NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Η Αμοιβή Μου

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Η Αμοιβή Μου

Έχουν περάσει κιόλας εννέα χρόνια.
Εννέα χρόνια από τότε που βγήκαμε χέρι χέρι από την πόρτα του ιδρύματος.
Θυμάμαι πως φτάσαμε σπίτι, ο Βασίλης ήταν στο νηπιαγωγείο κι ο μπαμπάς είχε πάρει άδεια απ'τη δουλειά του για να κρατήσει το μαγαζί όσο εγώ θα ήμουν μαζί σου.
Σου έδειξα τους χώρους του σπιτιού.
Τόσο διαφορετικοί αλήθεια από τη μεγάλη αίθουσα με τα πολλά κρεββατάκια του ιδρύματος που μεγάλωσες.
Σου έδειξα το δωμάτιό σου και θυμάμαι πως στην αρχή μπέρδευες τις πόρτες όταν ήθελες να πας στο μπάνιο.
Και χάζευες με όλα τα καινούργια που έβλεπες.
Σου έκανε εντύπωση η ηλεκτρική κουζίνα, το σίδερο που σιδέρωνα τα ρούχα.. πράγματα κι αντικείμενα που δεν είχες δει μέχρι τώρα.
Κι άπλωνες το χεράκι σου να τα αγγίξεις, να τα νιώσεις, να τα καταλάβεις...
Κι έτρεμα μη καείς, μη χτυπήσεις, μη πάθεις κακό.
Και περάσαμε δύσκολα τον πρώτο καιρό.
Κι εσύ κι εμείς.
Γιατί έπρεπε να μάθουμε ο ένας τον άλλον και δεν ήταν εύκολο.
Είχες ζήσει τριάμισυ χρόνια στο ίδρυμα κι έπρεπε τώρα να μάθεις σε άλλο τρόπο ζωής.
Με άλλα πράγματα και άλλους ανθρώπους.
Και πείσμωνες και θύμωνες - μια σταλιά σκατό - κι άνοιγες την πόρτα και μου έλεγες θα φύγω.
Κι απελπιζόμουν πως πάει δεν θα τα καταφέρουμε.
Κι ήταν στιγμές που - ναι το παραδέχομαι - μετάνιωσα για όλο αυτό.
Όμως η αγάπη μου για σένα μεγάλωνε μέρα την μέρα.
Κι αυτό μου έδινε δύναμη.
Κι έκανα κουράγιο και προσπαθούσα να μένω ήρεμη στις προκλήσεις και στις δοκιμασίες που μου έβαζες.
Όχι πως δεν σου φώναξα, όχι πως δεν σε μάλωσα.
Όμως το έκανα όπως ακριβώς γινόταν και με τον Βασίλη.
Γιατί μέρα τη μέρα δεν σας ξεχώριζα πια.
Και χθες είχαμε ραντεβού με την ψυχολόγο του ιδρύματος.
Είχε προηγηθεί μια επαφή μεταξύ εσένα κι εκείνης προ καιρού και σε είχε περάσει διάφορα τεστ.
Και χθες πήγαμε με τον μπαμπά σου να μας πει τα συμπεράσματα των τεστ.
Και μας είπε πως είσαι ένα πολύ έξυπνο παιδί, που δεν τα παρατάει εύκολα, κοινωνικό, χαρούμενο και δοτικό.
Και πως κάναμε πολύ καλή δουλειά και σου έχουμε εμφυσήσει αξίες και σωστές βάσεις για να γίνεις ένας αξιόλογος άνθρωπος.
Και συγκινήθηκα...
Κι έκλαψα...
Γιατί αυτό ήταν η αμοιβή μου!!





 



102 σχόλια :

  1. Τζίνα μου , κατάλαβα καλά; Είσαι ανάδοχος γονιός;
    Είμαι στη δουλειά. θα ξαναπεράσω να σχολιάσω με την ησυχία μου, κοριτσάρα μου!
    Καλή σου μέρα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι... είμαστε ανάδοχοι γονείς του Παναγιώτη και είμαι πολύ περήφανη για τον τέταρτο γιο μου!!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ υποκλίνομαι χαρά μου!
      Βαθιά συγκλονισμένη! Δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!

      Μπορώ να σε φέρω σε επαφή με ένα ελληνόπουλο κορίτσι μας που κάνει μεταπτυχιακά στην Αυστραλία; Θα έχει υπό την εποπτεία της την επιστημονική εφημερίδα του Πανεπιστημίου και θέλει να ασχοληθεί ιδιαιτέρως με την αναδοχή στην Ελλάδα.

