NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Απογευματινή Βόλτα

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Απογευματινή Βόλτα

Οι βόλτες με τον Πρίγκηπα δεν είναι συχνές.
Τα εξαντλητικά ωράρια της δουλειάς   έχουν σαν αποτέλεσμα να περνώ τα απογεύματά μου σε κατάσταση αποσύνθεσης και ελάχιστα από αυτά να έχω κουράγιο για βόλτες.
Παρ’ όλα αυτά για τον Πρίγκηπα ξεχνώ την κούραση και απολαμβάνω κάθε λεπτό μαζί του.
Έτσι έγινε και τις άλλες..
Τα αστροπελέκια τώρα που έκλεισαν τα σχολεία ακολουθούν το «καλοκαιρινό πρόγραμμα» τους το οποίο τηρούν με θρησκευτική μπορώ να πω ευλάβεια.
Αυτό  περιλαμβάνει:  πρωινό ξύπνημα αργάμιση, στην συνέχεια «σάπισμα» μπροστά σε υπολογιστή και playstation και νωρίς το απόγευμα (σχεδόν μεσημέρι) συνάντηση με τους φίλους στη θάλασσα για μπανάκι και τρέλες.
Επιστρέφουν  σπίτι όταν έχει πια νυχτώσει  …
Οπότε τα απογεύματα είμαστε μόνοι  με τον Χρήστο.
Ένα τέτοιο λοιπόν απόγευμα  πήραμε τον Πρίγκηπα για να τον βολτάρουμε.
Ο κλασικός προορισμός ήταν φυσικά το Smart Park..








Ο Πρίγκηπας ήταν αγουροξυπνημένος από την μεσημεριανή του σιέστα και κατά συνέπεια  λιγομίλητος, ήσυχος μέχρι σημείου ανησυχίας και λακωνικός.
Ό,τι κι αν του έλεγα απαντούσε μονολεκτικά μ’ ένα «νιε»..

-         -  Θέλεις να πάμε στις κούνιες;
-          - Νιε
-           - Πάμε να καθήσουμε κοντά στο συντριβάνι να πιούμε χυμό;
-         -  Νιε
-          - Θέλεις να πάμε στ’ αυτοκινητάκια;
-          - Νιε
-          - Την αγαπάς την γιαγιά;
-          - Νιε

(την τελευταία ερώτηση την έκανα εκμεταλευόμενη  την θετική του διάθεση!)
Περάσαμε λοιπόν απ’ τις κούνιες, από τα διάφορα καρουζέλ, τρενάκια, αυτοκινητάκια
















 κι ότι τέλος πάντων ανεβοκατεβαίνει, γυρίζει, σφυρίζει και τραγουδάει ρίχνοντάς του το ανάλογο κέρμα.. για να κάνουμε μετά μια στάση στην καφετέρια να πιούμε καφέ και χυμό.
Ο Πρίγκηπας  κάθισε κύριος στο τραπέζι (όχι επάνω.. στην καρέκλα του τραπεζιού εννοώ) και απόλαυσε το χυμό του.
(δεν έκανε κανένα παράπονο που του τον είχα παραγγείλει χωρίς παγάκια)..
Κοίταξε λοξά και επιτιμητικά ένα άλλο παιδάκι που ήρθε κοντά και του έβγαζε την γλώσσα και συνέχισε να πίνει το πορτοκάλι του  παρακολουθώντας γύρω του σιωπηλός.
Επειδή δεν τον έχω συνηθίσει τόσο ήσυχο, ομολογώ  ότι είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι τι δεν πάει καλά..
Σε μια τελευταία λοιπόν προσπάθεια να τον διασκεδάσουμε αποφασίσαμε πριν φύγουμε  να  τον πάμε στον διπλανό από την καφετέρια παιδότοπο.
Εκεί δυο τινά μπορεί  να συνέβησαν.
Ή ο Πρίγκηπας συνήλθε επιτέλους απ’ τον ύπνο και «πήρε μπρος» ή του άρεσε το περιβάλλον…
Σημασία έχει πως ανέβηκε σε όλα τα τραμπαλίζοντα ζωάκια του παιδότοπου δίχως την βοήθειά μου, τρέχοντας χαρούμενος από το ένα στο άλλο..




Και μετά ανακάλυψε τα ξύλινα σπιτάκια που τα ένωναν μεταξύ τους  διάφορα τούνελ κι απ’ όπου κατέβαινε κάνοντας τσουλήθρα!








