NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ευχαριστώ Από Καρδιάς

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Ευχαριστώ Από Καρδιάς

Aποφάσισα πως θα είναι πιο σύντομο να ανεβάσω μια νέα ανάρτηση για να σας ευχαριστήσω για τις τόσες ευχές και την πολύ αγάπη που εισέπραξα μέσα από τα σχόλιά σας, από το να απαντήσω στην κάθε μια ξεχωριστά.
Ξέρω πως το σωστό είναι αυτό, αλλά σήμερα γύρισα σπίτι και δεν έχω το κουράγιο ...
Οι τέσσερις τρύπες με πονούν και μετά από την ξεκούραση του νοσοκομείου, το ανέβα κατέβα, το πήγαινε και το έλα με έχουν εξαντλήσει.
Έφυγα απ' το νοσοκομείο παίρνοντας για δωράκι σε ένα αποστειρωμένο κυπελάκι δυό κοτρώνες από την χολή που μου αφαίρεσαν (με μέγεθος δυο ρεβυθιών η κάθε μια)

και ένα dvd με την εγχείρηση!!!!!!!!!!!!!!
Που σημαίνει πως θα κάνω σύναξη στην οικογένεια με ποπ κορν και πατατάκια να απολαύσουμε την.... ταινία με πρωταγωνίστρια εμένα!
Φοβερό;
Γιες ιτ ις!
Και για το τέλος σας κράτησα τα καλύτερα.
Θυμόσαστε που γκρίνιαζα για την φωτογραφική μηχανή γκουμούτσα που μου είχε πάρει ο άντρας μου και δεν την χρησιμοποίησα ποτέ;
Γυρίζω που  λέτε σπίτι, ανεβαίνω να ξαπλώσω στο δωμάτιό μου και βρίσκω πάνω στο γραφείο μου να με περιμένει το δώρο του άντρα μου για την γιορτή μου.
Η μικρή πόκετ φωτογραφική μηχανή που ονειρευόμουν!
 Δεν είναι φοβερή;
Έκανα σαν μικρό παιδί απ' τη χαρά μου, αν μπορούσα να χοροπηδήσω θα το έκανα!
Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω ξανά από καρδιάς όλες όσες μου στείλατε μηνύματα αγάπης και  συμπαράστασης, να καλωσορίσω μια δυό καινούργιες φίλες που προστέθηκαν στην παρέα και να τους υποσχεθώ πως σύντομα θα περάσω από τα σπίτια τους να τα πούμε.
Λίγο να συνέλθω κορίτσια και θα έρθω να γνωριστούμε, να πάω κι ένα κομμωτήριο, να σιαχτώ λίγο η γυναίκα, μη με δείτε και τρομάξετε, ναι;
Να ευχαριστήσω την Coco Verycoco για το βραβείο που μου δίνει, με την υπόσχεση να το παραλάβω αύριο μεθαύριο για τους γνωστούς λόγους, μη τα ξαναλέμε..
Φιλιά πολλά!





 



56 σχόλια :

  1. Α! Πόσο χαίρομαι που όλα πήγαν καλά!
    Έχεις την αγάπη μου και τις ευχές μου τώρα για καλή ανάρρωση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τώρα που τις ξαναβλέπω είναι έργα τέχνης........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα υπήρχε περίπτωση να έχουν βγεί από μένα και να μην είναι έργα τέχνης;
      Με προσβάλεις :-)

      Διαγραφή
  3. Τζίνα μου, εγώ λόγω εορτών εξαφανίστηκα λιγάκι και έτσι έχασα το επεισόδειο νοσοκομείο! Το διάβασα σήμερα και φυσικά χαμογελούσα πλατιά με το απίστευτο χιούμορ σου!
    Σιδερένια κοπέλα μου, χρόνια πολλά και πρόσεχε τον εαυτό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες για να λείπεις; Τα καλύτερα χάνεις.
      Φιλιά πολλά κι από μένα :-)

      Διαγραφή
  4. Περαστικάααα! Μεγεια τη μηχανούλα! Καλύτερα να τα αποφύγετε τα ποπ κορν με τη συγκεκριμένη ταινία! Εδώ κανένα γκρευς ανάτομυ βλέπω και κάνω να φάω τρεις μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την είδαμε χθες βράδυ, κι εγώ σιχαίνομαι κάτι τέτοια αλλά την συγκερκριμένη την είδα με μεγάλη ψυχραιμία.
      Καλά να σε είχα από μια μεριά να έβλεπες την τρύπα του αφαλού και το πως κατέβαινε η κάμερα!!!

