NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Βδομάδα Αδείας

Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

Βδομάδα Αδείας



Διακοπεύω από σήμερα.

Μου έχουν μείνει άλλες δυο βδομάδες από την καλοκαιρινή μου άδεια κι είπα να πάρω τη μια τώρα.. Οι προοπτικές αυτής της αδείας είναι κα-τα-πλη-κτι-κές!!!! Πρώτα απ'όλα τη Δευτέρα έχουμε προγραμματισμένο ραντεβού στο νοσοκομείο, να βγάλει καινούργιες ακτινογραφίες ο ανάπηρος και να μας πουν πόσο καιρό ακόμα θα διατηρήσουμε τη σιδεριά.
Μετά το νοσοκομείο έχουμε ραντεβού με τη διακοσμήτρια για να μας βοηθήσει στην επιλογή των χρωμάτων του σπιτιού.
(Εγώ το'πα του συζύγου, θα τον βάλω στην είσοδο του καινούργιου σπιτιού να πατήσουμε σίδερο και να μπούμε. Διότι άλλο σίδερο εύκαιρο δεν έχουμε... Ας απλώσει λοιπόν το ποδάρι να τελειώνουμε!)
Τρίτη απόγευμα πάω να παραγγείλω τα ηλεκτρικές συσκευές (κουζίνα, πλυντήρια, απορροφητήρα, ψυγείο κου λου που.. κου λου που, για τα οποία έχω κάνει ενδελεχή έρευνα (τσ τσ τσ τί είπα πάλι η γυναίκα!) αγοράς μεταξύ μεγάλων καταστημάτων κα ίντερνετ και κατέληξα να βρω αυτά που ήθελα στις καλύτερες τιμές και πολλές άτοκες δόσεις!
Δοξάστε με!!
Την Τετάρτη έχω να τρέξω στο ΙΚΑ για τα ένσημα των εργατών.

Την Παρασκευή θα πάω με τα αστροπελέκια στον αγιασμό....

Μούρλια θα την περάσω τη βδομάδα μου.
Τύφλα νά'χουν τα ταξίδια, τα νησιά και οι εξωτικοί προορισμοί!!

Ζηλεύετε;



...................................................................................................... 


 

34 σχόλια :

  1. καλέ τι λές; ευτυχία είναι όλα τουτα!
    (έχουμε κοινό τον αγιασμο :))

    φυσικά και ζηλευω με τα καινουρια ηλεκτρικά, αλλά ειμαι μια Κυρία, και δεν θα παραδεχτώ ποτέ!!

    καλορίζικα όλα
    μεγειες
    και φιλιά στ' αστροπελέκια (μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριλένα μου γλυκειά μεταξύ μας κι εμένα απ'όλη τη βδομάδα η μέρα της αγοράς των ηλεκτρικών είναι το καλύτερό μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προορισμός εξαίσιος, ιδιαίτερα όσα έχουν να κάνουν με γιατρούς εξετάσεις δημόσιες υπηρεσίες ,με εξιτάρουν και δε μπορώ να αντισταθώ

    ευχάριστη νότα σε όλα αυτά το γεγονός ότι μπαίνει σε τελική ευθεία το σπιτάκι σου, οπότε είναι μια παρηγοριά, φαντάζομαι την τελευταία εβδομαδα αδειας θα την αφιερώσεις στη μετακόμιση, άλλη μούρλια άδεια!!!!!

