NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Kαλλιτεχνική Άποψη Ενός Πηρουνιού

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Kαλλιτεχνική Άποψη Ενός Πηρουνιού

Έχω τώρα εγώ ως άνθρωπος την ανησυχία μου,  να την πω;
Την θέληση,  να την πω;
Την τρέλα μου,  να την πω;
Θα την πω..
Να πάρω μαθήματα φωτογραφίας.
Γιατί κυρά μου;
Χάθηκε ο κόσμος να πας να μάθεις πλέξιμο μπας και πλέξεις κανα κασκόλ που σέρνονται τόσες ιώσεις;
Ράψιμο.. που εδώ και χρόνια έχεις δηλώσει πως το σιχαίνεσαι  και οι άντρες της οικογένειας ζουν μες την αγωνία και τον πανικό μη τυχόν και πέσει το κουμπί από τη θέση του και μετά ποιος θα το ράψει!
Έστω..  κέντημα...
Μάθε εκεί μια.. κομποβελονιά να σου βρίσκεται..
Τί τις θες τις καλλιτεχνίες;
Και εξηγούμαι για να μην παρεξηγηθώ.
Όταν πριν δυο τρεις μήνες αποφάσισα να πάρω μαθήματα φωτογραφίας το έκανα για δυο λόγους.
Ο ένας ήταν πως μ' αρέσει η φωτογράφιση (και όχι να φωτογραφίζομαι) και ο δεύτερος πως ήθελα οι λίγες φωτογραφίες που συνοδεύουν τις αναρτήσεις μου να είναι αισθητικά ευπαρουσίαστες.
Απλά και στοιχειώδη πραγματάκια δηλαδή.
Ή έτσι νόμιζα..
Και μπήκα στην ομάδα.
Και πολύ χάρηκα.
Ζαλωνόμουν κάθε Τετάρτη βράδυ την φωτογραφική μου, έριχνα κι ένα μπλοκ σημειώσεων στην τσάντα και πήγαινα στο μάθημα.
Και μαζί με τα μαθήματα άρχισαν και οι ασκήσεις, το homework που λένε.
Θυμάστε την πρώτη άσκηση με τις "γραμμές και τα σχήματα"...
Και τέλος πάντων τότε υπήρξα τυχερή, γιατί πήρε το μάτι μου στην παραλία το κιόσκι του ναυαγοσώστη, είχα και την μηχανή μαζί μου, κατέβηκα τράβηξα πέντε πλάνα και πάπαλα.
Από δω πάν' κι οι άλλοι, που λένε.
Όμως το "παιχνίδι" άρχισε να χοντραίνει.
Και μου έρχεται τις άλλες μήνυμα πως για την επόμενη φορά η άσκηση θα είναι η φωτογράφιση ενός.. πηρουνιού!
Ξαναδιαβάζω το μήνυμα να βεβαιωθώ πως δεν κάνω λάθος.
- πηρουνιού ; λέω στον δάσκαλο, ποιανού ίδέα ήταν; και τι μου απαντά;
- δική μου... πεινούσα εκείνη την ώρα!
Να δάσκαλος, να μάλαμα!
Τι του λες τώρα;
Τους συναντώ στο μάθημα και το συζητάμε από κοντά.
- μα πηρούνι; να επιμένω εγώ.
- γιατί όχι, είναι ωραία ιδέα, να απαντά η .. "συμμαθήτρια".
Την οποία "συμμαθήτρια" κάποια στιγμή θα την τσουρομαδίσω γιατί  όλο κάτι τέτοια  "κουλά" θέματα υποστηρίζει και πολύ με συγχίζει!
- γιατί το πηρούνι βρε παιδιά; να επιμένω εγώ, χάθηκε να φωτογραφίσουμε το πιάτο με το περιεχόμενο να χαρούν τα μάτια μας θέαμα;
Μουλάρια πεισμωμένα οι άλλοι..
Πηρούνι.. πηρούνι... πηρούνι..
Που να βράσω το πηρούνι και τον André Kertész μαζί που το φωτογράφισε και μας έβαλε σε μπελάδες.
Βούτηξα κι εγώ ένα πηρούνι απ' το συρτάρι, πήρα και για βοηθό το μικρό αστροπελέκι (τι τραβάει κι αυτό το παιδί με την μάνα πού' χει!) και έπιασα δουλειά.
- κράτα το ίσια Παναγιώτη, κλικ.
- γύρτο λίγο στο πλάι, κλικ.
- φέρε το σποτ και ρίξε μου το φως απ' αυτή τη μεριά, κλικ.
- ρίξε το φως από πάνω, κλικ.
- ρίξε το φως από κάτω, κλικ.