      Διαγραφή
    3. Φυσικά... θα χαρώ ιδιαιτέρως να βοηθήσω με οποιοδήποτε τρόπο.
      Το email μου στην διάθεσή σου :-))

      Διαγραφή
    4. Δεν μπορώ να μικρύνω τη γραμματοσειρά, για να μείνουν μεταξύ μας τα όσα θα πω... Κλαίω. Και πρώτη φορά το παραδέχομαι δημόσια. Κλαίω επειδή κάνω το ίδιο λειτούργημα, μόνο που εγώ μένω μαζί τους. Σε εκείνα τα λευκά δωμάτια με τα πολλά κρεβάτια... Κλαίω όταν τα βλέπω να μεγαλώνουν, κλαίω κι όταν φεύγουν από δίπλα μου. Κλαίω για το πώς καμαρώνει η Αριστέα για μένα. Κλαίω για την αγάπη, ελπίδα, κατανόηση... αλλά και για τις αμφιβολίες και τις δυσκολίες που διαβάζω και γνωρίζω ότι φωλιάζουν μέσα σου και μέσα μου από πρώτο χέρι. Καλή Πατρίδα!

      Ήταν η πιο όμορφη ανάρτηση που διάβασα σήμερα...

      Διαγραφή
    5. Διατηρώ επαφές με μια από τις βρεφοκόμους που μεγάλωσε τον Παναγιώτη και ξέρω την προσφορά και το δέσιμο που υπάρχει, φιλιά πολλά κορίτσι μου :-)

      Διαγραφή
  2. Ο,τι και να πω ξερεις οτι ειναι λιγο!ξερεις οτι σε θαυμαζω απεριοριστα γι αυτη σου την πραξη! μακαρι να το καναμε περισσοτερες μανουλες! θα θελα να κανεις μια αναρτηση για την αναδοχη!! εισαι απλα αναδοχος ή τον εχεις υιοθετησει;; το αναδοχος σημαινει οτι καποια στιγμη μπορει να στον παρουν; τρεμω στη σκεψη και μονο...
    να σαι παντα καλα Τζίνα μου και εσυ ο αντρας σου και τα 4 αγορια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mάχη μου είμαστε ανάδοχοι και ναι στην αναδοχή υπάρχει ο κίνδυνος να υιοθττηθεί το παιδί και να στο πάρουν.
      Όμως στη δική μας περίπτωση ήταν ήδη τριάμισυ χρονων κι αυτό ήταν αρνητικό για υιοθεσία για τον Παναγιώτη, καθώς τα ζευγάρια που θέλουν να υιοθετήσουν στην πλειοψηφία τους ζητούν το παιδί να είναι μωρό..
      Τώρα δε που έχει φτάσει σχεδόν 13 δεν υπάρχει καν κίνδυνος.
      Ο Παναγιώτης είναι και θα μείνει δικό μας παιδί :-))

      Διαγραφή
  3. 1000 μπραβο!!!!! Η μια αδερφη της μαμας μου εχει ετσι ενα κοριτσακι και τη λατρευουμε τη μικρη! Ειναι ΔΙΚΟ ΜΑΣ παιδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνεται αλλιώς Ελεάνα μου, δεν γίνεται να μην τα αγαπάς γιατί αυτά τα παιδιά είναι παιδιά της καρδιάς μας :-))

      Διαγραφή
  4. Συγκινήθηκα με αυτα που διάβασα!!!
    Μπράβο σας, να είστε καλά.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! Είναι σπουδαίο αυτό που έκανες..! Το ξέρεις έτσι;
    Μακάρι να είχαν και άλλοι γονείς την δική σας νοοτροπία..
    Να είστε καλά και να χαίρεστε την οικογένειά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nά' σαι καλά Κατερίνα κι εγώ θα ήθελα να μπορούσαν περισσότεροι γονείς να προσφέρουν την θαλπωρή της οικογένειας... υπάρχουν τόσα πολλά παιδάκια στα ιδρύματα που την έχουν ανάγκη κι όπως μου είχε πει κάποτε η κοινωνική λειτουργός "το χειρότερο σπίτι είναι προτιμότερο απ'το καλύτερο ίδρυμα"......
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω λόγια ΚΥΡΙΑ μου, ΜΑΝΑ,ΜΑΜΑ,ΜΗΤΕΡΑ...να σε έχει καλά ο Θεός εσένα και τα παιδιά σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Θεός να έχει καλά όλα τα παιδιά που μεγαλώνουν μέσα στα ιδρύματα και να τους προσφέρει μια οικογένεια.. :-)

      Διαγραφή
  7. ΜΠΡΑΒΟ ΤΖΙΝΑ ΜΟΥ!! Μπράβο!! Καλά που υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα!! Κι εμένα θα με ενδιέφερε μια ανάρτηση σχετικά με την αναδοχή. Πιστεύω πολλοί άνθρωποι θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα για το θέμα!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα πιστεύω πως αν κάποιος ενδιαφέρεται υπάρχουν δεκάδες τρόποι να αντλήσει πληροφορίες, δεν ξέρω αν θα ήθελα να κάνω μια τέτοιου είδους ανάρτηση που μόνο ένας ειδικός θα έπρεπε να κάνει...

