NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Καλή Σχολική Χρονιά!

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Καλή Σχολική Χρονιά!


Θά'ταν μεγάλη παράλειψη να μην πω δυό λόγια για τον χθεσινό αγιασμό.
Με ελαφρά "σκοτεινή" διάθεση ξύπνησα το πρωί.

Οι αναποδιές και τα προβλήματα που ξεπηδούν απ'το πουθενά σε ό,τι αφορά το καινούργιο σπιτικό, μου έχουν ρίξει τη διάθεση.
Παρ'όλα αυτά ντυθήκαμε με τ'αστροπελέκια και μπήκαμε στ'αυτοκίνητο να πάμε στο σχολειό τους.
Δεν ξέρω καμμιά απ'τις άλλες μαμάδες, μιας και οι εδώ αποστάσεις είναι μεγάλες και στο σχολείο πήγα μόνο όταν ήθελα να συναντήσω την δασκάλα κι αυτό μετά από ραντεβού μεταξύ μας. Έτσι κάθησα σε μια άκρη και τα χάζευα να συναντούν τους φίλους τους και να συζητούν χαρούμενα.
Στάθηκα πίσω απ'την "γραμμή" της τάξης τους και τους καμάρωνα (βλέπε "μαμά-κουκουβάγια")....

Τα μάτια μου τα ξεχώριζαν χωρίς καμμιά δυσκολία μες τον συρφετό.

Ήταν τα πιο όμορφα.... με τα πιο γλυκά μουτράκια.
Ήταν τα δικά μου παιδιά!!!



Καλή κι ευλογημένη σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά του κόσμου!!!Καλή χρονιά στους δασκάλους.Καλή χρονιά και σ'εμάς τους γονείς.


...................................................................................................... 


33 σχόλια :

  1. να αντιγράψω το σχόλιο σου, από το δικό μου μπλογκ;

    "Καλή κι ευλογημένη χρονιά να έχουν.. το Ραφάκι μας, τ'αστροπελέκια και όλα τα παιδιά του κόσμου!"

    όπως σου απάντησα, δεν θα μπορούσα να τα "πω" καλυτερα!!

    σας φιλώ
    κι εύχομαι ΟΛΑ να μας πανε Καλά!!


    (και μη στεναχωριέσαι για τις αναποδιές, τουλάχιστον παραπάνω απ' οσο πρέπει: όλα έχουν καποιο σκοπό που γίνονται. το ξερεις.
    υπομονή και θα 'ρθει η ώρα που όλα θα ειναι τέλεια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σχολική χρονιά.
    Και καλή πρόοδο στα αστροπελέκια σου!
    Και κουράγιο σε σένα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mαριλενάκι..ζω για να περιμένω εκείνη τη στιγμη που όλα θα είναι και πάλι ... τέλεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλιά πολλά και σε σένα Εβιτάκι.. νά'σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή σχολική χρονιά στα αστεράκια σου! :)
    Όλα καλά κι ευλογημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν σου κρύβω πως εμένα μου κακοφάνηκε κάπως φέτος που ο δικός μου τελείωσε το σχολείο και δεν είχαμε αγιασμούς και τέτοια... Μεγαλώνουν τα παιδιά μας και συνειδητοποιούμε πως μεγαλώνουμε μαζί τους και εμείς... Καλή χρονιά να έχουν τα αστροπελέκια, και τα δικά σου, και όλα τα παιδιά του κόσμου... Με υγεία, με χαμόγελα και με όλα τα όνειρα τους έτοιμα να πραγματοποιηθούν...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σνιφ, και εγώ πήγα στον αγιασμό και μόνο που δεν τα έμπηξα! Νηπια...ολόκληρη γυναίκα το κοριτσάκι μου!! Άσε που ήμουν το μόνο σούργελο με φωτογραφική μηχανή.
    καλή χρονιά στα παλικαράκια σου και μην αγχώνεσαι με το σπίτι βρε! όλα θα γίνουν ...μην τρελαίνεσαι λέμε!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nά'σαι καλά Γιώτα μου κι εσύ να χαίρεσαι το αστεράκι σου (παρακολουθώ το μεγάλωμά του μέσα απ'τις φωτογραφίες στο φεις) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eυάκι...καλωσόρισες πίσω στα "λημέρια" μας, καιρό είχα να σε "δω" :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πράγματι... ολόκληρη γυναίκα... της παντρειάς!!! :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εμένα, που πήγε φέτος για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΕ ΑΓΙΑΣΜΟ;;;...
    Εκεί να σ' έχω..!
    Πρώτη φορά σε αυτό το ..σχολείο, Προνήπιο!..
    ..η οπτική επαφή αδιάλλειπτη... μέχρι να ξανάρθει κοντά μου...
    και ναααα... συγκινήσεις..!!!

