NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Μεγαλεία!

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Μεγαλεία!

Χθες ζήσαμε ιστορικές στιγμές με τον "ανάπηρο".
Πέρασε μεγαλείο!
Γιατί;
Επειδή τον πήγα βόλτα....
Ήθελα βρε παιδί μου να πάω στο ΙΚΕΑ να δω κάποια πράγματα που χρειαζόμαστε για το καινούργιο σπιτικό.
Όμως δεν ήθελα να πάω μόνη μου.
Ήθελα να τα δούμε μαζί, να μου πει κι εκείνος τη γνώμη του, να διαφωνήσουμε και στο τέλος να πάρω αυτά που εγώ θέλω.
Εν ολίγοις να ακολουθήσουμε την συνηθισμένη διαδικασία όλων των ζευγαριών που σέβονται τον εαυτό τους.
Όπως λοιπόν χάζευα τον καινούργιο κατάλογο στο ίντερνετ, πήρε το μάτι μου πως το εν λόγω κατάστημα διαθέτει αναπηρικές πολυθρόνες τις οποίες δανείζεσαι.
Γυάλισε το μάτι μου!!!
- σήκω, του λέω του "ανάπηρου", θα πάμε στο ΙΚΕΑ.
- δεν είσαι καλά, μου απαντά, που θα κάθομαι στο αυτοκίνητο να σε περιμένω να γυρίσεις. - μικρό ανόητο αγόρι.... υπάρχει βρε περίπτωση να σε άφηνα ποτέ στο πάρκινγκ να με περιμένεις;.... σήκω θα πάμε μαζί!
Τον βάζω που λέτε στο αυτοκίνητο και μια και δυό φτάνουμε στο ΙΚΕΑ.

Παρκάρω στις ειδικές θέσεις για αναπήρους και πάω στην εξυπηρέτηση πελατών που υπάρχει στην είσοδο.

Το και το τους λέω....
Ο σύζυγος "σαβουρώθηκε" και σεργιανάει με ένα ζευγάρι πατερίτσες.
Χαμόγελα κατανόησης απ την άλλη πλευρά και μια ω-ραι-ο-τά-τη αναπηρική πολυθρόνα στη διάθεσή μας.

Γυρνάω στο πάρκινγκ... εναποθέτω τον "ανάπηρο" στο αμαξίδιο κι αρχίσαμε το τουρ στο ΙΚΕΑ.
Τις δυο φορές που μπήκαμε στο ασανσέρ (μια για να ανέβουμε και μια για να κατέβουμε), συνταξιδέψαμε με γονείς που είχαν παιδάκια σε καροτσάκι.
Ανταλλάξαμε χαμόγελα κατανόησης και σχόλια του τύπου: "τί τραβάμε οι δόλιοι γονείς.. "

Ενώ τα πιτσιρίκια βλέποντας τον "ανάπηρο" αναφωνούσαν "μιμί, μιμί.. "
Αφού λοιπόν κάναμε όλη τη περιοδεία κι αφού (κλασικά) τον κέρασα χοτ ντογκ και κόκα κόλα στο φεύγα, γυρίσαμε στο πάρκινγκ για να μπει στο αυτοκίνητο και να επιστρέψω την πολυθρόνα στο κατάστημα.

Βλέπω το παρμπρίζ του δικού μου αυτοκινήτου, αλλά και των διπλανών, να κοσμείται από έναν λευκό φάκελο.

-για τις εκλογές θα είναι, μου λέει ο "ανάπηρος".
Επιστρέφω την πολυθρόνα και μπαίνοντας στο αμάξι παίρνω τον φάκελο στα χέρια και τον ανοίγω.
Ήταν απ το ΙΚΕΑ...
Με πολύ ευγένεια μας επεσήμαναν πως η θέση που είχαμε παρκάρει ήταν για αναπήρους, ότι τα αυτοκίνητα των αναπήρων έχουν κάποιο ειδικό σήμα (το οποίο το δικό μας και των άλλων δεν διέθετε) κι ότι δεν είναι σωστό να καταλαμβάνουμε τη θέση κάποιου που την έχει ανάγκη.
Δεν ξέρω για τους διπλανούς βρε παιδιά, αλλά δεν είχα εγώ ανάπηρο;;;;;
Όχι, πείτε...
Εντάξει ...δε λέω... δεν είμαστε μόνιμοι ανάπηροι.
Είμαστε ... περιστασιακοί.

