NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Λάκης ....

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

Λάκης ....

To μικρό αστροπελέκι τό'χει πιάσει ο οίστρος να μας δείξει πόσα έμαθε στο σχολείο για την αυριανή γιορτή.Το στόμα του λέει.. λέει.. λέει..Ανακατεύει τα ακούσματά του, τα γαρνίρει με μεγάλη δόση φαντασίας και τα σερβίρει με ακαταμάχητη παιδική αφέλεια.- και που λες μαμά ο Χίτλερ αυτοφτόνησε (έτσι όπως το γράφω το είπε) γιατί δεν μπόρεσε να κυριαρχήσει στην Ευρώπη.Και ο Μανώλης Γλέζος μαζί με τον Λάκη... τον Λάκη.... να δεις μωρέ πώς τον λέγανε... δεν τον θυμάμαι, μάλλον αυτός της τηλεορασης θα είναι.-ποιός; ο γλυκούλης;-ναι, αυτοί οι δυό που λες κατέβασαν απ'την ακρόπολη την γερμανική σημαία και ο Γλέζος ζει ακόμα.....


(τυχερός ο Σάντας που δεν ζει γιατί έτσι και τον άκουγε θα είχε αυτοκτονήσει)....



31 σχόλια :

  1. Τζινάκι (συνάδερφε) να μας ζήσουν!
    :)))

    (υπογράφει ο Μπενίτο Μανουσάκης :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kίρκη... θα τρίζουν τα κόκκαλα του Σάντα.. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mαριλένα τα διάβασα και τα δικά σας τα χαϊρια.... να τα χαιρόμαστε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παίρνεις μαθήματα ιστορίας ακούωωωωωωωω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βρε υπαρχουν μεγαλυτεροι που δεν ξερουν ουτε τοσα.......... μια χαρα ο μικρος :))


    καλησπερουδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το μικρό αστροπελέκι μια χαρά τα ρίχνει...

    Φιλάκια Τζένη,
    καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οοοοχι...Θα είχε "αυτοφτονήσει"! είναι το σωστό!
    :):):)

    Κι εμάς στο προνήπιο τους είπαν έτσι λίγα-πολύ λίγα πράγματα, ίσα-ίσα να κάνουν γιορτούλα..
    Κι εκεί που του ξανα-έλεγε η γιαγιά του για ένα πόλεμο που πολεμήσαμε, λέει ο μικρός :
    "Πολέμησα κι εγώ, γιαγιά;"
    (χαχαχα)
    -"Οχι, παιδάκι μου. Εισαι μικρός εσύ."
    -Πολέμησε ο μπαμπάς;;
    -Οχι παιδάκι μου. Ο πόλεμος έγινε τα πολύυυ παλιά χρόνια.
    -Ο παπούς; Πολέμησε ο παπούς;
    Πες ναι, να τελειώνουμε!!!!!
    :):):):) (απο μέσα μας, είχαμε πέσει όλοι κάτω απο τα γέλια!)

    την καλησπέρα μου Νιόβη και να τους χαίρεσαι όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tο σωστό Γαστεροπλήξ είναι πως παίρνω μαθήματα "αναγκαστικής" ιστορίας :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έλενα ούτε λόγος, αυτό όμως εμένα δεν με καθησυχάζει καθόλου! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σμαράγδα έχεις κι εσύ ν'ακούσεις στο μέλλον πολλά! όρεξη νά'χεις :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ξερω τι λες εσυ, εμενα μου εφτιαξε τη διαθεση.Να το χαιρεσαι το μικρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mη νομίζεις Δημιουργία... κι εμένα μου φτιάχνουν τη διάθεση με κάτι τέτοια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χα, χα, χα... αυτά είναι! Άντε ν' αρχίσει και ο δικός μου να μιλάει! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θ'αρχίσει κι αυτός ... πού θα πάει; και τότε να δεις γέλια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. aaa μια χαρα ο μικρουλης Ηξερε τον Γλεζο τουλαχιστον
    Εμεις φετος παρελασαμε κιολας
    Αργησα να περασω τρεχω γενικως αμα σε ειχα στον νου μου
    Φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μια χαρά είναι το παιδάκι και ζωή νά χει! Άλλη είναι για γέλια αν όχι για κλάμματα! Τον διορθώνει κιόλας ανεκδιήγητα! Αν δεν υπήρχε ο Κώστας Κουκίδης δε θα μιλούσατε τώρα για όλα αυτά! Αλλά τέτοια ψεύτικα ινδάαλματα προσφέρονται στα παιδιά και αντί να κλάψουμε για τους εαυτούς μας, γελάμε για τα παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρώτη σας παρέλαση Γιώτα;... φαντάζομαι την συγκίνησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμε ξαναδιάβασε το ποστ... μπορεί (ποιό ξέρει;) να διακρίνεις το χιουμοριστικό ύφος που το διακρίνει και... χαίρομαι που σε ξαναβλέπω, φαίνεται πως παρόλο που είμαι για κλάματα εσύ προτιμάς να σπαταλάς τον χρόνο σου για να με διαβάζεις :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φυσικά και θα σας ξαναδιαβάσω. Γιατί έχω κάτι προσωπικό μαζί σας, αγαπητή μου κυρία!; Προς Θεού! Πολύ καλά διακρίνω και το χιουμοριστικό ύφος, αλλά αυτό δε πρέπει να εμποδίζει τη διάκριση και κάποιων σοβαρών πραγμάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ.ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kαλό μήνα και σε σένα Σκρουτζάκο.. (περνάω πάντα κι απ'το δικό σου σπιτικό, μόνο που δεν σχολιάζω.. συγχώρα με) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κάτι τέτοια λέει και ο εγγονός μου και σκάω στα γέλια, αν ακούσεις τη κόρη μου έχει ιστορ'ίες να σου πει μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πρωτη μας πρωτη μας και ναι συγκινηθηκαμε πολυ! αν και η μικρη ειχε μια διαφωνια με το θεμα της φουστας Μα καλα βρε μαμα με φουστα πολεμουσανε γιατι πρεπει να βαλω φουστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Aχτίδα, είναι τόσο αυθόρμητα που σου φτιάχνουν τη διάθεση, έτσι δεν είναι; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δηλαδή η μικρή προτιμά τα παντελόνια Γιώτα;.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "Κυρία αύριο γιορτάζουμε το όι του 40"


    "Κυρια αυτος ο Μισκοτίνι που του είπαμε ΟΧΙ εφτιαξε τα μακαρονια μετά;

    ΚΑι τα δικα σου θεϊκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Άννα κανονικά εσύ πρεπει να εκδώσεις τα... άπαντά τους :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαχαχαχα!! Έχουν πλάκα τα αστροπελέκια... Εμένα ο δικός μου όταν ήταν μικρός έλεγε διάφορα..: "Ένα τόστ μπαμπόν- τυρί", "με πονάει το λεμόνι μου (ο λαιμός μου)", "το θερμουάρ"... Και εγώ δεν τον διόρθωνα καν γιατί τρελαινόμουν να τον ακούω...:-) Τι μου θύμισες τώρα...:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--