NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Πλύση Εγκεφάλου

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Πλύση Εγκεφάλου

Όλες τις μέρες που έμεινα κλινήρης δεν είχα άλλη απασχόληση από το ίντερνετ και τα μπλογκ σας.
Περισσότερο χάζευα τα μπλογκς που είχαν να κάνουν με κατασκευές γενικά.
Εντός και εκτός Ελλάδος.
Έτσι  είμαι εγώ... είναι να μη πάρω φόρα, έτσι και πάρω δεν περιορίζομαι... γίνομαι απ' την μια στιγμή στην άλλη ... ιντερνάσιοναλ !
Μπαινόβγαινα που λέτε, διάβαζα, έκανα τσ τσ τσ, γούρλωνα τα μάτια από ενθουσιασμό, θαύμαζα και κάπου εκεί άρχισε να μου γεννιέται η επιθυμία της τρελής.
Τί;;
Να φτιάξω κι εγώ, να δημιουργήσω, να μιμηθώ.
Ότι κι αν έβλεπα, μα ό,τι!!
Ανεξαιρέτως !
Όλα μου άρεσαν, όλα τα ήθελα, όλα τα μπορούσα, όλα τα έσφαζα, όλα τα μαχαίρωνα.
(Τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να ρωτήσω τον γιατρό μου αν η ολική νάρκωση έχει τέτοιου είδους παρενέργειες ).
Και όλα ανάκατα.
Και δεν μου έφταναν οι τωρινές αναρτήσεις, είχα πάρει αμπάριζα να διαβάζω και τις προηγούμενες, όλων των χρόνων !!!
Και σημείωνα και πρόσθετα στο pinterest....
Κι επειδή είμαι του "άντρα θέλω, ΤΩΡΑ τον θέλω" ότι κι αν έβλεπα το μετέφραζα σε ψώνια.
Καθημερινά έφτιαχνα λίστες.
Έχω ψωνίσει άπειρα πράγματα τα οποία δεν ξέρω πότε και αν θα τα φτιάξω.
Πάντως τα έχω.
Διότι η οργάνωση είναι το παν.
Έχω  ό,τι χρειάζεται για να διακοσμήσω γυάλινα βαζάκια, να βάψω γυάλινα βαζάκια,  να φτιάξω σαπούνι και  παντός είδους αλοιφές,  να φτιάξω μαυροπίνακα, να δημιουργήσω παντός είδους στεφάνια, να ζωγραφίσω,  να ράψω, να κεντήσω, να πλέξω, να κολλήσω, να τρίψω, να γυαλίσω, να ποτίσω, να κλαδέψω, να ψήσω, να μαγειρέψω, να  ...
Αυτό δεν ήταν ανάρρωση, αυτό ήταν.... "ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή" !!




Υγ. αν χρειαστείτε οτιδήποτε για κατασκευές, μα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, ρωτήστε με πριν το αγοράσετε, όχι τίποτα άλλο μη πάνε χαμένα τόσα πράγματα, τουλάχιστον να εξυπηρετηθεί κάποιος.....





 






36 σχόλια :

  1. χμμμ... τώρα που το λες, σκέφτομαι να φτιάξω σαπουνάκι αυτές τις μέρες!!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχα! Το παράκανες λίγο ε;;; Χαχαχα δεν πειράζει μπορεί τώρα που έδωσες και χρήματα για αυτή την ιστορία να έχεις έναν λόγο παραπάνω να μην τα αφήσεις να πάνε χαμένα! Χαχαχα! Καλές κατασκευές, αν! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατασκευές;... ποιές κατασκευές;
    (δυστυχώς έτσι είμαι.. των άκρων... ή με απλά λόγια "η χαρά του έμπορα".. :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ετοιμάζω λίστα ( όχι Λαγκάτντ ) για τα υλικά.
    Τώρα που το σκέπτομαι τη λίστα αυτή πρέπει να την λέμε ...λήστα από το ληστεία Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίστα;... θα μου τα πάρεις όλα;...
      Λίγα λίγα βρε παιδιά, πώς θα τα αποχωριστώ με τη μια, δεν με σκέφτεστε;

      Διαγραφή
  5. Θα περιμένω ανάρτηση με δημιουργίες, ιδέες, πειραματισμούς, συμβουλές και ότι άλλο προκύψει!!
    Σήκωσε μανίκια και καλή επιτυχία να΄χεις!!!
    Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω πως δεν μιλάς σοβαρά...
      Δεν μου πάνε παιδί μου εμένα τέτοιου είδους αναρτήσεις..
      Άκου που σου λέω ... :-))

      Διαγραφή
  6. ΄Οπως τα λέει η Μαρία Π. Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός και τώρα που την έκανες ε, δε θα κάνεις και την απόσβεση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως μόλις είπα.. δεν μου πάνε εμένα τέτοιου είδους αναρτήσεις...
      Ξέρω τί λέω...
      Εγώ εδώ.. κλασικά.. να λέμε καμμιά σαχλαμάρα να περνά η ώρα :-)

