NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το Θαύμα Της Άνοιξης

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Το Θαύμα Της Άνοιξης

Σήμερα ξημέρωσε μια υπέροχα ηλιόλουστη μέρα.
Στον κήπο η νεοφυτεμένη μας πορτοκαλιά, που όταν την βάλαμε είχε ένα μονάκριβο πορτοκάλι λες και ήταν εκεί για να προσδιορίζει το είδος, έχει γεμίσει μικρά πορτοκαλάκια.









Γέμισε από καρπούς και λουλούδια και όταν πλησιάζεις  πλημμυρίζουν ομορφιά τα μάτια σου και ευωδιά η ψυχή σου.










Και βγήκε ένας ήλιος ζεστός και ολόλαμπρος που ήρθε να συμπληρώσει την χαρά που πήραμε χθες για τον Μικρό μας Αγωνιστή.
Κόντρα σε όλες τις δυσάρεστες προβλέψεις των γιατρών που μας έλεγαν να μην ελπίζουμε πολλά..
Με μόνο όπλο τις προσευχές  μας αλλά και όλων εσάς που δεν σταματήσατε λεπτό να ρωτάτε, να ενθαρρύνετε,  και να μας δίνετε κουράγιο,  βγήκαν χθες τα αποτελέσματα τη ακτινογραφίας.
Της ακτινογραφίας που θα σηματοδοτούσε την εξέλιξη.
Αυτής της ίδιας ακτινογραφίας, που μόλις την προηγούμενη βδομάδα,  έδινε άσχημες ενδείξεις.
Ενδείξεις που δύσκολα ανατρέπονται.
Δύσκολα αλλάζουν.
Δύσκολα αντιμετωπίζονται.
Και οι γιατροί ήσαν προβληματισμένοι και φειδωλοί.
Τα λόγια τους συγκρατημένα..
Κι όμως!
Χθες η ακτινογραφία ήταν πεντακάθαρη για τον ένα πνεύμονα.
Ό,τι υπήρχε είχε εξαφανιστεί!
Και στον δεύτερο η ένδειξη που υπήρχε, αυτή για την οποία οι γιατροί έλεγαν πως θα ήταν ευχαριστημένοι αν παραμείνει ίδια,  είχε μικρύνει!
Πέστε μου αν δεν είναι αυτό θαύμα τότε τί είναι;
Το θαύμα της Άνοιξης!
Και η βερυκοκιά του, εκείνη που φυτέψαμε όταν γεννήθηκε και είχε σκάσει τα πρώτα της μπουμπούκια την μέρα που ο Μικρός Αγωνιστής διέφυγε τον κίνδυνο, είναι πια καταπράσινη.
Τα μικρά μπουμπούκια γίναν καταπράσινα ολάνθιστα φύλλα.








Και τα χαμόγελα επέστρεψαν πια στα πρόσωπα όλων μας.
Μαζί η αισιοδοξία και η χαρά.
Και την βδομάδα που έρχεται ετοιμαζόμαστε να υποδεχθούμε πια στο σπίτι του το δώρο που μας έκανε ο Θεός.
Γερό και δυνατό.. τον Μικρό μας Αγωνιστή!



υγ.  γράφω σήμερα  που ο Μικρός μας κλείνει ένα μήνα μέσα στο νοσοκομείο και δυό μήνες από την μέρα που ήρθε στον κόσμο, τυχαίο;


25 σχόλια :

  1. Κλαίω !!! Δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο αυτή τη στιγμή !!! Θα γράψω περισσότερα όταν στεγνώσουν τα δάκρυα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι,τίποτα δεν είναι τυχαίο,τίποτα...Με το καλό να γυρίσει σπίτι του!Παναγιά μου...είναι τόσο μικρούλης και τι πέρασε...Τέλος καλό όλα καλά!Πολλά φιλιά Τζινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάρα, δεν είναι καθόλου τυχαίο που πρασίνισε η βερικοκιά του... Σηματοδοτεί τη ζωή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγκίνηση και αισιοδοξία!.. Τίποτα δεν είναι τυχαίο και όλα θέλουν υπομονή και πίστη. Που τα έχεις στο μέγιστο βαθμό. Μπράβο σου, σε θαυμάζω Τζάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ας αφήσουμε τα δάκρυα να στεγνώσουν κι ας ζήσουμε την χαρά!!
    Φιλιά Αγγελική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tόσο μικρούλης Λαμπρινή μου, ένα τόσο δα ανθρωπάκι και τα κατάφερε, δεν είναι καταπληκτικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι πιστεύω κι εγώ...
    Την δική του ζωή!
    Φιλιά Σοφάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πίστη και προσευχή και σ'αυτό βοηθήσατε όλοι εσείς με τις προσευχές σας.
    Πραγματικά σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι υπέροχα νέα ! Χαιρομαι πολυ για τον μικρο σας.. Ελπιζω πολυ συντομα να τον καμαρωνετε υγιειη και ετοιμο για την ζωη που τον περιμενει..

