NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: ..Απολαφάγα Όντα!

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

..Απολαφάγα Όντα!

- μαμά ξέρεις τί ον είναι ο άνθρωπος;

(κανονικά θα έπρεπε αφ'ενός λόγω εμπειρίας και αφ'ετέρου λόγω μακράς θητείας δίπλα στα αστροπελέκια , να ψυλλιαστώ το τί θα επακολουθούσε, αλλά καθώς η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία..)


- για πες..

- "α π ο λ α φ ά γ ο"

...........................................................

(εδώ τα μάτια έχουν γουρλώσει και κοιτώ μ'απελπισία τον άντρα μου , ο οποίος έχει αρχίσει να γελά)


 - τί είναι λέει;

- "α π ο λ α φ ά γ ο" καλέ, δεν καταλαβαίνεις;

 - η αλήθεια είναι πως σ'έχασα λίγο, μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις τί εννοεί ο ποιητής;
 (το βλέμμα γίνεται απαξιωτικό κι επικριτικό συνάμα καθώς απαντάει)

- δηλαδή ον που τρώει απ'όλα!

  (όσοι επιζήσατε απ'το εγκεφαλικό θα καταλάβατε, πως εννοούσε "παμφάγο").






14 σχόλια :

  1. Καλά τα λέει η μικρή...είμαστε απολωλότα πρόβατα που τα τρώνε όλα!

    Υ.Γ. Μήπως το μικρό είδε κατά λάθος Τζούλια; Λέμε τώρα! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπερδεύτηκε βρε το παιδί!Σημασία έχει ότι την ουσία την έμαθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προτιμώ αυτές τις λεξοπλασίες ...από κάτι άλλες....κι έχει απόλυτο δίκιο!
    Καλημέρα Τζίνα και φιλιά στα μικρά σου!
    ΥΓ. Η πρώην σιδεροκατασκευή νυν γύψος , πως τα πάει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάθημα στη Μελέτη ήταν αυτό φαντάζομαι...Γ τάξη πάει ο μικρός? Αυτα μαθαιναμε και εμεις και εκει που μου έλεγαν τροφικές πυραμίδες μου λέει ένα παιδι.

    Ο άνθρωπος τρωωει παστιτσιο. Αμα χαθει το παστιτσιο παει ο ανθρωπος.

    Γλύκας ο μικρός..Δεν μου το στέλνεις μια βόλτα στην τάξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ σωστος, τι παμφαγο τι απολαφαγο.Ετσι κι αλλιως το ιδιο πραγμα εννοουν και οι δυο λεξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ πετυχημένο!!
    Δίκιο εχει το παιδί,
    Απολαφάγο ειναι το σωστό.
    Μου θυμησε την μικρή μου, πουτης ειχα βαλει υποθετο για τους εμετούς,
    και οταν την ρωτησαν στο νοσοκομειο που την πηγα μετα, αν εχει παρει καποιο φαρμακο,
    απαντησε με στόμφο:
    Μου εβαλε η μαμα μου υποκώλιο!!
    Μα δεν ειναι γλύκα αυτες οι λεξοπλασίες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα κι εσύ τι γλώσσα είναι αυτή που μιλάς Παν-φάγο. ποιός θα καταλάβει!!!!
    δημοτικιά μαλλιαρή. Απολα-φάγο!
    τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχα!!!

    Μου θυμίζει τώρα τον τρίχρονο δικό μου που πετάει ατάκες για να μένω με το στόμα ανοιχτό!!!

    Πάντως έχει δίκιο το παιδί. Στην απλουστευμένη ελληνική γλώσσα, ο όρος "απολαφάγος" είναι... σωστός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μιά χαρά το βρίσκω το παιδί! Μην σε πιάνει εγκεφαλικό με το παραμικρό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--