      Διαγραφή
  5. Τζίνα, σου εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου, περαστικά γρήγορα και να είσαι σιδερένια!
    Χριστός Ανέστη!Χρόνια πολλά για την γιορτή σου!
    Προσπάθησα να γίνω αναγνώστριά σου αλλά ειδα ότι είμαι μέλος του blog σου από καιρό!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές πολλές ευχές και από μένα Αρετή.
      Νά' σαι καλά κοριτσάρα μου :-)

      Διαγραφή
  6. Ωχ Τζινάκι μου τώρα ειδα την περιπέτεια σου!!!! Εύχομαι μεσα απο τη καρδιά μου να μην ταλαιπωρηθείς άλλο.. Υπομονή και.... γκρρ με τη νηστεία :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις κάτι;... μετά από τόσες μέρες με τσάι και φιδέ, έχει κλείσει πια το στομάχι μου και δεν πεινάω καθόλου, οπότε νομίζω πως δεν θα είναι τόσο δύσκολα τα πράγματα.

      Διαγραφή
  7. Tζίνα μου, σιδερένια! Να σε προσέχεις τώρα μέχρι να συνέλθεις, ναι;
    Σε φιλώ γλυκά!
    α! και μεγειά την καινούργια φωτογραφική! Ό,τι πρέπει για να απαθανατίσεις το καλοκαίρι σας!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχω λατρέψει Ευαγγελία μου, κυριολεκτικά!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και σου στέλνω τα φιλιά μου :-)

      Διαγραφή
  8. Ορίστε κυρία μου. Απόλαυσες τα 15 λεπτά δημοσιότητας που σου αναλογούν! Έγινες σταρ και στο κρεβάτι κιόλας:)
    Σιδερένια Τζίνα!!! Εύχομαι να μην ξαναπάς σε νοσοκομείο παρα μόνο σε μαιευτήριο να καμαρώσεις τα εγγονάκια σου!!!! Σε αρκετά χρονια απο τωρα....αν δεν θέλεις να γινεις νέα γιαγιά:)
    Δεν ειχα ξαναδει πετρώματα:) α πα πα πα.
    Ενα μεγάλο φιλι στον αντρούλη σου που σε λατρεύει και θέλει να σε βλέπει ευτυχισμένη και υγιή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δημητρούλα μου και να σε ενημερώσω πως έχω γίνει ήδη νέα γιαγιά (βλέπε Πρίγκηπας).
      Όσο για τον άντρα μου όταν βγήκα από το χειρουργείο και ενώ ήμουν ακόμα μισοκοιμισμένη του είπα δεκάδες φορές "σ' αγαπάω Χρήστο μου", χωρίς να ξέρω την έκπληξη που με περίμενε , φαντάσου και να την ήξερα τί θα έκανα !!

      Διαγραφή
    2. Είμαι ζώον!!! Το είχα διαβάσει νομίζω αλλά το ξέχασα τώρα απο την βλακεία που με δέρνει!!!! Τυχερούλα είσαι περιτριγυρισμένη από άντρες!!!! Να σου ζήσουν και να σε καμαρώνουν τρελογιαγιά για πολλα πολλά χρόνια!!!

      Διαγραφή
  9. Ουδέν κακόν αμιγές καλού...δύο νταμαρόπετρες έναντι μίας φωτογραφικής των ονείρων!!! Με ΥΓΕΙΑ για όλα!!!
    Φιλάκια πολλά,σε περιμένουμεεεεεεεεεεεεεεεε με ή χωρίς κομμωτήριο,οι παλιές σ έχουμε συνηθίσει και αξαγλκιστη!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά. .. χαχαχαχαχα .... δεν την έχω ξανακούσει αυτή τη λέξη (αξαγλκιστη), φαντάζομαι θα είναι κάτι σαν το .. ξεϊγκλωτη χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Καλά, είδα την φώτο με τις πέτρες πριν διαβάσω και έψαχνα να δω τι είναι!!!!!!!!!!! Μα βρε παιδί μου, ήξερα πως κρύβεις έναν θησαυρό μέσα σου, αλλά όχι κι έτσι!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλή ανάρρωση κορίτσι, με γεια την φωτογραφική μηχανή και αν δεν σε προσέχουν τώρα και δεν σε έχουν στα ώπα - ώπα, σφύριξε κι ερχόμαστε!!!!!!!!!!!!! Θα τους στρώσουμε εμείς!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω παράπονο όλοι οι άντρες του σπιτιού με κοιτάνε στα μάτια, τώρα όταν θα σηκωθώ απ' το κρεβάτι σε τί κατάσταση θα βρω το σπίτι αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  11. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, όταν εγώ έκανα το χειρουργείο για την κοίλη στον σπόνδυλο, ούτε σουβενίρ μου έδωσαν, ούτε βίντεο τράβηξαν.... τσ τσ τσ τσ, με τέτοια πρωταγωνίστρια, κρίμα, χάσαμε το όσκαρ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς μας όρισες γερή και δυνατή με δυο ρεβίθια-πέτρες λιγότερες!!!!

