NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ανασκόπηση Του 2009!

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Ανασκόπηση Του 2009!


Ανασκόπηση του χρόνου που έφυγε.Λίγο αργά θα μου πείτε.Ε, και;...Αρχές Γενάρη έχουμε ακόμα, προλαβαίνω.Λοιπόν, η περσινή χρονιά έφερε πολλά σπασίματα.Σπασίματα ποδιών, ισχίων, νεύρων....
Λίγο απ'όλα!
Είχε επίσης πολλές επισκέψεις σε νοσοκομεία.Θριάσιο και ΚΑΤ είχαν την τιμητική τους!Ως εδώ .... κακά.Είχε όμως και καλά!Είχε ολοκαίνουργιο σπιτικό!Με χώρους όμορφους, φωτεινούς και λειτουργικούς.Με υπέροχη θέα στη θάλασσα!Έτσι ακριβώς όπως το ονειρεύτηκα και το σχεδίασα.Ένα "σπιτικό" ζεστό, φτιαγμένο για όμορφες και χαρούμενες στιγμές με την οικογένεια και τους φίλους!Κι εκεί προς το τέλος, λίγο πριν την εκπνοή του, το 2009 μου φύλαγε το καλύτερο!Μια ολοκαίνουργη κόρη.Αυτή η τελευταία με ξετρέλλανε εντελώς!Μετά από τέσσερις γιούς, το δικαιούμαι δεν νομίζετε;...Ο μεγάλος μου γιος..... πάει για γάμο!!!!!!!!!!!!!!!!Μ'ένα κορίτσι ζάχαρη!Ένα υπέροχο πλάσμα, που αγάπησα σαν πραγματική μου κόρη, από την πρώτη στιγμή που την γνώρισα.Μόνο και μόνο λοιπόν γι'αυτές τις δυό χαρές που μου επεφύλασσε το 2009, λίγο προτού μας αποχαιρετήσει, χαλάλι οι υπόλοιπες πίκρες.
Εσείς τί λέτε;


Υγ. άντε...και στ'αστροπελέκια μου! :)))





29 σχόλια :

  1. χαρές, λύπες όλα στο πρόγραμμα είναι, όσο για την κόρη σίγουρα ένα πλάσμα που θα κάνει ευτυχισμένο το παιδί σου το αξίζει να το αγαπάς σα δικό σου παιδί, κι εγώ με τη σειρά μου περιμένω την ώρα που επιτέλους θα αποκτήσω και αγόρια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα αγορομανα και καλη χρονια. να εισαι γερη και να χαιρεσαι τα παλληκαρια σου και την ολοκαινουργια κορη. αυτη η χρονια , να σου δωσει μονο χαρες-και θα σου τις δωσει- αφου ξεκινησε μαυτες. να ειναι ευτυχισμενα τα παιδια και αγαπημενα , για να τα βλεπεις και να χαιρεσαι.
    υγεια, αγαπη και χαρα να εχεις στο σπιτικο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστά γαστεροπληξ, χαρές και λύπες μπερδεύονται και φτιάχνουν την .. ζωή! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Yγεία Έφη μου, υγεία.. το πιο πολύτιμο από όλα τα αγαθά.
    Νά'χεις μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να τη χαίρεσαι την κόρη Τζινάκι μου!
    να χαίρεσαι ολη την οικογένεια και την καινούρια σας φωλιά!

    τα φιλιά μου
    κι απο δω κι εμπρος, όλα με χαμογελο θα πηγαίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μόνο χαρές, αυτές να κρατήσεις, τα άσχημα είναι να τα περνάμε και να τα προσπερνάμε - δεν πρέπει να μας σημαδεύουν... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι χαρές να ξεχυλίζουν στο σπιτικό σας !
    Να χαίρεσαι όλα σου τα παιδιά και όλους τους μεγάλους του σπιτιού και τα ζωντανά (σκύλοι γάτες καναρίνια κλπ).
    Να έχεις υγεία και να απολαμβάνεις πάντα τα καλύτερα !