Που κλικ.. ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΟΥ!
Σπάσανε τα νεύρα μου της γυναίκας με το παλιοπήρουνο!
Και βέβαια σ' εκείνο το μάθημα με τις παρουσιάσεις των φωτογραφημένων πηρουνιών δεν ήμουν γιατί εν τω μεταξύ μεσολάβησαν οι αρρώστειες και τα νοσοκομεία κι έχω να πατήσω το πόδι μου στο μάθημα τρεις βδομάδες τώρα!
Γιατί τα θυμήθηκα όλα αυτά;
Γιατί σήμερα συνάντησα στο σούπερ μάρκετ την.. "συμμαθήτρια" με τις φαεινές ιδέες και αφού πρώτα ρώτησε για τον Μικρό Αγωνιστή και αφού εξαντλήσαμε το θέμα υγείας, πιάσαμε τα καλλιτεχνικά.
- Έλα βρε συ αύριο, μου είπε, θα εισηγηθώ το επόμενο θέμα φωτογράφισης να είναι ένα ... αυγό !!

Να μου το θυμηθείτε... αυτή θα μείνει κουρούπα και θα είναι απ' το χέρι μου!
Δεν θα μου γλυτώσει..
Και το  κακό είναι πως την συμπαθώ πολύ!



38 σχόλια :

  1. Κι όμως εμένα μου άρεσε πολύ ο τρόπος φωτογράφισης του πιρουνιού!!!
    Λέγε ό,τι θες εσύ.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να.. αυτά ακούει ο καλλιτέχνης και παίρνουν τα μυαλά του αέρα χαχαχαχα
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΕΣΥ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΡΩΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι εμενα η 1η μου αρεσει! Θα μπορουσες να το μπήγεις και σε κάποιον/α που δε χωνευεις βέβαια....χαχαχαχα
    μετα απο τετοια χιουμοριστική ανάρτηση ,υποθετω πως το μωρακι πάει μια χαρά!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μωρό μας πάει καλά, βέβαια η ανάρρωση θα πάρει καιρό αλλά αυτό είναι το λιγότερο... έτσι δεν είναι;
      Φιλιά Νάσια μου :)

      Διαγραφή
  4. Ίσα που γκρίνιαζες!!!!!!!
    Μεγαλούργησες μανταμίτσα μου!!! Θεά!!!
    Είχα κάνει κι εγώ πέρυσι με τη βοήθεια του ανιψιού σχετική φωτό...του έβγαζα το μάτι!!! αχαχα! Τι μου θύμισες!
    Φιλάκια πολλά τρελογιαγιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία φωτογράφιση!!... η μάνα του την είδε και δεν σε σκότωσε; χαχαχαχαχα

      Καλό βράδυ Αριστάκι :))

      Διαγραφή
  5. Που πήγε το σχόλιό μου???Το θέλω πίσω....!Πάει,χάθηκε!Έλεγα πόσο τυχερή είσαι που παρακολουθείς μαθήματα φωτογραφίας και μακάρι κι εδώ που μένω να γινόταν κάτι τέτοιο!Κάποιο νόημα θα έχει που ξεκινάτε με τέτοια θέματα και η πρώτη φωτό είναι πολύ καλή!
    Πολλά φιλιά Τζινάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η αλήθεια είναι Λαμπρινή, πέρα απ' το αστείο του θέματος, πως όντως υπάρχει λόγος που ξεκινάμε με τέτοιου είδους φωτογραφήσεις... αλλά με ξέρετε δα εμένα, αν δεν το διακωμωδήσω θα σκάσω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχαχα..ποσο ωρια περιγραφη !! παντως οι φωτογραφιες τελειες εχω να πω ! τ
    ελικα καθε προκληση εχει και τον λογο που γινεται !!! οποτε..απλα απολαυσε το..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα και πολλές επιλογές, οπότε αποφάσισα να το διασκεδάσω :))

      Διαγραφή
  8. Πάντως θα μπορούσες να φωτογραφίσεις το πιρούνι να βυθίζεται σε ένα πιάτο με λαχταριστή μακαρονάδα! Κι αυτό πιρούνι θα απεικόνιζε ! Όσο για το βοηθό, τι να πω! Το έβαλες το παιδί να σου κρατάει το πιρούνι;;;;;;;;;;;;; Τουλάχιστον του μαγείρεψες μετά να φάει κάτι με το πιρούνι; Και μην μου βάζεις ιδέες! Τον τελευταίο χρόνο, έχω αρχίσει το blog και το πλέξιμο! Αν αρχίσω και τις φωτογραφίσεις, θα με διώξουν από το σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήθελαν παιδί μου σου λέω φαγητό...
      Σκέτο το πηρούνι είπαν!!
      Καλλιτέχνες!! πφφφ!!
      Τι καταλαβαίνουν αυτοί από μια λαχταριστή μακαρονάδα;
      Όσο για το αστροπελέκι είναι το δεξί μου χέρι σε κάτι τέτοια... η "αδελφή ψυχή" μου χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι πολύ σε.... διαβάζω καλά! Πέρασε η φουρτούνα ε;;;; Εμ όλη η blogoσφαιρα προσευχήθηκε, δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς! Φιλιά σε όλους!

