NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το Μωρό Μου!

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Το Μωρό Μου!


Δεν θα σχολιάσω τί έγινε χθες.
Ειπώθηκαν τόσα πολλά και από τόσους πολλούς που φαντάζομαι πως η δική μου άποψη των πραγμάτων απλά ... περιττεύει.
Θέλω όμως να μοιραστώ μαζί σας τα συναισθήματα και την συγκίνηση που ένιωσα βλέποντας το μικρό μου αστροπελέκι να παρελαύνει.
Παραστάτης παρακαλώ!
Και δεν συγκινήθηκα απλά.
Ένας λυγμός μου έκλεινε το λαιμό και με έπνιγε.
Μνήμες έρχονταν κι έφευγαν.
Τότε που το πρωτοείδα.
Ένα μικροσκοπικό ξανθό αγοράκι που οι βρεφοκόμες το είχαν ντύσει, χτενίσει και στολίσει λέγοντάς του πως θά'ρθει η "μαμά" του να το πάρει σπίτι.
Και για καιρό πολύ μετά νόμιζε πως έτσι γεννιούνται τα μωρά.
Σε ένα μεγάλο σπίτι μαζί με άλλα και κάποια στιγμή πάει η "μαμά" κι ο "μπαμπάς" και τα παίρνει....
Όταν μου το είχε πει είχα μείνει άφωνη!
Και τώρα εκτάκι πια παρελαύνει γεμάτο καμάρι!
Και είμαστε όλοι εκεί..
Ο μπαμπάς του, η μαμά του, ο αδελφός του, ο νονός κι η νονά του, όλοι...
Και του στέλναμε μηνύματα αγάπης.. που ξέρω πως τα ένιωσε..
Από την σφιχτή αγκαλιά και το χαμόγελο της ικανοποίησης στο προσωπάκι του μόλις τέλειωσε η παρέλαση.






13 σχόλια :

  1. Πρέπει να είστε και οι δυο περήφανοι. Και ευτυχισμένοι που βρήκατε ο ένας τον άλλον.. Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις πάντα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαίρεστε, πάντα τέτοια. Φαντάζομαι δάκρυα έφυγαν, αλλά αποφεύγεις να το γράψεις...
    Καλή συνέχεια του εύχομαι, καλή προκοπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να το χαίρεσαι το αστροπελέκι σου, το μωρό σου, τον γιόκα σου!
    Να τον καμαρώνεις πάντα!
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα πως νοιώθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ βρε Τζίνα μου,
    μ' έκανες και δάκρυσα. Τι τρυφερό ποστ! Να χαίρεσαι όλα τα αστροπελέκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τον χαιρεσαι τον γιοκα σου και να τον καμαρωσεις οπως επιθυμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύτιμος θησαυρός και να τον χαίρεσαι έτσι πάντα!!
    Ολα τα διαμάντια σου να χαίρεσαι, Βετεράνα!.. απ'το πιο μικρό που παρελαύνει παραστάτης, ως... το ακόμα πιο μικρό που θα 'ρθει σε λίγο καιρό!!!:):):

    Πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε πάντα γερό κι ευτυχισμένο και κυρίως ελεύθερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. TZINAKI M,OY.....SYGXARHTHRIA!!!!ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΝΟΣ ΥΠΕΡΟΧΟΥΝ ΠΡΑΓΑΜΤΙΚΑ ΑΓΟΡΙΟΥ...ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΕΛΙΚΑ..ΤΙΠΤΟΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΤΥΧΑΙΟ!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nαι, τίποτα δεν είναι τυχαίο!
    Έπρεπε να συναντηθούμε κι έτσι έγινε!
    Χρόνια πολλά Αφροδίτη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ' ευχαριστώ πολύ Βάσω μου, νά' σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να είστε πάντα καλά να τον καμαρώνετε Τζίνα μου!!!! και αυτός να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος και να απολαμβάνει την αγάπη σας!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ' ευχαριστώ Βίκυ μου, σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--