NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Γραφτήκαμε....γραφτήκαμε!

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Γραφτήκαμε....γραφτήκαμε!

Συγνώμη που άργησα να σας ενημερώσω αλλά χθες γύρισα απ'τη δουλειά σε κακό χάλι κι έπεσα με τα μούτρα στο κρεβάτι.
Είχε μεσολαβήσει ένα πέσιμο (ευτυχώς ανώδυνο) με την μοτοσυκλέτα του άντρα μου στην επιστροφή για το σπίτι κι ένα στομάχι που μετά από καιρό αποφάσισε πως ήρθε η ώρα να κάνει αισθητή την παρουσία του και να "ταιστεί" με zantac.
Ας είναι...
Την Δευτέρα το πρωί που λέτε κίνησα για το καινούργιο σχολείο έχοντας στην τσάντα μου ό,τι μπορείτε να φανταστείτε από "χαρτούρα".
Τί λογαριασμούς της ΔΕΗ, τί τα ενδεικτικά, τί πιστοποιητικά!
Είχα σκεφτεί όλα τα ενδεχόμενα κι είχα φροντίσει να καλύψω τα νώτα μου σε κάθε περίπτωση.
Ο κύριος διευθυντής έκανε την εμφάνισή του γύρω στις 9,30, ήταν όμως ευγενέστατος.
Κράτησε μόνο ένα από τα χαρτιά που κουβαλούσα στην τσάντα μου και μου είπε να μείνω ήσυχη,  τα παιδιά θα γραφτούν στο σχολείο τους.
Στην ερώτησή μου (αυτό μας καίει) από πού ακριβώς και τί ώρα θα περνάει το πούλμαν, μου απάντησε πως δεν είχε  βγεί ακόμα το πρόγραμμα και πως θα ξέρει μεθαύριο στον αγιασμό.
Μου είπε επίσης πως τα υπόλοιπα χαρτιά θα πάνε υπηρεσιακά από το προηγούμενο σχολείο και να μην ανησυχώ.
Το σχολείο τελικά είναι ένα κτίριο σε αρκετά καλή κατάσταση, που από την αυλή του βλέπεις τη θάλασσα, (θά'ναι δε θά'ναι εκατό μέτρα μακρύτερα).
Ο προαύλιος χώρος είναι μεγάλος με μπασκέτες και στην άκρη πεύκα κι ένας ευκάλυπτος ρίχνουν τη σκιά τους στην αυλή.
Όλα καλά λοιπόν....καλύτερα μάλιστα απ΄το σχολείο που κανονικά ανήκε ο δρόμος μας, μιας κι εκείνο στεγαζόταν σ'ένα παλιό σπίτι, χωρίς καν θέρμανση.
Έτσι ετοιμαζόμαστε την Πέμπτη για τον αγιασμό.
Το Σάββατο που μας πέρασε αγοράσαμε και τις καινούργιες τσάντες (αυτές που είχα υποσχεθεί!).
Πάτησα πόδι στην επιθυμία τους να πάρουν εκείνες που είχαν κάτι τέρατα επάνω τους.
Ο μεγάλος ψιλοβούρκωσε αλλά όταν με είδε αποφασισμένη, άλλαξε γνώμη και διάλεξε μια με τον spiderman, o oποίος spiderman μπροστά στις άλλες παραστάσεις φάνταζε αγγελάκι, σας διαβεβαιώ.
Εύχομαι νά'χουμε όλοι, παιδιά, δάσκαλοι και γονείς μια ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!! 




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--