μου!! τι όμορφες εικονες!
    Έχεις βραβειάκι!!! Το αξίζεις και με το παραπάνω :)
    Φιλιά πολλά
    http://www.mydreamland.gr/%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%B9/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω αφήσει την απαντησή μου στο σπιτικό σου.
      οφείλω όμως να σε ευχαριστήσω άλλη μια φορά κι εδώ.
      ευχαριστώ πολυ πολυ Μαράκι μου :))

      Διαγραφή
  17. Εύχομαι να το απόλαυσες από την ομορφιά του σπιτιού σου..τι όμορφος και ρομαντικος ο χώρος εκεί στο τζάκι!
    Εμένα πάλε δε μου αρέσει αυτός ο καιρός ο χειμώνας και ότι αυτός αφορά
    εγώ ειμαι καλοκαιρινό :)
    καλή χρονιά με υγεία κ αγάπη εύχομαι και ότι επιθυμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τί δελφινάκι θα ήσουν άλλωστε αν σου άρεσε ο χειμώνας;
      Καλή χρονιά κοριτσακι, εύχομαι το 2014 να κρύβει τα καλύτερα για σένα!!!

      Διαγραφή


--