NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Σήμερα Γάμος Γίνεται!!!

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Σήμερα Γάμος Γίνεται!!!

Ανεξάρτητος..
Από παιδί...
Από τότε που έβαζες την κατσαρόλα στο κεφάλι κι έκανες μοναχικούς περιπάτους...
Ο πρώτος μου...
Παιδί κι εγώ έπαιζα τη μαμά μαζί σου.
Και καμάρωνα όταν μου έλεγαν πως είσαι κουκλί και ποιός ξέρει πόσες καρδιές θα κάψεις σαν μεγαλώσεις.
Δεν ξέρω αν ... και πόσες καρδιές ακριβώς έκαψες..
Αυτό που ξέρω είναι πως την τελευταία ... "καμμένη¨", .. την παντρεύεσαι σήμερα.
Κι εγώ καμαρώνω όπως τότε...
Ή μάλλον περισσότερο από τότε...
Και σ'αγαπάω όπως πάντα..
Πολύ, πάρα πολύ...
Τόσο όσο αγαπάει κάθε μάνα το παιδί της...
Κι ακόμα πιο πολύ!
Και προσεύχομαι νά'ναι η ζωή σας γεμάτη με όμορφες στιγμές..
Και τα "δύσκολα" να τα περνάτε μονιασμένοι... δίνοντας και παίρνοντας δύναμη ο ένας απ'τον άλλον..
"Καλή ζωή" νά'χεις αγόρι μου...αστέρι μου...
"Καλή ζωή" νά'χετε ...





9 σχόλια :

  1. Αχ κοριτσάρα μου να σου ζήσουν τα παιδιά, να είναι ευτυχισμένα αγαπημένα γερά και να μην χάνουν ποτέ μα ποτέ το χιούμορ τους.
    Ότι καλύτερο για την καινούρια τους ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βιον ανθοσπαρτον να εχουν τα παιδια! Καθε ευτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να σας ζήσουν αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι πάντα, κι εσύ περήφανη μητέρα για μια ζωή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ΄ναι η ζωή τους γεμάτη Δύναμη, Αγάπη και Ευτυχία! :) Να τους χαρείς και να σε χαρούν μέχρι εκεί που δεν παίρνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nα ζησουν!Ευτυχισμενοι μονιασμενοι και υγειεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να ζησουν παντα ευτυχισμενοι και χαρουμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαρώ εγώ μαμά!!! Αυτό είναι!
    Μέλι στάζει το στόμα σου, όχι σαν κάτι άλλες που άκουσα τελευταία και έφριξα!
    Θα λιποθυμούσαν λέει γιατί έχασαν το γιο τους μετά από 34 χρόνια!!!
    Μα, αυτό είναι το νόημα, να "χάνεις" τα παιδιά σου όταν μεγαλώνουν, να πετούν μακριά και να έρχονται ξανά.
    Να ζήσεις, πολύ σε ευχαριστήθηκα (είχα και πρόσφατη την κακή εμπειρία και ξεσπάθωσα!).
    Και φυσικά, να τους χαίρεσαι,
    χρόνια Κ Α Λ Α τους εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ.... ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ όλους σας. Είμαι ακόμα συγκινημένη και απίστευτα χαρούμενη για τον απλούστατο λόγο.. είδα το παιδί μου να ξεχειλίζει από ευτυχία!!
    Λίγο τό'χετε;
    Εύχομαι κάθε καλό στον καθένα σας χωριστά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί να πω τώρα ;...
    Να πω ότι ... ζηλεύω ...
    Να πω "άντε και γιαγιά" ...
    Τα λέω και τα δυό και ... σε φιλώ γλυκά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--