NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Γεύση Από Ευτυχία!

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Γεύση Από Ευτυχία!


Σήμερα είχα ρεπό μιας και το Σάββατο πρόκειται να δουλεύω.
Τα φχαριστιέμαι τα μεσοβδόμαδα ρεπό.
Σηκώθηκα το πρωί ήπια δυό γουλιές καφέ και κατέβηκα στο κέντρο της πόλης μου για να κάνω κάποιες δουλειές που είχα.
Άφησα το αυτοκίνητο και χαζεύοντας τις βιτρίνες άρχισα την βόλτα μου.
Πρώτη στάση το ταχυδρομείο για να στείλω κάποια προσκλητήρια.
Αμέσως μετά το ΚΕΠ για να πάρω το γνήσιο της υπογραφής μου που μου χρειάζεται.
Βγαίνοντας απ'το ΚΕΠ έριξα μια κλεφτή ματιά στο σχολείο που βρίσκεται ακριβώς απέναντι μπας και τύχαινα σε διάλειμμα τ'αστροπελέκια να τα κεράσω τίποτα, αλλά δυστυχώς...
Τρίτη στάση στο σούπερ μάρκετ και τελευταία στον φούρνο για ζεστό ψωμί.
Στον γυρισμό κοίταγα τη θάλασσα μέσα απ'το αυτοκίνητο.
Έμοιαζε με λίμνη!
Τόσο ήσυχη και τόσο γαλάζια!
Γύρισα σπίτι μαγείρεψα, σιδέρωσα χαζεύοντας τα "πρωϊνάδικα" και την ώρα που τακτοποιούσα τα ρούχα στις ντουλάπες χτύπησε το κουδούνι.
Είχαν γυρίσει τ'αστροπελέκια απ'το σχολείο.
Βάλτε μαγιό, τους είπα, θα πάμε για μπάνιο.
Κατεβήκαμε στο γνωστό μας κολπάκι αναφωνώντας σαν χαζά.
-Δεν είναι κανείς!!! είμαστε μόνοι μας!!!
Ήταν τόσο παράξενο να βλέπουμε την παραλία χωρίς κανέναν άλλο!
-Λέγε μαμά πού θες να βάλουμε την καρέκλα σου, έχεις όλη την αμμουδιά στη διάθεσή σου, μου λέγανε γελώντας.
Βουτήξαμε στα γρήγορα και κολυμπήσαμε έντονα για να ζεσταθούμε.
Ήταν υπέροχα!
Αλήθεια σας λέω βγήκα με το ζόρι μετά από κανα μισάωρο.
Κάθησα άλλη τόση ώρα έξω, κλείνοντας τα μάτια στον λίγο (ευτυχώς) μεσημεριάτικο ήλιο χαλαρώνοντας.
Γυρίσαμε σπίτι ευτυχισμένοι.
Το απόγευμα άρχισαν τα μπουμπουνητά, οι αστραπές και πολύ γρήγορα ήρθε η μπόρα κι ... έφυγε το ηλεκτρικό ρεύμα..
Οι συνέπειες της βροχής βλέπετε...
Ευκαιρία για παιχνίδι.
Φέρτε κόλλες χαρτί και στυλό, είπα στ'αστροπελέκια, θα παίξουμε "όνομα-ζώο-πράγμα".
Ενθουσιασμός!
Το ρεύμα επανήλθε μετά από κανένα μισάωρο παιχνιδιού με μπόλικα γέλια και φωνές.
Δεν ξέρω γιατί ... αλλά η σημερινή μέρα - παρ'όλο που ήταν φαινομενικά "άλλη μια καθημερινή χωρίς τίποτα το ιδιαίτερο", εν τούτοις μου άφησε μια γεύση .. ευτυχίας!
Καλό σας βράδυ!

(στη φωτό το μεγάλο αστροπελέκι κάνοντας παιχνίδια στην ολοδικιά του θάλασσα)






6 σχόλια :

  1. Και στον καιρό, πιο τυχεροί εσείς οι Νότιοι!
    Εδώ στον Βορρά, από το πρωί μια βρέχει, μια σταματάει και άναψα και την θέρμανση λίγο για δοκιμή!
    Να περνάς πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ κι εμεις έτσι, την Κυριακή που πέρασε..
    χωρίς βροχή όμως.
    τώρα που σε διάβασα, Πέμπτη πρωί πρωί ζήλεψα!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο μ αρέσουν οι φαινομενικά ρουτινιάρικες μέρες της καθημερινότητας που ξαφνικά μεταμορφώνονται σε ξεχωριστές, αξιομνημόνευτες μέρες. Μιας και δεν έχω ακόμα παιδιά, οι δικές μου ξεχωριστές μέρες μυρίζουν εσπρέσσο, έχουν ανάγνωση εφημερίδων free press και άφθονο γέλιο απο φίλους. Επίσης έχουν και δημιουργική μαγειρική στο δείπνο, μιας και τις μέρες που είμαι στα καλά μου ζωγραφίζω στην κουζίνα τί μετριόφρων). Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είδες πόσο έυκολα μεταμορφώνεται μια εκ πρώτης όψεως προβλέψιμη ημέρα; Μπράβο για τις αντοχές, για τη θέληση και τη μεγάλη απόφαση να μείνετε από πέρυσι(θυμάμαι καλα;) μακριά από την τσιμεντούπολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--