NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Αντίο..

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Αντίο..


Άπλωσα το χέρι κι ας είχαν περάσει δέκα ολόκληρα χρόνια.
Πήρα τηλέφωνο όσο άβολα κι αν αισθανόμουν.
Το όφειλα στον εαυτό μου πάνω απ'όλα.
Και ζήτησα το .. αυτονόητο.
Να μάθω τί σου έκανα.
Δέκα χρόνια με απασχολούσε κι εξήγηση δεν έβρισκα.
Η απάντηση σκληρή...
-αν το σκεφτόσουν όπως λες δέκα χρόνια, θα είχες καταλάβει.
-μπορεί να είμαι χαζή, επέμενα, δεν έχω δικαίωμα να μάθω;
-θα περιμένεις...
Και περιμένω.
Πέρασαν σχεδόν δυο μήνες από τότε..
Θα μου πεις εδώ περίμενες δέκα χρόνια στους δυό μήνες κολλάς;
Δεν κολλάω, όμως είναι που .. να... νιώθω πως δεν έχει πια σημασία..
Και ξέρεις γιατι;
Γιατί αν ήταν αληθινή εκείνη η φιλία, θα έκανες κι εσύ ένα βήμα.
Αν ήμουν σημαντική για σένα, αν ήταν σημαντικά τα τριάντα χρόνια και όσα μοιραστήκαμε δεν θα άρπαζες την ευκαιρία για να τιμωρήσεις.
Γιατί αυτό κάνεις.
Μου είπες αν σκέφτηκα πως μπορεί να μην είναι ένα αλλά μια σειρά από πράγματα που έκανα.
Δεν θα το μάθω ποτέ.
Και ξέρεις κάτι;
Δεν έχει καν σημασία τώρα πια..
Νά'σαι καλά.
Αντίο!






4 σχόλια :

  1. Ακριβώς αυτό το κείμενο είναι η απάντηση σε όσους μου λένε να την πάρω κι εγώ τηλέφωνο (λες και δεν το έχω κάνει!).
    Αν ήσουν σημαντική για εκείνη, θα καθόταν να το κουβεντιάσετε δέκα χρόνια πρίν. Δηλαδή στο διάστημα που εσύ έκανες και καλά μια σειρά από λάθη, εκείνη υποκρινόταν πως όλα ήταν εντάξει; Και γιατί έστω και τώρα που την πήρες τηλέφωνο για οφειλή δική της, δεν σου είπε την αιτία, φοβήθηκε μη χαλάσει σάλιο; Δεν πιστεύω ότι σε τιμωρεί.Πιστεύω απλά ότι έψαχνε την αφορμή και το ρίχνει επάνω σου για να δικαιολογήσει τη θέση της. Κομπλεξικοί εαυτούληδες που για να κάνουν τη δουλίτσα τους προσποιούνται σχέσεις ολόκληρες και μετά αφήνουν να πλανάται στον αέρα ότι φταίς κι από πάνω αλλά είναι πολύ επιπέδου για να σου εξηγήσουν....είναι να μην μπλέξεις με πορνόψυχη τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μάλλον δεν άξιζε καν να αναρωτιέσαι "γιατί" δέκα ολόκληρα χρόνια, κάλλιο αργα παρά ποτέ, τα "αντίο" αν και στην αρχή πονούν, πολλές φορές λυτρώνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μάγισσα, εκ πείρας τώρα πια, μη κάνεις καν τον κόπο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γαστεροπληξ, ακριβώς αυτό ενιωσα.. λύτρωση κι αυθόρμητα ήρθε η σκέψη "πάει κι αυτο.. " :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--