NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Καλοκαίρι, Mες Τα Κόκκινα Της Δύσης Του Ανατέλλει..

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Καλοκαίρι, Mες Τα Κόκκινα Της Δύσης Του Ανατέλλει..





Καλοκαίρι
η γαλάζια προκυμαία θα σε φέρει
καλοκαίρι
καρεκλάκια, πετονιές μες  το πανέρι
μες τη βόλτα αυτού του κόσμου που μας ξέρει
καλοκαίρι
πλάι στα μέγαρα, στις τέντες με τ’ αγέρι
καλοκαίρι
με χρυσούς ανεμιστήρες μεταφέρει
την βανίλια με το δίσκο του στο χέρι
την κοψιά μιας προτομής μες  το παρτέρι
καλοκαίρι
μ’ ανοιχτό πουκαμισάκι στα ίδια μέρη

Τραγουδά  ο Νιόνιος  και η χροιά της φωνής του παράλληλα με τους στίχους, στέλνουν κύματα συγκίνησης στην ψυχή μου..
Κι είναι αληθινά περίεργο να λατρεύω ένα τραγούδι ύμνο στο καλοκαίρι ενώ δεν είναι απ’ τις εποχές που προτιμώ..
Γιατί τι δουλειά έχω εγώ με το καλοκαίρι;
Τι  θέλει η αλεπού στο παζάρι;
Μια αλεπού που είναι κατ’ εξοχήν χειμερινός τύπος;
Που λατρεύει το κρύο, την βροχή,  τα χρώματα και  την μυρωδιά του χειμώνα;
Ναι, τ’ ομολογώ…  δεν τρελαίνομαι για το καλοκαίρι.
Την θάλασσα προτιμώ να την αγναντεύω (ή να την φωτογραφίζω)  απ’ το να κολυμπώ..
Τα φρούτα μ’ αφήνουν παγερά αδιάφορη (όχι πως τρελαίνομαι για τα χειμωνιάτικα .. anyway..).
Το έντονο φως μ’ ενοχλεί, όπως και η κοσμοπλημμύρα των παραθεριστών στην πόλη μας, το ίδιο κι η ζέστη.
Γεροντοκορισμός στο έπακρον ή απλά προσωπικές προτιμήσεις;
Όπως το βλέπει κανείς..
Οφείλω όμως να παραδεχτώ πως  δεν με χαλάει που μπορούμε να καθόμαστε έξω στην βεράντα  τα απογεύματα.















Ειδικά όταν φυσάει εκείνο το ελαφρύ καλοκαιρινό  αεράκι,  την ίδια ώρα που οι υπόλοιποι κάτοικοι της πρωτεύουσας  ψάχνουν ανάσες δροσιάς στο απέραντο καμίνι της Αθήνας.








Απολαμβάνω τις μικρές κοντινές οικογενειακές αποδράσεις μας 








που συνοδεύονται  από παραδοσιακό  ή παγωμένο καφεδάκι,








φρέσκους φυσικούς χυμούς ή γρανίτες με τα παγάκια να κροταλίζουν στο ποτήρι





 και μπόλικη κουβεντούλα ανάκατη με γέλια..
Και μ΄ αρέσει που οι άντρες «μου» δείχνουν την απαραίτητη κατανόηση για την γυναίκα/μάνα της οικογένειας που δεν χάνει ευκαιρία να φωτογραφίζει πράγματα αλλόκοτα σε κείνους..










Ας ζήσουμε λοιπόν και τούτο το καλοκαίρι..
Ας κλείσουμε στην καρδιά τις στιγμές του..
Ας φυλακίσουμε, σε όσο περισσότερα κλικ γίνεται, τις εικόνες του..
Ας αγαπήσουμε την κάθε μέρα..
Γιατί περνά και .. πίσω δεν γυρνά!


Καλοκαίρι
στην αρχή σαν έγχρωμο έργο στην Ταγγέρη
αλλά εν τέλει
με του κάτω κόσμου το έγκαυμα στο χέρι
την λαχτάρα του στον κόσμο περιφέρει
καλοκαίρι
στον χαμό του οδηγημένο και το ξέρει
καλοκαίρι
τόσο ώριμο που πέφτοντας προσφέρει
μια πλημμύρα των καρπών, στάρι και μέλι
στον σπασμό του το απόλυτο το αστέρι
καλοκαίρι
μες τα κόκκινα της δύσης του ανατέλλει



Υγ. στον Νίκο μου που έχει σήμερα τα γενέθλιά του και (σε αντίθεση με την μάνα του) λατρεύει τα καλοκαίρια!




20 σχόλια :