Αλλά δεν δικαιούμαστε να παρκάρουμε στην ειδική θέση εμείς;



Υγ. Αναρωτιέμαι.... το Leroy Merlin, νά χει άραγε κι εκείνο αναπηρικές πολυθρόνες;
Θέλω να δω για κουρτίνες.....



.................................................................................................. 


53 σχόλια :

  1. Μα ναι! Άμα δεν σου έχει ακρωτηριάσει το πόδι το jet ski σαν τον Δοσούλα, δεν λέγεσαι ανάπηρος!
    Τί ζώα! Καλά κάνω και δεν πάω ΙΚΕΑ (στο οποίο παρεμπιπτόντως τα πιο πολλά έπιπλα φαίνονται γαμάτα στον κατάλογο αλλά όταν πας από κοντά είναι γάματα!)

    Περαστικά στον σύζυγο! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι θέσεις προορίζονται για άτομα με ειδικές ανάγκες, τα οποία οδηγούν ανάλογα αυτοκίνητα ή μεταφέρουν αυτούς, όπως πιστοποιείται από το εν λόγω σήμα. Το γεγονός αυτό ισχύει για όλες τις θέσεις πάρκινγκ με το ειδικό σήμα, ανεξαρτήτως αν αυτές βρίσκονται σε καταστήματα με ωραία ή ΄''γάματα'' έπιπλα! Ας σεβόμαστε κάποια πράγματα, όπως σέβεται και το κατάστημα δια της ευγένειας την ... πνευματική αναπηρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kίρκη θα διαφωνήσω μαζί σου. Η πολιτική του καταστήματος είναι αξιοθαύμαστη για τα ελληνικά δεδομένα. Ακόμα και ο τρόπος της επισήμανσης διέθετε ευγένεια και τακτ που δεν συναντάς εύκολα (δυστυχώς)...
    Σ'ευχαριστώ για τα "περαστικά" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aνώνυμε δεν διαφωνώ μαζί σου. Το κείμενο γράφτηκε με διάθεση χιούμορ που νομίζω είναι εμφανής..
    Αν ομως θες να γίνεις δηκτικός και να καυτηριάσεις πράγματα και απόψεις με τις οποίες διαφωνείς, τότε θά'πρεπε να μάθεις να υπογράφεις την γνώμη σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί αν υπογράψω ως Τζέσυ αλλάζει το κύρος ή η αλήθεια του γεγονότος ή της γνώμης!; Η οποία γνώμη δεν αμφισβήτησε επουδενί την χιουμοριστική διάθεση της ανάρτησης ή την θετική διάθεση του blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασικά θα μπορούσες να παρκάρεις...σε κανονικές θέσεις και στη συνέχεια να πήγαινες ευγενικά ευγενικά να ζητήσεις το καροτσάκι. Θα στο έδιναν...

    Παρεπιπτόντως θέλω να πάω ΙΚΕΑ!
    Χτες.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί όταν σχολιάζουμε θετικά υπογράφουμε (ακόμα και ως Τζέσυ), ενώ όταν το σχόλιό μας είναι "αρνητικό" τότε προτιμούμε την ανωνυμία.
    Υγ. υπόσχομαι όταν πάω στο Leroy με τον "ανάπηρο", να μην παρκάρω στις θέσεις των ατόμων με ειδικές ανάγκες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eβίτα, οι συγκεκριμένες θέσεις είναι σχεδόν μπροστά στην είσοδο,έχοντας λοιπον τον "ανάπηρο" τις προτίμησα για την διευκόλυνσή μου..
    Ήμαρτον παιδιά .. δεν το ξανακάνω :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eπίσης Εβίτα μου... δεν παρκάρισα εκεί για να μου δώσουν καροτσάκι..
    Έτσι κι αλλιώς δεν βγαίνει ο υπάλληλος της εξυπηρέτησης να δει πού έχεις παρκάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τζίνα μου μη με παρεξηγείς...
    Κι εγώ το ίδιο με σένα θα έκανα...
    μεταξύ μας και δεν πα να χτυπιούνται κάτω όλοι οι ανώνυμοι της γης.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ρε βγαλε τον αναπυρο μια φωτο και κολα την πανω στο παρμπριζ να εχεις το κεφαλις ησυχο:Ρρρρ

    καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε Τζίνα τελικα πηρες τιποτα; και ασε τωρα τους ανωνύμους.
    Ολοι μας ανώνυμα ξερουμε να δινουμε συμβουλές αλλά επώνυμα δεν ειδα κανεναν μας να τις τηρεί.
    Φιλιά και καληνυχτες.

