NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Θυμώνω..

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Θυμώνω..



Ανταγωνιστική δεν ήμουν ποτέ.
Απλά προσπαθούσα να κάνω την δουλειά μου όσο καλύτερα μπορούσα.
Και πάντα αθόρυβα, ήσυχα, χωρίς περιττές φανφάρες.
Ξέρω πως το να "πλασάρεις" τον εαυτό σου είναι ταλέντο.
Το να δείχνεις πως όλα περνούν και εξαρτώνται από σένα κι αυτό είναι ταλέντο.
Ειδικά όταν το καταφέρνεις κάνοντας ακριβώς τα ίδια με τους άλλους συναδέλφους σου.
Το να "χτίζεις" γύρω από το όνομά σου τον μύθο της απαραίτητης και της κεφαλής όλων, μου είναι κατανοητό αν ο μικρόκοσμός σου έχει ανάγκη τέτοιας επιβεβαίωσης.
Δεν μπορώ όμως να δεχτώ την ρετσινιά αυτής που δεν κάνει τίποτα.
Ούτε να μη με αγγίξει το γεγονός πως επιβραβεύεται το δήθεν και όχι η πραγματικότητα.
Θυμώνω.






5 σχόλια :

  1. Κάποτε ένας παλαιότερος συνάδελφος, βλέποντας το χαμηλό προφίλ μου, μου είπε "Μερόπη μου, δεν φτάνει να κάνεις το αβγό, πρέπει να το κακαρίζεις κιόλας". Λες να είχε δίκιο? Πάντως ποτέ δεν κατόρθωσα να το κακαρίσω. Μου φαίνεται τόσο έξω από το χαρακτήρα μου.
    Τζίνα μου, σε καταλαβαίνω, λοιπόν, απόλυτα. Εσύ δεν μπορείς να κακαρίσεις το αβγό που γεννάς και υπάρχουν άλλοι που κακαρίζουν αβγά που δεν γεννάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mου φαίνεται σοφή η κουβέντα του συναδέλφου σου.
    Αλλά πώς να αλλάξεις;
    Κι αν προσπαθήσεις για λίγο θα είναι τόσο έξω απ'τον χαρακτήρα σου που θα φαντάζει ξένο..
    Καλή σου μέρα Μερόπη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μη ξεχνάς Τζίνα ότι οι άδειοι τενεκέδες γυαλίζουν και κάνουν και πολύ θόρυβο!!
    Μη πτοείσαι!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μμμμ.... άλλο ένα σοφό απόφθεγμα, νά'σαι καλά Μαριάννα μ'έκανες και γέλασα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα "Νιόβη"!! (πειράζει που σε αποκαλώ ακόμα έτσι;; Αλλωστε, με αυτό το 'ονομα' σε γνώρισα και μπήκες στην καρδιά μου..)

    Μάλλον δουλεύουμε στο ίδιο γραφείο... Κι εμείς, έχουμε πολλές ..'κότες-τενεκέδες' εκεί...!

    :)την πολύ καληνύχτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--