NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ξέβαψε Ο Παρνασσός

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

Ξέβαψε Ο Παρνασσός

-μαμά το ξέρεις πως ο Παρνασσός παλιά ήταν βαμμένος;
..................................
Σιωπή... αφήνω να περάσουν λίγα δευτερόλεπτα, παίρνω βαθιά ανάσα και ρωτώ:
-και τώρα ... ξέβαψε;

-ναι

Δεύτερη ανάσα, πιο βαθειά αυτή τη φορά και δεύτερη ερώτηση ... διερευνητική
-ποιός σας το είπε αυτό;

-η κυρία μας στο σχολείο

-τί σας είπε δηλαδή;

-να, ότι ο Παρνασσός παλιά είχε χρώμα!

(αμ έτσι πες μου, να καταλάβω.... )

Καυμένη δασκάλα και νά'ξερες τί κατάλαβαν τ'αστροπελέκια απ'αυτά που εσύ τους μάθαινες!!!







10 σχόλια :

  1. Να σου πω, η κυριολεξία είναι μεγάλο πράγμα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειδικά όταν απευθύνεσαι σε αστροπελέκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νιόβη μου,
    δεν πήρα είδηση ότι άλλαξες σπίτι, γιατί είχα το λινκ του παλιού σου "σπιτιού". Δεν πήρα είδηση και το ατύχημα (περαστικά εύχομαι).
    Χα χα χα χα! Γέλασα με το Αστροπελέκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλώς την Μερόπη, κάλλιο αργά παρά ποτέ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mε συγχωρείς τώρα, τα παιδάκια φταίνε; Άκου εκεί, ο Παρνασσός είχε χρώμα! Καλά που δεν τους είπε ότι είχε και δικό του άρωμα, να ψάχνουν τα μικρά στα χόντος άρωμα Παρνασσού! Νιόβη μου, καλησπέρα! Ευχαριστώ που έγινες αναγνώστριά μου! Σε διαβάζω πολύ καιρό και σε θαυμάζω για τον τρόπο που γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πες τα καλή μου κοκκινοσκουφίτσα, πές τα...
    Λίγο το ... παράλογο της δασκάλας, λίγο τ'αστροπελέκια που είναι "αλλού γι'αλλού", ήρθε κι έδεσε το γλυκό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. hello Νιόβη!
    Τελικά πειράζει που εγώ ακόμα δεν κατάλαβα τί εννοούσε -ή τι είπε- η δασκάλα, και τα παιδιά κατάλαβαν αυτό;;;
    λέω τώρα...:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σμαράγδα συγκεντρώσου... δεν θα αντέξω τα ίδια κι από σένα! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είδα την αλλαγή σου πριν από λίγο, σε σχόλιο σου στης Αχτίδας. Μια χαρά είναι έτσι. Μ'άρεσε και πριν , μ'αρέσει και τώρα.Καλό βράδυ, καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--