NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Τα Αξεσουάρ...

Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Τα Αξεσουάρ...



Λοιπόν..

Έχουμε και λέμε..

Απαραίτητα αξεσουάρ:

Πλεκτό σάλι, (διαθέτω μόνο φουλάρια σε πολλά χρώματα).

Κουνιστή πολυθρόνα,(έχω στατικό ποδήλατο).

Παραμύθια,(να σου πω εγώ την ιστορία της ζωής μου να μείνεις ξερό).

Πλέξιμο στον ελεύθερο χρόνο, (το σερφάρισμα στο διαδίκτυο και το blogging πιάνονται;)

Γυαλιά πρεσβυωπίας, (τόχω... τόχω.. αλλά έχουν κατακόκκινο σκελετό πειράζει;)

Μαλλί μαζεμένο σε κότσο, (τώρα που το είπα.. μετά τις διακοπές πρέπει να φρεσκάρω τις ανταύγειες και να τα κουρέψω λίγο... παραμάκρυναν).

Σκούρα χρώματα, (η ντουλάπα μου έχει κατ'εξοχήν χρωματιστά).

Σύνταξη (αυτή δεν θα την δω ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα).

Γλύκα και υπομονή, (ποιός ήρθε;).

Ακράτεια, (αυτή την απέκτησα από την ώρα που έμαθα το χαρμόσυνο!!)



Χμμμμμ... πιάνω ένα στα δέκα...

Τα απαραίτητα αξεσουάρ μπορεί να μη τα συγκεντρώνω, το σίγουρο είναι όμως πως θα τρελαθώ!!

Τί λέω;..

Είμαι ήδη τρελαμένη...

Η....γιαγιά!!!!!!!!!!!!!








16 σχόλια :

  1. χαχαχα δεν πειράζει θα γίνεις αναρχικιά γιαγιά.Σημασία έχει ότι θα γίνεις γιαγιά!Να σου ζήσει και να τον χαίρεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να.. τον χαίρομαι;.... χαχαχαχαχα. Έχεις καμμιά διαίσθηση Περσέα πως θα είναι αγόρι;.. :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάκι μουυουου με το καλό, όλα να πάνε καλά να χετε μια τελειόμηνη εγκυμοσύνη και με υγεία το νέο μέλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ ποσο θα ηθελα να ημουν μυγα στο τζαμι την ημερα που θα γεννηθει να σε δω απο καμμια μερια αχαχαχαχαχαχα!!!! Με το καλο φιλεναδα!!! Αλεξανδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το καλο, με το καλο...Η σουπεργιαγια θα εισαι... (σε μαζικες αγορες slipad κανω εκπτωσεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με το καλό να έρθει! Ολα καλά να πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελα!!!!! Με το καλό λοιπόν και είμαι σίγουρη πως θα γίνεις σούπερ γιαγιά!!!!!ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλά ότι θα είσαι η σούπερ γιαγιά δεν τίθεται θέμα, με το καλό λοιπόν τα χαρμόσυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χίλια ευχαριστώ από καρδιάς σε όλους σας... Δεν μπορούσα ούτε η ίδια να φανταστώ την ευτυχία που θα ένιωθα στην είδηση!! ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ! (και.. κατουρημένη χχχχχχ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μολις ξεκινησα να διαβασω....το καταλαβα!!!Χαιρομαι πολυ πολυ για σενα!Τα αστροπελέκια θα γινουν θειοι;;;Ουουυυυ!!!Ευχομαι ολα να πανε καλα και να αποκτησουν τα παιδια ενα υγιεστατο παιδακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. To Oυυυυυ ειναι Ουαααοουυυυυυυ αλλα μολις εφτασα Αθηνα μετα απο τοσες μερες Κρητη και εγω καψει εγκεφαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πράγματι Άννα .. τ'αστροπελέκια θα γίνουν θείοι... άλλο κακό να μη μας έβρει χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με το καλο, με το καλο! Γιαγια του 21ου αιώνα ειναι βρε πουλακι μου, μην κολλας στα στερεοτυπα~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και στα δικά σου Τζινάκι.. και στα δικά σου.. και γρήγορα (από καρδιάς!) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν κολλά Αn-Lu, αν κολλούσα δεν θα τα έγγραφα... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--