NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Νέα Αρχή

Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Νέα Αρχή


Οι 'Άρες μάρες-Ημερολόγιο" έκαναν την αρχή πριν επτά χρόνια και ήταν για μένα το ξεκίνημά στο blogging.

Ένα ξεκίνημα άτσαλο, αμήχανο, που βάδιζε τις περισσότερες φορές σε μονοπάτια άγνωστα..

O κύκλος όμως ολοκληρώθηκε.. ή τουλάχιστον έτσι αισθάνομαι..

Οι "Εικόνες και Ψίθυροι" γεννήθηκαν στο μυαλό μου σχεδόν πριν ένα χρόνο.

Το ύφος ίδιο..

Στιγμές πολύτιμες, στιγμές δικές μας, στιγμές της καθημερινότητάς μας.. στιγμές που μοιράζομαι μαζί σας εμπλουτισμένες όμως πια και με εικόνες!





Ελάτε λοιπόν.. σας θέλω όλους μαζί μου γιατί χωρίς παρέα το ταξίδι δεν έχει γούστο!

Σας περιμένω όλους στο καινούργιο blog.

Ελάτε στο.. "Εικόνες και Ψίθυροι"


5 σχόλια :

  1. Κοίτα σύμπτωση! Κι εγώ σήμερα ανακοίνωσα μια αντίστοιχη αλλαγή!
    Καλή Αρχή και στις 2 μας λοιπόν! Τρέχω να σε επισκεφθώ!
    Πολλά πολλά φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tania Άρωμα Γυναίκας27 Ιουλίου 2014 στις 12:39 μ.μ.

    Kαλή αρχή απο καρδιάς σου εύχομαι Τζίνα μου ,είμαι μαζί σου σε αυτό το ταξίδι..
    Καλή μας συνέχεια!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαζί σου Τζινάκι...μαζί σου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εννοείται μαζι σου Τζινάκι.. παρεούλα.. καλη Αρχή που λες και εσύ .. να είσαι καλα .. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--