NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το Καινούργιο Αστροπελέκι

Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

Το Καινούργιο Αστροπελέκι

Τελευταία η ζωή μου έχει διανθιστεί μ'ένα καινούργιο αστροπελέκι.
Την καινούργια συνάδελφο στο γραφείο.
Είναι το "άλλο άτομο", που περίμενα υπομονετικά επτά μήνες τώρα να προσληφθεί, για να πάρω ανάσα και χέρι βοηθείας στον όγκο της δουλειάς.
Επτά μήνες πέρασαν δεκάδες άτομα, έγιναν αμέτρητες συνεντεύξεις κι εγώ συνεχώς αναρωτιόμουν "μα καλά, τί ψάχνουν; απόφοιτο του Χάρβαρντ;"...
Ώσπου μια ωραία πρωϊα Δευτέρας, έσκασε μύτη τ'αστροπελέκι...
Ζεστή, χαμογελαστή, αυθόρμητη -κυρίως αυτό - ένα κορίτσι ν'ανοίγει η καρδιά σου.
Όμως έχει πρόβλημα στο να διαχειριστεί πολλά πράγματα ταυτόχρονα.
Τιμολογεί;... μη της πεις να σημειώσει και κάτι άλλο... "ένα λεπτό" θα σου πει..."ένα λεπτό, δεν γίνεται όλα μαζί".
Σε μια δουλειά που πρέπει να κάνεις δέκα διαφορετικά πράγματα ταυτόχρονα και συγχρόνως ν'απαντάς και στα τηλέφωνα που βαράνε συνεχώς...
Στην αρχή σκέφτηκα πως είναι λογικό.... είναι ακόμα καινούργια είπα, θέλει χρόνο..
Όμως κοντεύουν δυο μήνες και τ'αστροπελέκι συνεχίζει απτόητη στους ίδιους ρυθμούς.
Τελευταία μάλιστα αρνείται πεισματικά να κάνει πράγματα που τη δυσκολεύουν.
- δεν το θέλω, μου λέει, δεν μ'αρέσει, σε παρακαλώ κάντο εσύ.
- βρε εγώ να το κάνω, κανένα πρόβλημα, όμως την άλλη βδομάδα θα λείψω δεκαπέντε μέρες με άδεια, τί θα κάνεις;
- θα κάνω όσα μπορώ κι αυτά θα τα βάλω στην άκρη να τα κάνεις όταν γυρίσεις, ήρθε η απάντηση ...
Δεν είναι όμως αχάριστη, ακριβώς επειδή μου φορτώνει δουλειά μπορεί να κάτσει παραπάνω ώρα να κάνει αρχειοθέτηση, που ξέρει πως τη σιχαίνομαι, για να μου ανταποδώσει τη χάρη.
Χθες με ρώτησε κάτι που το ήξερε για πολλοστή φορά.
- αφού στο έχω ξαναπεί, δες τις σημειώσεις σου, της είπα.
Κι η απάνηση..
- οι σημειώσεις είναι για ώρα ανάγκης, όταν θα λείπεις ας πούμε, τώρα είσαι εδώ!!!!!!!
Γκντουπ!!!!!!
Με πιάνει δε τρελό γέλιο όταν χτυπάει το τηλέφωνο και την ακούω να μου φωνάζει:
- μη το σηκώσεις (και πιο επιτακτικά ακόμα) ΜΗ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕΙΣ!
ή άλλες φορές
- Δεν είμαι εδώ για κανένα!
Χθες μου έπεσε άθελα ένα κλασέρ απ'το γραφείο στο πάτωμα και την ακούω απ'το απέναντι γραφείο:
- σού'χω πει......μην πανικοβάλεσσαι!
Μπορείς μετά να μη γελάσεις;... όχι πείτε μου.... μπορείς;;



9 σχόλια :

  1. ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο; οτι ακριβώς επειδή δεν ειναι λουφαδόρος, δεν μπορείς να επιμείνεις στο να κανει αυτά που πρέπει.

    μάλλον, με τον καιρό θα προσγειωθεί και θα μαθει.
    ή τουλαχιστον, θα προσπαθήσει.

    ελπιζω :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τουλάχιστον δεν είναι κακός άνθρωπος, όπως λες.
    Απλά ζει στην .... καρακοσμάρα της χα χα χα!!
    Ε, στο τέλος θα μάθει, δεν θα μάθει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό ακριβώς Μαριλένα μου και το σημαντικότερο; την συμπαθώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κακός άνθρωπος το αστροπελέκι; ζαμέ χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το 'φτιαξες το καινούριο σου στέκι. Χαρούμενο ώστε να προδιαθέτει για επισκέψεις και κουβέντα.Καλορίζικο .
    Όσο για το νέο αστροπελέκι...Μήπως εσύ είσαι too speedy με αποτέλεσμα να μη σε φτάνει κανείς; Στο είπε και η κοπέλα άλλωστε, "μην αγχώνεσαι".Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλώς την Αγγελικούλα! Χαίρομαι πολύ που σ'αρέσει το καινούργιο "σπιτικό"..
    Όσο για το νέο αστροπελέκι την συμπαθώ πάρα πολύ για να θυμώσω αληθινά μαζί της :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. o καθε άνθρωπος εχει τους ρυθμους του

    τουλαχιστον ειναι καλοπροαίρετη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΄Ελα και σε είχα χάσει. Τυχαία σε βρήκα πάλι

    Χαχα... τρελάθηκα με τη δική σου.
    ΄Εχω κι' εγώ κάτι παρόμοια αστροπελέκια στο γραφείο, του στυλ να τους δίνεις δουλειά και να καβαλάνε το τηλέφωνο με τις φιλενάδες και τις ώρες, αλλά τούτης η εργασιακή τακτική σκοτώνει.....
    Ευτυχώς, όπως λες, έχει θετικά στοιχεία ο χαρακτήρας της

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα μάθει!!!
    Τις ευχές μου για το σπιτικόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--