NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Πάμε Σαν Άλλοτε..

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Πάμε Σαν Άλλοτε..

M'έχει πιάσει μανία ακύρωσης.
Διέγραψα το προφίλ μου στο facebook κι ύστερα ήμουν έτοιμη να διαγράψω και τούτο δω το blog.
Είπα όμως έτσι για ενθύμιο να κρατήσω τις αναρτήσεις του.
Άρχισα λοιπόν να τις αντιγράφω στον υπολογιστή μου.
Αυτή η διαδικασία λόγω έλλειψης χρόνου μου πήρε  δυό-τρεις μέρες και μέχρι να τελειώσω την αντιγραφή ... το είχα μετανιώσει.
Κρίμα, σκέφτηκα..
Και παράλληλα ένιωσα την διάθεση να αναθερμάνω την σχέση μου μαζί του.
Για αρχή άλλαξα λίγο τα χρώματα στην εμφάνισή του και στην συνέχεια σκοπεύω να αρχίσω πάλι να γράφω.
Όχι... όχι το τελευταίο μην το πάρετε σαν απειλή.
Δείτε το σαν την επάνοδο του ασώτου...
Θέλω να πιστεύω πως θα με βοηθήσει να ξεπεράσω την μαυρίλα μου και πως θα λειτουργήσει .. ψυχοθεραπευτικά.
Πως θα βρω πάλι την χαρά της επικοινωνίας και της δημιουργίας.
Πάμε σαν άλλοτε λοιπόν .... 





 

6 σχόλια :

  1. Μου έχουν λείψει οι αναρτήσεις σου....
    Εδώ θα είμαι , να σε διαβάζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άντε μπράβο, ξαράχνιασε λίγο και πάμε από την αρχή λοιπόν, να είσαι καλά (κι ελπίζω όλοι σας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aννα κι εμένα μου έχετε λείψει όλοι εσείς, η παρέα, τα σχόλια, τα πειράγματα.. νά'μαστε καλά λοιπόν πάντα ν'ανταμώνουμε.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Blueprints,όλοι καλά είμαστε δόξα το Θεό, δεν ξέρεις πόσο καλό μου κάνουν τα λόγια σας! ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εμένα πιστέψέ με.. πολύ ... πάρα πολύ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--