NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Χάθηκε Αναγνώστης.. Στοπ

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Χάθηκε Αναγνώστης.. Στοπ

Ήθελα νά' ξερα ποιός ήταν ο κιαρατάς που αυτομόλησε.
Διότι μέχρι χθες οι αναγνώστες τούτου δω του υπέροχου και αξιοζήλευτου μπλογκ (άκουσα κάτι γελάκια ή μου εφάνη; ) ήσαν - συνεχίζω -  235.
Μετρημένοι και τσεκαρισμένοι   έ-ν-α-ς   έ-ν-α-ς !
Αγώνες έδωσα η γυναίκα γι' αυτούς τους αναγνώστες.
Στα πόδια τους είχα πέσει και με δάκρυα στα μάτια τους εκλιπαρούσα για την εγγραφή τους.
Τί για τα παιδάκια μου τους είπα που θα μεγαλώσουν δακτυλοδεικτούμενα για τη μάνα μπλόγκερ που ο μόνος αναγνώστης που έχει είναι ο εαυτός της (κι εκείνος τελευταία της κάνει απιστίες με κάτι νέα μπλογκς κατασκευών), τί για τα ψυχολογικά μου προβλήματα τους είπα και το αίσθημα απόρριψης που καταρρακώνει την ψυχή και το είναι μου, τί για τα άσχημα παιδικά μου χρόνια τότε που γυρνούσα τις γειτονιές με το κασελάκι μου κι έβαφα παπούτσια ..... και τί δεν τους είπα!
Άσε τα θελήματα που έκανα για να τους πείσω..
Το τί γριά πέρασα στο απέναντι πεζοδρόμιο δεν λέγεται..
Κι είναι και βραδυκίνητες οι γιαγιάδες .. μέχρι να περάσουμε τον δρόμο κόντεψαν να μας περάσουν από πάνω σαράντα δυο νταλίκες και εκατόν εξήντα πέντε μηχανάκια, οι υπόλοιποι απλά μας μουτζώνανε.
Φουσκάλες βγάλανε τα πόδια μου να τρέχω στη μια να αγοράσω φάρμακα, στην άλλη να πάρω την πίεση και στην τρίτη να της κλείσω εισιτήρια για Αιδηψό.
Και μπαίνω σήμερα και τί νa δουν τα μεγάλα και ωραία μου μάτια;
234 οι αναγνώστες.
Μια ταραχή - θα σας το πω - την πήρα.
ΠΟΥ ΠΗΓΕ Ο ΕΝΑΣ;
Ε...μπαρκαρούτσος...πώς το βλέπεις;
Θα γυρίσεις με το καλό ή θα σε βουτήξω απ΄τον γιακά;.








75 σχόλια :

  1. Σε καταλαβαίνω.
    Αμ δεν ξέρω θαρρείς τους κόπους και τα ξενύχτια για τους μαζέψουμε;
    Γιατί εσύ περνάς τις γριές απέναντι, αλλά κι εγώ μη νομίζεις, τους μετράω την πίεση και το ζάχαρο άμα χρειαστεί!
    Τους πηγαίνω και καμιά σουπίτσα ή κανένα κεμπάπ, ανάλογα με την όρεξή τους!
    Κι εκεί που είναι όλα καλά κι ωραία, σου κάνουν μια μέρα ένα μπραφ και σε πετάνε σαν την τρίχα από το ζυμάρι και αποχωρούν.
    Ωωωωωωχ τι θέλω και τα θυμάμαι;
    Έχω χάσει κι εγώ τουλάχιστον τέσσερις!
    Την μία την έχασα χθες συγκεκριμένα.
    Αλλά μου την έδωσε και έκανα κάτι το οποίο δεν το είχα κάνει με τους τρεις προηγούμενους, διότι το θεωρούσα αγένεια και μικρότητα.
    Με έχασε κι αυτή!!!
    Και για να πω την αλήθεια, δεν ένοιωσα και άσχημα που το έκανα.
    Ίσως έχω αρχίσει να γίνομαι κι εγώ μικροπρεπής.
    Ίδωμεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να κάθομαι να ψάχνω μάνα μου ποιός απ' ολους ήταν ο προδότης;
      Βαριέμαι κιόλας...
      Αλλά έτσι και τον πετύχω τον κιαρατά... μαύρο φίδι που τον έφαγε!