      Διαγραφή
    3. Έτσι είναι... ο Θεός ακούει τις προσευχές και ειδικότερα όταν ενώνονται πολλές μαζί!
      Φιλιά Μαράκι μου :)))

      Διαγραφή
  9. Χαίρομαι για αυτή σου την ανάρτηση την χαρούμεν.η. Καλά κάνεις με τα μαθήματα φωτογραφίας , τώρα το αυγό θα περιμένουμε..
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι καλά που θα κάτσω να φωτογραφίζω αυγό!!
      Δεν φτιάχνω καλύτερα μια ομελέτα να πιάσει και τόπο; :PP

      Διαγραφή
  10. Νομίζω πως η γκρίνια για το θέμα είναι μόνο για να γίνει η ανάρτηση...... γιατί η φωτογράφιση είναι υπέροχη!!!!!!!!!χα!χα!χα! Άντα τώρα να δω και τις φωτογραφίες με το αυγό!!!!! Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eμ.. από κάπου πρέπει να αντλήσουμε θέμα για τις αναρτήσεις μας κι εμείς οι πτωχοί - πλην τίμιοι - μπλόγκερς!!
      Αυγό πάντως δεν θα δείτε... αρνούμαι να το φωτογραφίσω πάει και τέλειωσε.
      Καλύτερο τό' χω να φωτογραφίσω την κότα! :)))))

      Διαγραφή
  11. Εντάξει!!! Έχεις γίνει ταλεντάρα! Φαντάσου να πήγαινες και σε όλα τα μαθήματα... Υπέροχες οι φωτό!

    Το αβγό μελάτο ή σφιχτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oμελέτα!!!
      ΔΕΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΩ ΑΥΓΟ .. πώς το λένε;....
      Αρνούμαι !!

      Διαγραφή
  12. Ειδοποία χριστιανή, θα κατουρηθώ......!!!!
    το αυγό άσπρο ή καφε? οχι να ξέρω να προετοιμαστώ κι εγώ καταλλήλως !
    να ξέρω τι θα πετάξω του δασκάλου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλιώς πετάς το άσπρο και αλλιώς το καφέ;
      Δεν το ήξερα....
      Τώρα προβληματίστηκα ...
      Βρε μπελάδες;!
      (αυτή η άτιμη η "συμμαθήτρια" φταίει για όλα!!)

      Διαγραφή
  13. Μπράβο το πηρούνι!!!!
    Φαντάζομαι και το αυγό!!!!
    Δεν μας είπες όμως το αυγό
    θα είναι μελάτο ή σφιχτό ή μήπως στο τηγάνι;
    Κι έπειτα θα υπάρξει συνδυασμός πηρουνιού και αυγού;
    Περιμένω με αγωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αυτό λέω να το βάψω κόκκινο, εν όψει του Πάσχα!!
      Φιλιά :)))

      Διαγραφή
  14. Οοοο, γέλασα μαζί σου! υα είσαι μεγάλη expert μετά από αυτές τις εργασίες!!!

    Ολέ η φιλενάδα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι ολέ.... αλί και τρισαλί η φιλενάδα σου χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  15. Tι γκρινιάζεις;;; Φοβερές οι φωτος με του πηρούνι!
    Τέλειο το παιχνίδι με το φως και τις σκιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το πιρούνι που καθρεφτίζεται, πολύ μου αρέσει!!!
    Τζίνα μου έκανες καταπληκτική δουλειά, παρά τη σκληρή αυτοκριτική σου.
    Να περιμένουμε τη συνέχεια της τριλογίας (πιρούνι, κουτάλι, μαχαίρι) ;
    Καλή Σαρακοστή και μη μασάς! Το'χεις λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. xaxaxaxaxa άκου τριλογία!!!
    πηρούνι, κουτάλι, μαχαίρι!!
    xaxaxaxaxaxa
    φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. άψογη φωτογράφος!!μπραβο!!!...
    ωραίο το τελευταίο ... πηρούνι!!...
    καλή επιτυχία στα υπόλοιπα θέματα και γενικώς στα μαθήματα!! ... μου αρέσει κι εμένα η φωτογράφιση!!...
    μπραβο Τζίνα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ε καλά τι να πω.... Φαίνεται παιδί μου ο καλλιτέχνης!!! Κι εμένα η πρώτη μου άρεσε με το παιχνίδισμα του φωτός. Αλλά... γνώμη μου πάντα, έπρεπε να βγάλεις τα ασημένια μαχαιροπίρουνα. Τι τα κρατάς στο συρτάρι??? Αν δεν τα φωτογραφίσουμε τώρα , πότε θα τα φωτογραφίσουμε? Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ασημένια μόνο κάτι του γλυκού υπάρχουν...
      Καλύτερα όμως που δεν τα θυμήθηκα γιατί θα ήταν κρίμα να τα πατούσα κάτω από τα νεύρα μου!! χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή


--