NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Aποκαλυπτήρια

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Aποκαλυπτήρια

Ξέρω.. ξέρω.. σας έχω ζαλίσει με τις απανωτές αλλαγές.
Όμως τελευταία έχω μια διάθεση... αποκαλυπτική.
Δε λέω, τ'αγάπησα το "Νιόβη", το συνήθισα, αλλά δεν ήταν το πραγματικό μου όνομα.
Κι ένιωθα λίγο σα να σας ξεγελούσα.
Έτσι κατόπιν ωρίμου σκέψεως αποφάσισα να σας αποκαλυφθώ.
Τούδε και στο εξής θα υπογράφω με τ'όνομα που με ξέρουν όλοι.
Μ'αυτό που με φωνάζουν από μικρό παιδί, τόσο που το αφτί μου να μην ακούει το άλλο .. το κανονικό, το βαφτιστικό μου ντε!
Κάποτε, στο δημοτικό (επί κρυφού σχολειού δηλαδή), κάποια συμμαθήτρια τηλεφώνησε σπίτι και θεωρώντας πως το Τζίνα είναι δική μου επιλογή, με ζήτησε επίσημα:
-την Γεωργία μου δίνετε παρακαλώ;
κι η μαμά μου -λάθος κάνετε...
Γι'αυτό σας λέω....
Το αληθινό είναι το Τζίνα, το άλλο.. το κανονικό... το επίσημο... είναι μόνο για τα χαρτιά. Όμως το αβατάρ μου δεν ήθελα να το αποχωριστώ.
Έτσι έκανα μια μικρή αλλαγή στο όνομα και το άφησα ως έχει ...
Λοιπόν;
Τί λέτε;...






18 σχόλια :

  1. Πολύ χαίρομαι για την γνωριμία λοιπόν... Ξανά..:-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Τζίνα μου!!!
    Είμαι η Μερόπη (το πραγματικό μου είναι αυτό).
    Θα σε συνηθίσουμε σιγά σιγά και με το Τζίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα Τζινα ...Γινεται ακομα πιο ζεστο με το πραγματικο ονομα Κρατα το αβαταρ μ αρεσει
    Καλημερα καλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aχ κορίτσια πολύ χαίρομαι που το πήρατε καλά, δεν σας κρύβω πως μια αγωνία την είχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γι' αυτό ήρθα για να δω αν έκανα λάθος..το αβαταρ σου το γνώρισα μα το Τζίνα με μπέρδεψε, με έφαγε λοιπόν η περιέργεια( τη γάτα! ) και νάμαι.Ωραίο το Τζίνα ..μη γελάσεις ήταν το όνομα της ..γάτας της μαμάς μου κάποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν γελάω Αχτίδα μου, έχω συνηθίσει.
    Τό'χω ακούσει ακόμα και σε όνομα σκύλου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ΄μαι κι εγώ! Καταπληκτικό το σπιτικό σου! Μ΄αρέσουν πολύ οι γυναικείες πινελιές που βάζεις.... λουλουδάκια, κορδελίτσες και ροζ τόνους! Ελπίζω να είναι έτσι και η διάθεσή σου! Ωραίο και το Τζίνα, ειδικά το Γεωργία μου θυμίζει την αγαπημένη μου νονά!
    Να περνάς υπέροχα, με γεμάτες όλες τις στιγμές χρώματα κι αρώματα...
    Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλωσόρισες κι από δω Γιώτα, χαίρομαι πάντα ιδιαίτερα όταν σε βλέπω. Ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμ,είδα και 'γω το πρωί στο δικό μου μπλογκ Τζίνα και σου είπα "καλώς ήλθες" ενώ τα 'χουμε ξαναπεί!Τώρα το πρόσεξα.Μια χαρά είναι τ' όνομά σου καλέ!Να είσαι καλά και καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στην Πάρο είσαι τυχερούλα ε;.. Πώς ζηλεύω νά'ξερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το νέο πρότυπο! Εγκρίνω!!!
    περαστικά και στο Χρήστο, είχα καιρό να διαβάσω και τα είδα όλα μαζεμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ χαίρομαι που σ'αρέσει Βασίλη! Θα μεταβιβάσω και στον Χρήστο τα "περαστικά" σου.
    Να περνάς να τα λέμε, μόνο μη κουβαλήσεις την τρελή μαζί σου :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε καλημερίζω και σε καλως ορίζω.
    Η σελίδα σου,πολύ φρέσκια ,πολύ ξεκούραστη,και με περιεχόμενο που σέβεται τον αναγνώστη
    Σε ευχαριστώ.
    http://ligery.pblogs.gr
    http://lygeri.pblogs.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. :) και ιδού τα επακόλουθα της αλλαγής μου, παλιοί φίλοι δεν με αναγνωρίζουν. Η .. Νιόβη είμαι Λυγερή μου, η Νιόβη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λοιπόν ... Άκου τώρα , σύμπτωση :
    Προχθές , μεσημέρι του Σαββάτου , μας επισκέφτεται φίλη και νονά του μικρού μου γιού , για να μας φέρει το προσκλητήριο για την βάφτιση της εγγονής της (έχει ήδη και έναν εγγονό).
    - Και το όνομα αυτής ;... ρωτάω , γνωρίζοντας ότι έχουν μεγάλο πρόβλημα με τα συμπεθέρια , που θέλουν να έχουν και τον απόλυτο λόγο στα ονόματα των εγγονιών .... πράγμα που οδήγησε τα παιδιά στην απόφαση να δίνουν ονόματα της αρεσκείας τους (συμήθως αρχαία), άσχετα με τα ονόματα του σογιού ... Ήδη τον μεγάλο τον λένε Φίλιππο .
    - Δεν ξέρω βρε Άννα ... Πες κι εσύ την γνώμη σου ... Τα παιδιά ταλαντεύονται , ανάμεσα στο "Λήδα" και στο "Νιόβη" ...
    Δεν έχω άλλη φίλη μ' αυτό το όνομα ... Αυτόματα , μου ήρθες στο μυαλό , εσύ ...
    - "Νιόβη" ... δεν το συζητώ ... είναι ομορφότερο , απάντησα ...
    ------------------------
    Άντε τώρα , να τους βρω , να τους πω ... τί ; Να τους πω "Τζίνα" ;... Θα με πάρουν για ... παράξενη ...
    Πλάκα κάνω ...
    Με γειά το όνομα και την εμφάνιση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Silia κι εμένα το Νιόβη μου άρεσε πολύ, γι'αυτό άλλωστε το είχα επιλέξει.
    Στη θέση σου μεταξύ Λήδας και Νιόβης, το ίδιο θα απαντούσα! (καλύτερα μη τους πεις για Τζίνα, θα μπερδευτούν) :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εντάξει, εμείς ακόμη εδώ είμαστε, κι ακολουθούμε αυτό το μπουκετάκι με όποιο όνομα κι αν του δώσεις, με γειές και πάλι (σου αρέσουν λοιπόν οι αλλαγές... προς το καλύτερο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλώςτην λοιπόν! Καλώστην! Ωραίο όνομα! Όμως εγώ τώρα μπερδεύτηκα: Στο μπλογκρολλ μου να σε έχω Τζίνα ή Νιόβη; Ή Τζίνα - Νιόβη;;; Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--