      Διαγραφή
    2. Να κάνουμε μαζί μια! :) Η Αριστέα έκανε το "προξενιό" και θα ήθελα πολύ να επικοινωνήσουμε μέσω e-mail.

      Διαγραφή
    3. Mε βρίσκεις .. απροετοίμαστη.. δεν ξέρω.. δεν ήθελα να μπω στα μονοπάτια των ειδικών...
      Όμως ό,τι θελήσεις είμαι στην διάθεσή σου :-)

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια σ' εσένα και τον Χρήστο για την δουλειά που κάνατε με τον Παναγιώτη, αλλά και με όλα σας τα παιδιά !!! Το να διαμορφώνεις όμορφους, δυνατούς, χαρούμενους και δοτικούς χαρακτήρες είναι το ωραιότερο πράγμα του να είσαι γονιός.

    Σκέφτομαι κι εγώ πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο της αναδοχής, Τζίνα μου. Μπορώ να σου στείλω email να σε ρωτήσω κάποιες λεπτομέρειες, σε παρακαλώ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το συζητώ... στην διάθεσή σου για οτιδήποτε θέλεις :-))

      Διαγραφή
  9. Δύσκολες πίστες για δυνατούς και αξιόλογους ανθρώπους...τίποτε άλλο, μόνο σεβασμός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εισαι αξια θαυμασμου!!!μπραβο μπραβο μπραβο!!!!εχεις μεγαλωσει ενα πολυ καλο παιδι!!αυτο που δεν καταλαβαινω γιατι μπορουν να παρουν ενα παιδι απο τον αναδοχο για να υιοθετηθει απο αλλη οικογενεια και οχι απο την αναδοχη;φιλια και να χαρεσαι τα αγορια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί η ανάδοχη οικογένεια -στην προκειμένη περίπτωση εμείς- έχουμε παιδιά ... υπάρχουν όμως ζευγάρια που δεν έχουν... οπότε...

      Διαγραφή
  11. έκανες άι κάνεις το καλύτερο και γι αυτό το παιδί ,αλλά δίνεις και ένα μεγάλο μάθημα ζωής και στα παιδιά σου μ'αυτή σου την αναδοχή!!!!
    εύχομαι τα καλύτερα για όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ πήρα μαθήματα απ' τους δικούς μου γονείς... βλέπεις η αναδοχή υπάρχει στην οικογένεια από γενιά σε γενιά σχεδόν :-))

      Διαγραφή
  12. δεν έχω λόγια, από τα πιο όμορφα πράγματα, τις πιο όμορφες στιγμές. όταν δίνεις τόση αγάπη απλόχερα, πόση πληρότητα νιώθεις! μπράβο σου θα πω και εύχομαι μια μέρα να σου μοιάσω! :) να είσαι καλά, φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Nά' σαι καλά.. όλοι μας έχουμε αποθέματα αγάπης, απλά χρειάζονται τον κατάλληλο χρόνο (που είναι διαφορετικός για τον καθένα από μας) για να ανέβουν στην επιφάνεια..
    Φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαίρομαι πολύ που έστω και διαδικτυακά γνώρισα έναν τόσο αξιόλογο και δυνατό άνθρωπο σαν και εσένα, θα χαιρόμουν πολύ να σε γνωρίσω από κοντά και να σου σφίξω το χέρι...Να είσαι πάντα γερή να φροντίζεις τα παιδάκια σου...Μπράβο Τζίνα μου, είναι το ωραιότερο πράγμα που έχω ακούσει εδώ και καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O καθένας μας είναι μοναδικός κι αξιόλογος γι' αυτό θα χαιρόμουν κι εγώ να σε γνωρίσω :-))