    Μια επωνυμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιατί στέκεστε στους τύπους κι όχι στην ουσία του πράγματος!
    Κι εσύ Τζίνα μου σωστά πήγες στις ειδικές θέσεις αφού είχες το σύζυγο με κινητικό πρόβλημα και το ΙΚΕΑ που προφανώς δεν σας είδαν κι ειδαν μόνο το όχημα χωρίς το σήμα.
    Καλά πότε θα περπατήσει ο χριστιανός;
    Πάνε μήνες έτσι;
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλέ ακόμη ανάπηρος είναι ο ανάπηρος???
    Ορίστε με κόλλησες και τον λέω κι εγώ έτσι χα χα χα!
    Ψώνισες τίποτε καλό??
    Πήγε χαλάλι η βόλτα??
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τουλάχιστον ο δικός σου είχε όντως ετύχημα ο άνθρωπος.. Ενώ ο άντρας μιας φίλης μου υποδύθηκε με τεράστια επιτυχία τον ανάπηρο στην Eurodisney γιατί εκεί οι επιβαίνοντες σε αναπηρικά καροτσάκια - και οι οικογένειες τους μαζί εννοείται- προηγούνται στις ουρές στα διάφορα παιχνίδια και θεάματα...:-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Eλενα δεν είναι άσχημη η ιδέα σου... στα υπ'όψιν λοιπόν :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πουαντερί δεν πήρα αλλά κατέληξα σε τί ακριβώς θα πάρω .. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σταυρούλα ο χριστιανός είναι τρεις μήνες έτσι και προβλέπεται να'ναι κανα δίμηνο ακόμα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έλενα ο ανάπηρος συνεχίζει να είναι ανάπηρος και θα συνεχίσει για κανα δίμηνο ακόμα, αισίως δηλαδή θα κλείσουμε το εξάμηνο.
    Κατέληξα σε υπέροχα πράγματα που θα τα αγοράσω οσονούπω, διότι πρέπει να είναι έτοιμο και το σπίτι ... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Eύη το τί σκαρφίζεται ο ανθρώπινος νους προκειμένου να οφελειθεί είναι κάτι που ανέκαθεν με εξέπληττε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλέ τι πηρες;
    κι εγώ εκεί ήμανε προχτές, αλλά ειχα παει βόλτα το Ραφακι και την κολλητη στο αεροδρόμιο: να βλεπουν τα αεροπλανάκια να προσγειώνονται
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Mαριλένα σημείωνε.. σαλόνι, τραπεζάκι σαλονιού, μπουφές, τραπεζάκι tv, ντουλάπα... (κατέληξα και τα αγοράζω σε κανα μήνα που θα είναι έτοιμμο το σπίτι!).
    Υγ. όταν ξαναρθείτε αεροδρόμιο στείλε μαιλ.. να συναντηθούμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προσωπικά πιστεύω πως δεν παραβίασες τους κανόνες παρκάροντας σε θέση για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα. Ευτυχώς που η κατάσταση του άνδρα δεν είναι μόνιμη!(Αλήθεια, πότε θα βγάλει το σίδερο ο ταλαίπωρος? Για ένα δίμηνο ακόμααααα???????)Και βέβαια πιστεύω πως κι η συμπεριφορά του υπαλλήλου του καταστήματος ήταν σωστή,γιατί δεν ήξερε ....!
    Φιλιά Τζινάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φρικάρισες για το δίμηνο ε;...
    Ο έρμος έχει πάθει χοντρή ζημιά, τί να κάνουμε; μας έλαχε που λένε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εγω ενα θελω να ξερω: τη βολτα την ευχαριστηθηκε ο ανθρωπος? Αυτο εχει σημασια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απολύτως Δημιουργία μου, απολύτως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. που να ξέρει κι ο υπάλληλος τι τραβά ο δίχως πιστοποίηση ανάπηρος!!!
    μη δίνεις σημασία, σε ότι γράφουν οι ανώνυμοι,
    απ' έξω απ΄το χορό πολλά τραγούδια λένε όλοι, όλοι κόπτονται για τα ανύπαρκτα δικαιώματα των ανθρώπων με αναπηρία, το ζόρι κανείς τους δεν το πέρασε,
    διότι αν σας εμάς είχαν για 40 χρόνια ανάπηρο στην οικογένεια θα ήξεραν ότι για να μπορέσει ένας άνθρωπος με κινητικά προβλήματα να βγει από το αυτοκίνητο χρειάζεται και ο απαιτούμενος χώρος στο πάρκιγκ, γι' αυτό τα σχεδιασμένα για τον σκοπό αυτό πάρκιγκ καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο στο πλάι και στο μήκος σε περίπτωση που κουβαλάει κάποιος το αναπηρικό του αμαξίδιο.

