NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: ΔΕΗ...ΕΥΔΑΠ Και Το Κακό Συναπάντημα

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΕΗ...ΕΥΔΑΠ Και Το Κακό Συναπάντημα

Δεν πάμε καλά...Καθόλου καλά για την ακρίβεια.
Τά'χω "πάρει" κανονικά.
Ο λόγος;
Τα τρελά ποσά που ζητά η κάθε δημόσια εταιρεία (βλέπε ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ) για να σου κάνουν την τιμή να σε συνδέσουν στο δίκτυό τους.
Ας ξεκινήσω απ'την ΔΕΗ η οποία μας δήλωσε πως για να έχουμε τη χαρά να μας φέρουν το ρολόι για τη παροχή ρεύματος στο καινούργιο σπίτι, χρειάζονται 1300 περίπου ευρώ.
-συγνώμη, ψέλισσα, δεν το θέλουμε από χρυσάφι το ρολόι, φέρτε μας κάτι απλό.
Ο υπάλληλος δεν συμμερίστηκε το χιούμορ μου και με κοίταξε στραβά.
-τόσο στοιχίζει κυρία μου, μου είπε.
Τόσες νά'ναι οι ώρες σας κι αυτές μέσα σε γενικό μπλακάουτ... σκέφτηκα, ρεμάλια ε ρεμάλια! Συνέχεια είχε η εταιρεία ύδρευσης της περιοχής μας (δεν έχουμε ΕΥΔΑΠ εδώ), στην οποία πήγα έκανα την αίτηση και μου είπαν πως σε λίγες μέρες θα περάσει ο τεχνικός να κάνει μια πραγματογνωμοσύνη του χώρου για να μας κόψουν το "κουστούμι".
Οι μέρες όμως περνούσαν κι ο τεχνικός πουθενά!
-δεν παίρνεις κανα τηλέφωνο να τους ενοχλήσεις; λέω στον άντρα μου
-να πάρω, μου λέει.
Και παίρνει και του λένε πως ναι, βέβαια και θά'ρθουν αλλά θα πρέπει να πάει κάποιος από μας να πάρει τον τεχνικό να τον φέρει στην οικοδομή, να κάνει τον έλεγχο και να τον ξαναγυρίσει πίσω.
-ποιός να έρθει χριστιανέ μου; ρωτά ο "αναπηρος", εγώ είμαι με σπασμένο πόδι κι η γυναίκα μου δουλεύει.
-δεν υπάρχει άλλος στο σπίτι; επιμένει ο τεχνικός.
Ρε πάνε καλά;.... Πού ακούστηκε να κάνουμε τον ταξιτζή στον κάθε τεχνικό που στο κάτω κάτω τη δουλειά του κάνει και την οποία δουλειά στο τέλος είναι βέβαιο πως - με το κουστούμι που θα μου κόψει- θα την πληρώσω και πάρα πολύ ακριβά;
Για το τέλος σας κράτησα τα καλύτερα.... τον Δήμο!
Διότι για να γίνει η κάθε σύνδεση θέλουν και τα χιλιάδες χαρτιά, έντυπα, σφραγίδες, παρασφραγίδες.... τί νομίζατε έτσι απλά θά'ταν;
Να μην έχει μια πλοκή η ιστορία;... ένα σασπένς;...
Η ΔΕΗ λοιπόν μεταξύ όλων των άλλων μας ζήτησε κι ένα ΤΑΠ από τον Δήμο.
(Να ξέρετε πως όλοι αυτοί μεταξύ τους αλληλουποστηρίζονται. Στέλνει "πελάτες" ο ένας στον άλλον!).
Ξεκινάω λοιπόν χθες το πρωί πριν την δουλειά και πάω στο Δημαρχείο.
Βρίσκω -ρωτώντας- το αρμόδιο γραφείο και λέω του υπαλλήλου "το και το" .. θέλω ένα ΤΑΠ για να γίνει παροχή ηλεκτροδότησης σε καινούργιο σπίτι.
-Μάλιστα, μου λέει, θα χρειαστώ την άδεια και.... αλήθεια πόσα μέτρα είναι η πρόσοψη;
-γιατί ρωτάτε; του λέω..
-γιατί πρέπει να βγάλετε και μια άδεια χρήσης πεζοδρομίου, η οποία αν η πρόσοψη είναι μέχρι 15 μέτρα στοιχίζει 430κάτι ευρώ, αν όμως είναι πάνω από 15 μέτρα τότε θα πρέπει να πληρώσετε 640κάτι ευρώ.
-μα δεν έχουμε πεζοδρόμιο, του λέω, ένας χωματόδρομος υπάρχει κι από πεζοδρόμιο... ούτε στα σχέδια.
-δεν έχει σημασία, μου απαντά εκείνος, αυτό πρέπει να το πληρώσετε όπως και νά'χει. Καταλάβατε;... χαράτσι δηλαδή!
Έσκασα κι εκεί τα 640κάτι ευρώ διότι έχουμε την ατυχία η πρόσοψη να είναι πάνω απ'τα 15 μέτρα κι έφυγα νιώθοντας το στόμα να στραβώνει ελαφρά.

