NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: "Συγκαμένη" βόλτα

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

"Συγκαμένη" βόλτα

Το σχολείο τέλειωσε ουσιαστικά από χθες.
Τ' αστροπελέκια άδειασαν τσάντες κι ήδη ονειρεύονται διακοπές και αραλίκι.
Προς το παρόν έχουν άλλες δυόμιση βδομάδες με γραπτά διαγωνίσματα κι έπειτα .. ποιός τα πιάνει..
Το πρωί ξύπνησαν αργότερα απ' το συνηθισμένο και μετά από το μπρέκφαστ που ετοίμασε ο καθείς μόνος του, στρώθηκαν για διάβασμα.
Πέρασε κανα δίωρο εσώκλειστος ο Παναγιώτης να σιγομουρμουράει στο δωμάτιό τους κι ο Βασίλης αυτοεξορίστηκε στην κουζίνα καθώς τον εκνεύριζε να ακούει τον μικρό να μουρμουράει.
Εδώ που τα λέμε δεν είχε κι άδικο.
Μόλις τέλειωσαν πρότεινα βόλτα.
Ήθελα να βγω έξω στον ήλιο, στον καθαρό αέρα να περπατήσω λίγο, έστω και .. "συγκαμένα"...
Πέταξαν την σκούφια τους.


Ο Βασίλης πήρε και τον Δία και ξεκινήσαμε για ένα δασάκι που είναι κοντά στο σπίτι.


Βγήκαμε από τα χαραγμένα μονοπάτια και περιπλανηθήκαμε στο πράσινο , χάνοντας πολλές φορές τον προσανατολισμό μας.


Έσκυβα βογγώντας να κόψω κανα λουλουδάκι κι άρχιζε ο καυγάς.
- ρε Παναγιώτη, πήγαινε βοήθα τη μαμά.
- εσύ τί κάνεις;
- εγώ ρε κρατάω τον Δία
Και πήγαινε λέγοντας.
Όρεξη νά'χεις...
Άσπρο ο ένας , μαύρο ο άλλος...



Κάποια στιγμή πραγματικά δεν ήξερα σε ποιο σημείο βρισκόμασταν κι ούτε προς τα πού να κινηθώ για να βγούμε στον δρόμο.


Μέχρι κι ο Δίας έδειχνε να μη ξέρει πού βρίσκεται.


Η βλάστηση μπροστά μας ήταν πυκνή και δεν φαινόταν κανένα άνοιγμα απ' το οποίο θα μπορούσαμε να περάσουμε.


Τότε ήταν που η "συγκαμένη" άνοιξε αποφασιστικά τον δρόμο.
Μπήκα μπροστά, πάτησα κάτι θάμνους, έκανα στο πλάϊ κάτι κλαδιά που μας έκλειναν τον δρόμο και ως άλλος Ροβινσώνας Κρούσος τους έβγαλα στον... πολιτισμό.


Όχι τίποτα άλλο αλλά είχα αρχίσει να κουράζομαι και δεν έβλεπα την ώρα να γυρίσω στο κρεββατάκι μου.
Γυρίσαμε σπίτι χαζολογώντας τα κοτόπουλα στο pet shop της λεωφόρου, αυλές και .. τοίχους κι επιτέλους φάνηκε το σπίτι μας.


Μοιράσαμε τα λουλούδια που φέραμε σε ποτηράκια και βαζάκια,


παρακαλώ δώστε ιδιαίτερη σημασία σ' αυτή τη φωτογραφία καθώς δίπλα στα μικρά βαζάκια με τα λουλούδια είναι η φωτογραφία του Πρίγκηπα (αν δεν παινέσεις το σπίτι σου.. )


για το τραπέζι της κουζίνας "έστρωσα σ' ένα δίσκο κάποια μεγάλα φύλλα που μάζεψα από την αγριοσυκιά που βρίσκεται στο διπλανό απ΄ το σπίτι μας οικόπεδο, έβαλα σε μια γυάλα τα λουλούδια κι... εβουαλά !


Ανέβηκα στο δωμάτιό μου και ... τεζάρισα !