    με το καλό να γίνουν όλα και πάνω απ' όλα να είσαστε γεροί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι καλή μου όλα καλά και ευτυχισμένα, στείλε μου με μείλ τη διεύθηνση σου να σου στείλω ένα δωράκι για το νέο σου σπιτικόι με πολύ αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να πάνε όλα καλά, Τζίνα μου. Και στο νοσοκομείο, (ας βγάλει τη σιδεριά ο άντρας σου και βρίσκεις άλλο σίδερο να πατήσεις), και στις αγορές.Είσαι καταπληκτική αγοράστρια, έρευνες στο ιντερνετ και στην αγορά! μπράβο σου. Με το καλό να περάσει ο καιρός και να μπείτε στο νέο, δικό σας σπίτι. Καλή σχολικη χρονιά στα αγόρια σου. Να είστε όλοι καλά. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βρε τι λες τωρα...... στο μπαλι καλυτερα θα περνουσες σαμπως?:ρρρρ

    καλα κουραγια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είδα κάποτε στο σινεμά την ταινία "Η δράση αρχίζει τα μεσάνυχτα" με τον Ζαν Γκαμπέν.
    Μπορείς να παρηγορηθείς. Η δική σου δράση αρχίζει το πρωί.
    Να είσαι καλά και να τα προλαβαίνεις όλα.
    Περαστικά και στον σύζυγο.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζηλεύω τόσο φρικτά που σκέφτομαι να μετακομίσω κι εγώ! (εντός Μπακού εννοείται!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ετσι οπως ειδα τον τιτλο μπηκα να σου γραψω: καλα τωρα θα πας εσυ διακοπες; πισω-πισω; και το σχολειο; και τα παιδια;

    Αλλά μετα διαβασα και τα παιρνω πισω.
    Να βαλεις πολλα σιδερα να πατησεις παιδι μου γιατι δεν παει αλλιως...
    Με το καλο και καλη προοδο στα αστροπελεκια σου, ευχομαι να βγουν οι σιδεριες απο τον "αναπηρο" και να πανε ολα καλα!