(Να δείτε πως μόλις βγει το "μπουγιουρντί" της ΕΥΔΑΠ θα στραβώσει εντελώς).



 

19 σχόλια :

  1. μόλις έρθει η ΕΥΔΑΠ θα βάλεις και θα φτιάξεις το μπουγιουρντί της μανούλας μου, ΜΠΟΛΙΚΟ, να βουτήξετε και μπόλικο ψωμάκι

    και κάνε πως δεν είδες δεν κατάλαβες δεν ξέρεις, διότι αν είναι να παθαίνουμε κι από ένα εγκεφαλικό κάθε φορά που έχουμε να κάνουμε και μια δουλειά στο δημόσιο, δε θα προλάβουμε να χαρούμε τη ρημάδα τη ζωούλα μας στο κράτος που ενώ μας ταλαιπωρεί δε βρήκαμε ακόμη τον τρόπο να του βάλουμε κι εμείς μια ΦΡΑΓΗ !!!!!!!!!!!!!
    καλό κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οποιος δεν εχτισε σπιτι και δεν παντρεψε παιδι .. δεν ειδε ζορια στην ζωη λενε...

    τα εζησα περυσι με μια φιλη αυτα και ξερω τι μεγαλο λουκι ειναι....

    ετσι γλυκια μου βγαζει ο δημοσιος το ψωμι του ... με τα χαρατισα ολονων μας

    καλο βραδυ και καλα κουραγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nα το επαναδημοσιεύσεις το μπουγιουρντί Γαστεροπλήξ... θα μου χρειαστεί :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλενα δεν φαντάζεσαι (ή μάλλον μπορεί και να φαντάζεσαι) την έκταση του πράγματος.
    Ώρες ώρες αισθάνομαι πως είμαι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.
    Όλοι θέλουν...θέλουν...θέλουν .
    Πού στα κομμάτια να τα βρεις;.. και μηχάνημα νά'χα που κόβει χρήματα θα τα είχε φτύσει με τόση χρήση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα πέρασα μα...δεν τα ξέχασα!
    Εγώ είχα υποχρεωθεί, να πηγαινω να παραλαμβανω τον μηχανικό του ΟΕΚ,
    κάθε φορά που προχωρούσαν οι εργασίες του σπιτιού,
    για να υπογραφει την σταδιακή λήψη του δανείου.
    Ενας βρωμερότατος τύπος, που το σαπούνι ηταν ο μεγαλος του εχθρός,
    καταλαβαινεις;;
    Και εγω εκανα τον ταξιτζή.Παράλογο;;δεν απανταει, αρα λογικό!
    Και πόσα άλλα εξοδα, που δεν τα εχουμε στο πρόγραμμα, και βγαινουν ξαφνικά.
    Συνδεσεις, νερα, ρευματα, δήμος,
    φυσικό αεριο, πραγματογνωμοσίνες απο ασχετους, και αντε πάλι ξανα.
    Τα χάπια σου εσύ και ψύχραιμα.
    Οσο και αν φαίνεται κουραστικό, καλο ειναι να συζητας γενικά γι'αυτα τα θεματα, γιατί οι πληροφορίες ερχονται απο ανθρωπους που δεν φανταζεσαι και σου ανοιγουν τα ματια, να αποφυγεις καποια λαθη.
    Και μια συμβουλή, παίξτο χαζή!
    Δεν μπορεις να φανταστεις πως σκίζονται να εξυπηρετησουν μια γυναικα, που δηλώνει αδαής, ετσι φαινονται όλοι αυτοί πανεξυπνοι(χα)
    Εγω χωρις να το ζητησω, μια υπάλληλος του δήμου, μου εγραψε λιγοτερα τετραγωνικά σπιτιου,