    το σίγουρο είναι ότι αν τύχαινε εκεί κάποιος ανάπηρος με κάρτα σίγουρα θα έδειχνε κατανόηση μόλις έβλεπε τον δίχως πιστοποίηση δικό σου!!!!!

    ας γίνει καλά ο άνθρωπος κι αυτά είναι ιστορίες για αγρίους, θαρρείς και το πιο εύκολο πράγμα στην Ελλάδα του σήμερα είναι να κυκλοφορήσει ένας ανάπηρος σε μεγάλη πόλη και η βόλτα στα ΙΚΕΑ θα ήταν must και θα περίμενε στην ουρά για πάρκινγκ.

    να κάνουμε μια βόλτα στα ΙΚΑ, και τις δημόσιες υπηρεσίες να δούμε σε πόσα έχουν πρόσβαση οι ανάπηροι και όσοι έχουν κινητικά προβλήματα!!!!!

    με το καλό να πάτε στο σπιτάκι σας, και να χαρείτε και τα καινούργια σας έπιπλα, και κυρίως με το καλό να γίνει καλά ο σύζυγος, και μακριά από σας τέτοιες ατυχίες, με βούλα ή άνευ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αμάν τραπεζοκαρεσέντονο έγινε το σχόλιο!!! σόρρυ αλλά μου τη δίνουν οι υποκρισίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπάρχει πιό απλή λύση για όσο καιρό έχει δυσκολία μετακίνησης ο λατρεμένος σου: τύπωσε το μπλε σηματάκι με το καρότσι και βάλτο στο παρμπρίτζ ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τζινάκι ναι, ναι!!

    καλορίζικα, καλορίζικα!
    μεταξύ μας (και μη το πεις πουθενά) μια εξάρτηση με το ικεα την έχω :))

    συχνά πηγαινουμε.
    ο Χρονης καθεται και διαβαζει πάνω πινοντας καφέ (η χειροτερη του να πηγαινει στα μαγαζιά, έτσι όμως, μια χαρά.
    ενα πραμα, ο σωφερ της κυρίας Νταίζη έχει γινει, χαχχ)
    κι εγώ, ζαλώνομαι την κιτρινη σακούλα και ..χαλαρωνω.

    φιλιά
    καλο Σαββατοκυριακο
    και μεγειές ξανά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γαστεροπλήξ η αλήθεια είναι πως αυτό που κάνει το ΙΚΕΑ θά'πρεπε να ήταν κανόνας για τα μεγάλα καταστήματα τουλάχιστον.. (εννοώ τη διάθεση των αναπηρικών αμαξιδίων) αλλά φευ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αn-Lu, απλά δεν το ξανακάνω και τέλειωσε το θέμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Marilena, την ίδια εξάρτηση έχουμε :))
    Όταν ήταν τα παιδιά μικρότερα τρελαινόντουσαν για τον παιδότοπο, έτσι κι εμείς τα αφήναμε και κάναμε ανενόχλητοι τις τσάρκες μας.
    Τώρα τους αρέσει να βολτάρουν μαζί μας στους διαδρόμους...
    Μου φαίνεται πως εθίστηκαν και τ'αστροπελέκια :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Νάσαι καλά, βρε Τζίνα! Με κάνεις και γελάω έτσι όπως τα γράφεις. Ο αντρούλης σου έχει γίνει ήρωας σε ιστορίες συνεχείας, με την ιδιότητα του "ανάπηρου". Μέχρι να βγάλει αυτά τα σίδερα και τους γύψους, οι ιστορίες θα έχουν γίνει τόσες, που θα σου έλεγα να τις εκδώσεις. Για να μάθουμε να χαμογελούμε και στα δύσκολα. Και εμένα μου αρέσει να κάνω βόλτα στο ΙΚΕΑ. Έχει όμορφα αντικείμενα, κι ότι έχω πάρει από εκεί, καλό μου βγήκε. Να έχεις μια καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φιλιά πολλά Ελευθερία μου! (χαθήκαμε :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γιώτα αληθινά την χαρήκαμε πολύ αυτή τη βόλτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. χαχαχα Τα παιδάκια φώναζαν μιμί λέει ! χαχαχα


    Γέλασα πολύ με το κείμενο!!