      Διαγραφή
    2. Ούτε εγώ ψάχνω, αλλά η συγκεκριμένη ήταν της περασμένης εβδομάδας, γι΄αυτό και το κατάλαβα!

      Διαγραφή
    3. Μια που ήρθε δηλαδή και μια που την έχασες.... χαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. Εγώ πάλι, θα πω πως κάτι έπαθε ο γ@μομπλόγκερ πάλι, γιατί δεν εξηγείται το φαινόμενο να μπαινοβγαίνουν έτσι ασύστολα και ξεδιάντροπα! Και μένα, τη μια μέρα είναι 100 και την άλλη 99! Πόσους τεμενάδες δηλαδή να κάνω η γυναίκα για να έρθουν όσοι ξέμειναν πίσω στην αποφράδα εκείνη μέρα; Όμως... με βάζεις σε σκέψεις κι εσύ και η Αθηνά μας... ωρέ μπας και είναι κανένα οργανωμένο σχέδιο διαφυγής;;;;;

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    5. Τί να σου πω.... πάντως καλού κακού ξεκίνα να περνάς γριές απέναντι.....

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχα με τόσες θυσίες κι έφυγε!!!
    Σύνηθες θα μπορούσα να πω!!!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύνηθες λες ε;...
      Μάλιστα..
      Μάλλον πρέπει να αλλάξω τρόπο προσέγγισης.
      Τέρμα οι θυσίες και τα θελήματα...
      Τώρα θα δουν το σκληρό μου πρόσωπο... :-p

      Διαγραφή
  3. Ένας έφυγε, εκατό θα έρθουν!! Μην σεκλετιζεσαι μάνα μου!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να μη σεκλετίζομαι.. άνθρωπο έχασα..
      :-pp

      Διαγραφή
    2. exw petani sto gelio xi xi kai klew giati exasa ta ellinika mou kai den kserw na ta brw ....grrrrrrr oti katalabes katalabes xi xi

      Διαγραφή
    3. Α...θα αρχίσω να σφηναρω μου φαίνεται και εδώ χι..χι. εχω παιθανει απο εχθες στο γελιο πηγα να αφήσω σχόλιο και χάθηκε..χι..χι.. παντως εγω δεν είμαι η χαμενη..χι..χι..παω στη θεση μου να γραψω...

      Διαγραφή
    4. Εσύ παιδί κάτι παίρνεις δεν μπορεί...
      Το κακό με σένα είναι πως το κρατάς για την πάρτη σου και δεν μας δίνεις τίποτα εμάς..
      Μια χάνεις το σχόλιο...μια τα ελληνικά....
      Τουλάχιστον τα βρήκες ή είσαι ακόμα στο ψάξιμο;....
      (ρε παιδιά βάλτε ένα χεράκι κι όποιος βρει το σχόλιο και τα ελληνικά του Ρουλακίου κερδίζει τσίχλα μασημένη)...

      Διαγραφή
    5. χαχαχαχα Γελάω από την ανάρτηση αλλά περισσότερο γελάω με αυτό άνθρωπο έχασα....

      Μα πως γίνεται να ξεγράφεσαι από ένα τέτοιο μπλοκ? Ε????

      Διαγραφή
    6. Έλα και πες μου.... γη και ύδωρ έχω δώσει σ' αυτούς τους αναγνώστες κι εκείνοι πώς με πληρώνουν.... τσ τσ τσ!

      Διαγραφή
  4. Όταν το ανακαλύψεις πες κι εμένα! Κι εγώ τους χάνω! Ρε λες να έγινα στα γεράματα ανθρωποδιώχτης;

    Τα σέβη μου στο απίστευτο χιούμορ σου!
    Στην γωνία σε περιμένω να σε διαβάσω κάθε φορά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι και τον ανακαλύψω;...
      Ανάποδα θα τον κρεμάσω τον Τζούντας.... ΑΝΑΠΟΔΑ!

      Διαγραφή
  5. βουτα τον, βουτα τον! αχχαχαχαχχχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mωρέ δεν θα τον παίρνετε απ' τα χέρια μου.... τον κιαρατά!!