      Διαγραφή
  15. Χίλια μπράβο για την απόφαση που πήρατε που δεν είναι εύκολη. Καθόλου.. Τυχερός ο Πάναγιώτης που σας βρήκε αλλά και εσείς τυχεροί που τον έχετε.. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να κάτι τέτοια διαβάζω και ντρέπομαι που έχω δεύτερες σκέψεις για δεύτερο παιδί.
    Πολλά μπράβο στον Παναγιώτη, σε εσένα και την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι κάνουμε δεύτερες και τρίτες σκέψεις για τον ερχομό ενός παιδιού, δεν είσαι η μόνη.
      Κι αυτό γιατί δεν πιστεύουμε.. στο έλεος και τη χάρη του Θεού που βοηθά τους πάντες :-)

      Διαγραφή
  17. Δεν είμαι, όπως βλέπω, η μόνη που δεν έχω λόγια...
    Συγκίνηση και θαυμασμό αισθάνομαι για το μεγαλείο της ψυχής σας.
    Ευτυχώς, σε αυτόν τον μικρόκοσμο ("κύκλο" αν θέλεις) φίλων και συγγενών μου, μετρώ πέντε περιπτώσεις.
    Είστε αξιέπαινοι! Υποκλίνομαι σε όλους σας!...

    Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό είναι το σημαντικό και το ελπιδοφόρο.. να μην είμαστε μόνο εμείς, να υπάρχουν κι άλλοι..
      Και υπάρχουν.. απλά δε μιλάνε.. δεν το φωνάζουν.. :-)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Να'στε καλά Τζινάκι, να προσφέρετε την αγάπη σας απλόχερα..και με τα δύσκολα έρχονται οι ομορφότερες ανταμοιβές..είσαι και μαμά της καρδιάς λοιπόν, μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κι εσύ νά'σαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου :-)

      Διαγραφή
  19. Συγκινήθηκα πολύ με αυτά που διάβασα. Όσο σε γνωρίζω μέσω των αναρτήσεων σου, τόσο περισσότερο σε εκτιμώ. Θα πω ένα μεγάλο μπράβο μέσα από την καρδιά μου, αν και φοβάμαι ότι δεν είναι αρκετό.
    Πραγματικά είστε άξιοι θαυμασμού και μακάρι όλο και περισσότεροι γονείς να σκέφτονται όπως εσείς.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eρμιόνη μου.. δεν είμαστε - ευτυχώς - οι μόνοι.
      Θά'πρεπε όμως να μην υπάρχει ούτε ένα παιδάκι μέσα στα ιδρύματα, ΟΥΤΕ ΕΝΑ!!

      Διαγραφή
  20. Κάθε φορά καταφέρνεις να μας συγκινείς.Η πράξη σας μαρτυρά μεγαλείο ψυχής.Μέσα από τον οικογενειακό μου κύκλο ξέρω ότι οι δυσκολίες είναι πολλές αλλά ,όπως αναφέρεις, αξίζει η ανταμοιβή. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι να ακούω πως έχετε στον περίγυρό σας περιπτώσεις σαν τη δική μας...
      Κι όπως είπα πριν... θά' πρεπε να μην υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ παιδί σ'αυτά τα ιδρύματα :-)

      Διαγραφή
  21. εξαιρετικό! το κείμενο, η οικογένεια, τ' αστροπελέκια, η Αγάπη,

    ΟΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ο Θεος να σας δινει δυναμη για να συνεχιζεται το θεαρεστο αυτο εργο.σε νιωθω ΑΠΟΛΥΤΑ.εχουμε και εμεις ενα κοριτσακι με υιοθεσια μεσω ιδρυματος,ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ,και η ζωη μας ειναι τοσο γεματη οσο δεν περιγραφεται.θεωρω οτι η αναδοχη ειναι μια πραξη ακομα πιο ''δυσκολη'' απο την υιοθεσια επειδη ενεχει το φοβο και το ενδεχομενο του αποχωρισμου.σας ευχομαι απο καρδιας να μην τον νιωσετε ποτε. με θαυμασμο σε ολους εσας και ας μην σας γνωριζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να πιστεύω πως αυτός ο κίνδυνος δεν υπάρχει πια για μας, όχι μετά από τόσα χρόνια...
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.. να χαίρεστε το κοριτσάκι σας και να το δείτε όπως ακριβώς επιθυμείτε!

