NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Τεστ..

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Τεστ..

Τεστ.... τέστ.... τεστ...
Καθημερινά κάνω πρόβες.
Λέω στον εαυτό μου "σήμερα θα γυρίσεις σπίτι και θα είσαι ήρεμη και χαμογελαστή".
Εδώ δυο τινά πρέπει να συμβαίνουν ή δεν τον πείθω ή εγώ τα λέω κι εκείνος με γράφει κανονικά.
Γιατί ενώ για κάποιο περίεργο λόγο μέχρι να φύγω απ' τη δουλειά είμαι καλά ή τουλάχιστον "την ...  παλεύω",  μόλις  παρκάρω το αυτοκίνητο και μπω σπίτι είναι σα να μεταλλάσσομαι  από τη μια στιγμή στην άλλη σε κακιά μάγισσα.
Με τη σιγουριά πως "παίζω" πια στην έδρα μου ξεχνάω τις ασκήσεις υπομονής και εγκαρτέρησης κι αφήνω να ξεδιπλωθεί ο χειρότερός μου  εαυτός.
Τα μάτια σκανάρουν τον περιβάλλοντα χώρο του σπιτιού και ξεκινά ο εξάψαλμος.
Για τα πιατοπότηρα που είναι παρατημένα στο σαλόνι, για τα παπούτσια που είναι πεταμένα, για το δωμάτιό τους που είναι αμάζευτο, για την τηλεόραση που παίζει δίχως να την παρακολουθεί κανείς η αν την παρακολουθεί ακόμα χειρότερα γιατί τότε "κανένα βιβλίο δεν ξέρουμε να ανοίξουμε μόνο τηλεόραση και υπολογιστή απ' το πρωί μέχρι το βράδυ" και τελειωμό δεν έχει..
Κι αφού κάνω ολόκληρο τζέρτζελο.. στο τέλος στενοχωριέμαι που τα στενοχωρώ και σκέφτομαι πως εκείνο που θα θυμούνται από μένα είναι η γκρίνια μου.. και ξαναστενοχωριέμαι μ' αυτή τη σκέψη.
Και υπόσχομαι στον εαυτό μου πως δεν θα το επαναλάβω.
Πως θα αλλάξω.
Πως θα κάνω τις παρατηρήσεις με γλύκα και ήπιο τόνο φωνής.
Σαν εκείνη την μανούλα που σκάει στα πόδια της το άσπρο καλτσομάνι των φυντανιών της που έχει μετατραπεί σε αυτοσχέδια μπάλα - και κατά συνέπεια σε μαύρη μαυρίλα - κι εκείνη χαμογελά γλυκά και τους την πετά πίσω για να συνεχίσουν να την κλωτσοβολούν  στις λάσπες.
Όποτε βλέπω αυτή τη διαφήμιση σκέφτομαι το ίδιο πράγμα... "τί πίνει και δεν μας δίνει;"
Γιατί δεν μπορεί με κάτι χαπακώνεται η δικιά σου αλλιώς δεν εξηγείται..
Κι εν πάσει περιπτώσει καλά κάνει και πίνει, εμάς γιατί δεν μας λέει τί παίρνει να πάρουμε κι εμείς τα ίδια να τρώμε στη μάπα την σκατόκαλτσα και να χαμογελάμε ηλίθια;
Τεστ...τεστ...τεστ...





54 σχόλια :

  1. αχαχαχα! Τζίνα μου!
    Πρέπει να μάθεις να είσαι αρνάκι στα λόγια και λύκος στις πράξεις!
    Φυσικές και λογικές συνέπειες! Σου λέει κάτι ο όρος; Γιατί περί όρου πρόκειται!
    Βουρ για Ντράικωρς το δίχως άλλο, αν δεν σου λέει κάτι!
    Φιλιά στο μέτωπο!
    Καλή δύναμη και κουράγιο μάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου πω ένα μυστικό, έχω μεγαλώσει τα παιδιά μου διαβάζοντας αμέτρητα βιβλία για την διαπαιδαγώγηση, τις φυσικές και λογικές συνέπειες και όλα τα συναφή.
      Στους δυο μεγάλους πολύ νεότερη (σχεδόν παιδί) ούσα τα τηρούσα και είχα απεριόριστη υπομονή.
      Στα δυο μικρά... η ηλικία είναι κατά πολύ μεγαλύτερη, η υπομονή απούσα κι εγώ με σπασμένα νεύρα από διάφορες καταστάσεις σοβαρές που μεσολάβησαν στα χρόνια που πέρασαν.
      Γι' αυτό κρατάω την τελευταία σου ευχή και σε φιλώ :-)

      Διαγραφή
    2. Μου επιβεβαιώνεις λοιπόν την πίστη μου ότι η μητέρα πρέπει να είναι αρκετά νέα για να έχει δυνάμεις! Σε μεγαλύτερη ηλικία έχει εμπειρίες μεν κι ωριμότητα, αλλά επίσης κι έλλειψη υπομονής! Αυτός είναι ένας λόγος που σταμάτησα μετά τα 40 πια να διδάσκω σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες!
      Πολλά φιλιά χαρά μου!

