NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Μετάλλαξη!

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Μετάλλαξη!

Χρόνια τώρα η σχέση μου με τη θάλασσα υπήρξε... χλιαρή.

Μ'άρεσε να την βλέπω, να περπατάω δίπλα της, να την μυρίζω.

Εκεί που τα χαλάγαμε ήταν στα μπάνια.

Βαριόμουν το κολύμπι και σιχαινόμουν την αίσθηση του αλατιού στο σώμα μου.

Όσο τα αστροπελέκια ήταν πιο μικρά πήγαινα αναγκαστικά για να κάνουν εκείνα μπάνιο και ψιλοβουτούσα.

Πέρυσι με τον καλό μας γείτονα που τα έπαιρνε μαζί με τα δικά του και τα πήγαινε καθημερινά στη θάλασσα κι έχοντας τον ανάπηρο με τις σιδεριές, είχα την τέλεια δικαιολογία για να μη κάνω ούτε ένα μπάνιο!

Κι ομολογώ πως δεν μου έλειψε κιόλας.

Αδιαφορούσα για κείνη... μέχρι πριν ένα μήνα περίπου.

Γυρίζαμε από Αθήνα σπίτι μας ένα Κυριακάτικο μεσημέρι.

Τίποτα δεν προμήνυε αυτό που θα ακολουθούσε.

Σε κάποιο φανάρι και χωρίς να έχει μεσολαβήσει κάποιο χτύπημα στο κεφάλι ή άλλο ισχυρό σοκ, γύρισα κι είπα στον άντρα μου.

- πάμε για μπάνιο;

Κόντεψε να του φύγει το τιμόνι από τα χέρια του έρμου.

- στη θάλασσα; ψέλισσε χωρίς να πιστεύει κι ο ίδιος αυτό που άκουσε.

- στη θάλασσα βέβαια, απάντησα, πού αλλού;

- πάμε.

Απο κείνη τη μέρα όταν τελειώνω απ'το γραφείο κι ετοιμάζομαι να φύγω τους τηλεφωνώ.

Έρχονται και με συναντούν στο μικρό κολπάκι που πηγαίνουμε για μπάνιο και βρίσκεται στη διαδρομή του γυρισμού μου από την δουλειά στο σπίτι.

Κολυμπάμε καμμιά ωρίτσα, χαζεύουμε στην αμμουδιά άλλη τόση και γυριζουμε απογευματάκι σπίτι για μπάνιο και φαγητό.

Δεν πτοήθηκα ούτε τις μέρες που ο καιρός ήταν μουντός, ούτε καν εκείνο το απόγευμα πριν καμμιά δεκαριά μέρες που ψιλόβρεχε.

Σας πληροφορώ μάλιστα πως τότε είχε την πιο ζεστή και ήσυχη θάλασσα.

Ήταν υπέροχα!

Περιττό βέβαια να σας πω ότι το γεγονός έχει γίνει θέμα συζήτησης σε γνωστούς και φίλους.

- Η Τζίνα κάνει μπάνια στη θάλασσα;...

- Δεν μπορεί!...

- Δεν το πιστεύω!...

-Πλάκα μου κάνεις!

Κι όμως αγαπητοί μου.....

Γι'αυτό, ποτέ μη πεις.... ποτέ.

Το καλύτερο σας το φύλαξα για το τέλος.

Σκοπεύω να συνεχίσω τα μπάνια και τον χειμώνα!!!!!!!!!!!!





18 σχόλια :

  1. Αααααααααα, είναι να μην πάρεισ φόρα εσύ χα χα χαα!!!
    Εγώ με την θαλασσα έχω μια σχέση λατρείας, το καλοκαίρι όλο δεν ξεκολλάω, αλλά οχι και τον χειμώνα βρε Τζίνα μου.... μπρρρρρρρρ!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτέ δεν είναι αργά για απολαύσεις Τζινάκι!

    Κι άλλωστε η θάλασσα είναι και "φάρμακο".

    Καλό βράδυ
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βλέπω πήρες φόρα! χαχαχαχαχα πολύ καλά κάνεις, είναι ωραία τα μπάνια στην θάλασσα.
    Εγώ πάλι δεν έχω κάνει κανένα ακόμα ... κλαψ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να τα μας!!!!!
    και χειμερινή κολυμβήτρια, τέλεια θα είναι.
    εγώ τη λατρεύω, αλλά δυστυχώς τα τελευταία 3 χρόνια ούτε από μακριά δε βλεπόμαστε!!! κλαψ, μου λείπει αλλά.......
    ευτυχώς πήρα ισχυρές δόσεις όταν ήμουν μικρή, όλη μέρα μούλιαζα, ακόμη και τη νύχτα!!!
    τέλεια άσκηση σώματος και γαλήνη ψυχής και πνεύματος, ειδικά αν υπαρχει και κανένα απόμερο σημείο για κολύμπι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που σε γνωρίζω Τζίνα,ίδιο ζώδιο, ίδιο επάγγελμα, ίδιες προτιμήσεις σε ταινίες και βιβλία.Μήπως ασχολείσαι και με κατασκευές ή ζωγραφική?Το δικό μου σλόγκαν είναι "Ποτέ μην πεις ποτέ" και "δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω"
    Την θάλασσα την λατρεύω, για να κολυμπάω, όχι όμως και για να ταξιδεύω.Με πιάνει ναυτία.Παντως τον χειμώνα μπάνιο, όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι είμαι εγώ Έλενα... των άκρων! χααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι όπως τα λες Βάσια... φάρμακο! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αsteri... πήρα φόρα και δεν με σταματά κανένας και τίποτα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γαστεροπλήξ, η αλήθεια είναι πως την ώρα που κολυμπώ χαλαρώνω κι είναι σα να βγαίνουν από μέσα μου όλα τα άγχη και τα προβλήματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλωσόρισες Εριφύλλη! Όχι με τη ζωγραφική και τις κατασκευές δεν τα πάω καθόλου καλά. Όσο για τον χειμώνα, σκέψου πως οι χειμώνες πια έχουν "γλυκάνει" τόσο που πραγματικό κρύο έχουμε καναδυό μήνες πια, οπότε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι στο ιδανικο μερος για να γινεις χειμερινή κολυμβήτρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσύ παιδί μου είσαι ή του ύψους ή του βάθους! Παν μέτρον άριστον δεν παίζει εδώ!
    Τυχερή που έχεις την θάλασσα τόσο κοντά.Καλά κάνεις ...keep swimming!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έτσι είμαι εγώ Κallinaki, άνθρωπος των άκρων! χεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. για χειμωνιάτικα μπάνια δε με βλέπω, αλλά άν θες παρέα Κυριακάτικα απογεύματα στη θαλασσα, εδώ ειμαστε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ε, δεν παίζεσαι. Από την αποχή θα καταλήξεις και χειμερινή κολυμβήτρια. Αν αντέξεις μες στο κρύο, μπράβο σου. Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαχαχα, καλή αρχή λοιπόν! το μπάνιο είναι θεραπευτικό απ'όλες τις απόψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--