    Καλή Ανάρωση και μεγιά το δωράκι !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τζινάκι καλή ανάρρωση κοριτσάκι μου!Σε λίγες μέρες θα είσαι περδίκι το ξέρω από την αδελφή μου που έκανε το ίδιο.Θα σε προσέχουν τ'αγόρια σου,μην ανησυχείς!Τι καλός μωρέ που σου έκανε τέτοιο δώρο και σε αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή...!
    Χρόνια πολλά και σε περιμένουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή μου, χάζευα το σπιτάκι σας στο βουνό , τί όμορφα που το έφτιαξες !!
      Όσο για τ' αγόρια μου δεν έχω παράπονο, στα μάτια με κοιτάνε :-)

      Διαγραφή
  14. Σιδερένια, Τζινάκι ! Άλλο κακό να μην σας βρει ξανά ! Μόνο χαρές από δω και πέρα. Και με γεια και την κάμερα !!! Από δω και πέρα, περιμένουμε αναρτήσεις-φωτορεπορτάζ !!!

    Όσο για το DVD, ρε συ, μήπως να έρθεις σ' επαφή με κανένα περιοδικό ή εφημερίδα, έτσι ώστε να διανεμηθεί πανελλαδικώς κι εσύ να βγάλεις και το κατιτίς σου ; Τι, δηλαδή ;;; Η Τζούλια και η (Ν)Τούβλη πιο έξυπνες ήταν ;;; ;-)

    Φιλιά και περαστικά ξανά και ξανά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι αγάπη μου δεν θα πέσω στο επίπεδο των "κυριών" που αναφέρεις, είμαι υπεράνω χρημάτων εγώ !!

      Διαγραφή
  15. Σιδερένια Τζίνα και καλορίζικη η νέα φωτογραφική μηχανή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αντε βρε, σιδερένια!!!
    Ολα καλά θα πάνε, θα δεις πόσο γρήγορα θα συνέλθεις, στο λέω εγώ που έβγαλα 8 (!!!) τέτοιες κοτρώνες από την χολή μου!
    Με γεια και με χαρά η φωτογραφική μηχανή, τώρα που την βλέπω λέω ότι φθηνά την έβγαλε ο δικός μου με τα λουλούδια που μου έφερε μετά την εγχείρηση χολής χα χα χαα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην τον αδικείς τον άνθρωπο, η φωτογραφική μηχανή ήταν για την γιορτή μου κι όχι για την εγχείρηση.
      Και μια και τό' πες, τίποτα δεν μου έφερε για την εγχείρηση, τώρα θα δεις !!!!

      Διαγραφή
  17. Δεν πήρα πρέφα τίποτα, τί να πω είμαι αδικαιολόγητη.
    Περαστικά να είναι και να μην ξανάρθουν.
    Είμαι παθούσα, έκανα αφαίρεση χολής στα 13 μου.
    Mόλις νιώσεις καλύτερα, καλό θα ήταν να επισκεφθείς έναν παθολόγο ή γαστρεντερολόγο διότι η αφαίρεση χολής προκαλεί λαπαροσκοπική εντερίτιδα (κοινώς τα πρώτα χρόνια, θα έχεις υπερ-ευαισθησία στο έντερο που σημαίνει πως ό,τι τρώς θα τρέχεις να το βγάλεις-τί λέω μεσημεριάτικα χαχα). Υπάρχει όμως τρόπος να το αποφύγεις παίρνοντας ανά διαστήματα κάποιο χάπι που θα ρυθμίζει τη χλωρίδα του εντέρου, κι εγώ τότε δεν τον ήξερα και ταλαιπωρήθηκα. Μην ταλαιπωρηθείς κι εσύ :(
    Και πάλι σιδερένια. Το βίντεο το έχω κι εγώ, μια μαλακία και μισή είναι, πλοκή μηδέν! ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το' χω στο νου μου αν δω τέτοια συμπτώματα να πάω σε γιατρό, αν και μέχρι στιγμής όλα πάνε καλά.
      Anyway, οι συμβουλές χρειάζονται.
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές :-)

      Διαγραφή
  18. Ηρθα και εγώ να πω χρόνια πολλά για την γιορτή σου μόλις γύρισα από τις Πασχαλινές Διακοπές και σε βρήκα ασθενή!!!! Καλή και γρήγορη ανάρρωση.... άντε περιμένουμε φωτό από το καινούργιο μηχανάκι σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίδες;.. έφυγες κι αρρώστησα.χαχαχαχα
      Σ' ευχαριστώ πολύ, έχεις και τα δικά μου φιλιά !!