      Διαγραφή
  2. χαχαχα...Σε φαντάζομαι να μπαίνεις μαινόμενη στο σπίτι...Κι όσο για τη γλυκιά διαφημιστική μανούλα..εεε μάλλον δεν θα έχει παιδιά..Κι αν ε΄χει θα είναι αυτά του βιτάμ..χαχα!! φιλιά και παίρνε ανάσες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν μπορείς να φανταστείς... πίστεψέ με... μόνο αν το δεις από κοντά θα καταλάβεις :-p

      Διαγραφή
  3. Κι όμως θα τη θυμούνται με αγάπη αυτή τη γρίνια σου όταν μεγαλώσουν, τουλάχιστον τα δικά μου έτσι λένε!!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε;.... μακάρι.. (η αλήθεια είναι πως πολύ θα με βόλευε) :-p

      Διαγραφή
  4. Τζίνα μου, αν θες την γνώμη μου χρειάζεσαι επειγόντως οφθαλμίατρο και ωτορινολαρυγγολόγο. Ένα πρόβλημα έχεις βλέπεις και ακούς αν δεν το είχες δεν θα έβλεπες ποτήρια κλπ και δεν θα άκουγες τηλεόραση. Να το κοιτάξεις είναι σοβαρή πάθηση. Μέχρι τότε βαθιές αναπνοές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα όλα βαίνουν καλώς.... το πρόβλημα εστιάζεται στα αυτιά και τα μάτια μου, ωραία γιατί είχα ανησυχήσει :-p

      Διαγραφή
  5. Τελικά δεν εξηγείται διαφορετικά….. έχεις βάλει κάμερα στο σπίτι μας και μας βλέπεις……
    Απλά εγώ δεν κάνω κατευθείαν «μπαμ» μόλις μπω σπίτι…. Στην αρχή είμαι γλυκιά και μελιστάλαχτη, με αγκαλίτσες, φιλάκια και αγαπούλες και μετά αργά, σταδιακά, σίγουρα αρχίζω…. Μεχρι το βράδυ, η κακιά μάγισα από το Χάνσελ και Γκρέτελ, τρώει απλά την σκόνη μου!!!
    Και μετά έχω τύψεις ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ με φιλιά ξεκινάω αλλά η μετάλλαξή μου είναι ταχύτατη!! :-pp

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν,
    παρτο αλλιώς!
    Καταρχήν παρτο απόφαση: και η καλτσα θα λερωνεται και η τν θα παιζει στην διαπασων και βιβλιο -ιδιως με τετοιο καιρο- δυσκολα θα ανοιγουν!
    Όσο και να γκρινιαζεις καποια πραγματα ειναι απλα νομοτελειακα και δεν γίνονται διαφορετικά, γκρινιαζοντας το μονο που χαλας ειναι α) την ζαχαρενια σου, β) την ζαχαρενια τους γ) τις αναμνησεις που τους χτιζεις (και μαλιστα, δια ασημαντον αφορμη κατα την γνωμη μου παντα). Έτσι θες να σε θυμούνται; αυτές είναι οι εικόνες που θες να έχουν απο την μαμα? ελα τώρα, νομιζω οτι σε εχω καταλαβει καλα, εισαι πολυ αλλεγκρα για να αναλωνεσαι σε τετοια μικρατα καθημερινα! Επομενως άλλαξε πλευση, δοκίμασε νεα κολπα, αφου οι φωνες δεν πιανουν, δοκιμασε κατι αλλο, για παραδειγμα πες τους: ''παιδια θα αφιερωσουμε λιγη ωρα ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να μαζεψουμε και αν βοηθησετε, ΜΕΤΑ θα κάνουμε μια δραστηριοτητα που θελετε εσεις/ θα κανετε για 1 ωρα οτι θελετε/ θα παμε το σκ οπου διαλεξετε''.
    Με αλλα λογια με τις φωνες το μονο που κανεις ειναι να τα εθιζεις στις φωνες, να τις θεωρουν κατι φυσιολογικο και δεδομενο, κατι αναμενομενο απο την μαμα και τελικα να κανουν του κεφαλιου τους. Δωστους κινητρο, κατι που τα ευχαριστει, και αν και αυτο δεν πιασει θα δοκιμασουμε κατι αλλο! Δεν θελει κοπο. Θελει τροπο. Και θέληση!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ λοιπόν.... θα το κάνω.... (μετά τις φωνές ή πριν;)..... :-ppp

