NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το Χρονικό Μιας Χειρουργημένης

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Το Χρονικό Μιας Χειρουργημένης

Όταν ζεις σ' ένα σπίτι με τέσσερις άντρες (σύζυγος, αστροπελέκια κι ένας εργένης αδελφός) έχεις πολλούς λόγους για να γκρινιάξεις.
Έρχεται όμως μια ωραία (;) ημέρα ένα χειρουργείο να σε βγάλει ασπροπρόσωπη και να σε κάνει να πάρεις το αίμα σου πίσω.
Έτσι αυτές τις - μετά χειρουργείο - μέρες, τα αστροπελέκια απλώνουν μπουγάδες στο μπαλκόνι, σκουπίζουν, φέρνουν τσάγια, χαμομήλια κι άλλα αφεψήματα στο κρεββάτι κι ο μπαμπάς μας μαγειρεύει, ψωνίζει, σερβίρει και πάει λέγοντας.
Με λίγα λόγια επικρατεί ένας οργασμός εργασιών για τους άντρες του σπιτιού.
Εν τω μεταξύ, σπίτι πονάω περισσότερο απ' ότι στο νοσοκομείο.

Ίσως γιατί εκεί τα παυσίπονα ήταν ενδοφλέβια και η ενέργειά τους ήταν άμεση, τώρα τί να σου κάνει το ντεπονάκι;
Απ' το νοσοκομείο έφυγα κοτσονάτη κοτσονάτη κι εδώ κάθε φορά που σηκώνομαι να περπατήσω λίγο, είμαι διπλωμένη στα δύο κι έχω και τον Παναγιώτη (μικρό αστροπελέκι) από δίπλα να με ρωτά "να σου φέρω το μπαστούνι του παππού;"....
- σιγά μη μου φέρεις και το πι του παππού, απαντώ μες τα νεύρα η δικιά σου.
Που, μεταξύ μας, δεν θα ήταν κακή ιδέα αλλά τί τα θες.... όλοι για ένα prestige  ζούμε σ' αυτή την ζωή!
Επίσης δεν τους αφήνω να χαλαρώσουν..
-Ωωωωωχχχ, λέω εγώ και στο δωμάτιο οι άντρες του σπιτιού συνεχίζουν τις δουλειές τους σα να μη συμβαίνει τίποτα, βλέπουν τηλεόραση, κουβεντιάζουν ή παίζουν στον υπολογιστή.
Δεύτερο ωωωχχχ με πιο τραβηγμένο το Ω αυτή τη φορά.
Τίποτα ... συνεχίζουν να παρακολουθούν το έργο, να κουβεντιάζουν και να παίζουν στον υπολογιστή.
Τρίτο "ωωωχχχχ" πολύ πιο τραβηγμένο από τις δυό προηγούμενες φορές  με το volume της φωνής αισθητά ανεβασμένο .. και το αποτέλεσμα με δικαιώνει.
Πετάγονται στον αέρα και οι τρεις ρωτώντας τί θέλω.
- Τίποτα, απαντώ, απλά σας θέλω σε ετοιμότητα !


ps : σήμερα είμαι καλύτερα...





 



32 σχόλια :

  1. αχαχα!Είσαι άπαιχτη!
    Ακόμα και στον πόνο σου δε χάνεις το καλαμπούρι!
    Λίγη υπομονή Tzina κι όλα σε λίγο θα ΄ναι παρελθόν.
    Ευκαιρία τώρα που τους έστρωσες όλους στη δουλειά, να μην τους χαλαρώσεις...!αχαχα!Αλλά κι εγώ στο σπίτι μήπως τα ίδια δεν κάνω, όσο δουλεύει το Σοφάκι!Άστα!
    Την καλημέρα μου και καλό Σαββατοκύριακο!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις Νίκο και βοηθάς γιατί και το Σοφάκι έχει ψυχή !
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις με πολλά πολλά χαμόγελα :-)

      Διαγραφή
  2. ετσι παιδάκι μου να καταλάβουν τι εστί Τζίνα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mε τον βούρδουλα ! χαχαχαχαχαχαχα
      Καλό Σαββατοκύριακο Κατερινάκι :-)

      Διαγραφή
  3. Νομίζω ότι είναι καταπληκτική ευκαιρία να πάρεις το αίμα σου πίσω.
    Μόνο μην τους λυπηθείς! Έτσι... για να μάθουν "τι εστί βερίκοκο"!
    Καλό Σαββατοκύριακο και αύριο ελπίζω να είσαι ακόμα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εννοείται πως δεν θα τους λυπηθώ, δεν θέλουν αγάπη μου λύπηση οι άντρες, δεν έχουν ανάγκη :-pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχαχαχα! Σε λίγο θα τους ακούσεις να λένε yes sir!!!!!!!!
    Να τους βάλεις να κάνουν και πους απς! Έτσι κάνουν στις ταινίες!
    Καλή ανάρρωση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο έτσι μπορείς Αριστέα μου για να τα βγάλεις πέρα με τόσους άντρες γύρω γύρω, σε διαφορετική περίπτωση σε φάγανε λάχανο :-)

      Διαγραφή
  6. περαστικά σου!!!!!!!γρήγορα να γίνεις περδίκι!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, νά' σαι καλά και καλό σαββατοκύριακο !