    Οσο για την ανακαινησα;! πολυ σε ζηλευω! " Με την καλη ενοια" (βλεπε Ψινακης)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γαστεροπλήξ τό'πιασες στον αέρα το νόημα!
    Φυσικά και την τελευταία βδομάδα αδείας την έχω καλά φυλαγμένη για την μετακόμιση, αμ πως;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γλυκειά μου Αχτίδα εσύ!
    Κάποτε με συγκίνησες με ένα σου τηλεφώνημα και τώρα μ'αυτή την προσφορά σου.
    Νά'σαι καλά γλυκειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελευθερία δεν το συζητώ, όταν με το καλό μπούμε στο σπίτι και τακτοποιηθούμε θα έρθεις για καφεδάκι, εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν θα περνούσα λες Έλενα ε;....
    Πώς είχα αυτή την εντύπωση;; :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. H δράση Δύσπιστε για το γυναικείο φύλο γενικότερα δεν σταματά ποτέ.
    Σ'ευχαριστώ πολύ καλέ μου για τις ευχές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αn-Lu, μπορεί εσείς όλοι να μου λέτε πως ζηλεύετε για τον ένα ή τον άλλον λόγο για να με παρηγορήσετε, αλλά πιστεψέ με, λειτουργεί θετικά :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πουαντερί φέτος γενικότερα δεν υπήρξαν διακοπές.
    Ας είμαστε τουλάχιστον καλά, να γιάνει και ο "ανάπηρος" κι όλα τ'άλλα θα γίνουν.
    Σωστά;... σωστά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και βέβαια ζηλεύουμε....!
    Με την καλή έννοια πάντα! Κουράγιο για τις "διακοπές" σου....θα περάσουν!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τρελή, μόνο σε μένα θα μπορούσε να συμβεί αυτό... να μου λένε δηλαδή "κουράγιο για τις διακοπές" μου :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλέ μην λες ανάπηρο τον άνθρωπο χα χα χαααα!!!
    Με το καλό να ξεκινήσουν το σχολειό τα αστροπελέκια σου, καλή τους πρόοδο!
    Καλά κουράγια, σκέψου τις διακοπές του χρόνου που θα είναι σίγουρα σούπερ!!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτα ειναι χαρα, για σκεψου μετα απο λιγο καιρο που θα τα χαιρεσαι στο καινουργιο σπιτικο.Α, και μη λες καλε τον ανθρωπο αναπηρο, θα του μεινει οπως σε μενα που πες πες ακομα και μετα απο 7 χρονια αναπηρο το λεω το ποδι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. XAXAXA Μ'αρέσει Δημιουργία που όλοι ανησυχείτε μη τυχόν του μείνει το "ανάπηρος"...
    Υπόσχομαι πως μόλις τα βγάλει τα σίδερα θα σταματήσω, μέχρι τότε όμως.. :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πηρα σβαρνα 2-3 ιστολόγια γιατι οσο σκεφτομαι αυτο που εμαθα χθες θελω να παω να δειρω κοσμο!!!
    Μια μαθητρια μου (την εκανα μαθημα το 2004) εχει παντρευτει και εχει και 2 παιδια!!!
    Και ο μπαμπας 32 μη χεσω...Σορυ κιολας που βριζω εδω αλλα αυτο ειναι γαμος ή βιασμός;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τζίνα άμα περάσουν οι δυο βδομάδες πάρε άλλες δυο για να ξεκουραστείς!
    Καλά ακόμα ταλαιπορείται ο άντρας σου με το πόδι του;Πολύ καιρό βρε παιδί μου!
    Υπομονή τι άλλο να σου πω;
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τζινάκι αντε με το καλό και σιδεροκέφαλοι!!
    Αυτό με τις πληρωμες του ΙΚΑ να το προσεξεις.
    Εμείς αν και το ξεραμε,σχεδόν την πατησαμε.
    Μόλις εξοφλησεις και την τελευταια πληρωμή, να ζητήσεις το κλέισιμο της καρτελλας σου.Και να την πάρεις στα χερια σου.Μονο ετσι δεν θα σου βγαλουν κατι ξεχασμενο μετα απο κανα δυο χρονια, όπως εμας.
    Απο δικο τους λάθος και θα ζητανε και τοκους εκπρόθεσμης πληρωμης.
    Και πάλι μπορει να συμβει κατι τετοιο, αλλα κάντε το.Δεν εχει σημασία το αν κρατας τις αποδείξεις πληρωμής, να ζητησεις κλείσιμο της καρτελας σου.
    Καλή επιλογή στα χρώματα ευχομαι
    (δύσκολο κομματι)και με το καλο σπιτακι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Nα κρατάς πάντα κάτι για μετά το φθινόπωρο. 'Ετσι δεν θα ζηλεύεις κιόλας :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγνώμη βρε συ Άννα , αλλά πόσο είναι η μαθήτριά σου;....

    Με πρόχειρους υπολογισμούς υποθέτω πως θα είναι γύρω στα 16 με 17.
    Κι έχει κιόλας δυο παιδιά;;;
    Γι'αυτό έχουμε γεμίσει διαζύγια :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σταυρούλα μια βδομάδα εχω άδεια και μου μένει άλλη μια!
    Όσο για το πόδι του άντρα μου, έχει κλείσει τρεις μήνες.
    Από την αρχή μας είχαν πει πως αυτού του είδους τα σπασίματα κάνουν 4 με 6 μήνες, δυστυχώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αremare, νά'σαι καλά για την προειδοποίηση, βλέπεις όλα τούτα τώρα τα μαθαίνω...(ποιός είναι αυτός ο ΙΚΑς;; )..
    Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου κατά γράμμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μακάρι Καπετάνισσα ...τουτες οι 60 μερες..να κυλησουν σα νερακι!!!!

    περνα..κι απ'τις παλιες σου γειτονιες..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. μια χαρά την πέρασες την εβδομάδα σου, να είστε καλά κι όλα να πάνε κατ'ευχήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαρικλάκι μου ελπίζω να "πιάνουν" οι ευχές σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. blueprints, έτσι λες ε;... (πού νά'ξερες τί πέρασα αυτή τη βδομάδα! γμ τις δημόσιες υπηρεσίες γμ!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--