NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ευχάριστα!

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Ευχάριστα!

Όλα αυτά τα χρόνια που υπάρχει τούτο δω το μπλογκάκι, έμαθα να μοιράζομαι καλές και κακές στιγμές (καλά όχι όλες αλλά τις περισσότερες) με όλους εσάς.
Εσείς με εμψυχώνατε, με παρηγορούσατε, γινόσαστε μέτοχοι της χαράς μου.
Έτσι πρώτα σε σας θα πω τα ευχάριστα.
Το "στεφάνι" μου βρήκε μια ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλή δουλειά με πολύ καλές προοπτικές και ακόμα καλύτερο μισθό, με πληρωμένα σπίτι και αυτοκίνητο στο .... Ντισελντορφ της Γερμανίας.
Οπως καταλαβαίνετε είμαστε οικογενειακώς υπ'ατμόν!
Με το κλείσιμο των σχολείων θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για την μετακόμιση.
Εγώ βέβαια δεν θά'χω δουλειά,  αλλά είναι τόσο καλά τα λεφτά για κείνον που θα έχω την ευκαιρία μέχρι να βρω κι εγώ κάτι, να οργανώσω το νέο μας σπιτικό και την καινούργια μας ζωή εκεί.
Θα ανεβάσω φωτογραφίες απ'το σπίτι σύντομα.
Είμαι πολύ χαρούμενη!


4 σχόλια :

  1. Χαίρομαι όταν οι αξιόλογοι άνθρωποι φεύγουν από την ψωροκώσταινα!
    Όταν έπρεπε και μπορούσα, άφησα τις ευκαιρίες να φύγουν!
    Αγαπώ την χώρα μου, έλεγα, αλλά αποδείχτηκε ότι αυτή δεν μας αγαπούσε!

    Ευχομαι καλή σταδιοδρομία και να ζήσετε ευτυχισμένοι εκεί!!

    Σίγουρος ότι δεν θα χαθούμε! Είναι πολύ μικρός ο κόσμος, με τις νέες τεχνολογίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή πριν από χρόνια, πήραμε κι εμείς τον δρόμο της "ξενιτιάς" (και μάλιστα σε μια χώρα που απέχει από την Γερμανία έτη φωτός πολιτισμικά), θεωρώ ότι είναι η καλύτερη επιλογή!
    Το μικρό αστροπελέκι, θα μπορέσετε να το πάρετε μαζί σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ, αλήθεια λες ή μας κοροϊδεύεις λόγω της ημέρας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή σταδιοδρομία, εύχομαι να είναι όλα βολικά,
    λυπάμαι αφάνταστα όταν πρέπει να αφήσουν οι Έλληνες τον τόπο τους, αλλά αυτή η πατρίδα συνεχώς μας προδίδει κι όλοι προς την ξενιτιά οδεύουμε σιγά-σιγά.
    ελπίζω να μη μας γέλασες!! λόγω της ημέρας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--