NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ό,τι Αρχίζει Ωραίο Τελειώνει Με Πόνο

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Ό,τι Αρχίζει Ωραίο Τελειώνει Με Πόνο

Ό,τι αρχίζει ωραίο, τελειώνει με πόνο.
Οι πικραμένες καρδιές το ξέρουνε μόνο.
Κι αυτοί που γυρίζουν στην δουλειά μετά από ολιγοήμερη άδεια.
Όπως η αφεντιά μου.
Τί ωραία που ήταν η βδομάδα που πέρασε!
Μια βδομάδα όμως που πέρασε και πάει..
Πάει και πίσω δεν γυρνάει.
Μια βδομάδα που είχε χαλάρωση, ξεκούραση, ύπνο, βόλτες και αργούς ρυθμούς δίχως ένταση και άγχος!
Αυτά αρνήθηκα να τα θυμηθώ σε όλη την διάρκεια της βδομάδας Μου.
Μια βδομάδα που είχε ΚΑΙ στολισμούς εορταστικούς..
Άφησα τ' αστροπελέκια ν' ασχοληθούν με το χριστουγεννιάτικο δέντρο που βαριέμαι θανάσιμα..

να κρεμάσουν τις μπάλες και τα παιχνίδια στα κλαδιά του


κι εγώ ασχολήθηκα με το υπόλοιπο σπίτι, μέσα κι έξω...
Βάζοντας παντού λαμπάκια που λατρεύω το φως τους

και φροντίζοντας τις μικρές λεπτομέρειες σε όλες τις γωνιές του σπιτιού



 κρεμάσαμε αστέρια σε όλα τα πλάτη και τα μήκη του σπιτιού




και τέλος φτιάξαμε μουστοκούλουρα σε χριστουγεννιάτικη βερσιόν!..
μη ρωτήσετε ποιανού ήταν η ιδέα...
Ένας (ή μάλλον μία) είναι η τρελή στο σπίτι μας, η γράφουσα...




Καλό μήνα λοιπόν..
Καλή εβδομάδα και..
Καλό μου κουράγιο!

(δεν θέλω να πάω, δεν θέλω να πάω, δεν θέλω να πάω, δεν θέλω να πάω, δεν θέλω να πάω, δεν... )


23 σχόλια :

  1. καλό μήνα και του χρόνου το δεντράκι σας!!!! Πανέμορφο το Χριστουγεννιάτικο σκηνικό στο σπίτι σας Τζίνα μου, καλά Χριστούγεννα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όση κούραση (για να μην πω εξόντωση) κι αν φέρνει αυτή η εποχή με τα ξεσηκώματα, καθαρίσματα, συμμαζέματα, στολίσματα, την λατρεύω! Μόνο που θα ήθελα κι εγώ λίγες μέρες άδεια αλλά δεν προβλέπεται. Ισως μόνο τις δύο παραμονές για να πάω τα παιδιά για κάλαντα. Ωραία τα ... αστεράτα μουστοκούλουρα ! Και του χρόνου να είσαστε καλά να ξαναστολίσετε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Τζίνα μου...
    Οι γωνιές του σπιτιού σας μύρισαν Χριστούγεννα...να ευχηθώ να είναι λαμπερά με ανταμώματα και χαρές!!
    Πολλά φιλιά
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζίνα, ειλικρινά ενθουσιάστηκα με τις φωτογραφίες!!!!
    Πανέμορφη δουλειά.

