NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: ΑΤΜ και.. μέτρημα

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

ΑΤΜ και.. μέτρημα


Παρασκευή απόγευμα στο ΑΤΜ.
Πληκτρολογώ το pin (σκεπάζοντας με την παλάμη μου, για τον φόβο των Ιουδαίων).
Πατάω "ανάληψη".
Συμπληρώνω το ποσό και περιμένω ακούγοντας το μηχάνημα να μετράει τα χαρτονομίσματα.
Μου τα "ξερνάει".
Μου επισημαίνει να μην ξεχάσω να πάρω την κάρτα και την απόδειξη.
Τραβάω απ΄την σχισμή τα χρήματα και τα μετράω.
..................................

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑΩ;
Πέστε μου γιατί;
1ον: υπάρχει περίπτωση να κάνει λάθος το μηχάνημα;
και
2ον: άντε κι έκανε..... τί θα κάνω; θα του ζητήσω εξηγήσεις;


Παρ΄όλα επιμένω κάθε φορά που παίρνω χρήματα απ΄το ΑΤΜ να τα μετράω....
Ξέρω.... ξέρω.... η περίπτωσή μου είναι ανίατη!



......................................................................................................... 


18 σχόλια :

  1. Η δύναμη της συνήθειας είναι καλέ μην ανησυχείς,μια χαρά είσαι.
    Τι πιο φυσιολογικό όταν παίρνουμε χρήματα στα χέρια μας από το να τα μετράμε!Φιλιά,καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχαχ τελικά δεν είμαι η μόνη ε;
    Μήπως τα κοιτάμε μπας κι αυγατίσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόνο αυτό λέτε εσείς; Εγώ που εκτός που τα μετράω, κοιτάω κι αν είναι πολύ χρησιμοποιημένα κι αν είναι καινούρια τα χαρτονομίσματα, κάνω τρελή χαρά λες κι έχουν παραπάνω αξία; Κατάλαβα, μην απαντάτε. Γιατρέ μου, σας έρχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν δεν είσαι σε εσωτερικό ΑΤΜ είναι και επικίνδυνο να τα μετράς επιτόπου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και στον δρομο να τα βρεις ... κατσε και μετρα τα.....
    ετσι με ειχε συμβουλεψει ενα παλιος εμπορας ..

    αρα... κατι θα ηξερε :))

    καλησπερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οσο και να τα μετράμε, δεν ... αυγατίζουν τα άτιμα:PPP
    Καλή βδομάδφα Τζινάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tελικά κορίτσια βλέπω πως δεν είμαι η μόνη...
    Μη σας πω πως άνετα ιδρύουμε και κλαμπ..
    Πολυ παρηγορητικό :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχαχαχαχα, κι εγώ μερικες φορες τα μετράω και δεν το είχα σκεφτεί οτι το κάνω ούτε γιατί το κάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το μέτρημα δεν έπαθε ποτέ κανένας τίποτε ;-)
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ τα μετράω μπας και μάγκεψε το ΑΤΜ και κλέβει, χαχαχαχα!
    Σαν την Κοκκινοσκουφίτσα επίσης εκτιμώ ιδιαιτέρως τα κολαριστά!!!
    Καλησπέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α, δεν ειμαι λοιπον μονο εγω που τα μετραω, χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγω δεν τα μετραω τα δικα μου παντως γιατι ειναι ελαχιστα..χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το μέτρημα των χαρτονομισμάτων , που έλαχαν στα χέρια μας με οποιονδήποτε τρόπο , είναι μια πράξη από την οποία , υποσυνείδητα , αντλούμε ικανοποίηση . Γι αυτό και το κάνουμε οι περισσότεροι ... Ακόμα και λίγα να είναι τα χρήματα , εκείνη την ώρα , νοιώθεις ακόμα και να μην το κάνεις συνειδητό , ωραία ...
    Φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια χαρά σε βρίσκω.. Εγώ μια φορά έπεσα σε μια κυρία που του είπε και ευχαριστώ... δεν φαντάζομαι να ήσουν εσύ? :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eίπαμε βρε Εύη, αλλά όχι κι έτσι :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σας!
    Έπεσα εντελώς τυχαία στο συγκεκριμένο μπλογκ ψάχνοντας για κάτι άλλο...
    Αυτό που ήθελα να πω όμως είναι ότι ΚΑΛΩΣ κάνουμε και τα μετράμε!! Υπάρχει μια μικρή αλήθεια περίπτωση να κάνει κάποιο λάθος το μηχάνημα! Σε αυτήν την περίπτωση καταφεύγουμε στον υπάλληλο της τράπεζας όταν ανοίξει και του το αναφέρουμε...Αυτοί μπορούν να το επιβεβαιώσουν μετρώντας τα χρήματα που έχουν μείνει μέσα και αντιπαραβάλλοντας τις αποδείξεις...

    Φιλικά,
    Rosa

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--