NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Xάθηκε Ο Δίας!

Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Xάθηκε Ο Δίας!

Παρασκευή πρωί βγαίνω απ'το σπίτι για την δουλειά।
Φτάνω μέχρι το αυτοκίνητο, μπαίνω και βάζω μπροστά।
Συνειδητοποιώ πως δεν έχω δει τον Δία।
Βγαίνω και κοιτάω γύρω γύρω, το σκυλί δεν είναι πουθενά και η πόρτα της αυλής κλειστή।
Δεν την είχαμε κλειδωμένη βέβαια....
Την προηγούμενη νύχτα γύρω στις 1,30 γάβγιζε έντονα, άνοιξα από πάνω το παράθυρο της κρεββατοκάμαρας και είδα κάποιον να περνά έχοντας ένα σκύλο।
Ξανάπεσα για ύπνο κι έχω την αίσθηση πως κάποια στιγμή άκουσα μες τον ύπνο μου το τρίξιμο του σύρτη της αυλόπορτας।
Ο Δίας δεν έχει φανεί από τότε και κάτι μου λέει πως δεν θα τον ξαναδούμε।
Το ένστικτό μου λέει πως κάποιος τον πήρε।
Ίσως κάποιος γείτονας που ενοχλείτο απ'το γάβγισμά του।
Πάει... τον χάσαμε τον Δία μας.....
Πονάω πολύ!


13 σχόλια :

  1. Τι να πω, ευχομαι μεσα απο την καρδια μου να τον ξαναβρειτε...Να τον εχουν καπου εκει κοντα και να καταφερει να γυρισει κοντα σας!!!Τον ειχα συνδεσει με την οικογενεια σας!!Τα αστροπελέκια και ο Διας!!!Γιατι να υπαρχουν τετοιοι ανθρωποι!!!Γιατι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πονάει και σε καταλαβαίνω απόλυτα, μιας και πέρασαν πολλά σκυλιά από τα χέρια μου, ευχές για το καλύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να τον βρείτε....να υποθέσω ότι το βράδυ δε σου πήγε το μυαλό ότι ήταν ο δικός σας σκύλος αυτός που κρατούσε ο περαστικός;Ατυχία. Κι εμάς μας είχαν κλέψει ένα άσπρο σκυλάκι , μάλλον για να το πουλήσουν γιατί ήταν ράτσας(δε θυμάμαι τώρα τι). Αλλά όπως λέει και η Άννα μπορεί να καταφέρει να γυρίσει μόνος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΥΧΟΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζίνα..
    εύχομαι ολόψυχα να τον βρείτε.
    Ίσως σταθείτε τυχεροί και τον δείτε κάπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λυπάμαι πάρα πολύ. Η απώλεια ενός ζώου είναι ίδια με την απώλεια ενός ανθρώπου και σε καταλαβαίνω. Ελπίζω λόγω Άνοιξης να βγήκε να ζευγαρώσει και να επιστρέψει. Σου το εύχομαι ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βάλε καμιά φωτοαγγελία σε σχετικά μπλογκς, μπορεί κάποιος κάτι να ξέρει!!!
    Εύχομαι το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ετσι εγινε και πριν απο χρόνια με το σκυλι των κουμπαρων μου.
    Το κλεψαν μεσα απο την αυλή!
    Και το βρήκαν με τα απο ενα χρόνο, δε σταματησαν να ψαχνουν βεβαια,σε μια μαντρα οικοδομικων υλικων, μακρια απο το σπιτι τους.
    Και το πήραν με τον ιδιο ακριβώς τρόπο, μπροστα στα μάτια του νεου 'ιδιοκτητη', ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΡΘΡΩΣΕ ΛΈΞΗ.Ετσι σιωπηλά, τον ξαναβρήκαν.
    Στο ευχομαι απο καρδιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζίνα μου,
    τι έγινε καλέ? Τον βρήκατε το Δία? Άσε, μέχρι κι εγώ λυπήθηκα που δεν έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα σκυλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Τζίνα.Τώρα το είδα.Σου εύχομαι να τον ξαναβρείτε. Τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--