NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το.. Μάζεμα

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Το.. Μάζεμα



- Καλώς την
- Καλώς σε βρήκα γιατρέ
- Γιατί περπατάς έτσι;
- Πώς να περπατάω δηλαδή;
- Γιατί κάνεις έτσι,  πονάς;
- Βέβαια και πονάω, δεν θά' πρεπε;
- Όχι βέβαια
- Εγώ όμως πονάω
- Δείξε μου ...  πού;
- Να εδώ
- ..............
- Γιατρέ να σε ρωτήσω κάτι;
- Λέγε
- Είσαι σίγουρος πως πήρες όλα τα τσαμασφίρια σου από μέσα μου;
- Κοίταξε, .. το μάζεμα είναι δουλειά της νοσοκόμας.
  Εγώ της έλεγα "δώσε νυστέρι, δώσε λαβίδα",  αν εκείνη στο τέλος δεν τα μάζεψε τί          φταίω;..









37 σχόλια :

  1. αα πολυ ωραια!!!τι φταιει και ο καημενος ο γιατρος;;ελεος!!!
    φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είπαμε... εκείνος είναι ο επιστήμονας, την.. λάτζα την κάνει η νοσοκόμα :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πως κάνεις έτσι Τζίνα μου? κάτι πήρε, κάτι άφησε, θα βρούνε τι χάσανε στην απογραφή των εργαλείων στο τέλος του χρόνου.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόνο που αργεί το τέλος του χρόνου και .. σκιάζομαι μην έρθει πρώτα το δικό μου χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είναι απόλυτα ευθύνη της νοσοκόμας λάθος σου τα είπε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθούλα μου αγαπημένη, μη θυμώνεις, χιούμορ έκανε ο γιατρός (πόσο μ' αρέσει που μ' αγαπάτε.. ).
      Καλημέρα και φιλί :-))

      Διαγραφή
  6. αχαχαχα! Δεν σε πιστεύω! Έχεις απίστευτη πλάκα!
    Καλή σου μέρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπίστευτος έτσι;... ωραίο χιούμορ !
      Καλημέρα κι από μένα Αριστέα μου :-))

      Διαγραφή
  7. Ωχ Χριστούλη μου τι ακούμε!!!!!!!!!!!!!! Ξέρεις τι μπορείς να κάνεις;;;;; Πήγαινε μια βόλτα στο αεροδρόμιο, στα δικαστήρια, κάπου που έχουν ανιχνευτή μετάλλων. Ε, αν αρχίσει να χτυπάει όταν περάσεις, ψάξε να βρεις την νοσοκόμα!!!!!!!!!!! Καλά, κι εμένα όταν έκανα το χειρουργείο στην μέση, τσακώνονταν οι γιατροί μέσα στο χειρουργείο για το αν θα μου βάλουν μοσχεύματα τιτανίου ή όχι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxaxaxaxa είσαι απίθανη !
      Πώς το σκέκτηκες; ... ωραία θα πάω μέχρι το Ελ. Βενιζέλος δέκα λεπτά είναι από το σπίτι :-pp

      Διαγραφή
  8. Τυχερούλα... Μπορεί να πήρες και αναμνηστικό από την εγχείρηση...Αλλοι θα σκότωναν για μια λαβίδα!

    Πρίν δυο χρόνια έκανε την ίδια εγχείρηση η μαμά μου. Ολοι μας λέγανε ότι είναι ευκολη εγχείρηση και ότι σε δυο μέρες θα χορεύει πεντοζάλη. Της μαμας μου της πήρε πολύ καιρό να συνέλθει (περίπου ένα μήνα) και περπάταγε και αυτή σαν γωνία και πόναγε... Πλέον είναι καλά. Πρεπει να είναι θέμα οργανισμού το πως θα αντιδράσει μετά την επέμβαση. Μη αγχώνεσαι. Ξεκουράσου και υπομονή!!! Περαστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό μου είπε και ο γιατρός Χριστίνα, ότι είναι θέμα οργανισμού.
      Ας είναι... υπομονή θα κάνω.. σάμπως μπορώ να κάνω κι αλλιώς;

      Διαγραφή
  9. Καλά κανε την υπομονη σου -άλλωστε τα λες και ωραία και γελάμε κιολας- αλλά περνα και απο κανεναν ανιχνευτη όπως είπε και το Μαράκι παραπάνω, να μαστε σιγουροι! Πες τους μονο να μειωσουν την ευαισθησια γιατι μεχρι και μπανελες απο σουτιεν πιανουν τα ατιμα και σφυρανε (εκ πειρας το λεω). Εεεεε μη σε ξανανοιξουν για μια .... μπανελα! εν αναγκη πηγαινε ...α-σουτιεν-ωτη! (για να μην το πω αλλιως)

    Τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eσείς θα με ξεκάνετε η μια πίσω απ' την άλλη... και δεν μπορώ να γελάσω δυνατά κιόλας γιατί πονάω :ppp

      Διαγραφή
  10. Σε καθησύχασε μιά χαρά ο δόκτωρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι απίθανη όπως πάντα αστειευόμενη με τον πόνο σου!
    Μου θύμισες την πλάκα που μου έκανε ο γυναικολόγος μου, όταν το ρώτησα τι ψάχνει τόση ώρα μετά που γέννησα στη μήτρα μου και μου απάντησε ότι 2 χρόνια πριν που είχαμε κάνει εγχείρηση για αφαίρεση ινομυωμάτων είχε ξεχάσει το ρολόι του μέσα και έψαχνε να το βρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα... φοβερός ο γιατρός σου !!!!
      έτσι μ' αρέσουν .. να μην είναι "δήθεν" μόνο και μόνο γιατί είναι επιστήμονες.
      Καλή σου μέρα Φλώρα μου :-))

      Διαγραφή
  12. Κοίτα μη ξέχασε κλειδιά ή κινητό! Όχι τίποτα άλλο αλλά θα τα ξαναχρειαστεί και θα αναγκαστείς να πας για δεύτερο γύρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και καλά τα κλειδιά, θα βγάλει άλλα, φαντάζεσαι όμως να αρχίσει να χτυπά το κινητό; :-pp

      Διαγραφή
  13. σκέφτεσαι να ξέχασε καμμια λαβίδα μέσα, να την περιχαρακώσει ο οργανισμός σου για άμυνα, και μετά απο χρόνια να φευγεις διακοπές στον αγ. μαυρίκιο και να χτυπάει το μαραφέτι στο αεροδρόμιο και να μη ξέρεις γιατί;;;;;
    αστειευομαι φυσικά αλλά σαν θεωρία στέκει.
    οι γιατροί μιλάνε για τον πόνο θεωρητικά. τον πόνο τον βιώνουν οι ασθενείς διαφορετικά ο καθένας.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το αιώνιο μπαχαλορίξιμο γιατρών-νοσηλευτών!Μου ΄δωσες όμως καλή ιδέα για σήμερα, πως να νευριάσω το Σοφάκι μου(καθόσον νοσοκόμα)!αχαχα!
    Καλό σου απόγευμα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία ζητούσες να το τσιγκλίσεις το δόλιο Σοφάκι, ντροπή σου ! :-))

      Διαγραφή
  15. Τζίνα παιδί μου τι κάνεις έτσι;;;;; Τρέξε λίγο τους ανδρες σου εκεί μέσα. Πονάς παιδί μου, πονάς πολύ άκου που σου λέω. Χώστα και στο γιατρό
    ( ανδρας γαρ) χαχαχαχα Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aμ, αν τό' ξερα θα τα είχα χώσει και στον γιατρό, τώρα πάει πια πέταξε το πουλί :-pp

      Διαγραφή
  16. Είσαι απίστευτη! Μου έφτιαξες τη διάθεση.
    Που να το ξέρεις, να καλοπιάνεις τη νοσοκόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε... δεν υπήρξε καμμία προειδοποίηση, τα λεφτά μου πίσω !!!!!

      Διαγραφή
  17. Αχ Τζίνα μου αρέσει που δεν χάνεις το χιούμορ σου!!Να είσαι καλά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Από όλους τους γιατρούς της Ελλάδας, πήγες στον χιουμορίστα!! Να του πεις την αλλη φορά να μαζεύει τα πράγματά του. Τι λέμε ομως...δεν θα υπάρξει σύντομα αλλη φορά! Σε 50 χρόνια το επόμενο σέρβις ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε πενήντα χρόνια Δημητρούλα μου θα βλέπω τα ραδίκια ανάποδα....
      Καλή σου μέρα :-))

      Διαγραφή
  19. Πάντως με όσα έχουν γίνει κατά καιρούς... είναι λογικότατο να σκεφτόμαστε αν ξέχασε κάτι μέσα :))))))))))))))
    Ευτυχώς πάντως που στις πάστες δεν χωράνε τα μπλέντερ... και στο ψωμί το ζυμωτήριο!!! Πάλι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ευτυχώς πάντως που στις πάστες δεν χωράνε τα μπλέντερ... και στο ψωμί το ζυμωτήριο!!!"

      ..τί είπες τώρα;.. ο Θεός μας φύλαξε :-pp

      Διαγραφή


--