Εξαφανίστηκε λοιπόν εκεί ψηλά στα διάφορα «λαγούμια» κι ενώ εγώ – στην αρχή και μέχρι να βεβαιωθώ πως όλα είναι καλά και δεν φοβάται – έπαθα ένα ψιλοπανικό που τον έχανα απ’ το οπτικό μου πεδίο και δεν ήξερα πού ακριβώς βρίσκεται.. εκείνος φάνηκε πως διασκέδαζε, δεν φοβόταν και κυρίως αρνιόταν με πονηρό χαμόγελο να κατέβει απ’ την τσουλήθρα  φοβούμενος  πως αν κατέβει μπορεί και να φεύγαμε.
Έτσι αποφάσισα να καθίσω στο παγκάκι δίπλα στον Χρήστο και να τον αφήσω να διασκεδάσει  όσο ήθελε!
Πέρασε αρκετή ώρα μέχρι να αποφασίσει πως χόρτασε παιχνίδι και να πάρουμε τον δρόμο του γυρισμού.
Κι όταν πια φτάσαμε σπίτι του, έπεσε με λαχτάρα στην αγκαλιά της μαμάς του σφίγγοντας την και χτυπώντας την συγκαταβατικά στην πλάτη, σα να είχε λείψει μήνες..
«με ντύνεις, με ταϊζεις.. όμως ξέρω ποια είναι η μάνα μου», έτσι δε λέει η παροιμία;
Έτσι!



14 σχόλια :

  1. Το ρωτάς αν σ΄αγαπάει;;; Με τέτοια βόλτα που τον πήγες κι εγώ σ΄αγαπάω :)) Αχ μπράβο Τζίνα μου, είναι ωραία η παρέα με τον πρίγκιπα σου!!! Ο γιος μου, δεν έχει την τύχη του καθημερινού, με τις γιαγιάδες και του λείπει. Να είστε γεροί, να περνάτε πάντα όμορφα, όλη η πριγκιπική οικογένεια!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον ρωτάω Ειρήνη μου.. τον ρωτάω... τί νομίζεις;.. έχω κι εγώ τις ανασφάλειές μου χαχαχαχαχαχα!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοιμόταν το πουλάκι μου γι΄αυτό ήταν τόσο ήσυχος αλλά τελικά....Ξύπνησε στο δεύτερο ημίχρονο της βόλτας ο πρίγκηπας και του΄ δωσε και κατάλαβε!!!
    ΄Ομορφες στιγμές με τον μικρούλη σας...
    ΄Αντε, όταν θα μεγαλώσει κι ο αγωνιστής, ο χρόνος στις κούνιες θα΄ ναι... διπλός!!
    Πολλά φιλιά Τζινάκι...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άχου το! Καλά να περνάτε Τζίνα μου! (Σε σκέφτομαι συχνά, χαθήκαμε είν' αλήθεια... χμμμ... δεν είμαι καν στο blogroll σου πλέον; οκ...:( )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. του χρόνου Αννιώ μου.. του χρόνου.. νά' μαστε καλά.. θα έχουμε και τον Μικρό Αγωνιστή μαζί μας!
    και τότε να δεις τρεξίματα!!!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πρόσφατα το άλλαξα.. διέγραψα την σελίδα που σας είχα αρχικά κι έβαλα το κλασικό gadget του blogger.
    τα blogs τα πρόσθετα σταδιακά από μνήμης... καλά που μπήκες και το επεσήμανες.. δεν το είχα πάρει είδηση..
    εννοείται πως σε διαβάζω πάντα γιατί σε έχω στο feedly...
    κι εγώ σε σκέφτομαι συχνά...
    σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νιε βρε την αγαπάμε και την γιαγιά Τζίνα! μην έχεςι αμφιβολίες...
    Ομορφες και χαρούμενες φωτος!
    Πολλές ωραίες βόλτες εύχομαι, Νιε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είπα κι εγώ γμτ... έκανα κάτι... κάτι που σε στεναχώρησε... ξέρω γω πια, όλα τα έχω δει εδώ μέσα... ΟΚ λοιπόν, όλα καλά! Χαίρομαι γι' αυτό! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1) αν υπήρχε κάτι που με στενοχώρησε θα στο έλεγα... και
    2) θεωρώ μικροπρέπεια αν έχεις οτιδήποτε με κάποιον/α να τον "τιμωρείς" διαγράφοντάς τον...


    φιλιά πολλά και υπόσχομαι πως πριν τελειώσει αυτή η βδομάδα θα σε πάρω τηλέφωνο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μα δεν είναι τόσο γλυκός και χαριτωμένος ο τρόπος που λένε τις πρώτες τους λεξούλες;
    φιλιά Ελευθερία μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όταν ξεκινάει η μέρα με παρόμοιες αναρτήσεις Τζίνα μου, παίρνω ενέργεια για όλη την υπόλοιπη μέρα και ειδικά τώρα που με περιμένει και.... σίδερο, μετ' αρκετών πουκαμίσων!
    Εύχομαι να περνάτε όλοι σας όμορφα και ν' απολαμβάνεις μέρες χαλαρές!
    ΑΦιλάκιααααααααααααααααααα! χαρούμενα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τόσο όμορφα να περνάτε
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μη μου το θυμίζεις .. μη μου το θυμίζεις!
    (για το σιδέρωμα μιλάω... αχ τί πίκρα κι αυτή!)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--