    Για κουρτίνες έχω να προτείνω Χυτήρογλου που έχει όσο να'ναι μια πείρα στους ανάπηρους κ βρίσκεται σε ισόγειο στο κέντρο της Αθήνας!!

    Να'σαι καλά γελάσαμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. LiLiKi, ο Χυτήρογλου απορρίπτεται καθόσον μας πέφτει μακριά το κέντρο απ'τα μέρη μας:))

    (Άσε που θά'χουμε πρόβλημα παρκαρίσματος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι το σχόλιό μου στο δεύτερο σκέλος του ήταν χιουμοριστικό καθαρά!
    Όσον αφορά το πρώτο σκέλος, δεν τα βάζω με την πολιτική του καταστήματος αλλά δεν δέχομαι οι συγκεκριμένες θέσεις να αφορούν μόνο όσους έχουν το ειδικό σήμα.
    Ένας άνθρωπος με σπασμένο πόδι, δεν δικαιούται θέση σ αυτά τα σημεία επειδή δεν έχει μόνιμα σπασμένο πόδι;
    Αυτό ήταν και το νόημα της παρατήρησής μου.
    Τώρα βέβαια δεν ξέρω η προσωπική μου άποψη σε ποιό σημείο ακριβώς δείχνει ασέβεια (?!)αλλά το να μιλάει κανείς για την πνευματική αναπηρία κάποιου που δεν γνωρίζει προσωπικά, σίγουρα δεν δείχνει σεβασμό!

    Τζίνα μου, ελπίζω ο σύζυγος να είναι καλύτερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. εεεε, κοίτα θα μπορούσατε να είχατε αφήσει ενα σημειωματάκι που να λεει οτι είστε..προσωρινά (κι αυτυχώς δηλαδή) περίπτωση αναπηρου.. Καλά βρε εκανε το ΙΚΕΑ κι αφησε το φακελο γιατί υπάρχουν χιλιάδες που ουτε προσωρινοί είναι και παρκάρουν εκεί χωρίς ίχνος ντροπής... Εγώ θα μείνω παντως στο χοτ ντογκ που τον κέρασες γιατί απλούστατα μου ετρεξαν τα σάλια αφού εδώ που χοτ ντοκ, μονο χοτ τσίκεν σάντοuιτς :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημερα! Περνα να παρεις το βραβειο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Kίρκη ο σύζυγος απλά κάνει υπομονή να περάσει ο καιρός :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Global είπαμε... δεν το ξανακάνω, δεν το ξανακάνω..
    Σχωράτε με :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πουαντερί θα σε επισκεφτώ το απόγευμα απ'το σπίτι, διότι τώρα έχω μπει κλεφτά απ'το γραφείο :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. χαχα
    Με τόσα σχόλια, αμα τολμάς,ξανακάντο!
    Το θέμα εχει πολύ πλάκα.
    Ολοι μας να λεμε,τι και πως,
    και η Τζινα να λέει: ελεος!!
    Η δική μου ερωτηση ειναι αλλη.
    Πώς τα καταφερες με το καρότσι,
    στους διαδρόμους, με τον κοσμο και σταματα-ξεκίνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. aremare, ήταν καθημερινή πρωί κι ο κόσμος όπως καταλαβαίνεις ήταν περιορισμένος, οπότε δεν είχα πρόβλημα.
    Να σκεφθείς πως τον έβαζα μέσα και στους διαμορφωμένους σε δωμάτια χώρους :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εγώ πάλι, πάντα πηγαίνω και παρκάρω, στη θέση των εγκύων. Ας μου πει κανείς όχι!!! για να κοπιάσει...

    τα φιλιά μου σ' όλους σας και σιδερένιος και γρήγορα !!! (γέλασα όμως πολύ γέλασα!!!)

