NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Για περάστε για μία ψήφο...

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

Για περάστε για μία ψήφο...

Το αποφάσισα και το πράττω.
Θα σας βάλω τεστάκι...ή μάλλον όχι τεστάκι, λάθος.
Θα σας βάλω να ψηφίσετε (γιατί δεν θέλω να έχω την ευθύνη και γιατί μ'αρέσει η ιδέα της ψήφου).
Θα ψηφίσετε λοιπόν αν θέλετε ν'αλλάξω το template του μπλογκ μου.
Σιγά...δεν τέλειωσα ακόμα.
Τσ τσ τσ ..πολύ βιαστικοί είστε.
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. 
Υπάρχουν κάποια δεδομένα που θα πρέπει να λάβετε υπ'όψιν σας.
Αμέσως, με το χέρι προτεταμμένο στο ποντίκι μου είστε.
Περιμένετε πρώτα ν'ακούσετε τα "γιατί" και τα "καθότι" και μετά μου σπρώχνεστε.
Τί το κάναμε εδώ αμέρικαν μπαρ;
Λοιπόν, το τωρινό template έκλεισε σχεδόν ένα χρόνο και με έχει πιάσει μια διάθεση ανανέωσης.
(Κάτι θέλω να αλλάξω, λίγο τη φράντζα, κάτι στο χρώμα...ένα κατιτίς στο διάκοσμο....ακριβώς δεν ξέρω, γι'αυτό μη σας πω και σας γελάσω γιατί δεν είναι καθόλου μες τις προθέσεις μου.)
Ένα το κρατούμενο.
Απ'την άλλη όμως, η φίλη μου η Φερενίκη (που μου το είχε "δωρίσει"), είχε κάνει αρκετό κόπο κι είχε χάσει πολύτιμο για κείνη χρόνο.
Κι εγώ τα δώρα των φίλων μου τα εκτιμώ και τα υπολογίζω και καθόλου δε μου πάει να τα χώσω σ'ένα συρτάρι σαν κάτι χωρίς αξία.
Δύο τα κρατούμενα.
Κι εδώ που τα λέμε εκτός απ'τη διάθεση της ανανέωσης, δεν έχω άλλο λόγο να θέλω ν'αλλάξω τη μόστρα μου διότι πολύ μου αρέσει!
Τρίτο  (και το λουρί της μάνας) κρατούμενο.
Εσείς όμως τί λέτε;...
Άντε καλέ...TΩΡΑ πατάτε το κουμπάκι ...
(Για να δω,.. τί θα ψηφίσετε; )  ;)


Ενημερωτικά:  η κάλπη θα παραμείνει ανοιχτή όλη την ερχόμενη βδομάδα και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν το επόμενο Σάββατο.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--