NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Πού Το Θυμήθηκες Τώρα;;;

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Πού Το Θυμήθηκες Τώρα;;;


Καιρό είχα να μπω στο μπλογκ μου.Τελευταία, δεν σας κρύβω, πως ... ψιλοβαριέμαι τα σουλάτσα στο ίντερνετ.Μπαίνω σπάνια.Πάντα περνάω - έστω και στα γρήγορα - από τα δικά σας μπλογκ, για να μάθω νέα σας, αλλά πέραν τούτου... ουδέν!Σήμερα τα ίδια!Μπήκα βαριεστημένα...Πέρασα απ'όλους σας.Σας διάβασα.Και στο τέλος είπα να ρίξω μια ματιά στα emails μου.

Εκεί, ανάμεσα στις δεκάδες που είχαν μαζευτεί
, υπήρχε μια ειδοποίηση για ένα καινούργιο σχόλιο στις πρώτες "άρες μάρες", εκείνες ντε, που φιλοξενούντο στον "ιχνηλάτη". Ξαφνιάστηκα.
Ποιός ξέπεσε καλέ σε κείνα τα μέρη;
Εκεί μόνο νυχτερίδες κι αράχνες κατοικούν πια! Μέχρι κι εγώ κοντεύω να ξεχάσω την ύπαρξή τους! Κι ήρθε σήμερα ένας ξένος, ένας περαστικός να μου το θυμήσει.

O oποίος περαστικός σχολίαζε σε ενεστώτα χρόνο!!

Και μου γεννήθηκε αυθόρμητα η απορία της ανόητης......

"Καλέ μου φίλε/η, το μάτι σου δεν έπεσε καθόλου στις ημερομηνίες;"







5 σχόλια :

  1. Μας έλειψες!
    Τι κάνει ο καλός σου?? Πως πάει με το πόδι του??
    Ελπίζω όλα καλά πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κάνουμε κάτι οσο μας ευχαριστεί.
    κανόνας!
    όταν σου ξανάρθει το κεφι, εδω ειμαστε.

    προς το παρον σας φιλώ
    και σας καληνυχτίζω :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να'ναι καλά ο ανθρωπος που χαρη σ'αυτον, εκανες εστω αυτο το ποστακι!!!
    Τι λεει το καινουριο σπίτι;;;
    Συνηθήσατε ή ακόμα;;
    Τα πάντα-όλα καλα΄;;
    Χερια, πόδια, κεφάλια;;
    Τα φιλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για μενα ειναι καλο που το βαριεσαι πια...ξερεις οι μικρες χαρες ειναι εκει εξω...


    να περνας καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακόμη μια απόδειξη ότι ο κόσμος παίρνει ληγμένα!Καλημέρες!!

    Υ.Γ. Τί κάνει με το πόδι του το χρυσό σου; Καιρό έχω να περάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--