NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Χάθηκε...

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Χάθηκε...

Χάθηκε...
Έτσι όπως ήρθε στην ζωή μας..
Απρόσμενα...
Ξαφνικά...
Κι έχω τύψεις..
Γιατί δεν κινητοποιήθηκα γρήγορα..
Γιατί η πρώτη μου σκέψη ήταν .. "θα γυρίσει".
Δεν γύρισε όμως..
Τί κι αν γέμισα με αφίσες που έχουν τη φωτογραφία του την πόλη..
Τί κι αν ψάχνουμε καθημερινά ώρες ατέλειωτες..
Ο Δίας άφαντος!
Κάθε μέρα που περνάει οι ελπίδες λιγοστεύουν...
Θυμάμαι που τον είδα σε αγγελία στο ίντερνετ και τον αγάπησα με την πρώτη ματιά.
Θυμάμαι που πήγαμε την ίδια μέρα κιόλας στην άλλη άκρη της πόλης να τον πάρουμε.
Θυμάμαι τότε που τον σώσαμε στο τσακ από φόλα ..τότε που τον γυρίσαμε - στην κυριολεξία - απ'τον θάνατο.
Και την προηγούμενη φορά που γύρισε σε κακό χάλι, που πάλευα μέρες να τον συννεφέρω με χάπια, φάρμακα και φροντίδα...
Και φανταζόμουν την ζωή μας με τον Δία στην οικογένειά μας.
Και τώρα πάει ...
Εγώ φταίω....εγώ ....
Αν έβγαινα αμέσως να ψάξω...
Αν κολλούσα τις φωτογραφίες του την άλλη κιόλας μέρα...
Αν .... αν.... αν....
Τα παιδιά κλαίνε με μαύρο δάκρυ....
Κι αν δεν σκεφτόμουν πως θα τα κάνω να απελπιστούν περισσότερο, θά'κλαιγα κι εγώ μπροστά τους...
Όμως κρατιέμαι...
Και κλαίω τα βράδυα που μένω άγρυπνη και προσεύχομαι να γυρίσει...
Κλαίω όταν δεν με βλέπουν...
Κλαίω...που δεν θα τον ξαναδώ......





6 σχόλια :

  1. Πως εισαι τοσο βεβαιη; Εγω πιστευω οτι θα ξαναγυρισει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολλές οι μέρες Αn-Lu... αν έχει φύγει μακριά δεν θα έχει σημάδια-μυρωδιές να τον οδηγήσουν πίσω.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άντε βρε, κι εγώ πιστεύω ότι θα κάνει το κέφι του και μετά θα γυρίσει, αγοράκι είναι θέλει τις τσάρκες του... ελπίζω τελικά όλα να πάνε καλά (δεν μπορώ καν να με φανταστώ σε παρόμοια φάση... λίγα λεπτά την κοπάνησε η δική μου και μου φάνηκαν αιώνες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πέρασα Τζίνα μου αυτό και στην δική μου περίπτωση ήμουνα υπεύθυνη. Ηταν 6 μηνών μόνο του στη βροχή Δεκέμβρη μήνα πρίν 2 χρόνια και μικρόσωμο. Την άλλη μέρα απ΄το φόβο μου ότι δεν θα τα βγάλω πέρα με 2 το γύρισα πίσω από κει που το βρήκα και την τρίτη μέρα έψαχνα σαν τρελλή να το ξαναβρώ γεμάτη τύψεις. Τελικά έβαλα κάτω απ'την φωτογραφία του ένα καλό ποσό και όλοι οι γύφτοι της περιοχής που το άφησα παράτησαν τις δουλειές τους και έψαχναν την Μπαμπυ μου. Την βρήκαν μέσα σε λίγες ώρες. Και από τότε την προσέχω σαν τα μάτια μου. Εύχομαι να τον βρείς γρήγορα. Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--