    Καλή χρονιά να έχουν τα πριγκηπάκια σου, Νιόβη μου!
    :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι λες; τα δικα μου παιδια ηταν τα πιο ομορφα εχθες,,,, λαθος κανεις καλε, χα!χα! και πολυ κουκουβαγιες!!!


    Καλη χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σμαράγδα την "πρώτη φορά" ακόμα την θυμάμαι, όπως θα την θυμάσαι κι εσύ με συγκίνηση για πάρα πολλά χρόνια :)
    Kαλή χρονιά να έχουν όλα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πουαντερί, επιμένω.... τα δικά μου ήταν :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλη χρονια και σε μας τους γονεις λοιπον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλη χρονια Τζινα και απο εδω!!!
    Φετος τι ταξεις εχουμε; Ε ο ενας νομιζω ε;Και ο αλλος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλή χρονιά σε όλα τα παιδιά του κόσμου, όσο για τις αναποδιές πάντα θα υπάρχουν
    γι'αυτό έλεγαν οι παλιοί "αν δεν χτίσεις σπίτι και δεν παντρέψεις κορίτσι δεν ξέρεις τη ζωή" εσύ κορίτσι δεν ξέρω αν έχεις το ζόρι για το σπίτι το μαθαίνεις από πολύ κοντά!!!!!!
    καλό κουράγιο, θα τελειώσουν όλα και θα χαρείς το νέο σου σπιτικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ψυχασθενή, καλό κουράγιο νά'χουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλη σχολικη χρονια και καλη προοδο στα μικρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Tετάρτη ο μικρός και πέμπτη ο μεγάλος Αννα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γαστεροπλήξ ευτυχώς που δεν έχω κορίτσια γιατί μετά το σπίτι αν πάντρευα κιόλας θα αποτελειωνόμουν :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σ'ευχαριστώ πολύ Δημιουργία, νά'σαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τελευταία χρονιά που πάει ο γιόκας μου φέτος στο σχολείο και μου φαίνεται .... κάπως!
    Δηλαδή από του χρόνου δεν θα ξαναζήσω αυτήν την μέρα??
    Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα αστροπελέκια του κόσμου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Ήταν τα πιο όμορφα.... με τα πιο γλυκά μουτράκια.
    Ήταν τα δικά μου παιδιά!!!"
    Aκριβώς Τζινάκι μου, ακριβώς. Καλή σχολική χρονιά και να χαίρεσαι τα αστροπελέκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Aπόλαυσέ το λοιπόν Έλενα.. το σίγουρο είναι πως θα θυμάσαι πάντα (όπως όλοι μας)με τρυφερή νοσταλγία αυτά τα χρόνια του παιδιού σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Nά'σαι καλά κοκκινοσκουφίτσα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή χρονιά και καλή πρόοδο στα παιδάκια σου κούκλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έλενα, .. Κίρκη.. σας ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή χρονιά και καλό χειμώνα.
    Χαίρομαι που ξαναβρήκες το απολαυστικό σου χιούμορ καλή μου. Σου αξίζει κάθε καλό και κάθε επιτυχία. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φιλιά πολλά και σε σένα Αγγελική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή χρονιά κι από μένα! Φιλιά στα γλυκά μουτράκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα. Είδα φως και μπήκα. Από ότι βλέπω είστε καλά. Και ο σιδερένιος από ότι είδα, μια χαρά πάει. Να προσέξει λίγο την "υγρασία". Α! Για πες μου πως θα ταξιδέψει με αεροπλάνο... Δεν θα περνάει ανιχνευτές μετάλλων (φλασιά) ( :) ) Τέλος πάντων. Καλό ξεκίνημα και από εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--