    *Λατρευω τα ανθη της πορτοκαλιας..Απο μωρο με θυμαμαι στο πρωτο μας σπιτι να πηγαινω να τους κοβω απο το δεντρο και να τους βαζω σε ενα μικρο ταπερακι και να τους μυριζω συνεχως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανατρίχιασα σου μιλάω μπέσα!!!! Τζίνα μου τι χαρμόσυνα νέα είναι αυτά!!! Μπράβο στο Μικρό Αγωνιστή που παλεύει και νικάει!!!! Θα ανθίσει κι αυτός, λυγερός και καμαρωτός και να τα θυμάστε όλα αυτά σαν παλιές αναμνήσεις.
    Δίάβασα και την προηγούμενη ανάρτηση και πραγματικά έλιωσα σκεπτόμενη τη νύφη σου, τη μάνα αυτή γεμάτη αγωνία για το ένα της μικράκι και γεμάτη τυψεις για τον Πρίγκηπα. Πραγματικά και ολοψυχα ευχομαι να βγουν συντομα απο εκει μέσα και να ζησετε ολοι μαζί χαρούμενες στιγμες. Απο αυτες που ευφραίνουν την καρδιά και κανουν τη ζωη να φαίνεται τόσο υπέροχη!!!! Αυτη η δοκιμασία ειμαι σιγουρη θα σας δυναμωσει ολους ακομα περισσοτερο και θα σας εκανε μια ακοκα πιο αγαπημένη οικογένεια!!!
    Θα περιμένουμε με χαράνα μάθουμε για το εξιτήριο και τα νέα του Μικρού Αγωνιστή!!!!! Στέλνω ολη την θετική ενέργεια και όλες τις προσευχες του κοσμου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οοοοοοο, μεγάλη νέα, είχα η καρδιά μου με αγονία, τον σκέφτικα κάθε μέρα και τα παιδάκια μου ρωτήσανε κάθε μέρα: Μαμά, πως είναι σήμερα ο μικρός;.... και, ξέρεις ότι ηπάρχει μια κόκκινη κορδέλα που ενόνει τους ανθρώπους που πρέπει να γνωριστουν;

    Φιλιά με πολύ αγάπη απο μας, σας αγαπάμε.

    Είμαι εδώ:

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το θαύμα της Ζωής! Δεν υπάρχει πιο ευχάριστο νέο! Τα φιλιά μου και σιδερένιος ο Αγωνιστής σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σ'ευχαριστώ πολύ, νά' σαι καλά!


    φιλιά πολλά κι από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σιδερένιος !Φιλάκια στα μπουτάκια του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σ' ευχαριστώ πολύ Νάσια μου... για όλα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η Προσευχή, είναι εκείνος ο "γιατρός", που πολλές φορές, βάζει τα γυαλιά, στην Ιατρική.
    Το Καλό, ανταποδίδεται πάντα (άσχετα αν εμείς δεν το βλέπουμε πάντα).
    Να είστε όλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η Προσευχή, είναι ο... "γιατρός", που βάζει πολλές φορές τα γυαλιά στην κλασσική Ιατρική.
    Το Καλό, πάντα ανταποδίδεται (άσχετα αν εμείς δεν το βλέπουμε πάντα)
    Να είστε όλοι, καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ακριβώς έτσι Σίλια μου, ακριβώς έτσι!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τζίνα μου με το καλό να γυρίσει στο σπίτι του ο Μικρός σας Ήρωας και από εδώ και εμπρός να είναι μόνο φορτωμένος με υγεία..... έτσι σαν την πορτοκαλιά που γέμισε καρπούς και την βερικοκιά που γέμισε άνθη!!!!! Με το καλό να τον δεχτείτε και άλλη στενοχώρια να μην περάσετε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. νά' σαι καλά Βίκη μου, νά' σαι καλά!
    σε σφίγγω νοερά στην αγκαλιά μου και σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαρά τεράστια με τα νέα σας! Φιλιά κι αγκαλιές καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. έχεις και τα δικά μου φιλιά Φλώρα μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πρώτη φορά βρέθηκα σ' αυτόν τον μικρό και φιλόξενο παράδεισο και αυτό χάρη στο αγριμάκι μας, και η χαρά μου δεν περιγράφεται γιατί έπεσα σε μέρα μεγάλης χαράς και θέλω να πιστεύω πως δεν είναι τυχαίο!
    Εύχομαι από εδώ και στο εξής μόνο τέτοιες μέρες να ζείτε!
    Με το καλό να υποδεχθείτε τον μεγάλο μαχητή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλώς ήρθες ainafets, χαίρομαι κι εγώ πολύ που μας γνωρίζεις σε μέρα χαράς.
    Σε φιλώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ετσι ακριβως, ετσι νιωθω σαν να ζω ενα θαυμα κι εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--