NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Σ'αγαπάω!

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Σ'αγαπάω!


Είναι μουντά και βροχερά σήμερα.Τότε... - πριν από έντεκα ακριβώς χρόνια - ήταν μια ηλιόλουστη και ζεστή φθινοπωρινή μέρα.

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 1998.
Η μέρα που ένιωσα - για πρώτη φορά στη ζωή μου - πώς είναι η ευτυχία!Ευχαριστώ το Θεό που σ'έφερε στο δρόμο μου.Σ'ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια.Στα καλά και στα κακά..Σ'ευχαριστώ για την απεριόριστη αγάπη σου.Σ'ευχαριστώ για την ζεστή αγκαλιά σου.Σ'ευχαριστώ για την υπομονή σου όταν έχω τις "ανάποδές" μου.Τότε, πριν από έντεκα χρόνια, σ'εκείνο το μικρό εκκλησάκι με λίγους αγαπημένους φίλους να μας συντροφεύουν, ξεκινήσαμε την κοινή μας ζωή.Εύχομαι να τη συνεχίσουμε για πολλά χρόνια ακόμα.Σ'αγαπάω!



................................................................................. 


27 σχόλια :

  1. νΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ!
    να ζησετε γεματοι χαρες και ευτυχισμενες στιγμες μεχρι τα βαθια γεραματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nα είστε έτσι μέχρι τα βαθιά γεράματά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζίνα μου γλυκιά,
    απ' ότι καταλαβαίνω αυτή η εξομολόγηση αγάπης είναι για τον "ανάπηρο"! Να ζήσετε και να είστε πάντα αγαπημένοι και να χαίρεστε τα αστροπελέκια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να είστε πάντα έτσι αγαπημένοι! Χρόνια πολλά πολλά και πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και στην "χρυσή επέτειο" νάστε το ίδιο ευτυχισμένοι και προπάντων υγιείς!
    Τις ευχές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχομαι να ειστε ευτυχισμενοι και χαρουμενοι για ολη σας τη ζωη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πάντα μαζί αγαπημένοι
    πάντα σύντροφοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τζινάκι μου τι να πω??
    Οτι και να πω θα ακουστεί κοινότυπο και αυτό που αισθάνεσαι για τον σύντροφο σου σίγουρα μόνο κοινότυπο δεν είναι!
    Χρόνια σας πολλά γεμάτα αγάπη και όμορφες αναμνήσεις που θα σας συντροφεύουν μέχρι τα βαθειά σας γεράματα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. νοου κομεντ σε κατι τοσο τρυφερο και προσωπικο.... να σται καλα μονο :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ ΣΑΣ.ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΑΝΤΑ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πάντα γεροί και ευτυχισμένοι να είσαστε καμαρώνοντας και τα αστροπελέκια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Nα αγαπιέστε πάντα, έτσι, γλυκά, τρυφερά, δυνατά. Να είστε μ α ζ ί, σύτροφοι και ερωτευμένοι.Για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να ζήσετε, αγαπημένοι κι ερωτευμένοι για πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντα ευτυχισμένοι κι αγαπημένοι στα δύσκολα και στα εύκολα, τις καλύτερες ευχές μου για άλλα 11111 χρόνια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγάπη, τρυφερότητα, κατανόηση , συννενόηση,σεβασμός, χιούμορ...απ' ότι καταλαβαίνω υπάρχουν και με το παραπάνω, να ευχηθώ πολύ πολύ sex!
    ;-)

    Χρόνια σας πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τζίνα μου να είστε πάντα γεροί κι αγαπημένοι και να χαίρεστε τ' αστροπελέκια σας!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ευχομαι μέσα απο την καρδιά μου,
    να μην βαρεθήτε να αγαπιέστε ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να ΄στε πάντα καλά & πάντα μαζί! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. O "ανάπηρος" κι εγώ σας ευχαριστούμε θερμά για τις ευχές σας.
    Νά'στε όλοι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάω στοίχημα ότι μετά από αυτό το ποστ, δεν θα τον πειράζει πια που τον λες "ανάπηρο"! να ζήσετε Τζίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάντα καλά χρυσό μου, να θυμάσαι οτι το μεγαλύτερο δώρο του Θεού μετά την υγεία είναι ο καλός σύντροφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είδες ο "ανάπηρος"!!!
    Να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται γιατί σας αξίζει.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ Τζίνα μου
    Απίστευτα τρυφερό και τόσο ευαίσθητο...
    Πάντα έτσι η αγάπη να κυριαρχεί στη ζωή σου!!
    Φιλιά!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αγαπημένοι, ευτυχισμένοι και με υγεία πάντα εύχομαι, έστω και καθυστερημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το ... "μαζί" , είναι από τα πιο σπουδαία πράγματα που μπορούν να μας συμβούν στην σύντομη ζωή μας ...
    Πάντα "ΜΑΖΙ" , λοιπόν .
    "Μαζί" και ευτυχισμένοι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--