      Διαγραφή
  6. Μπήκα προσεχτικά, έλεγξα ότι είμαι στη θέση μου ( μη με βρει καμιά αδέσποτη).
    Ας όψεται ο blogger που σε αφήνει να παρακολουθείς μέχρι 300 μετά σου κάνει κορδελάκια.
    Φιλάκια (πάω για καμιά γριούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ στη γύρα αγαπητή συνάδελφε;..
      Πώς σε σε νιώθω νάξερες... πώς σε νιώθω!!!

      Διαγραφή
  7. Ουφφφφφ..!!!! και λαχτάρισα!Κοίταξα να με δω κι είμαι παρόν και πιστός!
    Τώρα, ποιος θα μου πάρει την πίεση απ΄ τη λαχτάρα μου;αχαχα!
    Απίθανη είσαι... πάντα τέτοια!
    Τις καλησπέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σας θέλω... να ταράζεστε... να ανησυχείτε.,
      Μόνον έτσι θα σας σιγουρέψω, αλλιώς αν δεν έχετε και λίγο το φόβο.. πάει σας έχασα :-pp

      Διαγραφή
  8. "Άνθρωπο έχασα". αχαχχαχαχχαχχχχχχχχχ τρελοκομείο ε, τρελοκομείο! Να σου πω την αλήθεια, πήρα μια τρομάρα και πήγα να τσεκάρω μην έκανα καμία μπούρδα και πάτησα κατά λάθος αποχώρηση, να σου ζητήσω συγνώμη και να ξαναματαεγγραφώ, αλλά τελικά δεν ήμουν εγώ! Εγώ, εδώ βράχος!
    Μην σκας μάνα μου... Αυτός έχασε! Κι άμα δεν σε θέλει αυτός μία, εσύ να μην τον θέλεις δέκα!!!! Οχι, τώρα και να γυρίσει πίσω με δάκρυα στα μάτια, εσύ να τον διώξεις!!! ου να μου χαθεί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που μπαίνετε όλοι διαβαζετε και μετά τρέχετε έντρομοι να τσεκάρετε μη τυχόν και είστε εσείς ο αποχωρών... να το κοιτάξετε.....
      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Μπανεράκι πήρα, αυτό με το μικρό σπίτι στο λιβάδι. Δεν πιστεύω να έχει κουνούπια ε;;;; ε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να έχει... τολμάς να μη το πάρεςι;. ε; τολμάς; :-pp

      Διαγραφή
    2. Οϊ καλέεεεεεεεεε, θα κάτσω να με φάνε τα κουνούπια (έχει και πολλά στην γειτονιά μας) και να ξύνομαι. Αλλαααααααα το banner δεν βγαίνει! Μπήκε στον τοίχο τώρα!

      Διαγραφή
  10. Κυρία, κι εγώ παρούσα! Να αναφερθεί η επόμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αργησες όμως παιδί μου... άργησες...
    Πάλι έξω στην αυλή ήσουν με τις άλλες;....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε, εγώ κοιτούσα τη Γιαδικιάρογλου που μιλούσε με την Πετροπούλου, που κοιτούσε την Πετροβασίλη...

      Διαγραφή
  12. Για ν απειλείς ένθεν κακείθεν ξαναπέκτησες 235...τι είσαι εσύ παιδί μου
    Κόζα νόστρα!!!χαχχαχα
    Φιλάκιαααα τ αξίζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ένας παραπάνω...236 έγιναν!!... λίγο να συνεχίσω τον εκφοβισμό θα τους χιλιάσω χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Πιάνει λές; Ν' αρχίσω τις απειλές;

      Διαγραφή
  13. χαχα..κι εμένα μου λείπει ένας...Λες να είναι ο ίδιος;;; πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί... μπορεί να στράβωσε κάποιος και πήρε αμπάριζα να διαγράφεται από όσα ιστολόγια ήταν μέλος....
      Βρε ζημιά που πάθαμε βραδιάτικα... :-pp

      Διαγραφή
  14. Ουφ ευτυχώς δεν ήμουν εγώ! Πάντως όποιος ήταν έγινε διάσημος χωρίς να το ξέρει, ολόκληρη ανάρτηση του αφιέρωσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό πάλι που η καθεμιά και ο καθένας σας τρέμει μήπως είναι εκείνος το απολωλός .... δεν έχει ματαξαναγίνει...
      Πεθαίνω !!! :-pp