      Διαγραφή
  7. ...εχεισ δικιο..τι να πω...ΟΧΙ!!!? ? ? ? ?...ΚΑΛΗ ΔΥΝΜΑΜΗ ΜΑς ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εσύ παθούσα;....
      Καλή μας δύναμη λοιπόν και καλωσόρισες :-))

      Διαγραφή
  8. χαχαχα Τελικα ποσο κακο μας κανουν οι διαφημισεις;;!!κι αναρωτιομαστε μετα,ειμαι καλη μανα;ειμαι καλη νοικοκυρα;;παντως σχετικα με τις φωνες,οταν με πιανει κι εμενα βλεπω οτι αλλαζει και η συμπεριφορα της μικρης,οταν την πιανω με το καλο εχουμε αποτελεσμα,ομως ποιος εχει την υπομονη οταν γινεται η μια σκανταλια μετα την αλλη;Καλη δυναμη!!δεν σε φοβαμαι εσενα!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι και παίρναμε σαν γνώμονα τις διαφημίσεις θα είχαμε κόψει φλέβες όλες ή μάνες...
      Απλά οι διαφημιστές πρέπει να ζουν σε κάποιο παράλληλο σύμπαν... δεν εξηγείται διαφορετικά.
      Φιλιά :-)

      Διαγραφή
  9. Χα χα χα!!
    Έλα να κάνουμε παρέα! Μια από τα ίδια κι εδώ! Αφού λέω να ξεκινήσω τα ηρεμιστικά μπας και χαλαρώσω λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βαλεριάνες Ερμιόνη μου βαλεριάνες .. που είναι φυτικές και δεν πειράζουν.... φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τζίνα καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Η δικιά μου η μπέμπα είναι μικρή ακόμα για να γκρινιάζω για κάλτσες και τηλεόραση, αλλά γκρινιάζω συνεχώς στον άντρα μου από τότε που γέννησα...Λες να πηγαίνει ασορτί με την μητρότητα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kσλησπέρα και καλωσόρισες !
      Η αλήθεια είναι πως η μητρότητα ενέχει την .. αποκλειστικότητα της γκρίνιας, γενικά τό'χει το φύλο μας :-))

      Διαγραφή
  12. Ας ζούσε η μαμά μου κι ας μου γκρίνιαζε....
    Δε θα σταματήσουν να σ' αγαπούν γιατί είσαι η μαμά τους!!!!
    Φιλάκια πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο γιατί η απώλεια της μάνας δεν αντικαθίσταται με τίποτα, όμως τα παιδιά όσο έχουν την μάνα τους δεν το σκέφτονται έτσι....
      Σε φιλώ :-))

      Διαγραφή
  13. Δεν παθαίνουν τίποτα! Κάπως έτσι λειτουργούσα κι εγώ και σε διαβεβαιώ ότι τώρα που είναι 28 χρονών δεν θυμάται απολύτως τίποτα. Αλλά και να θυμάται, δεν έγινε δα και κάτι. Σημασία έχει ότι δεν πήγαν στράφι τα όσα έλεγα! Μένει μόνος του πια και το σπίτι του το έχει άψογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά αυτό που μένει και κουβαλάμε είναι οι ενοχές μας.
      Άει στο καλό πια !!

      Διαγραφή
  14. Ε όχι να τα ακούνε τα αστροπελέκια σου και το αφεντικό τίποτα... είναι άδικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έννοια σου και δεν έχει ακούσει και λίγα το αφεντικό.
      Έτσι και πάρω φόρα δεν καταλαβαίνω τίποτα... συνήθως του τα λέω χύμα και φεύγω αφήνοντάς τον να κοιτά την πλάτη μου :-pp

      Διαγραφή
  15. Ω!!!! Πόσο μοιάζουμε! Η επιστροφή μου στο σπίτι μπορεί να γίνει εφιαλτική για όλους... και για εμένα εννοείτε! Τα λογάκια γνωστά και χιλιοειπωμένα....το ίδιο κι οι ενοχές. Αντε καλό μας κουράγιο...με έκανες και γέλασα και μου έκανε καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τί σκέφτομαι μερικές φορές; πόσο όμορφα ήταν όταν ήμουν παιδί και γύριζα σπίτι απ' το σχολείο και η μαμά ήταν εκεί και με περίμενε, γιατί τότε οι μανάδες δεν δούλευαν.
      Αχχχ μέγα λάθος η ανεξαρτητοποίηση των γυναικών, μέγα!!