    υ.γ. δεν κατάλαβα ποτέ γιατί πρέπει να παραχωρώ την θέση μου στις εγκύους. Χέστηκα για την κατάστασή τους (επωνύμως το γράφω, το βλέπεις).
    Ηθελαν και κατέληξαν έτσι. Κι εμένα η μάνα μου με έχει καλομαθημένη και δεν κουβαλώ σακούλες. Θέλω το τουτούνι μου έξω απο τον ΑΒ. ακριβώς.
    Ομοίως δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να ξεποδαριάζομαι και να πονάνε τα ποδαράκια μου, όταν ο ανάπηρος, έχει ήδη συνοδό, που του πάει την καρέκλα κοντά και τον οδηγεί.... αρα....

    Αντε τώρα να μου την πέσουν τα φιλοζωϊκά σωματεία...
    τι έγραψα?
    ναι, οι έγκυρες έγκυες και οι ανάπηρες ήθελα να πω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έχουν ειδικές θέσεις οι έγκυες; (αυτό πάλι δεν τό'ξερα)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Aμεεεεεε!!!!
    καλά, την πρώτη φορά που είδα το σήμα, σπαζοκεφάλιασα να καταλάβω. Υστερα ρώτησα μια υπάλληλο στον ΑΒ και συντονίστηκα (αφού είχα ήδη παρκάρει).

    Εμενα μου λέγανε πως η εγκυμοσύνη δεν έιναι αρρώστια. Υγεία είναι, γιατί θελουν θέση για παρκάρισμα ειδική?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλησπερα Τζινα διαβασα σχολιο σου σε ιστολογιο σου και ηρθα να απαντησω εδω...
    Και εγω εχω ορισει μια μερα για γονεις αλλα εννοειται τονισα πως οποιαδηποτε αλλη ωρα είτε το πρωι ,ειτε στο σχολασμα ειναι στη διαθεση μου...Ειμαι παντα σχολειο 8 παρα...Αυτο που δε μου αρεσει και το κανει μια συγκεκριμενη μαμα (3 χρονια μια ειχα γιο μια κορη της) ειναι να ερχεται το διαλειμμα (ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ) Ε αυτο με πειραζε γιατι ηθελα λιγο να βγω απο ταξη...

    Εμεις τις συγκεντρωσεις τις κανουμε παντα απογευμα αν και να σου πω και πρωι που ειχα κανει μια φορα ηρθαν ολοι....

    Σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογω τη συναδελφο που δε σου μιλησε το πρωι...Μα ειναι δυνατόν;

    Παντως δε ξερω ποσο δυσκολο ειναι βεβαια εμενα πολυ συχνα γονεις που δουλευουν σε ιδιωτικο τομεα παιρνουν αδεια και ερχονται να ενημερωθουν...Το ξερω γιατι υπογραφω ενα χαρτι για εργοδοτη τους..3 μερες νομιζω δικαιαστε....Αλλα εκει κουμαντο κανει αφεντικο για να τη δωσει...

    Δυστηχως υπαρχουν και αδιαφοροι δασκαλοι που κοιτανε ρολόι για σχολιασμα και αδιαφοροι γονεις...Ευτυχως υπαρχει και το αντιθετο....
    Σημερα ηρθε μια μαμα που δεν ηρθε σε συναντηση και μου λεει

    "Δευτερα δεν ηρθαμε γιατι εκανα κατι δουλειες και θελαμε να δουμε debate. Μπορεις να μου πεις τι ειπατε;;;"

    Της τα ειπα μεσα σε 5 λεπτα (αυτα που ειπα σε αλλους 40 λεπτα)
    Ε οχι...Σημερα πηγα σχολειο με δεκατα, αυριο δεν θα παω μην εχουμε καμια γριπη και τρεχουμε...Ε οχι δεν εκατσα να της πω τα παντα...
    Ηταν πιο σημαντικο το debate?
    Παντως και εσυ απο πλευρα σου εχεις δικιο;;;
    Να μην ειχα σενα για μαμα μαθητη;;;
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σορυ για το τεραστιο σχολιο...και τα λαθακια...Δασκαλα πραμα και κανει λαθη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αχ θά'πρεπε νάχα εσένα εγώ δασκάλα των αστροπελεκιών κι εσύ εμένα μαμά μαθητή σου.. :pp
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--