      Διαγραφή
  15. Χάθηκε;;;;; πως χάθηκε;; καλα και εσύ λύτούς τους αφήνεις παιδί μου;χι..χι..ετσι τους αφήνουν τους αναγώστες;;; εγω είδα οτι ανεμαζευτήκανε....παλι για ρίξε μια ματιά και ξαναμέτρα τους να είσαισιγουρη....και αλλη φορα να προσέχεις..χι.χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαναμαζευτήκανε μετά τον ντόρο που έγινε...κι ο άγιος φοβέρα θέλει...
      Κι έχεις δίκιο από δω και πέρα θα σας περάσω αλυσίδα στο πόδι... σαν τους κατάδικους :-pp

      Διαγραφή
  16. Αμέσως κοίταξα να δω αν εχω κανει καμιά στραβη και αυτοσβηστηκα απο follower και μετα κλαψτε με :) ... μετά τις γλυκές απειλές σου τρέμει το φιλοκάρδι μας :)

    Κι εμένα εχει φύγει αναγνώστης ... δε βαριέσαι ... ώρα καλή στη πρύμνη του κι αέρας στα πανιά του!

    Καλο Σ/Κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tελικά αστεία αστεία... έσπειρα τον πανικό σε όλους σας :ppp
      Kαλό ΣΚ Στέλλα μου και σιγά μη το βάλουμε μαράζι... απλά μου έδωσε έμπνευση για ανάρτηση :-p

      Διαγραφή
  17. έτσι είναι οι αναγνώστες πάνε κι έρχονται (μερικοί κλείνουν και το blog τους), δε βαριέσαι εσύ να είσαι καλά, καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nά' ναι καλά όπου κι αν είναι γιατί με ενέπνευσε για ανάρτηση :-)
      Kαλό ΣΚ blue...

      Διαγραφή
  18. Χαχαχα φοβερό κείμενο!!!
    Καλώς σε βρήκα!
    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλώς την....
      Σε "σημαδιακή" ανάρτηση γράφτηκες μέλος, γι' αυτό.... το νου σου !!!!!


      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  19. :) χαχαχαχαχαχα!! Κι εγώ εδώ πρέπει να μαι, γιατί σε εμφανίζει και ο blogger! Ρούφα του το αίμα αν τον δεις! Φιλάκια πολλά!! Ελπίζω να έγειανες για τα καλά πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγιανα πλήρως πια... σ' ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι νά' σαι καλά :-))

      Διαγραφή
  20. δεν τον βλεπω καλα τον blogger,που πηγε καλε το σχολιο μου;;τι συμβαινει εδω περα;;ολα εξαφανιζονται;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. don't panic my dear...είσαι λιγο ψηλότερα στην κατάταξη... τίποτα δεν εξαφανίζεται από μόνο του.... (όποιος κατάλαβε...κατάλαβε) :-p

      Διαγραφή
    2. Aμαν... έχεις δίκιο... ΟΠΟΙΟΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΠΙΣΩ, ΑΜΕΣΩΣ ΕΙΠΑ!!

      Διαγραφή
    3. το χασαμε το σχολιο πατριωτη!!!χαχαχα Γεια σου Τζινα!!!

      Διαγραφή
  21. Ενημερωσε τους σημερινούς σχολιαστές σου ότι θα πάω να γραφτω σε όλους, να χαρούνε κοματι
    Μέρα που είναι. Αν δεν προκαμω σήμερα θα πάω την Δευτέρα. Να με περιμένουμε οπωσδήποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ενημέρωσα, είπα να φτιάξουν κανα γλυκάκι να σε τρατάρουν και να σε γλυκάνουν...
    Εδώ όμως πιστή έτσι;...
    Μη το κάνουμε .. "βρήκα αλλού κι αγάπησα"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ποιος τόλμησε να κάνει κάτι τέτοιο! Να τους φακελώσεις όλους, πήραν αέρα και κάνουν ότι θέλουν. Τέτοιο σκέρτσο, τέτοιο χιούμορ που θα το ξαναβρούν; Τελείωσε, φακέλωμα για να τους ελέγχεις ανα πάσα στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μαστίγωμα μη σου πω..... και μαστίγωμα...
      Τα ρεμάλια !