      Διαγραφή
  23. Δηλώνω τουλάχιστον συγκλονισμένος απο αυτά που διάβασα και έχω να ομολογήσω ότι πρώτη φορά ακούω για την αναδοχή! Είναι καταπληκτικό αυτό που κάνετε, ιδίως όταν πάντα υπάρχει ο "κίνδυνος" (είναι λάθος η επιλογή της λέξης αλλά δεν ξέρω πώς αλλιώς να το θέσω...) αυτό το παιδί να σας το πάρουν! Υποκλίνομαι - και το εννοώ μέσα απο τη καρδιά μου - στο μεγαλείο της ψυχής σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι ο μόνος .. πολύς κόσμος δεν γνωρίζει την αναδοχή.
      Και ναι... υπάρχει ο κίνδυνος να υιοθετηθεί το παιδί και να στο πάρουν, όμως ακόμα κι έτσι αν είναι για το καλό του κάνεις την καρδιά σου πέτρα κι εύχεσαι νά' ναι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  24. Κάποιες φορές οι λέξεις είναι πολύ λίγες μπροστά στο μεγαλείο των πράξεων και τη δύναμη της ψυχής.

    Σε θαυμάζω και με γεμίζεις αισιοδοξία!
    Όσο υπάρχουν άνθρωποι!

    Να είστε καλά, δυνατοί και γεμάτοι και εσύ και ο σύντροφός σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Πέρασα απ'το μπλογκ σου αλλά κάθε προσπάθειά μου να το προσθέσω στο bloglovin απέτυχε, δεν καταλαβαίνω γιατί...

      Διαγραφή
    2. Ω!Θα το δω άμεσα!
      Σε ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  25. Τζινα και αντρουλη της ειστε αξιοι θαυμασμου και μιμησης. Μπραβο σας. Μπραβο για την απεραντη αγαπη μεταξυ σας, γιατι μονο μια τεραστια αγνη αγαπη, μπαινει στην διαδικασια αναδοχης. Μπραβο στα αλλα 3 παιδια σου που αγκαλιασαν τον Παναγιωτη και εφτασε 13 ετων να γινει ενα τοσο καλο παιδι, χαρουμενο και δοτικο, στην αυγη της εφηβειας του. Οσα μπραβο και να σας λεμε εμεις ειναι λιγα, μπροστα στο καμαρι που νιωθετε οταν βλεπετε την ομορφη οικογενεια σας.
    Πραγματικα ειμαστε ολες πολυ περηφανες για σενα και προσωπικα θα ηθελα πολυ να σου μοιασω.
    Διαβασα παραπανω που γραφεις πως δεν θα ηθελες να γραψεις για την αναδοχη, αλλα πραγματικα θα μας βοηθουσες ολες να μαθουμε πολλα απο την σκοπια της μαμας. Οχι απο την πλευρα ενος ιδρυματος. Ποτε δεν ξερεις αν εσυ γινεις η αιτια να αυξηθουν οι αναδοχες μανουλες στην Ελλαδα. Σκεψου το....
    Να σας εχει ο Θεος παντα γερους και ευτυχισμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά' σαι καλά Δήμητρα, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, σε φιλώ :-)
      (όσο για το να γράψω για την αναδοχή, νομίζω πως με αυτή την ανάρτηση το έχω ήδη κάνει)

      Διαγραφή
    2. Μην μασάς, θα γράψουμε κάτι μαζί! Εάν δεν το κάνουμε εμείς, από τις δυο πλευρές της αναδοχής, ποιος θα το κάνει; (Θα το μεταφράσω και στην αγγλική και θα το δημοσιεύσω και στο ξένο ιστολόγιο μου, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα το εγκρίνουν και για την εφημερίδα μας εδώ στο εξωτερικό...) Τι θα γίνει με εκείνο το "προξενιό" της Αριστέας και το e-mail σου; Χα χα. Θα τα πούμε μέσω e-mail :)

      Διαγραφή
    3. To email μου υπάρχει στο πάνω μέρος της σελίδας στο tab επικοινωνία... φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Με συγκινήσατε. Πολύ. Να σας έχει καλά ο Θεός. (σε όποιον κι αν πιστεύετε). Να μας έχει καλά όλες τις μανούλες. Εγώ θα σας σκέφτομαι.
    Τζένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας είναι ο Θεός Τζένη, ορθόδοξοι χριστιανοί είμαστε...
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :-)