      Διαγραφή
    2. Σιγά την ανεξαρτητοποίηση! Μας την είπαν έτσι, αλλά είναι πολύ μεγαλύτερη σκλαβιά. Κατάπιαμε το δόλωμα και το αγκίστρι ολόκληρο!

      Διαγραφή
    3. Έτσι ακριβώς, κατάπιαμε το δόλωμα ολόκληρο και την πατήσαμε !!

      Διαγραφή
  16. Ξέρεις πόσο γρήγορα περνάει αυτό το στάδιο;
    Ξυπνάς ένα πρωί κι έχουν μεγαλώσει και παρακαλάς να ήταν εδώ κι ας τα έκαναν όλα ανάστα ο Κύριος... Οπότε, χαλάρωσε κι απόλαυσε το.. Θα το νοσταλγείς κάποτε αυτό το "τρελάδικο", να είσαι σίγουρη γλυκό μου..
    Σε φιλώ και καλό σου βράδυ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να μη ξέρω;... το ξέρω πως στο μέλλον θα νοσταλγώ αυτές τις στιγμές γι' αυτό και θέλω να τις έχω στη μνήμη μου όμορφες...
      Καλό απόγευμα :-)

      Διαγραφή
  17. Τζίνα μου από ότι κατάλαβες δεν είσαι η μόνη που μεταμορφώνεται σε κακιά μάγισσα!!!Σε όλες λίγο πολύ μας γυρίζουν τα μάτια!!!
    Εισπνοές εκπνοές!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tην αλήθεια θα την πω... δεν θά' πρεπε αλλά πολύ χαίρομαι που δεν είμαι μόνο εγώ σ' αυτή την τρέλλα.!
      Καλό απόγευμα Δέσποινα :-)

      Διαγραφή
  18. Αχ, αυτή η μάγισσα..φαντάζεσαι τη γυναίκα της διαφήμισης να μεταμορφώνεται σε τέτοια μάγισσα μόλις μπαίνει σπίτι; Όχι;;; Δίκιο έχεις..
    Α, ρε τι πάθαμε οι γυναίκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελικά συμβαίνει παντού και νόμιζα ότι εγώ ήμουν το στραβόξυλο...(που είμαι δηλαδή σε θέματα τάξης γενικώς..χαααχαχαχ). Σε κάθε σπίτι ένας τρελός και στο δικό μας όλοι που λένε... Απλά έχουμε μία αντιστροφή, εσύ δουλεύεις και μπαίνεις στο σπίτι, ενώ οι δικοί μου έρχονται, γίνεται του κακού χαμού και αρχίζω την ψαλμωδία μετά από κανά δίωρο (να έχουν κάνει το σπίτι μπάχαλο πρώτα...αχαχαχαχ) Κουράγιο και ανασούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aν παίρνω συνέχεια ανάσες στο τέλος θα ... φουσκώσω απ' το πολύ οξυγόνο χχχχχχχαχαχχαχα
      Φιλιά Έφη μου :-)

      Διαγραφή
  20. ...σε διάβαζα και έλεγα πως μιλούσα εγώ. Ακριβώς τις ίδιες σκέψεις, τις ίδιες πράξεις κι έχω μόνο ένα (φαντάσου!!!) πόσο χειρότερα μπορούν να υπάρχουν!!!! Υπάρχουν όμως και μέρες που τα καταφέρνω και δεν με πειράζουν όλες οι μαμουνιές που μπορεί να κάνει... κι άλλες (ειδικά πριν την περίοδο) που κυκλοφορώ σαν τη μαινάδα μες στο σπίτι!!! Αν και δεν παρηγορεί -ξέρω- δεν είσαι μόνη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς δεν παρηγορεί ! Αστειεύεσαι;...
      Είναι πολύ ανακουφιστικό να ξέρεις πως δεν είσαι η μόνη τρελή χααχαχαχαχαχα!!!!