      Διαγραφή
  7. αχ σε καταλαβαινω..
    και εγω το εχω παθει, αλλα τα υλικα τα χρησιμοποιουσα, εκτος απο τωρα που τα τρωει το ντουλαπι γιατι λογω φουσκωγκαστριας δεν θελω να κανω τιποτα απο αυτα! ειναι ομως υπεροχο οταν τα βλεπεις σε ξενα σαιτς! μπανεις στην πριζα θες δεν θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nα σου πω.. πριζώθηκα όσο ήμουν στο κρεββάτι, με το που στάθηκα καλά στα πόδια μου ξεφούσκωσε όλος ο ενθουσιασμός.
    Εξακολουθεί παρ' όλα αυτά να μου αρέσει να τα βλέπω, μόνο! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αργαλειό δεν βλέπω να αναφέρεις πουθενά και ανησυχώ...... Ολα καλά βρε παιδί μου.... αλλά και μαυροπίνακα;;;;;;;;;;;;; Εάν σου έρθει η όρεξη και τον φτιάξεις, πρόσεχε μην κάνεις το λάθος και τον φτιάξεις μέσα στο σπίτι! Έξω στην αυλή, στο μπαλκόνι ναι! ΟΧΙ μέσα στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί καλέ; για την σκόνη απ' την κιμωλία;..
      Έχει και μαρκαδόρους κιμωλίας... αχ μη μου το χαλάς και απ' όλα ήταν το μόνο που υπήρχε μια πιθανότητα να φτιάξω...

      Διαγραφή
    2. αργαλειό ε;;... αυτό όντως δεν το έχω συμπεριλάβει...
      Βρε λες;....

      Διαγραφή
  10. Καλή αρχή να ευχηθώ! Γιατί η αρχή είναι το ήμισυ του παντός!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχήσου το, αλλά όπως δείχνουν τα προγνωστικά στην αρχή θα μείνω...
      Ευχαριστώ πάντως :-)

      Διαγραφή
  11. Χααχαχα έχεις πολύ πλάκα !! Μα καλά στ'αλήθεια πήγες και αγόρασες ένα σωρό καλούδια και δεν θα τα εκμεταλευτείς; Κάνε τουλάχιστον τίποτα εύκολο, τον πίνακα ας πούμε που είναι μόνο μια μπογιά. Όσο για τη σκόνη, εντάξει, δε θα γράφεις και ολόκληρα κατεβατά :) Αν δεν τον κάνεις, στείλε μου να τον κάνω εγώ! Θα περάσει από 40 κύματα κυριολεκτικά μέχρι να φτάσει !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον πίνακα κάποια στιγμή θα τον φτιάξω, όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά λατρεύω τους μαυροπίνακες...
      Φιλιά Μπισκοτάκι :-)

      Διαγραφή
  12. Ουφ κουράστηκα!
    Χαχαχα αλήθεια έχεις πολύ πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ax κορίτσι! Μπρός, στρώσου και βρές τη χαρά του... κατασκευαστή! Κάπου την έχεις κι αυτή κρυμμένη, δε μπορεί, απλά θα είναι αυτή του έμπορα μπροστά και την κρύβει!

    Φιλιά χρυσοχέρα μου!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτό λένε "μεγάλη μπουκιά φάε.. μεγάλη κουβέντα μη λες.. " ....
      Φιλιά Ευαγγελία μου -)

      Διαγραφή
  14. Νέα ιατρική ανακάλυψη: Η ολική νάρκωση έχει καλλιτεχνικές παρενέργειες!!! Έχω κόλπο για την σκόνη κιμωλίας σε μαυροπίνακα, ψεκάζεις με λακ αυτό που έχεις φτιάξει και δεν σβήνει ούτε λερώνει...Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι αν θες κάποια στιγμή να το σβήσεις για να γράψεις κάτι άλλο;..
      Φτιάχνεις άλλον μαυροπίνακα;..... Τζίζους !!!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Tο ξέρω... η βλακεία που με δέρνει απλά... δεν υπάρχει!! :-p

      Διαγραφή
    2. Ελα μωρε κι εσύ! Υπερβολική! δεν θα το έλεγα βλακεία θα το ελεγα ....... χμμμμ Ενθουσιασμό!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Eντάξει ... τό' σωσες! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  16. Παρακαλώ θα ήθελα μερικές ιδέες για αυγοθήκες, διότι έχω πολλές παραγγελίες για αυγά της Βιολάντως της τζαζλής στο βλογ μου και δεν ξέρω που να τα φυλάξω μέχρι να τα στείλω στους παραλήπτες! Επίσης και ιδέες για ασφαλή αποστολή των αυγών αν σου βρίσκονται, δεκτές!

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυγοθήκες δυστυχώς δεν ασχολήθηκα.. μου φάνηκε τρε μπανάλ... και ... πώς να το πω... περιορισμένης εμβέλειας... με κοντινή ημερομηνία λήξης...
      Με καταλαβαίνεις έτσι;...
      Αμσόρυ !

      Διαγραφή
    2. Αλίμονο καλέ! Εγώ δεν καταλαβαίνω;

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  17. Δεν πιστεύω να τ΄ αγόρασες όλα αυτά βρε "θηρίο"!Πωπωωωω!!!
    Πάντως ασχολήσου με ό,τι τραβάει η ψυχή σου... μόνο τις πλακίτσες μη μου κόψεις!Με συνήθισες τώρα...!αχαχα!
    Να περνάς καλά... καλό σου βράδυ!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε... δεν κάνω εγώ για χρυσοχέρα...
      Αυτό ή τό' χεις ή δεν τό'χεις...
      Θα παίξω για λίγο καιρό ίσα να καταναλώσω αυτά που αγόρασα μη πάνε χαμένα... θα πιώ και κανα ντεπόν και θα μου περάσει πού θα πάει...

      Διαγραφή
  18. Ακόμα δεν σου έχει πάρει ο σύζυγος το laptop?????? χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--