    για να πληρώνω λιγοτερα πάγια στον δήμο! γκλουπ!
    Βοηθάει βέβαια και η βλακόφατσα μου!
    Τα χάπια σου εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω προμηθευτεί βαλεριάνες σε μεγάλη ποσότητα...κι όλο επαναλαμβανω στον εαυτό μου "ψυχραιμία Τζίνα, ψυχραιμίααα"...
    Πάντως μου κάνει καλό να τα συζητάω εδώ μαζί σας, έχεις δίκιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σε καταλαβαίνω, απόλυτα!

    εμείς, για να πάμε από το παλιό δίκτυο της ευδαπ στο καινούριο, στην Αίγινα, ζητάνε αστρονοπικό ποσό!

    και λες, να τα δώσω για το εξοχικό;
    σιγά!

    ασε, άσε, έχει καταντήσει αηδια το όλο θέμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριλένα δεν παλεύονται οι άνθρωποι, πάει και τέλειωσε.
    Πρέπει να το πάρουμε όλοι απόφαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς όρισες στον Πύργο της Βαβέλ!
    Κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Nά'σαι καλά.. (ώρες ώρες όμως νιώθω το κουράγιο να με εγκαταλείπει) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποιος ειπε οτι παμε καλα? Για μεταφορα αποστασης 8 μετρων στο ρολοϊ της ΕΥΔΑΠ πληρωσαμε 500 ευρω και κανανε εναν μηνα, παροτι ειχαμε πει στην αιτηση που καναμε οτι δεν ειχαμε νερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν το πιστεύω! Και σας άφησαν ένα μήνα χωρίς νερό;;;;;;;
    Ήμαρτον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή μου Τζίνα δεν ξέρεις πως εκεί που σταματάει η λογική αρχίζει το κράτος;Πάντως θαυμάζω την ψυχραιμία σου που με όλα όσα σου συμβαίνουν βρίσκεις το κουράγιο και κάνεις χιούμορ.Να είσαι καλά,καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σταυρούλα αν δεν τα αντιμετωπίσω με χιούμορ θα πρέπει να κόψω τις φλέβες μου και δεν κάνει.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν πω οτι γέλασα με τη ψυχή μου με την ανάρτηση σου θα θυμώσεις; να είσαι καλά, ήταν σα να ήμουν δίπλα εκεί και παρακολουθούσα τη σκηνή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πραγματικά μας κλέβουν μπροστά στα μούτρα μας. κι έχουν τη θρασύτητα να μας ζητάνε να τους ψηφίσουμε για να κάνουν αυτές οι εταιριες ό,τι τους κατεβάζει η κούτρα τους.
    Πάντως Τζίνα μου μην πληρώνεις και αμέσως ότι σου ζητάνε, κάνε καμιά φασαρία και ρώτησε κανέναν γνωστό να σου πει αν πρέπει ή όχι να δώσεις κάποια από αυτά τα χρήματα!
    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εχεις τρομερό χιουμορ, τώρα που σε βρήκα θα σε διαβάζω συνέχεια καλημέραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--