      Διαγραφή
  21. Μετάλλαξη. Κι ενοχές. Τις οποίες ενισχύουν κι αυτά τα σκασμένα με το θλιμμένο ύφος, έτοιμα να κλάψουν. Κάθε φορά το ίδιο: μην υποκύπτεις, παγίδα είναι, μάθε τους πόσο πάει το πιπέρι στα Γιάννενα ... και κάθε φορά, άντε να βάλεις ένα χεράκι (στο τέλος, βάζεις και τα δυο χεράκια) και να ζητήσεις συγγνώμη που τα στενοχώρησες!!!
    My life story!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες δεν το ξέρω; Όλα τους απόφοιτοι της δραματικής σχολής, ηθοποιοί καριέρας όχι αστεία!
      Καλό απόγευμα :-)

      Διαγραφή
  22. Συμβαίνει σε όλες μας Τζίνα μου τέτοιο μπάχαλο!Απλά εσύ είσαι απολαυστική με το χιουμοριστικό σου στυλ και όπως τα περιγράφεις είναι αποθεωτικά!σέυχαριστώ που πέρασες απο το μπλόγκ μου!Νάσαι πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι παρήγορο.... πως συμβαίνει σε όλους!
      Νά' σαι καλά :-)

      Διαγραφή
  23. εγώ πάλι πολύ παραδέχομαι τις μαμάδες που λένε τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως θα ήθελαν να είναι...βάζω στοίχημα οτι στη θέση σου τα ίδια θα έκανα και τις ίδιες ενοχές θα ένιωθα μετά, η κοπέλα της διαφήμισης είναι μυθολογικό πρόσωπο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ το ξέρω πως είναι μυθοπλασία αλλά δεν παύει να με εκνευρίζει, είναι σα να μου βγάζει τη γλώσσα και να με κοροϊδεύει.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. σίγουρα δεν είναι παρηγοριά να ξέρεις οτι δεν είσαι μόνη.....αλλά απέλαυσέ το.... να ξέρεις ότι αν μια μέρα γυρίσεις σπίτι και τα καταφέρεις να μείνεις ψύχραιμη σε όλα θα λένε .....η μαμά κάτι έπαθε, δεν είναι καλά.
    έτσι γύριζα κι εγω απο την δουλειά μέχρι που μια μέρα ενας καυγάς σε φιλικό μου σπίτι για μια ζαβολιά του μικρού τους μ΄εκανε να συνειδητοποιήσω ότι μένουμε σε σπιτι κι οχι σε εκθεση επίπλων κι οτι τα παιδιά πρέπει να διαμορφώσουν τον χαρακτήρα τους μεσα απο παραδείγματα κι οχι απο θυμους και παρατηρήσεις.
    και κάτι που διάβασα σε απάντηση δικη σου..... οχι βαλεριάνα.... είναι μεν φυτική αλλά γίνεται εθισμός απο την πρώτη κιολας εβδομάδα .....προτίμησε βάμμα πασιφλόρας ....είναι το ιδιο αποτελεσματικό χωρίς καμμια παρενέργεια. το ξέρω απο πρώτο χέρι.
    φιλιά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο τα παιδιά δεν πρέπει να μεγαλώνουν με θυμούς και παρατηρήσεις...
      Όσο για την βαλεριάνα δεν παίρνω αλλά φίλος γιατρός με είχε διαβεβαιώσει πως δεν προκαλεί κανένα εθισμός, είναι σαν να πίνεις το ρόφημα της βαλεριάνας σε μορφή χαπιού...
      Τώρα τί να σου πω... ότι μου είπε ο επιστήμονας λέω....
      Φιλιά :-)

      Διαγραφή
  25. Βαθιές ανάσεις Τζίνα μου, βαθιές ανάσες !!
    Εγά που δεν έχω και παιδιά, καμιά φορά σκέφτομαι, από την ακαταστασία
    δεν έπαθε ποτέ κανείς τίποτα, από τα νεύρα όμως...βγάζεις ρυτίδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μετά τρέχα για λίφτινγκ και πλαστικές... και σου στοιχίζει ο κούκος αηδόνι... μωρέ δίκιο έχεις !!

      Διαγραφή
  26. Copy paste, η ζωή μας με παιδιά!!! Ετσι ακριβώς έκανα και εγώ και είχα μόνο ένα παιδί μικρό και ενα παιδί μεγάλο (τον άντρα μου που ήταν χειρότερος). Τωρα ο γιός μου είναι 34 χρονών και δεν θυμάται τίποτα. Μην ανησυχείς λοιπόν η ιστορία αυτή επαναλαμβάνεται σε όλα τα σπίτια.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα οι δυο μεγάλοι τα ίδια μου λένε... δεν θυμούνται τίποτα, αλλά οι τύψεις τύψεις....
      Φιλιά!

      Διαγραφή


--