      Διαγραφή
  7. νομίζω οτι επανήλθες πλήρως.χαχα!!!
    εμένα αμέσως μετά την εγχείρηση με συνέδεσαν σε ένα μηχάνημα πόνου....
    οταν πόναγα ΄πίεζα ένα κουμπάκι και "κατι" μου έστελνε ενδοφλεβίως. Ηταν καταπληκτικό, πολύ μου άρεσε να πιέζω το κουμπάκι. Αργότερα έμαθα οτι ήταν μορφίνη. Οπως καταλαβαίνει παραλίγο ναρκομανής η γιαγιά..
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατάλαβα... μια μέρα ακόμα να καθυστερούσαν να στο βγάλουν τώρα θα σε μαζεύαμε από την Ομόνοια χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  8. ετσι στην τσιτα να τους εχεις ολους!!!ποσο γελαω με το ''αστροπελεκια''!!χαχαχα φιλακια και γρηγορη αναρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τους έχω στην τσίτα , όχι μόνο τώρα :-p
      Σε φιλώ :-)

      Διαγραφή
  9. Στην τσίτα τους έχεις! Και πολύ καλά κάνεις,εύχομαι σύντομα να περάσουν ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπα και πριν στην craftland τους έχω μόνιμα έτσι... για να μη ξεσυνηθίζουν :-p

      Διαγραφή
  10. Περαστικά σου Τζίνα μου!!! Εδώ που τα λέμε δεν κάνεις και άσχημα!!! Αλλά σου εύχομαι γρήγορα να γίνεις καλά!!! -:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαχα, σε λίγο θα χτυπάνε και προσοχές!
    Α μωρέ τα αντράκια σου... :) :) Τι φιλότιμα! Μην το θεωρείς δεδομένο, άλλοι δεν φιλοτιμούνται να κάνουν δουλειές ακόμα και στην αρρώστια της μαμάς/γυναίκας τους! Και περιμένουν όλα να γίνουν μόνα τους, μ'έναν μαγικό τρόπο!
    Περαστικά από καρδιάς σου εύχομαι και γρήγορα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχεις δίκιο, υπάρχουν κι αυτές οι περιπτώσεις, αλλά πιστεύω πως είναι δικό μας δημιούργημα.
    Όταν η μάνα με λέξεις ή πράξεις δείχνει πως ΄'εσύ δεν κάνεις τέτοιου είδους δουλειές, αυτά είναι γυναικεία πράγματα", έ, τότε είναι φυσικό στη δύσκολη στιγμή να το παίζουν αμερικανάκια.
    Φιλιά πολλά κι από μένα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μαλλον πρεπει να αρχίσεις να κανεις σεμινάρια σε αυτα τα ''ωχ'' γιατι τα δικα μο οοοοοσο μακροσυρτα και αν τα προφέρω στο βρόντο καταλήγουν! για σκέψου το και λίγο, μπορείς να τα κάνεις και διαδικτυακά τα σεμινάρια και live από το κρεβάτι του πόνου, για να είναι και η απόδοση καλύτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοριτσάρα μου, περαστικά και ταχύτατη ανάρρωση να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σ' ευχαριστώ πολύ Άντζελα , νά' σαι καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ' ετοιμότητα,ε; αχαχα! καλά κάνεις και τους εκπαιδεύεις! χαίρομαι που νιώθεις καλύτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν τους αφήνω να χαλαρώνουν για ευνόητους λόγους :-pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαχαχααχχαχαχααχ μόνο μην την πατήσεις σαν το βοσκόπουλο με τα πρόβατα και μετά δεν σε πιστεύει κανεις!!!!!!! (αν τολμάνε δηλαδή 1!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eυτυχώς τό' σωσες στο τέλος...ακου εκεί .. μόνο να τολμήσουν να κάνουν κάτι τέτοιο... χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είμαι σίγουρη πως περιμένουν πως και πως να επανέλθεις στον παλιό, καλό, γερό εαυτό σου γιατί πολύ κουράστηκαν αυτές τις μέρες τα 4 αγόρια σου:)
    Εσύ μείνε όμως λίγο ακόμα ασθενής για να απολαύσεις στιγμές που δεν θα ξαναζήσεις!!!
    Έλα να βλέπω οργασμό εργασιών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mπααα.. δεν νομίζω. Έτσι κι αλλιώς πάντα βοηθούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στο σπίτι.
    Βέβαια εγώ - όπως οι περισσότερες - θέλω να περνούν αν γίνεται όλα απ' τα χέρια μου αλλά όταν τους το ζητώ την έχω την βοήθειά τους, μην γίνομαι κι αχάριστη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tzina σ έφαγα! 15 μέρες και άνευ χειρουργείου. Εσύ πέτρες,εγω 6 ορούς ημερησίως και τ ασβέστιο ούτε χαλικάκι δε δημιουργούσε.
    Σήμερα μόλις βγήκα και βλέπεις δεν σε χορταίνω.Τις διαβάζω όλες!
    Φιλάκια πολλά και περαστικά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Περαστικά σου Χαρά μου... κι άλλο κακό να μη μας βρει :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--