NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Συγχώρα με Κύριε!

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Συγχώρα με Κύριε!

Μεγάλη Πέμπτη στην εκκλησία.
Γιατί αν δεν είσαι μια τέτοια μέρα στην εκκλησία , που αλλού  μπορείς να είσαι;
Κι όταν ο ιερέας βγαίνει κουβαλώντας τον σταυρό νιώθω τα δάκρυα να τρέχουν ποτάμι ... ανεξέλεγκτα.
Γιατί τον σταυρώνω κάθε μέρα με τις αμαρτίες, την περηφάνια, την κακία, τα ψέμματα, τον εγωισμό, τις βρισιές και τα πάθη μου.
Και νιώθω πως δεν αξίζω την σταυρική Του θυσία.
Σήμερα πάλι εκεί.. για τον ενταφιασμό του.
Πάλι τα δάκρυα έτρεξαν απ'τα μάτια μου και το μόνο που μπόρεσα να ψιθυρίσω ήταν "συγχώρα με Κύριε, συγχώρα με"..
Συγχωρέστε με όσοι σας πίκρανα, σας στενοχώρησα, σας πλήγωσα...
Για να αξιωθώ αύριο μετά την Ανάστασή Του να μεταλάβω Το Σώμα και Το Αίμα Του!
Καλή Ανάσταση σε όλον τον κόσμο.
Καλό Πάσχα σε όλους εσάς και τις οικογένειές σας.



Σημ. Ο επιτάφιος της ενορίας μας, στις δυο δεξιές φωτογραφίες πάνω και κάτω διακρίνονται τ' αστροπελέκια μου παπαδάκια.
Ο Βασίλης και ο Παναγιώτης  είναι από έξι χρονών στο ιερό στο πλάι του πνευματικού μας ιερέα π. Αρσένιου.





 

25 σχόλια :

  1. Ο Θεός βλέπει στις ψυχές μας και μας γνωρίζει καλύτερα από τον εαυτό μας, Τζίνα.

    Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή Ανάσταση Αγγελική μου, νά' σαι καλά με όλους όσους αγαπάς :)

      Διαγραφή
  2. Σε εκτίμησα ακομα περισσότερο... ......εμεις λεμε ......... αμαρτία εξωμολογημενη αμαρτία δεν ειναι... και εσύ μαλλον το ξερεις αυτό.....να εισαι καλά Τζίνα μου.....Καλή ΑΝΑΣΤΑΣΗ..... εντος μας...και εκτός μας..!!! φιλακια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή Ανάσταση, με υγεία και χαρά σε σένα και την οικογένειά σου :)

      Διαγραφή
  3. Nα χαίρεσαι τα αστροπελέκια σου.
    Πολλά φιλιά και καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από μένα πολλά φιλιά, να περάσετε όμορφα.
      Καλή Ανάσταση :)

      Διαγραφή
  4. Με συγκίνησες Τζίνα..
    Καλή Ανάσταση, να χαίρεσαι τους γιους σου, άξιοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Γεωργία μου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  5. Τζίνα σε παρακολουθώ από το 2009, μέχρι σήμερα δεν έχω δει να πικράνεις, να στενοχωρήσεις η να πληγώσεις κανέναν διαδικτυακό φίλο. Τα λάθη είναι ανθρώπινα, είναι τα μαθήματα ζωής, είναι οι δοκιμές αντοχής και κριτηρίων, αυτά που θα μας καθοδηγήσουν τη σκέψη και τη συμπεριφορά για καλύτερες επιλογές και πράξεις. Πάντα άξια, Καλή σας Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίμαστε άνθρωποι και σαν άνθρωποι έχουμε αδυναμίες.
      Πάντα τυχαίνει κάποιον να στενοχωρέσεις ακόμα και χωρίς να το καταλάβεις.
      Η Ανάσταση του Θεανθρώπου να φέρει κάθε καλό σε σένα και την οικογένειά σου.
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  6. Καλή σας Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
    Μακάρι όλοι να είχαμε τόση αυτογνωσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Μάχη μου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  7. Πρώτη φορά φέτος δεν πήγα εκκλησία!
    Και εγώ κλαίω τη στιγμή που αναφέρεις.
    Φέτος δεν πήγα αλλά πάλι έκλαψα.
    Εκλαψα από χαρά, απο και από συγκίνηση όταν έπιασα στα χέρια μου τη νεογέννητη ανιψιά μου και τον δίδυμο αδερφό της...
    Δύο ανίψια μας έστειλε ο Κύριος τη Μ.Πεμπτη
    Καλη Ανάσταση...
    Με συγκίνησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι στιγμές που πρέπει κάποιος να είναι αναίσθητος για να μη λυγίσει και να μην κλάψει.
      Να σας ζήσουν τα μικρά αγγελούδια, γερά κι ευλογημένα νά' ναι!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο βρε Τζίνα. Είσαι δύναμη. Απο την πρώτη στιγμή σε εκτίμησα!! Πολύ σωστά τα λες!!!
    Τα αντράκια σου είναι λεβέντες. Άξιοι.
    Καλή Ανάσταση και το Άγιο Φως να σας συντροφεύει πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Δήμητρα, να χαίρεσαι όλους όσους αγαπάς.
      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  9. Καλή Ανάσταση!!!Να τα χαίρεσαι τα αστροπελέκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή Ανάσταση, να είσαι καλά με εκείνους που αγαπάς.
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη η εξομολόγηση που άφησες εδώ καλή μου!
    Να χαίρεσαι και να καμαρώνεις τα αστροπελέκια σου!
    Ολόψυχες ευχές για Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
    Σε φιλώ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σου στέλνω την αγάπη μου μαζί με τις ευχές μου.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη,υγεία,αγάπη και ότι άλλο επιθυμείς σε σένα και την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κυριος!
      Τις ευχές μου σε σένα και την οικογένεια σου για Υγεια και Ευτυχία!

      Διαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά Τζίνα μου! Να χαίρεσαι τα αστροπελέκια σου! (....Νιώθω τι λες......)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ανεστη Ολγα. Να είσαι καλά και να χαιρεσαι την οικογένεια σού!

      Διαγραφή


--