NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το Κρύωμα

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Το Κρύωμα

Όταν κάτι συμβαίνει "εκτός εποχής"  είναι πολύ ενοχλητικό.
Ένα κρύωμα ας πούμε, είναι αναμενόμενο τον χειμώνα, όπου δεν τρελαίνεσαι βέβαια που ήρθε αλλά το δικαιολογείς.
Χειμώνας είναι λες, κρύο κάνει, κάπου θα την άρπαξα.
Και κουκουλώνεσαι και πίνεις τα διάφορα αφεψήματα, χαπακώνεσαι και με τα ανάλογα παυσίπονα και αντιπυρετικά και περιμένεις να κάνει τον κύκλο του.
Όταν όμως το καλοκαιράκι σου κλείνει πονηρά το μάτι  κι εσύ έχεις κρυάδες μια σύγχυση την παίρνεις.
Και προσπαθείς να πάρεις ανάσα από την βουλωμένη μύτη και ο λαιμός σου πονάει και πρέπει να έχεις κι ένα ψιλοπυρετάκο και με τούτα και με κείνα δεν θες και πολύ για να αρχίσεις την γκρίνια.
Με το που άνοιξα τα μάτια μου το πρωί ένιωσα το κεφάλι μου στα όρια έκρηξης.
Κατεβάζω ένα ντεπόν με τα μάτια ακόμα κλειστά  και σέρνομαι μέχρι το αυτοκίνητο.
Οδηγώ μέχρι τη δουλειά με τον πονοκέφαλο να έχει μπαστακωθεί στο κεφάλι μου σε σημείο να νομίζω πως είναι το μόνο που περιέχει!
Οι κινήσεις γίνονται μηχανικά, ας είναι καλά η συνήθεια και η επανάληψη!
Ξεδιπλώνω όμως όλη μου την γκρίνια προς όλες τις κατευθύνσεις.
Όχι που θά' χανα την ευκαιρία.
Οι οδηγοί που μπαίνουν στο γραφείο για να πάρουν τα τιμολόγια  τα αρπάζουν κι εξαφανίζονται σαν κυνηγημένοι!
Οι υπόλοιποι που δεν μπορούσαν να φύγουν από τον χώρο, άρχισαν οι μισοί να μου φέρνουν παυσίπονα κι αντιπυρετικά και οι άλλοι μισοί να με προτρέπουν να φύγω.
Σιγά που θα έφευγα!
Έμεινα εκεί βογγώντας, γκρινιάζοντας και μουρμουρίζοντας μέχρι που συνάδελφος μου έφερε κάτι πράσινα μαγικά χαπάκια για το κρύωμα.
Πίνεις λέει δυο από αυτά για δυο μέρες πρωί και βράδυ και γίνεσαι περδίκι.
Τα ήπια..
Σε μισή ωρίτσα ήμουν ασυγκρίτως καλύτερα, έτσι σταμάτησα τα βογγητά και τα "ωωωωχχ πεθαίνω" κι άρχισα να λαλάω!
Έχω την υποψία πως ούτε έτσι με θέλανε....








28 σχόλια :

  1. Όντως αυτά τα πράσινα χαπάκια κάνουν δουλειά! Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ, περαστικά σου εύχομαι, τα καλοκαιρινά κρυώματα και εγώ δεν τα μπορώ... Όσο για τα πράσινα χαπάκια είναι όντως πολύ καλά, σε κάνουν για λίγο να σταθείς στα πόδια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα ακούσειι για την άμεση δράση που έχουν αλλά δεν τα είχα ποτέ δοκιμάσει.
      Πάντως την δουλειά τους την κάνανε και μάλιστα άμεσα!
      Φιλιά :-)

      Διαγραφή
  3. Πολλά περαστικά, όντως εκνευριστικό το κρύωμα (ούτε χειμώνα το αντέχω, πάντως!!!) και χαίρομαι που τα πράσινα χαπάκια έκαναν δουλειά!
    Να σημειώσω δε ότι με μεγάλη... ταραχή διάβασα τα παραπάνω σχόλια, διότι, ενώ φανταζόμουν ότι τα κορίτσια θα σε ρωτούσαν "τι πράσινα χαπάκια;".... είδα ότι τα γνωρίζουν!
    Τι χαπάκια είναι;;; :(((