 

28 σχόλια :

  1. βρε ''συγκαμενη'' για που το εβαλες φρεσκοχειρουργημενη γυναικα; δεν μας καλα! ο διαλογος μεταξυ των γιων σου για την βοηθεια μου θυμισε το εργο με τον Κωνστανταρα: ''τραβα ρε πατερα πιες μονο σου και οπως θα ρχεσαι φερε και σε μενα ενα ποτηρι''!! Ο πρίγκηπας απλα κουκλος! συναγωνίζεται ισάξια τα τελεια λελουδα και την διακοσμηση με τα φυλλα της αγριοσυκιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ξεχνάς πως πάνε οκτώ μέρες που έχω χειρουργηθεί, είχα ανάγκη να περπατήσω στον καθαρό αέρα.
      Δε λέω, κουράστηκα,.. αλλά φχαριστήθηκα :-))

      Διαγραφή
  2. φαντάζομαι πόσο σε προσέχουν τ΄αγόρια σου!!! Τα φύλλα αγριοσυκιάς έγιναν φανταστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kι εμένα μ' άρεσε το αποτέλεσμα, είδες καμμιά φορά απ' το τίποτα; .. :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σκαρίσαμε...........σκαρίσαμε;;;;;;;;;;;
    σιδερένια Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ψηλά καλέ που είναι τα παιδιά σου?? Και ο μικρός πρίγκηπας κούκλος και γλυκας. Να τους δώσεις απο ένα σκαστό φιλί απο μια γιαγιά που μένει μακριά. Εγω το Σάββατο φεύγω να πάω να δω τους δικούς μου μικρούς πρίγκηπες. Δεν κρατιέμαι φιλενάδα.
    Εσυ να προσέχεις και να μην κουράζεσαι. Χουζούρεψε και άσε να σε χαιδέψουν λίγο.
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο έχουν γίνει τώρα τα πριγκηπόπουλά σου επτά μηνών περίπου;
      Άντε με το καλό, πάρε μόνο το λαπτοπ μαζί σου να έχουμε ανταπόκριση και φωτογραφίες :-))

      Διαγραφή
    2. Ναι τώρα είναι επτάμισυ μηνών, και τα πεθύμησα πάρα πολύ. Το λαπτοπ δεν θα το πάρω μαζί μου γιατί θα λείψω μόνο μιά βδομάδα. Οταν γυρίσω θα έχετε αναμετάδωση.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Φαντάζομαι το ευχαριστήθηκες μετά από τόσες μέρες ξάπλα!!!
    Ο Πρίγκηπας κούκλος!!!
    φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το ευχαριστήθηκα λέει !!
      Αλλά έχω κουραστεί πολύ και (μεταξύ μας) πονάω αρκετά...
      Τέλος πάντων, θα περάσει.. :-)

      Διαγραφή
  7. Τι ωραία ειναι εκει που ζεις!

    Καλη συνεχεια στην ανάρρωση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H αλήθεια είναι πως είμαστε πολύ τυχεροί.
      Εδώ και πέντε χρόνια σχεδόν, που φύγαμε απ' την Αθήνα κι ήρθαμε να μείνουμε μόνιμα στην εξοχή ζούμε μοναδικές στιγμές.
      Και μόνο που ανοίγεις τα μάτια και αντικρύζεις θάλασσα και φύση.. φτιάχνει η διάθεσή σου :-))

      Διαγραφή
  8. Πάρ'το σιγά-σιγά, κοπελιά, γιατί η εγχείριση - όσο μικρή κι αν είναι - δεν είναι παίξε-γέλασε !!! Κάνε μια βόλτα γύρω απ' το τετράγωνο κι άσε τα βουνά και τα λαγκάδια για λίγο αργότερα.

    Πάντως οι ομορφιές που μαζέψατε από την βόλτα σας είναι καταπληκτικές !!! Όσο για τον Πρίγκηπα ... κουκλί ζωγραφιστό !!! Να τον χαίρεστε !!!

    Ξεκουράσου και μάζεψε δυνάμεις για ν' αναρρώσεις καλά-καλά !!!

    Καλή Επιτυχία στον Βασίλη και τον Παναγιώτη στις εξετάσεις τους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, βλακεία έκανα και τώρα πονάω πολύ.
      Ας ελπίσουμε αύριο να μου έχει περάσει .. :-)
      O Bασίλης κι ο Παναγιώτης σ' ευχαριστούν πολύ :-))

      Διαγραφή
    2. πιό χαλαρα παιδι μου παρτο...δεν σε κυνηγάει κανείς... να προσεχεις..