      Διαγραφή
  27. Καλή μου Τζίνα!! Το είχα καταλάβει βέβαια, από την αρχή που ξεκίνησα να σε διαβάζω, αλλά είναι άλλο να μαντεύεις και άλλο να επιβεβαιώνεται! ΜΠΡΑΒΟ! Όχι, λίγο είναι το μπράβο!! Βασικά, δεν υπάρχει τίποτα να πεις, μόνο ευχές ο Θεός να σε δυναμώνει και σε ανταμείβει καθημερινά, για αυτό το μεγάλο έργο που κάνεις κι εσύ κι ο σύζυγός σου! Πολύ συχνά σκέφτομαι ότι θα ήθελα να πάρω ένα από αυτά τα παιδάκια, που μας βγάζουν συχνά πυκνά διάφορες συνδέσεις στην τηλεόραση. Θα ήθελα να ΚΑΝΩ κάτι γι' αυτά, ουσιαστικό. Και γι'' αυτό σε θαυμάζω ακόμα περισσότερο. Γιατί θέλει πολλή δύναμη ψυχής. Σου στέλνω και πάλι την αγάπη μου!! Με συγκίνησες βραδιάτικα!! Εύχομαι πάντα τέτοιες ανταμοιβές και τέτοια δάκρυα χαράς!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kάτι τέτοιες συνδέσεις και ειδικά μέρες γιορτινές (κυρίως Χριστούγεννα) ήταν που με κινητοποίησαν κι εμένα Κατερίνα κι ενώ στην αρχή σκεφτόμουν να παίρνω κάποιο παιδάκι τα Σαββατοκύριακα ή στις γιορτές..στην συνέχεια το εξέλιξα το πράγμα, το οριστικοποίησα και το έκανα μόνιμο :-)))

      Διαγραφή
  28. Nα σου εκφράσω και εγώ την απέραντή μου εκτίμηση και αγάπη. Είσαι απο τους πιο αξιολογους ανθρώπους που έχω γνωρίσει διαδυκτιακά.
    Πολύ μεγάλο θέματα αυτά τ ης αναδοχής και της υιοθεσίας, δύσκολα και πολυσύνθετα. Δεν γνωρίζω πολλά για την αναδοχή, γνωρίζω όμως τις δυσκολίες της υιοθεσίας στην Ελλάδα. Πρέπει κάποτε να επανεξεταστούν και ίσως να απλοποιηθούν οι διαδικασίες που ασφαλώς πρεπει να προστατεύουν τα παιδιά αλλά που είναι πολύ χρονοβόρες.
    πολλά φιλιά Τζίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mη νομίζεις έχει την διαδικασία της και η αναδοχή.
      Από ψιλό κόσκινο σε περνάνε και παράλληλα ζητούν ένα σωρό χαρτιά..
      Ξεκινήσαμε Χριστούγεννα την διαδικασία και φθάσαμε τον επόμενο Σεπτέμβρη για να ολοκληρωθεί και να εγκριθεί....

      Διαγραφή
  29. Τζίνα ο,τι και αν πω θα είναι λίγο...είναι ένα θέμα που όποτε το συναντώ με πονάει πολύ. Όλες αυτές οι μακρόχρονες διαδικασίες για να γίνει μια υιοθεσία, για την αναδοχή δεν γνωρίζω ακριβώς τι γίνεται, αλλά πόσο με θλίβει που στην Ελλάδα τα ιδρύματα γεμίζουν και οι αγκαλιές παραμένουν άδειες...είναι μεγάλος ο σεβασμός για ανθρώπους σαν κι εσένα. Πραγματικά μακάρι να νιώσεις έτοιμη κάποια στιγμή να μοιραστείς όσα έζησες και μακάρι να δώσεις έτσι το έναυσμα να προχωρήσουν σε αυτό όσοι το σκέφτονται..
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γωγώ όπως είπα και πριν από σένα στη Μαρία και η αναδοχή είναι αρκετά χρονοβόρα.
      Σε περνάνε από κόσκινο, και βέβαια έχουν δίκιο.. πρέπει να βεβαιωθούν για την οικογένεια που θα τοποθετηθεί το παιδί, όμως ταπεινή μου γνώμη.... το παρατραβάνε...
      Κάπου σε κουράζουν και σε ταλαιπωρούν.
      Όμως όλα αυτά τα ξεχνάς όταν πάρεις απ' το χεράκι το μικρό πλασματάκι και διαβείτε την πόρτα του ιδρύματος... :-))))

      Διαγραφή
  30. ΜΠΡΑΒΟ!! για την αγάπη και την ευαισθησία σου ως άνθρωπος αλλά και προς αυτό το παιδί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή σου μέρα Δελφινάκι, σε φιλω :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τζίνα,
    Τι να πω για να περιγράψω το μεγαλείο της ψυχής σου...
    Τι να πω για να εκφράσω το θαυμασμό μου, απέναντί σου...
    Δεν έχω τίποτα να πω, έχω μείνει άφωνη και συγκινημένη...κι αυτός ο κόμπος στο λαιμό, μου επιτρέπει να σου στείλω μόνο ευχές και να υποκλιθώ για άλλη μια φορά...