    και τα "στραβά" που έρχονται καμμιά φορά, είναι για να αποδεικνύουμε πως αντέχουμε και ξέρουμε να τα ξεπερνάμε.
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα νέα είναι αυτά????
    Μπράβο Τζίνα μου, πολύ χαίρομαι!
    Μόνο χαρές και χαμόγελα εύχομαι να φέρει η νέα χρονιά στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζινάκι,
    Μακάρι να είναι τόσα τα καλά και μετά από λίγα χρόνια να θυμάσαι μόνο αυτά!
    Με το καλό!
    Άντε να παίρνουν σειρά και τα μικρά σου!
    Τα φιλιά μου και ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΙΣ ΠΙΚΡΕΣ.
    Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΕΥΧΟΜΑΙ,ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ'ευχαριστώ Μαριλένα και σε περιμένω.. πάρε την οικογένεια κι ελάτε, θα χαρώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλιά και σε σένα blueprints.. σωστά τα λες "τα άσχημα είναι για να τα περνάμε και να τα προσπερνάμε" :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλυκύτατη Ζουζούνα σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.. από το στόμα σου και στου Θεού τ'αφτί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα καλύτερα νέα Έλενα που πήρα τα τελευταία χρόνια. Σου λέω πετούσα από χαρά όταν μου το είπε... τρελάθηκα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tρελή, όταν περνάς πολλά άσχημα και για μεγάλο χρονικό διάστημα, μαθαίνεις να εκτιμάς στο έπακρο τις χαρές που σου έρχονται :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ'ευχαριστώ Σκρουτζάκο μου, νά'σαι καλά. Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βρε συ, Νιόβη-Τζίνα!!
    Με συγκίνησες!!!!

    Μεγαλώνει η οικογένειά σου!! Πάντα όμορφη κι ευτυχισμένη!!
    Χίλιες ευχές!!!!! Χίλιες!!

    Μπράβο...!! Αντε, και στους υπόλοιπους!!!!:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλοριζικο το ολοκαινουργιο σπιτι, η ωρα η καλη στο μεγαλο αγορι σου, οπως ειπες αντε και στα αστροπελεκια, και προσεχετε που πατατε χαρα μου να μην εχουμε αλλα σπασιματα. Καλη Χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σμαράγδα μου, έτσι είναι... μεγαλώνουν τα μικρά μας κι ανοίγουν τα φτερά τους.. και κάνουν δική τους οικογένεια κι εμείς χαιρόμαστε διπλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ξανθούλα μου αν υπήρχαν μόνο χαρές δεν θα μπορούσαμε να τις εκτιμήσουμε όσο τους αξίζει! Πολλά φιλιά καλή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "να προσέχετε πού πατάτε".. γέλασα πολύ όταν το διάβασα, φιλιάαααα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. υγεια πανω απολα το 2010 και να χαιρεσαι οσους αγαπας..εισαι τυχερη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τελος καλο ολα καλα, ετσι δε λενε? Απο εδω και μπρος μονο χαρες να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τζίνα, σε ξαναβρίσκω (στον blogger)
    :-)

    Πολύ όμορφο το "σπίτι" σου.
    Να σου ευχηθώ μια πολύ πολύ καλή, με υγεία και αγάπη χρονιά.

    Να χαίρεσαι τα παιδιά σου, το σπίτι στη θάλασσα.

    Βάσσια

    Υ.Γ.
    Δεν ξεχνώ πόσο με βοήθησες στα πρώτα μου βήματα ως "παραφυάδα".

    Φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. inMUSIClost,σ'ευχαριστώ για τις ευχές, ευχομαι ό,τι καλύτερο για τη νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δημιουργία, όταν είναι περαστικά ξεχνιούνται εύκολα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Bάσια μου σε είχα χάσει και συχνά αναρωτιόμουν τί να γίνεσαι. Χαίρομαι που ξαναβρεθήκαμε, πολλά πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τζίνα μου μια χαρά είμαι, είμαστε.
    Χάθηκα για καιρό, αλλά πάλι εδώ.

    Καλή εβδομάδα
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--