    Φιλάκια, να γίνεις γρήγορα εντελώς καλά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τα comtrex cold και είναι απίστευτο το πόσο άμεση ενέργεια έχουν, βέβαια μες την ταραχή δεν διάβασα παρενέργειες αλλά αυτό που παρατήρησα είναι πως σου φέρνουν ύπνο, τίποτα άλλο.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. δεν ξερω ποια ειναι αυτα τα πρασινα χαπακια, φοβαμαι ομως οτι με τοση γκρινια οι συναδελφοι θα σε στειλουν να κανεις παρεα ε τιποτα πρασινα εξωγηινακια χαχαχαααχχα!
    περαστικουλια σου γκρινιαρογατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσα χρόνια με έχουν μάλλον πάρει απόφαση, δεν το εξηγώ αλλιώς.
      Κάτι τέτοιες στιγμές όμως σκέφτομαι πως ένα αδριάντα στη μέση της αυλής της εταιρείας θα τους άξιζε, ήρωες!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. καλημερα Τζινα μου και περαστικα!!!μα δεν ειναι σπαστικο καλοκαιριατικα;δεν τα ηξερα τα χαπακια αλλα θα τα εχω υποψιν,φιλακιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τί μαθαίνεις απ' το blogging;...
      Του κόσμου τα χρήσιμα πραγματα!!
      Φιλιά:-)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και περαστικά!! Αχ και βαχ, εδώ κρύωσαν και τα δυο μικρά και μας έχουν τρελάνει με το βήχα κάθε βράδυ και τη γκρίνια ολημερίς! Τα πράσινα χαπάκια κι εγώ τα έχω σε πρώτη ρίβα, κρίμα που δεν μπορούν να τα πάρουν και παιδιά... ;) Πάντως έχεις πολύ καλούς συναδέλφους!! :) Σε φροντίζουν!! Φιλάκια και να έχεις ένα όμορφο σου κου, χωρις γκρίνια!! :) (παίρνω κι ένα μπανεράκι σου, τώρα που το βλέπω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω χειρότερο απ' το να είναι άρρωστα τα παιδιά, χίλιες φορές να είμαι εγώ!!!
      Φαντάζομαι πως όλες το ίδιο προτιμάμε, έτσι δεν είναι;
      Φιλια κι ευχαριστώ για το μπάνερ :-))

      Διαγραφή
  7. καλή σου μέρα και περαστικά σου!!!!!
    το κρύωμα καλοκαιριάτικα είναι όντως ενοχλητικό και γίνεται ανυπόφορο όταν κρυώνεις και καλοκαιριάτικα και σε διακοπές.....
    την δευτέρα θα είσαι περδίκι, (απέλαυσε τις φροντίδες της οικογένειας αυτές τις μέρες).

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περαστικά Τζινάκι!! Όντως θαυματουργά τα comtrex!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι καταπληκτικά;... από τη μια στιγμή στην άλλη εξαφανίζοyn όλα τα συμπτώματα.
      Τα λάτρεψα :-))

      Διαγραφή
  9. Καλά που πέρασα σήμερα και έμαθα για τα θαυματουργά πράσινα χαπάκια. Τα σημειώνω για ώρα ανάγκης.
    Περαστικα σου κορίτσι μου, ελπίζω μέχρι αύριο να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; μπορει το μπλογκ να λέγεται άρες μάρες, παρ' όλα αυτά ώρες ώρες μεταμορφώνεται σε εγκυκλοπαίδεια.. χαχαχαχαχα
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καταρχήν περαστικά σου χαρά μου! Σε νιώθω γιατί το πέρασα κι εγώ πριν 2 βδομάδες έντονα!
    Τα πήρα κι εγώ αυτά τα πράσινα μαγικά χαπάκια με γκρίνια βέβαια γιατί δεν χαπακώνομαι εγώ με τίποτα! Έκοψα και το κρασί γιατί έλεγε όχι αλκοόλ αλλά τελικά σε μένα δεν έπιασαν πολύ! Αποτοξίνωση πάντως έκανα ! αχαχαχ! Εμένα με βοήθησε το trebon τελικά! Αλλά κάπου κάπου ακόμα βήχω! Με αγάπησε αυτός ο βήχας τελικά! Μη σου πω κι εγώ!
    Φιλιά πολλά και μακριά από αρρώστιες χαρά μου! ♥
    Καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Σαββατόβραδο και καλή Κυριακή νά'χεις Αριστέα μου και περαστικά μας :-)

      Διαγραφή
  11. Ααα! Αυτά τα πράσινα θαυματουργά χαπάκια μας σώζουν κι εμάς, οικογενειακώς, από μπόλικη γκρίνια! Να 'ναι καλά αυτός που τα έφτιαξε! χαχα!
    Περαστικά σου Τζίνα! Ελπίζω να είσαι καλύτερα!!
    Όμορφο σ/κο να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tελικά απ' ότι φαίνεται μόνο εγώ δεν τα ήξερα... όντως είναι πολύ καλά.
      Καλή Κυριακή ¨-))

      Διαγραφή
  12. Περαστικά Τζινα μου!!!απαισιο καλοκαίρι και κρυωμα!!
    Τα χάπια μην τα συνεχίσεις για πολυ..τα έπαιρνα κι εγω κάποτε εξαφανίζουν τα συμπτώματα αλλα το κρυωμα μένει !!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυό μέρες μου είπαν πρωί βράδυ, αυτό και έκανα...
      Δεν είμαι φαν των διαφορων χαπιών έτσι κι αλλιώς.
      Φιλιά Δεσποινά μου :-)

      Διαγραφή
  13. Απολαυστική, ακόμα και όταν είσαι κρυωμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικά σου Τζίνα μου!
    Τα πράσινα χαπάκια δεν τα γνώριζα, κοίτα να δεις τι σκευάσματα κυκλοφορούν λοιπόν!
    Αυτός ο παλιόκαιρος μας έχει αρρωστήσει όλους!
    Κι εγώ περνάω ένα ελαφρύ κρύωμα, το οποίο κόλλησα από τις μικρές, οι οποίες δεν έχω ιδέα από που το τσίμπησαν :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προτιμώ να είμαι εγώ η άρρωστη παρά τα παιδιά, περαστικά και σε σας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--