NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Τέλος Καλό, Όλα Καλά!

Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Τέλος Καλό, Όλα Καλά!

Δευτέρα πρωί βγαίνουμε απ'το σπίτι για το νοσοκομείο.
Είχαμε κανονίσει εδώ και καιρό μια χειρουργική επέμβαση στο μικρό αστροπελέκι για την αφαίρεση μιας κύστης στο λαιμό του.
Ζήτησα μια βδομάδα άδεια από την δουλειά, ετοιμαστήκαμε και Δευτέρα πρωί πρωί ξεκινήσαμε.
Περιττό να αναφέρω πως απ'την Παρασκευή τα ξημερώματα που χάσαμε τον Δία, ο ύπνος μου ήταν ελάχιστος.
Βγαίνουμε λοιπόν οικογενειακώς απ'το σπίτι και βλέπουμε ξαπλωμένο στην αυλή...........τον Δία!!!!!!!!!!!!
Ένα Δία με πληγές, ένα Δία που κούτσαινε, ένα Δία που δεν είχε κουράγιο να σηκώσει το κεφάλι για να πιεί νερό, ένα Δία που μας κουνούσε με το ζόρι αδύναμα την ουρά του κι όλους εμάς απ'την άλλη να χοροπηδάμε και να ουρλιάζουμε από χαρά.
Δεν πρόλαβα να τον δω πολύ γιατί έπρεπε να φύγουμε.
Καθάρισα λίγο τις πληγές του και του έβαλα bedadine, του έκανα πολλά χάδια και τον άφησα στα χέρια του συζύγου που ανέλαβε αυτή τη βδομάδα που λείπω με τον μικρό στο νοσοκομείο να φροντίζει στο σπίτι εκτός των άλλων και την ανάρρωση του Δία μας.
Ο μικρός χειρουργήθηκε κι όλα πήγαν πολύ καλά.
Η κύστη που του αφαιρέθηκε - σε μέγεθος μικρής ντομάτας - του έχει αφήσει δέκα ραμματάκια κι αν όλα συνεχίσουν να πηγαίνουν ομαλά την Παρασκευή θα γυρίσουμε στο σπίτι.
Ο Δίας μαθαίνω απ'τον σύζυγο είναι ακόμα πολύ αδύναμος, όμως συνέρχεται κι εκείνος σιγά σιγά.
Τέλος καλό λοιπόν, όλα καλά!





26 σχόλια :

  1. ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΟΥ.ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΛΟΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑ.
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ Σκρουτζάκο μου, να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. περαστικά, περαστικά!!
    να μου φιλησεις το αστροπελέκι μας
    κι έπειτα τη μουσούδα του Δία.

    χτες μιλούσα γι' αυτο στον αδερφο μου (και οι δυο σκυλοι του ειναι μαζεμενοι απο το δρομο) και φυσικά, η πρωτη μου δουλειά να του πω πως βρεθηκε ο Δίας!! :)))

    (καλέ θα καταχαρεί λες και σας ξερει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούφφφφφφφ!!!!!!!!
    Το καλύτερο για όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα τους φιλήσω και τους δυό Μαριλένα, νά'σαι σίγουρη. Κι ο Δίας μαζεμένος απ'τον δρόμο είναι.. είμαστε από θέση κατά της αγοράς κατοικιδίου και υπέρ της υιοθεσίας κάποιου αδέσποτου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αn-Lu, με συγκινεί το ενδιαφέρον σου... (το ενδιαφέρον όλων σας) και η ειλικρινής ανακούφιση που εκφράζετε στο άκουσμα των καλών νέων! Ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν το πιστεύω ότι γύρισε σ'αυτό το χάλι!Το καημένο, σημασία έχει που γύρισε όμως! Καλή ανάρρωση και στο μικρό αστροπελέκι και στο Δία, υπομονή σε σένα που θα 'σαι στα νοσοκομεία όλη τη βδομάδα...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τα τα ευχάριστα.. ήμουν σίγουρη.

    Περαστικά στους αρρώστους Τζίνα.
    Να μην έχουν άλλα συμβάντα.