      Διαγραφή
  19. Αγαπημένη μου Τζίνα περαστικά και σιδερένια. Πο πο ταλαιπωρία...
    Ειδα και τις πέτρες και σκιάχτηκα.

    Τζινάκι με συγκίνησες κι εσύ κι ο άντρας σου, είδες που παραπονιόσουν; "Σαγαπάω Χρήστο μου..." Αχ οι μεγάλοι έρωτες δεν κρύβονται...

    Να εισαι παντα καλα, αυτο να ηταν το τελευταίο
    Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου, χρόνια πολλά και για την δική σου γιορτή .... συνονόματη :-)
      Σε φιλώ γλυκά !

      Διαγραφή
  20. Τζινα σιδερένια !!!!!
    Τα διάβασα τα καλα σου αλλα δεν μπορούσα να σου γράψω χαίρομαι που ολα πήγαν καλα!!!!
    Είδες τελικά που αποκτήσε καινούργια μηχανή;αντε να γίνεις καλα να αρχίσεις την φωτογράφιση !!!τελικα την άλλη θα την πουλησεις;;χαχα!!
    Φιλακια πολλα και πάλι σιδερένια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Δέσποινα, όχι μωρέ δεν θα την πουλήσω την μεγάλη θα την χρησιμοποιεί ο Χρήστος και τ' αστροπελέκια, έτσι δεν θα αγγιζουν την δική μου :-)

      Διαγραφή
  21. σιδερένια να είσαι!
    χρόνια πολλά για τη γιορτή σου και καλορίζικη η φωτογραφική μηχανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nά' σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
      Τα φιλιά μου !

      Διαγραφή
  22. Απείχα πολλές ημέρες τώρα λόγω φιλοξενούμενων στο σπίτι και δεν κατάλαβα ότι ασθενούσες. Από ότι είδα όμως, τέλος καλό όλα καλά!
    Σιδερένια λοιπόν και πολύχρονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σου και πάλι,Τζίνα!
    Έτσι που το έγραψες και επειδή δε μπορούσα να φανταστώ τι ήταν αυτοί οι βώλοι που φαινόντουσαν στη φωτό, φαντάστηκα ότι είναι χειροποίητα ζαχαρωτά για την ακρίβεια αμυγδαλωτά με άχνη! Αλλά κι εσύ κι εγώ είμαστε σε δίαιτα και καταλαβαίνεις... ο στερημένος τα απαγορευμένα ονειρεύεται!!!


    Ατσαλένια, λέω εγώ!!!
    Και καλή (ξε)κούρα(ση)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως εμείς οι δυό θα μετατρέπουμε τα πάντα που βλέπουμε σε φαγητό, :-p
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, νά' σαι καλά !

      Διαγραφή
  24. Μόλις σήμερα αξιώθηκα να διαβάσω τη δημοσίευσή σου, που λόγω των ημερών δεν ευκαιρούσα(έμπαινα κι έβγαινα στα πεταχτά) κι έμαθα δυσάρεστα θέματα υγείας σου.Τι να πω ο γάιδαρος..!
    Τουλάχιστον πήγαν όλα καλά κι αυτό με κάνει να νιώθω χαρούμενος!Καλή ανάρρωση να ΄χεις Tzina, να ΄σαι ευτυχισμένη και να χαμογελάς... να επανέλθεις πάλι με δυναμικές και χαρούμενες δημοσιεύσεις σου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μην απολογείσαι... σιγά τα ωά !
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα Χρόνια μου Πολλά σε σένα και την οικογένειά σου !!

      Διαγραφή
  25. καλε τι κοτρωνες ειναι αυτες;;;α πα πα!!!και βιντεο απο την εγχειρηση;τι προχω!!!χαχα Μπαρβο στον συζυγο,με γεια το δωρακι σου!!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είδες τί έκρυβα στον εσωτερικό μου κόσμο; αχαχααχα!
    Φιλιά κι από μένα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--