NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Καλώς σας βρήκα!

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2007

Καλώς σας βρήκα!

Μεσ' το μυαλό μου, σκέψεις διάφορες.....
λόγια γλυκά, λόγια τρυφερά για να μπορέσω να σας πω το «καλώς σας βρήκα».
Πάντα ήμουν κι εξακολουθώ να είμαι δειλή και δύσκολη να κάνω την πρώτη επαφή κι ας είναι για μένα σημαντικό ένα «ζεστό» καλωσόρισμα..
Γι'αυτό απιθώνω σ'αυτην την σελίδα όπως όπως συναισθήματα και σκέψεις κι αφήνω τον χρόνο να κάνει τα υπόλοιπα.
Καλώς σας βρήκα , λοιπόν....


5 σχόλια :

  1. Άργησα 6 χρονάκια αλλά σ' ανακάλυψα !!! Κι έχω κολλήσει στο μπλογκ σου και κοντεύω να κάψω τα ψάρια !!! Φεύγω, πάω να τα σώσω, αλλά θα επιστρέψω (και θα έρχομαι συνέχεια από δω και πέρα).

    Καλώς σε βρήκα ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O Xριστός!!!!
      Τί κάνεις παιδί μου εδώ μέσα;
      Και δεν είχα προλάβει να ξεσκονίσω, θα σε φάνει οι αράχνες!

      Καλωσόρισες Αγγελικούλα, χαίρομαι πολύ που βρισκόμαστε :))

      Διαγραφή
  2. Όταν ανακαλύπτω ένα όμορφο μπλογκ, το διαβάζω πάντα από την αρχή. Το δικό σου θα μου πάρει λίγο χρόνο, αλλά θα σε διαβάσω σιγά-σιγά, με την ησυχία μου.

    Κι εγώ χαίρομαι πολύ που σε βρήκα ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαιρεται. μολις σε βρηκα, ευχησου με καλη αναγνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλωσόρισες λοιπόν και καλή ανάγνωση :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--