NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Στην Πόλη Αδελφές Μου.. Στην Πόλη

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Στην Πόλη Αδελφές Μου.. Στην Πόλη




Γράφω Σάββατο 26/4 αλλά εσείς θα διαβάζετε τούτο το ποστ την Δευτέρα το πρωί στις 8,30 γιατί τότε είναι προγραμματισμένο να ανέβει.
Δευτέρα πρωί λοιπόν..
Μια Δευτέρα που την ονειρεύομαι ένα μήνα τώρα!
Δευτέρα πρωί εσείς διαβάζετε τούτες τις γραμμές κι εγώ πετάω (κυριολεκτικά) στα σύννεφα.
Δευτέρα 28/4
Ώρα 08:25 π.μ.
Πτήση 990
Aegean Airlines
Kαι...
Κωνσταντινούπολη σου ερχόμαστε!
Πρώτη του Απρίλη έκλεισα τα εισιτήρια και όχι... δεν ήταν ψέμα πρωταπριλιάτικο!
Από κείνη τη στιγμή είχα ήδη ξεκινήσει το ταξίδι.
Μόνο το σώμα μου παρέμενε εδώ.
Πήγαινα στην δουλειά, γύριζα, μαγείρευα, σιδέρωνα, φωτογράφιζα.. με την ψυχή και το νου φευγάτους!
Αυτά είχαν ήδη φτάσει εκεί.
Στην Πόλη!
Και τριγύριζαν στα σοκάκια του Φαναριού.
Έκαναν βόλτα με την άμαξα στην Πρίγκηπο.
Έπιναν καφέ με θέα τον Βόσπορο.
Απολάμβαναν την πολυτέλεια ενός χαμάμ!
Ψώνιζαν στο πολύβουο μεγάλο παζάρι.
Αλώνιζαν στην Πόλη των χρωμάτων, των μυρωδιών και των αισθήσεων.

Καλό μας ταξίδι λοιπόν.
Κι εσείς αναμείνατε γιατί θα έχω πολλά να σας πω και να σας δείξω όταν με το καλό γυρίσω.

Φιλώ σας!



υγ. ναι, καλά καταλάβατε απ' την φωτογραφία.. τ' αστροπελέκια μείναν εδώ και μας κουνήσαν το μαντήλι..




18 σχόλια :

  1. Καλά να περάσεις!!! Μην αμελήσεις να φας κάτω από τη γέφυρα του Βοσπόρου σαντουιτσ με ψάρι!

    Ζηλεύω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να περάσετε υπέροχα! Να γεμίσει εικόνες η ψυχή σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααχ Τζινάκι...Καλά το είχα καταλάβει λοιπόν!! Να περάσεις μοναδικά στην πατρίδα μου (είναι σίγουρο), να φας, να βολτάρεις, να ρουφήξεις τις μυρωδιές και τις εικόνες! Ανυπομονώ να σε διαβάσω μόλις γυρίσεις!! Καλό ταξίδι και καλή διαμονή στην Βασίλισσα του κόσμου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα έχεις φτάσει τώρα! Καλά να περάσεις Τζίνα! Δεν σου λέω να ξεκουραστείς γιατί είμαι σίγουρη ότι θα τρέχεις να χορτάσεις τα πάντα γύρω σου! Εύχομαι όμως να ξεκουραστεί η ψυχή σου!
    Καλή εβδομάδα, περιμένουμε φωτογραφίες!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τέλεια, καλά να περάσετε και περιμένουμε εντυπώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να περάσεις αξέχαστα Τζινάκι!!
    Περιμένουμε, φωτογραφίες και περιγραφές...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί ωραία! Ζηλεύουμε αφάνταστα. Ανυπομονούμε για το ρεπορτάζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τζίνα μου!!!!Ποσο ομορφα θα περασεις ειμαι σηγουρη!!!Εινια ενα ταξιδι που θελω και εγω να κανω!!Περιμενουμεε εντυπωσεις σου..Να τοαπολαυσεςι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να περάσετε υπέροχα! Η Πόλη είναι από τα μέρη που έχω αγαπήσει. Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να περάσετε όμορφα στην Μαγική Κωνσταντινούπολη!!!!! ΠΟλλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥΒΕΝΤΖΙΔΟΥ28 Απριλίου 2014 στις 9:21 μ.μ.

    να περάσεις τέλεια Τζίνα μου!! περιμένουμε τα ντοκουμέντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλα να περάσεις
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να περάσετε υπέροχα στην Πόλη , είναι μαγική , είναι υπέροχη !! Αναμένουμε τα νέα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φυσικά κι αναμένω!
    Φιλί τεράστιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και ξέρεις.. ή μάλλον δεν ξέρεις, πως έφυγα απ΄ τη Πόλη όταν ήμουν 9 χρονών (γεννήθηκα όμως στο Παρίσι) Άραααααααααααα: περιμένω εντυπώσεις φωτό κλπ!
    Να περάσεις υπέροχα!
    ΑΦιλάκια πολύ χαρούμενα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό Ταξίδι και καλά να περάσετε! Εννοείται πως περιμένουμε φωτογραφίες, αναρτήσεις κτλ!!!
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό ταξίδι, φιλενάδα...
    Φιλιά και κεφεδάκι για το δρόμο.


    Να σε τραγουδάω: Ψάλνει δεξιά ο βασιλιάς, ζερβά ο πατριάρχης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--