      Φιλιά :-)))

      Διαγραφή
  24. "Είμαι το νούμερο "238" με ξέρουν όλοι με αυτό
    και το κρατάω μυστικό ποιο είναι το...ποιο είναι τ' όνομα μου!"
    Ήρθα...για τις φουκαριάρες τις γριές που πέρασες απέναντι γαμώτο!
    Κι άμα με...λυπηθείς κι εμένα (περνάω κι εγώ..απέναντι!)
    έλα να μου συμπαρασταθείς! ;)
    Το 'πιασες το υπονοούμενο, έτσι;;;
    Α! Άρτι αφιχθείσα από την Αριστέα!
    Καλωσόρισα, καλό σου Σαββατοκύριακο!

    http://pistos-petra.blogspot.gr/
    "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"
    Λέγε με και: "πέτρα στην πέτρα"
    Καθότι διχασμένη προσωπικότης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ νούμερο 238.... το υπονοούμενο ελήφθη και τακτοποιήθηκε άμεσα.
      Φιλιά και καλό μας ΣΚ !!

      Διαγραφή
  25. Μη σκας, οι βλακείες του μπλόγκερ είναι αμέτρητες....εμένα μένει κενό για μέρες το πλαίσιο με τους αναγνώστες εδώ και κανά μήνα και μετά ξαναεμφανίζεται για 2-3 μέρες.....ότι του έρθει κάνει.... Καλή Κυριακή Τζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σκάω κοριτσάκι μου... πλακίτσα κάνω και βρήκα κιόλας θέμα για ανάρτηση γιατί είχα ένα κενό... χαχαχαχα

      Διαγραφή
  26. Μαλλον τον τρόμαξες τον 235 και την κοπανησε φιλη μου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αστεία αστεία αλλά όντως έσπειρες τον πανικό....μέχρι κι εγω που δεν είχα υπολογιστή κοίταξα μην τυχόν είχα διαγραφεί (πως θα γινόταν αυτό χωρίς υπολογιστή δεν ξέρω). είσαι υπέροχη Τζίνα και αυτός που έφυγε μάλλον δεν άντεχε .....

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη αλλά δεν με άντεχε;....
      Χριστέ μου !!!
      χαχαχαχαχαχα!!

      Διαγραφή
  28. Εναν χανεις,δεκα βρισκεις Τζινα μου!Να σκεπτεσαι εμενα και αλλες παρομοιες που δεν εχουμε μπλογκ αλλα εκτιμουμε το εξαιρετικο χιουμορ σου και σε διαβαζουμε!!Εχεις και αφανεις οπαδους, λεμεεε!Οριστε,εγω σεργιανω εδω, απο τη πρωτη σου αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aφανή μου οπαδέ και αναγνώστρια μ' έκανες αλοιφή...
      Σ' ευχαριστώ που έχεις την υπομονή να διαβάζεις τις σαχλαμάρες μου.
      Φιλιά :-)

      Διαγραφή
  29. Όλοι το έχουμε πάθει Τζίνα μου!
    Δεν βαριέσαι!
    Το θέμα είναι να μας διαβάζουν αυτοί που έχουμε, ακόμα και αν είναι λίγοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου πλακίτσα κάνω δεν έχω κανένα πρόβλημα , ειλικρινά :-))
      Καλό απόγευμα :-)

      Διαγραφή
  30. χαΧΑχαΧΑΧΑ!!!
    Μ΄αποτέλειωσες....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κι εμένα ο απολωλός! χαχααχααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να που με βρήκες κι εμένα Τζινάκι χωρίς να προσκυνήσεις γιατι είναι απλά πολύ γλυκούλικο το μπλογκοσπιτάκι σου!Σε περιμένω και απο το δικό μου να γνωριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Kσλωσόρισες λοιπόν, χαίρομαι που θα τα λέμε:L-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ορίστε, σου κάνω ποδαρικό σε τούτο το σημαδιακό ποστ σου, αν και όπως είδα είμαστε στο 241 μαζί με την αφεντιά μου!
    Σε ακολουθώ και στο Bloglovin' καλού κακού!

    Διάβασα και πολλά χαριτωμένα έως ξεκαρδιστικά σχόλια, άρα μάλλον έχω να κάνω κι άλλες επισκέψεις.

    Καλώς σε βρίσκω και να μας 1000άσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Nά' σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, όσο για την τελευταία .... αμήν Παναγία μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλωσόρισες στο σπιτικό μου, χαίρομαι που θα τα λέμε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--