NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ο Άσωτος ... Σκύλος

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Ο Άσωτος ... Σκύλος

Όχι αγόρι μου.
Δεν κάνουν έτσι.
Δε λέω άντρας είσαι και σαν άντρας ήθελες κι εσύ να περπατήσεις.
Με γειά σου με χαρά σου.
Βγες, πήγαινε, περπάτα και θες μετά από δύο;
Θες τρεις;
Θες πέντε μέρες;
Γύρνα στο σπίτι σου.
Γιατί δεν σου φταίω τίποτα να μου φτάνει - 13 μέρες τώρα - η ψυχή στο στόμα.
Να κοιμάμαι τα βράδυ με το ένα μάτι και το ένα αυτί σε εγρήγορση.
Να γυρίζω ατέλειωτες ώρες ψάχνοντας.
(Και νά'χει πάει κι η βενζίνη στα ύψη!)
Νά'χω τ'αστροπελέκια να μουτσοκλαίνε όλη μέρα...
Και νά'χει κολλήσει η βελόνα στο "θέλω τον Δία", "θέλω τον Δία", "θέλω τον Δία"......
Θελιά και φούρκα!!
Λες κι εγώ έψαχνα για πλάκα!
Και σηκώνομαι σήμερα αξημέρωτα να πάω στη δουλειά.
Και βάζω μπροστά το αυτοκίνητο.
Και ξεπαρκάρω.
Και στρίβω για να πάρω την κατηφόρα.
Και πέφτουν οι προβολείς του αυτοκινήτου πάνω σου.
Ταλαίπωρος ανέβαινες την ανηφόρα...
Και παρατάω το αυτοκίνητο με τη μηχανή αναμμένη.
Και πετάγομαι έξω και σ'αγκαλιάζω.
Κι αρχίζω να φωνάζω μες την νύχτα.
"Αγόρι μου.... αγόρι μου.... αγόρι μου"...
Μια τρελή που αγκαλιάζει μες τη μαύρη νύχτα έναν κοπρίτη και τον αποκαλεί "αγόρι της"...
Για δέσιμο εντελώς η κυρία!
Αχ βρε μούργο τί μού'χεις κάνει!


17 σχόλια :

  1. Χθες που πηγα να σου στειλω σχολιο και να σου θυμισω πως και την αλλη φορα γυρισε....

    Μετα χτυπησε το τηλέφωνο και δεν εστειλα το σχολιο....

    Χαιρομαι πολυ που γυρισε, αληθεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To πιστεύω Άννα, σας ευχαριστώ πολύ όλους!!
    (Η διαφορά με την άλλη φορά ήταν πως τότε γύρισε στις 4 μέρες, τώρα είχαν περάσει πολλές... )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάλι την έκανε;;;

    Βρε, μήπως έχει κάνει κουτάβια πουθενά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάνω που ετοιμαζόμουν να σου γράψω στο άλλο κείμενο, ήρθε αυτό και καταχάρηκα.ΜΠΡΑΒΟ!! Ρε μπας κι έχει καμια σκυλίτσα γκόμενα και φεύγει να ζευγαρώσει; Θα το ανακαλύψουμε το "βρωμοθήλυκο"! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 13 μέρες την έκανε ο μούργος Βασίλη.. εσύ τί λες μετά από τόσες μέρες δεν θα γεμίσει όλη η Λούτσα με Διάκια;;; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κίρκη θα φάει μέσα στις επόμενες μέρες μια ... στείρωση που θα είναι όλη δικιά του.
    Να ησυχάσω εγώ, να ησυχάσει αυτός και να σταματήσει επιτέλους να σπέρνει... αδέσποτα, ο αλήτης!! :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμ είδες που στα' λεγα; σιγά μην έχανε τη συντροφιά σας, χαζός είναι, έκανε τις τρέλες του κι επέστρεψε στο σπίτι του, προσπάθησε να τον κακομάθεις όσο μπορείς τώρα, άσε τα μαλώματα, είναι πιο παιδιά κι από παιδιά τα ζώα, μας έχουν απόλυτη ανάγκη (κι εμείς αυτά δεν το συζητώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε μπας να τον στειρωσεις να κατσει στα αυγα του ο μουρνταρης; Και δε θα γεμιζει ο κοσμος φουκαριαρικα αδεσποτα, και συ θαχεις το κεφαλι σου πιο ησυχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. blueprints, για ποιά μαλώματα λες;.. εγώ με τον που τον είδα έλιωσα.. :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. princess, αυτό θα κάνω .. ήδη έχω τηλεφωνήσει κι έχω πάρει πληροφορίες. Θα τον πάω μάλλον την επόμενη ή μεθεπόμενη εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν το πιστεύω ότι γύρισε! Τέλεια! Είδες που στα ΄λεγαν τα κορίτσια στην προηγούμενη ανάρτηση; Εγώ η απαισιόδοξη , βέβαια, δε σχολίασα τίποτα, γιατί έλεγα "τόσες μέρες λείπει, σιγά μη γυρίσει" αλλά είναι η πρώτη φορά που χαίρομαι που βγαίνω ψεύτρα!
    Όσο για το άλλο θέμα που λένε τα παιδιά, το γοργόν και χάριν έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Nαι Δέσποινα, δεν το συζητώ καθόλου. Τον αφήνω να συνέλθει λίγες μέρες από την κραιπάλη και μετά ντουγρού για στείρωση, καλή σου μέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ χαιρομαι που γυρισε Πολυ χαιρομαι για τα υπολοιπα νεα που διαβασα στις αλλες αναρτησεις να σου ζησει Να ζησουν να ευτυχισουν
    Πολυ χαιρομαι που αξιωθηκα και περασα
    μετα απο καιρο Παντα σε θυμαμαι εστω κι αν δεν φαινομαι συχνα Φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εγώ σε διαβάζω πάντα, αλλά να πω την αμαρτία μου, βαριέμαι να κάνω είσοδο στον ιχνηλάτη για να αφήσω μήνυμα, με συγχωρείς έτσι δεν είναι;... φφφφφφφφφανταστική μου φιλενάδα;;; :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα φυσικα αλλωστε δεν μας κραταν τα σχολια Καποια πραγματα κρατανε και χωρις αυτα
    Φιλια πολλα και παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εσύ καλά μου'τάλεγες, αλλά εμένα με είχε πιάσει η μαυρίλα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--