NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Αρραβώνες!

Κυριακή 4 Απριλίου 2010

Αρραβώνες!



Σαν χθες ήσουν ένα τόσο δούλι μελαχροινό μωρό.
Σαν χθες σ'έκλεινα στην αγκαλιά μου κι "έπαιζα" την μαμά, μιας κι εγώ η ίδια ήμουν ακόμα παιδί.
Σαν χθες κρατούσα τα παχουλά σου δαχτυλάκια για να κάνεις τα πρώτα σου βήματα.
Σαν χθες σε συνόδευα την πρώτη σου μέρα στο σχολείο και σ'έβλεπα συγκινημένη ν'απομακρύνεσαι με τ'άλλα παιδιά.
Σήμερα καμάρωσα το μικρό μου αγόρι, άντρα πια, δίπλα στην σύντροφο που διάλεξε να χαράζει νέα πορεία.

Τέτοιες στιγμές είναι πολλά αυτά που θες να πεις, όμως τα χείλη αρνούνται ν'ανοίξουν κι ο κόμπος στον λαιμό ανεβαίνει και σε πνίγει.
Έτσι προσπάθησα να κλείσω μέσα σε μια ζεστή αγκαλιά όλα όσα είχα μες την καρδιά μου.
Με τα μάτια γεμάτα δάκρυα σας αγκάλιασα σφιχτά και σας ευχήθηκα να είστε...


ευλογημένοι και καλοτάξιδοι!!



29 σχόλια :

  1. Να σου ζησουνε και να τους χαιρεσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ Princess, Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευλογημένοι και παντα αγαπημένοι σύντροφοι!
    να σας ζήσουνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη! Να σου ζήσουν τα παιδιά, να είναι ευτυχισμένα και με το καλό και στα άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nα σου ζησουν!!!Πάντα καλά μαζι και ευτυχισμενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσι μου να σου ζήσουν και να είναι ευτυχισμένοι!Υγεία και τύχη μες απ την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά - Χριστός Ανέστη
    Να σας ζήσουν και να είστε όλοι ευτυχισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ θερμά όλους και όλες. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε σας και τις οικογένειές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να σου ζήσουν!
    πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη, χρόνια Πολλά!!
    Να σου ζήσουν, πολλές ευχές από καρδιάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. inMUSIClost, Έλενα σας ευχαριστώ πολύ. Χριστός Ανέστη, υγεία και χαρά σε σας και τους αγαπημένους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
    να σου ζήσουν, πάντα ευτυχισμένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Νιόβη μου και να σου ζήσουν οι νεομνηστευθέντες. Και στ' αστροπελέκια με το καλό, που λέει ο λόγος!!!
    Άντα βρε και γιαγιά σύντομα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχου, να σου ζησουν τα παιδια Αρεμαρε μου. 3 Απριλη αρραβωνιαστηκα πριν.. πολλα χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σκρουτζάκο, Γαστεροπλήξ, Αγγελική, Δεσποινάριο σας ευχαριστώ από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τί γλυκά λόγια!!!Να σας ζήσουν και Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ωωωω...δηλαδή τώρα έγινες πεθερά? όχι θανάσιμη ελπίζω, χε χε....Να σου ζήσουν και να τους στηρίζεις γιατί χρειάζονται τη βοήθεια σου, πίστεψε με. Καλώς σε βρίσκω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. να είναι πάντα ευτυχισμένοι (εσύ είσαι ήδη - το καταλάβαμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Aληθώς ανέστη porcupine!
    pink fish, μετά από τέσσερις γιούς, η νύφη είναι η κόρη που πάντα περίμενα :)
    blueprints, καλά κατάλαβες, ένα σου λέω... γελάνε και τα μουστάκια μου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να σου ζήσουν .
    Πω πω !!!... Ζηλεύω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγκινητικό!!Να σου Ζήσουν , πάντα ευτυχισμένοι!! να στε ολοι καλα!!εάν θες, ευχήσου κ στα δικα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΕΡΝΑΩ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Aντε και με πήραν τα ζουμιά, βρε.
    να τα χαίρεσαι, καλοστεριωτοι και καλά στέφανα...
    δυο φιλιά στα αστροπελέκια περικαλώ πολύυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Silia,.. και στων παιδιών σου :))


    sunshine,.. και στα δικά σου :))


    Σκρουτζάκο, πάντα με την καλή κουβέντα :))


    Zoυζούνα, σ'ευχαριστώ πολύ (θα μεταφέρω τα φιλιά στ'αστροπελέκια.. )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να σου ζήσυνε Τζίνα μου!

    Ότι καλύτερο για τη ζωή τους.

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σ'ευχαριστώ πολύ Βάσια..και στου παιδιού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--