      Διαγραφή
  9. Τέλειωσε κιόλας το σχολείο ε;
    Γι αυτούς είναι η ζωή μου φαίνεται..!
    Αλλά γέλασα πολύ με τη συγκαμένη βόλτα :)
    Τα αγριολούλουδα είνα τα πιο όμορφα, κι εγώ κάθε φορά σαν τη κοκκινοσκουφίτσα μαζέυω και τα βάζω σε μικρά βαζάκια μέσα στο σπίτι!
    Περαστικούλια σου εύχομαι, και καλή επιτυχία στις εξετάσεις των παιδιών:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φυσικά γι' αυτούς είναι η ζωή, αλλά θα το καταλάβουν πολλά χρόνια αργότερα :-)
    Kαλή σου μέρα Μπισκοτάκι μου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. για χειρουργημένη γυναίκα μια χαρά τα κατάφερες και σας έσωσες κιόλας πριν σαν καταπιεί η φύση!
    καλή δύναμη στα αγόρια σου και καλή επιτυχία στις εξετάσεις να έχουν. σας νιώθω και η κόρη μου γράφει φέτος πρώτη της χρονιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είδες;... αν και χειρουργημένη τους έσωσα !!!
    Καλή δύναμη στην κορούλα σου και σε όλα τα παιδιά που γράφουν :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχαχα! Να χαίρεσαι τα αστροπελέκια σου χρυσή μου αλλά να προσέχεις! Ναι;
    Τέλεια ιδέα τα φύλλα της αγριοσυκιάς!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Mη νοιάζεσαι .. δεν έχω ανάγκη.. είμαι γερό σκαρί :-)
    Kαλή σου μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είπαμε κορίτσι μου να πάρεις τα βουνά, κι εγώ μαζί σου, αλλά όχι κι έτσι!!!!!! Και αυτο το "μη νοιάζεσαι, δεν έχω ανάγκη" μην το λες παραέξω!!!!!!!!!! Θα το ακούσουν τα αρσενικά και θα έχουν απαιτήσεις!!!! Καλά, ολόκληρο Δία είχατε μαζί σας, εσύ έκανες το λαγωνικό για να βρείτε τον δρόμο;;;;;;;;; Κακομοίρα μου θα χαθείτε και θα ξενυχτήσετε στο δάσος κανένα βράδυ σαν τον Χάνσελ και την Γρέτελ.

    Ο πρίγκηπας, είναι για πολλά φιλιά! Σκέτη γλύκα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρώτον: τα αρσενικά είναι υπερπροστατευτικά, ότι και να λέω εγώ εκείνοι επιμένουν να μην κάνω τίποτα (φτου φτου μη τους ματιάσω)
    Δεύτερον: ο Δίας είναι απόγονος του ΡανΤαΠλαν... σιγά μην έβρισκε εκείνος τον δρόμο, ακόμα εκεί θα ήμασταν!
    και Τρίτον ο Πρίγκηπας είναι για πολλά φιλιά γιατί έχει πάρει τη γλύκα μου (μπορείς να πέσεις κάτω και να χτυπηθείς από τα γέλια με την ησυχία σου).....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γελάω μέσα στα μούτρα σου, χωρίς να κρύβομαι, γιατί τα λες απίθανα!!!!!!!!!!!!!! (.... απόγονος του ΡανΤαΠλαν..... ΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧ)

      Διαγραφή
  17. Βρε Τζίνα μου...δεν περνουν τα βουνα ..ετσι στα γρήγορα...χι.χι. τι ήτανε.. ενα απλό κρυολόγημα;;; μαχαέρι ηταν κορίτσι μου .. καλήτερα λιγο ακομα υπομονη και προσοχή... εχεις τα ατροπελέκια σου και το πριγκηπα... που σε περιμενουνε πως και πώς να γίνεις καλά..χι.χι. βρε πονηρό;;; μηπως τους το κανεις γιατί καλόμαθες στην περιποήση;;.. χι.χι.. και καλα κανεις δηλαδή.... να δουνε τι εστεί μανα... μανούλα μαμά....χι.χι. φιλαρες πολλές και περστικα σου .. να προσεχεις...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μην ανησυχείς προσέχω, νά' σαι καλά όμως για τις συμβουλές σου και μη νοιάζεσαι "κακό σκυλί.. "
    Φιλιά πολλά κι από μένα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--