    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίος ο στολισμός και τα μουστοκούλουρα μοσχομύρισαν μέχρι εδώ !!!
    και του χρόνου λοιπόν και καλές γιορτές !!!!
    Εξαιρετική ανάρτηση και καλαίσθητη...
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα! Ωραία η διακόσμηση η Χριστουγεννιάτικη. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι φωτο σου ειναι απλα ξεσηκωτικές!
    επειδή δεν έχεις κατά αποκλειστικότητα την τρέλα δεν δίνεις και την συνταγή για τα μουστοκούλουρα και υπόσχομαι να τα κάνω και εγω χριστουγεννιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω πω πω.. όσο βλέπω στολισμένα τα σπιτάκια σας, τόσο νευριάζω με τις τεμπελιές μου.
    Πόσο βαριέμαι το στόλισμα εν μέσω καύσωνα, δεν περιγράφεται.. Άσε που έχω βαρεθεί
    πλέον να βλέπω χριστουγεννιάτικα δεντράκια με σαγιοναρίτσες! Χα χα. Την επόμενη φορά
    που θα πάω σε σπίτι γνωστού, θα βγάλω μια φωτογραφία! Είναι τόσο αστεία..

    Ελπίζω να γέμισες τις μπαταρίες σου και να ξεκουράστηκες! Φιλί γλυκό από Μελβούρνη
    και καλό μήνα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΖΙΝΆΚΙ
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ να ξαναστολίσετε και ν απολαύσετε το σπίτι σας και να περάσετε έναν όμορφο γιορτινό,ζεστό στις καρδιές μήνα!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό Μήνα Τζήνα μου και του χρόνου!!!!! Ο στολισμός τέλειος.... οι φωτογραφίες υπέροχες.... και τα μουστοκούλουρα φανταστική ιδέα για χριστουγεννιάτικα κουλουράκια, θα υπάρχουν όμως μέχρι τα χριστούγεννα??? χα!χα!χα! Φιλιά και ευχές... νάστε καλά και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ φιλη μου ειναι πανεμορφα ολα!
    και του χρονου με υγεια!
    να χερεσαι την οικογενεια σου!
    φιλακια πολλα!
    καλο μηνα να εχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αξίζει τον πόνο όμως!
    εγω τωρα θα πονέσω από το χτεσινό ωραίο....
    φιλιά! καλό μήνα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τζίνα μου και του χρόνου να είσαστε καλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα!!! Να έχετε τις πιο χαρούμενες γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μας έβαλες στο γιορτινό κλίμα, ωραίες και χαρούμενες φωτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα Τζινάκι!
    Μύρισε Χριστούγεννα! Πόσο χρειάζεται σε όλους μια αδειούλα...!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραίο δέντρο! Όλα δηλαδή είναι ωραία! Άντε και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά τι τέλεια τα μουστοκούλουρα???τα ζήλεψα!!
    κάθε γωνιά την έκανες γιορτινή,υπέροχα φαίνονται όλα..
    μετά από τέτοια ατμόσφαιρα που μυαλό για δουλειά ε?
    καλή δύναμη!! :D
    καλό μήνα εύχομαι,γεμάτο φως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εδώ μέσα είναι ο Παράδεισος αγάπη μου γλυκιά!!
    (Και ποιος θα ήθελε να πάει στη θέση σου;... άδικο έχεις;;...)
    Σε φιλώ γλυκά και καλό μήνα και καλό βράδυ και καλές γιορτές, αμήν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή δύναμη Τζίνα μου! να περάσετε πολλές ευχάριστες και ξεκούραστες στιγμές στις γιορτές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι όμορφα τα στολίσματα σας! Και του χρόνου να είστε καλά! Λατρεύω κι εγώ τα λαμπάκια και γεμίζω παντού το σπίτι.. πολλές τρελές μαζευτήκαμε μάλλον :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τωρα να ευχηθώ καλο μηνα στην μέση του δεν λέει... Τζίνα μου .. ομως θα σου ευχηθώ απο καρδιάς και του χρόνου να στολίσετε ...έτσι ...και τι όμορφα που το κανατε το στολισμα !!!!!..Ειδες τα αστροπελέκια σου;;; οχι για να μην τους την λές..χι.χι. τέλειο έγινε το δέντρο σας..
    λαμπακια παντού ΄΄ε;; απίθανα..!!!!! και του χρόνου.. να είστε καλα ,,, φιλακια πολλα εστω και αργοπορημενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--