    Φιλιά
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δέσποινα δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάλια είναι, δεν με νοιάζει όμως. Μόλις γυρίσω σπίτι θα τον κάνω καλύτερο από πριν, αρκεί που γύρισε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ'ευχαριστώ Βάσια μου, σ'ευχαριστώ πολύ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. περαστικά στο μικρό αστροπελέκι, και φυσικά περαστικά και στον ταλαιπωρημένο ΔΙΑ, μετά την οδύσσεια που τράβηξε το έρημο ζώο θα του φαίνεται σα να επέστρεψε στον παράδεισο,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ολα καλά λοιπόν, μπράβο!!!
    Καλή ανάρρωση και στους δύο εύχομαι!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γαστεροπληξ, Έλενα, σας ευχαριστώ πολύ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ! τι ηρωας ο Δίας σας!
    Να μπορούσε να σας πει την ιστορία του..
    Πολύ χάρηκα1 Και γω σκύλο απο τα "καλάθια" εχω και είναι γλύκας ανα και εντελως ανεκπαιδευτος.
    Ευχομαι γρηγορη αναρρωση στον μικρό,
    και να είναι όλα τα κακά περαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τζίνα μου γλυκιά,
    χαίρομαι για το αίσιο τέλος της περιπέτειας και σιδερένιος ο μικρός μας.
    Ε, τι έγινε, πού ήταν ο Δίας??? Σας είπε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τζίνα μου να 'μαι και ΄γω!
    Εχω χάσει πολλά επεισόδια αλλά ενημερώθηκα και χάρηκα γιατί τα καλά είναι περισσότερα από τα άσχημα.
    Να είναι καλά ο "ανάπηρος" (τον άντρα δεν τον αλλάζουμε!),να σου ζήσουν τα παιδιά,περαστικά στο μικρούλη και να γιάνει γρήγορα κι ο Δίας,πολύ χάρηκα που βρήκε τον τρόπο να ξαναγυρίσει.
    Καλό Σαββατοκύριακο και καλή ξεκούραση και σε σένα,την έχεις ανάγκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. aremare, ο "ήρωας" εξακολουθεί να μη μπορεί να πάρει τα πόδια του. Σήμερα πήρα τον κτηνίατρο και μου έδωσε χάπια για τις λοιμώξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μερόπη, τσιμουδιά δεν έχει βγάλει το κτήνος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βρε καλώς την Σταυρούλα.. πόση ανάγκη έχω από ξεκούραση δεν λέγεται.Αλλά ξεκουράζεται ποτέ η γυναίκα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Tη μερα που βρεθηκε ο Διας ήμουν ετοιμη να κανω αναρτηση με φωτογραφια του. Μπηκα λοιπον να δω αν εχεις καμια και αν μου εδινες το οκ και εμαθα τα ευχαριστα.Προσπαθησα 5 φορες να στειλω σχολιο και δεν τα καταφερα.Αντε να δω τωρα...
    Χαρηκα τοσο μα τοσο πολυυυ λες και ηταν δικος μου, ειλκρινα!!!Με την αγα[η σας και την φροντιδα σας ειμαι σιγουρη πως εχει ηδη αναρρωσει...Περαστικα και στο μικρο και ελπιζω να ειστε ολοι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σ'ευχαριστώ πολύ Άννα μου για το ενδιαφέρον! Ο Δίας ακόμα δεν έχει συνέλθει, χθες που βγήκα απ'το νοσοκομείο πήρα τηλέφωνο τον κτηνίατρο και μου έδωσε κάτι χάπια να τα πιεί για 10 μέρες. Ελπίζω μ'αυτά να γίνει καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περαστικά στον μικρούλη. Κι εσύ να επιστρέψεις στην εστία. Δόξα τω Θεώ που βρέθηκε και ο Δίας. Ποιος ξέρει τι τράβηξε ο καημένος αυτές τις μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Nίκο νά'σαι καλά και με το καλό να μας έλθεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τώρα διάβασα και την επόμενη εγγραφή. Άρα όλα θα περάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Περαστικά του και πολλά φιλάκια να του δώσεις, όλα να πάνε καλά από δω και πέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είχα καιρό να μπω και έπεσε το μάτι μου στην ανάρτηση "Χάσαμε το Δία" και ψιλοπάγωσα γιατί πήγε αλλού ο νους μου...

    Λες να τον έκλεψαν και να τον βασάνισαν επίτηδες τον κακομοίρη;
    Είναι τυχερός που τη γλίτωσε πάντως, ό,τι και αν συνέβη.
    Μην το αφήσετε έτσι, πάντως, γιατί αν δεν έφυγε από μόνος του, τότε μπορεί να ξαναπροσπαθήσει κάτι όποιος τον πήρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--