    Πόσο χαίρομαι που σε γνώρισα...έστω κι έτσι, ηλεκτρονικά...
    Πολλά φιλιά στην υπέροχη οικογένεια που η αγάπη της περισσεύει και τη μοιράζει απλόχερα....Να σας έχει ο Θεός καλά.
    ****Αννιώ****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. O Θεός να έχει καλά τα παιδιά όλου του κόσμου και πιο πολύ τα συγκεκριμένα παιδιά Αννιώ μου.
    Σε φιλώ γλυκά και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όσο υπάρχουν άνθρωπο σαν κι εσάς Τζίνα μου, υπάρχει ελπίδα. Ελπίδα να γίνουμε καλύτεροι...
    Να σας ζήσει η οικογένειά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Νά' σαι καλά Λίτσα, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Σε φιλώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ήρθα πολλές φορές από εχθές και διάβασα την ανάρτηση σου... κάθε φορά όμως τα μάτια μου θόλωναν από τα δάκρυα και έφευγα χωρίς να απαντήσω!!!! Σε θαυμάζω και υποκλίνομαι στο μεγαλείο της ψυχής σου!!!!!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σε φιλώ κι εγώ και σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγιαL-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Θα ήθελα κι εγώ να μεγαλώσω την οικογένειά μου μέσω αυτής της οδού που επιλέξατε κι εσείς και σας συγχαίρω γι' αυτό. Ήθελα να μάθω κάποιες πληροφορίες. Το ίδρυμα στο οποίο απευθυνθήκατε, οικονομικά κριτήρια κ.λ.π. Αν θα μπορούσατε να μου δώσετε κάποιες πληροφορίες για να ξεκινήσω κι εγώ από κάπου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπέρα, υπάρχουν διάφορα ιδρύματα και είναι πολύ εύκολο να βρείτε τα τηλέφωνά τους.
    Εμείς επιλέξαμε κάποιο που ήταν σε σχετικά κοντινή απόσταση από το σπίτι καθώς τον καιρό της προσαρμογής και της γνωριμίας με το παιδί οι επισκέψεις είναι καθημερινές και τις περισσότερες φορές πρωί κι απόγευμα.
    Στη συνέχεια κλείνετε ένα ραντεβού με κάποια κοινωνική λειτουργό κι έτσι θα έχετε πληροφορίες σε όλες τις απορίες σας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κι εγώ συγκινήθηκα, κι έκλαψα, τώρα που σε διάβασα.
    Να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται.
    Είστε σπουδαίοι !
    Τα φιλιά μου **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φιλιά κι από μένα Μπισκοτάκι μου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μα καλά απορώ με τον εαυτό μου πως μου είχε ξεφύγει τέτοιο blog; Υποκλίνομαι γλυκιά μου.... απλά ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μόνο ένα θα πω: Μ'εστειλες :) Μπραβο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σου 'χω πει ότι κατά καιρούς -και για διάφορα θέματα- με έχεις αφήσει εντελώς άφωνο;
    Για τα μεγάλα σου, για τα στροπελέκια, το γάμο του γιου σου, την δουλειά σου, για τον Δία.
    Σήμερα δεν ξέρω καν τί ταιριάζει να σου πω, το "μπράβο" μου φαίνεται παράταιρο...
    Είχα καιρό να μπω στο μπλόγκ μου και χαίρομαι που ξεκίνησα με σένα. Να 'σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ νά' σαι καλά και να μη χάνεσαι.. έχω καιρό να μάθω νέα για το .. κολίτσι σου :-))

      Διαγραφή
  45. Είσαι το πρότυπο μου! Να το ξέρεις..αν και νομίζω στο έχω ξαναπεί...δεν θυμάμαι.Είσαι η μητέρα που θέλω να γίνω , είσαι ο άνθρωπος που θέλω να γίνω...βα΄δίζω στα βήματα σου...σε ευχαριστώ!Είναι τυχερός ο Παναγιώτης...κι είστε τυχεροί κι εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα προσέχεις τα πρότυπά σου... χαχαχαχα.. μ' έκανες να γελάσω πραγματικά.
      Γιατί αν με ήξερες από κοντά θα έβλεπες μια γκρινιάρα, αυταρχική κι απότομη γυναίκα που σε καμμιά περίπτωση δεν αποτελεί το πρότυπο κανενός νοήμονος ανθρώπου.
      Θα σου ομολογήσω όμως κι εγώ με τη σειρά μου πως σου έχω αδυναμία...
      Ναι.. ναι.. μη γελάς όταν έρχομαι στο μπλογκ σου είναι σα να πηγαίνω στο σπίτι της κολλητής μου..
      Έχεις ένα μοναδικό τρόπο να αγγίζεις τους αναγνώστες σου και να τους κάνεις κομμάτι δικό σου...
      Φιλιά Κατερινάκι :-))