  1. Αγαπημένη μου τι εικόνες, τι στίχοι και τι αίσθηση! Χειμωνιάτικη αλεπού, εγώ είμαι καλοκαιρινός τύπος και αυτό θα γράψω στην επομενη μου ανάρτηση.Μα παρόλο που είσαι του κρύου απολαμβάνεις τις καλοκαιρινές ημέρες....τι ωραία! Σε γλυκοφιλώ...και ναι η κάθε μερα περνά και πίσω δεν γυρνά...γι'αυτό ..."καλοκαίρι με τη φέτα το καρπούζι στο να χέρι...".Οσο για τις φωτο...άσε τους να κοιτάνε. Εσύ τράβα, μικρά αριστουργήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι.. πώς να μην είσαι καλοκαιρινός τύπος όταν έχεις γεννηθεί στην καρδιά του καλοκαιριού;
    Ενώ αντίθετα η γράφουσα που είναι γεναρογεννημένη .. είναι στο αντίθετο άκρο..
    Δεν πειράζει, ας απολαμβάνουμε όλες τις εποχές γιατί η κάθε μια έχει την χάρη της!
    Φιλιά πολλά Κατερινάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α! εδώ θα τα χαλάσουμε... είμαι καλοκαιρινός τύπος, λατρεύω τον ήλιο, ακόμα και αν με καίει και φυσικά τη θάλασσα, ευτυχώς που έχω τη τύχη και ζω σ' ένα βουνό της ΒΑ Αττικής που η θάλασσα απέχει μόνο 20 λεπτά!
    Οι φωτογραφίες σου είναι όλες κάτι παραπάνω από όμορφες και το ποίημα είναι ύμνος στο καλοκαιράκι!
    Πάνω απ΄όλα όμως ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ στο γιόκα σου (γιορτάζει το μικρό ή το μεγάλο αστροπελέκι, δε λες;) Καρκινάκι ευαίσθητο και τυχερό να είναι!

    ΑΦιλάκια σε όλη την πανέμορφη οικογένεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτη η φωτο με το αερακι.....τι ομορφα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατί να τα χαλάσουμε Στεφανία μου;
    ήλιο εσύ.. συννεφιά εγώ.. συμπληρώνουμε η μια την άλλη!
    δεν έχει γενέθλια κανένα απ' τ' αστροπελέκια σήμερα.. ο μεγάλος , ο πρωτότοκος έχει.. (ο μπαμπάς του Πρίγκηπά μου και του Μικρού Αγωνιστή), σ' ευχαριστώ όμως - όπως και νά'χει - για τις ευχές!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να ζήσει ο γιόκας σου Τζίνα μου! χιλιόχρονος να ναι με πολλά καλά στην ζωή του!
    Εγώ πάλι δεν έχω αποφασίσει τι τύπος είμαι, βρίσκω και θετικά και αρνητικά και στις δυο εποχές! μα χάθηκε να ειναι συνέχεια ανοιξοφθινόπωρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ανοιξοφθινόπωρο ε;.
    χαχαχαχα
    η καλύτερη είσαι, η καλύτερη!
    δεν σε χαλάει τίποτα.. σε όλα βρίσκεις τα θετικά σημεία!
    θενκς ελοτ για τις ευχές.. είναι ο πρωτότοκός μου εκεί που όλες και όλοι βάζουμε όλη μας την τέχνη... καταλαβαίνεις... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό δα σου έλειπε, να σε χαλάει, που κάθεσαι σ΄ αυτήν την βεράντα!!! Πανέμορφη και ζηλευτή είναι!!! Να το χαίρεσαι το αγόρι σου, το καλοκαιρινό, Τζίνα μου!!! Να έχει υγεία και ευτυχία κι εσύ να το καμαρώνεις!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η αντανάκλαση στα γυαλιά σούπερ! κι αυτές οι κορδέλες που ανεμίζουν στην καρδιά μου μπήκαν!
    Προτιμήσεις είναι αυτές, περί ορέξεως... τα ρούχα τα καλοκαιρινά δεν σου αρέσουν; πιο λίγα, πιο ανάλαφρα...
    Χιλιόχρονος ο γιόκας σου! να χαίρεται και τους δικούς του γιούς και την όμορφη οικογενειά του.
    Να σας ζήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εντάξει μωρέ.. μια κουβέντα είπα και πέσατε όλες να με φάτε...
    καλό είναι και το καλοκαίρι (αλλά όχι τόσο όσο ο χειμώνας.. επιμένω)
    φιλιά Ειρήνη μου κι ευχαριστώ για τις ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μην επιμένεις να με πείσεις ..
    είπαμε είμαι γεναρογεννημένη, ... τί δουλειά έχει το αγριοκάτσικο με τη θάλασσα;
    φιλιά Ελευθερία μου και σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.. νά' σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφα που τα περιγράφεις, τόσο με τα λόγια, όσο και με τις καταπληκτικές φωτογραφίες σου κι ας είσαι χειμερινός τύπος! Να σου ζήσει το αντράκι! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφη ανάρτηση
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποσο ωραιες φωτογραφιες :)
    Τελικα τα μαθηματα εκαναν δουλεια ε ???
    Πολυχρονος ο λεβεντης σου! Παντα γερος και να περνατε παντα τοσο ομορφα
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά και για τις ευχές, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. βέβαια και έκαναν δουλειά τα μαθήματα!
    πριν τραβούσα φωτογραφίες που δεν βλέπονταν ενώ τώρα τις ανέχονται τα μάτια σας, λίγο τό' χεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χάθηκα κι εγώ μες τις καλοκαιρινές σας φωτογραφίες - το δροσερό αεράκι να με χαιδεύει παρά τον πυρετό. Κλείνω τα μάθια και βρίχνομαι στο βεραντάκι σου για καφεδάκι... ανυπομονώ να τον πιούμε κι από κοντά μέσα στη φετινή χρονιά! Πόσο μα πόσο θέλω να σας δω όλες/όλους... Πολλή πολλή αγάπη από τη μακρινή Μελβούρνη και τα φιλιά μου στην οικογένεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τί χαρά!!
    μες την φετινή χρονιά θα σε δούμε λοιπόν;
    δεν βλέπω την ώρα!
    φιλιά, φιλιά, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--