      Διαγραφή
  46. Τζίνα μου,
    ήξερα ότι είσαι ανάδοχος γονέας, το έχεις αναφέρει πολλές φορές κι έτσι δεν έμεινα έκπληκτη. Για μια ακόμη όμως φορά σε θαύμασα για το κουράγιο, τη τρυφερότητα και τη δοτικότητα σου. Μπράβο Τζίνα μου γλυκιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Mερόπη μου... σε χάσαμε και μας λείπεις, σε φιλώ :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χθες είδα για πρώτη φορά την εκπομπή ήρωες ανάμεσά μας και σε σκέφτηκα. Με ανθρώπους σαν και εσένα ο κόσμος γίνεται καλύτερος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν υπάρχει καλύτερη αμοιβή... Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις Τζίνα μου!...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά... ο γονιός αμοίβεται όταν ακούει πως το παιδί του έχει γίνει ένας αξιόλογος άνθρωπος και τότε ξέρει πως έκανε καλή δουλειά!
      Καλή σου μέρα Όλγα μου :-))

      Διαγραφή
  50. Όλγα Χατζηχρίστου17 Ιουλίου 2013 στις 10:37 π.μ.

    Διάβασα το κείμενό σου με κρατημένη αναπνοή, με μεγάλο θαυμασμό αλλά και συγκίνηση.
    Ήταν αφορμή και έμπνευση για μένα για να γράψω αυτό:
    http://mikroimegaloi.gr/blog/%CE%B3%CE%AD%CE%BD%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%87%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%82
    Ευχαριστώ!
    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασα την ανάρτησή σου πάνω στο θέμα, δεν θα μπορούσες να τα πεις καλύτερα.... μπράβο!!!

      Διαγραφή
  51. Με συγκίνησες πολύ...έκανες πράξη κάτι που σκεφτόμουν, αλλά ποτέ δεν ήμουν αρκετή δυνατή να το κάνω...σε θαυμάζω πολύ και χαίρομαι που χάρη στην Αριστέα σε βρήκα...
    Να είσαι καλά πάντα!!

    http://mytripssonblog.blogspot.gr/


    Σου ζητώ συγνώμη γιατί άθελά μου αντί να πατήσω δημοσίευση διέγραψα το σχόλιό σου.
    Χαίρομαι κι εγώ πολύ που σε βρήκα, σε φιλώ :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ο Θεός να σας ευλογεί, να σας έχει πάντα καλά. Ευχαριστούμε που υπάρχετε

    Με απέραντη εκτίμηση και αγάπη
    το χαμομηλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δεν έχουμε λόγια για να εκφράσουμε τον θαυμασμό και την εκτίμησή μας.
    Ευχαριστούμε το Θεό που υπάρχετε!! Να είστε πάντα καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τζίνα μου έχω συγκινηθεί πάρα πολύ...
    Έχεις κάνει από τις ομορφότερες πράξεις του κόσμου! Μια κίνηση την οποία θαυμάζω πολύ!
    Σε εκτίμησα ακόμη περισσοτερο μετά από αυτή σου την ανάρτηση.
    Πιστεύω πως για να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο θέλει ιδιαίτερη ευαισθησία, σιγουριά και εσωτερική δύναμη! Είναι κάτι το οποίο έχω πάντα στο μυαλό μου και ίσως να κάνω μια μέρα γιατί έχω ζήσει 3 χρόνια με άνθρωπο που ήταν υιοθετημένος και έχω εκτιμήσει το πόσο καλό κάνεις όταν κάνεις μια τέτοια κίνηση.
    Μακάρι όλοι όσοι προσπαθούν χρόνια να κάνουν παιδάκι και για διάφορους λόγους δυσκολεύονται, να την βάλουν και αυτή την παράμετρο στο μυαλό τους.
    Πολλά φιλιά Τζινάκι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τζίνα μου,καλώς σε βρήκα !!!Κάνατε την αγάπη πράξη !!!! Μπράβο σας !!!!
    Υπέροχο το blog σου-σε βρήκα από το καινούργιο σας blog (που το λάτρεψα) Tα Βότσαλα...
    Με συγκίνησε πολύ η ανάρτησή σου-να είστε πάντα μια ευτυχισμένη,υπέροχη οικογένεια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--