NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Φεύγουμε.. (κάλλιο αργά παρά ποτέ)

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Φεύγουμε.. (κάλλιο αργά παρά ποτέ)

Όσο πλησίαζαν οι μέρες για την πολυπόθητη καλοκαιρινή μου άδεια (η οποία παρεμπιπτόντως ξεκίνησε σήμερα) η διάθεσή μου είχε αρχίσει να ανεβαίνει.
Το μικρό σπιτάκι στο Ναύπλιο ήταν άδειο και μας περίμενε.
H αγαπημένη μου ξαδέλφη μας το παραχωρούσε να μείνουμε όσο θέλαμε μιας και ήταν ξενοίκιαστο.
                                                                                   (το μικρό λατρεμένο σπιτάκι)
Ο Χρήστος κατάφερε να εξασφαλίσει άδεια τις ίδιες μέρες με μένα και όλα έβαιναν καλά.
Μέχρι προχθές...
Που έστειλα τον Παναγιώτη να δει αν υπήρχε κάτι στο γραμματοκιβώτιο.
Κι αφού το ξέρω  πως τα γραμματοκιβώτια δεν γεμίζουν πια με τίποτα καλό, τί την ήθελα την εξερεύνηση παραμονές αδείας;
Και γυρίζει ο Παναγιώτης και ακουμπά στο τραπέζι ένα πάκο λογαριασμούς.
Με κοιτά, τον κοιτώ και στρέφουμε κι οι δυο το βλέμμα στο τραπέζι.
Ο πάκος εκεί.
Όχι δεν ήταν οφθαλμαπάτη...

Παίρνω βαθειά ανάσα κι αρχίζω αργά και μεθοδικά να ανοίγω τους φακέλους.
Τον Παναγιώτη τον έστειλα να φέρει νερό, ήξερα πως θα το χρειαστώ.
Και να η ΔΕΗ (με το χαράτσι μέσα προσαυξημένη) και να η εφορία (της οποίας η πρώτη δόση πρέπει να εξοφληθεί 30 Αυγούστου) και να ο ΟΤΕ και να τα κινητά και να τα ακίνητα και να οι κάρτες και να η Άρτα και τα Γιάννενα μαζί!
Λιποθυμιά μου ήρθε.
Πίνω το νερό, τον στέλνω να φέρει άλλο ένα ποτήρι και "κόβω" με το μάτι τους λογαριασμούς.
Με ένα γρήγορο υπολογισμό πρέπει μέχρι το τέλος του μήνα να πληρωθούν  περίπου 1000 ευρώ και σχεδόν άλλα τόσα μέχρι τις 10 του επόμενου μήνα.
Μου έμεινε το χαμόγελο παγωμένο στα χείλη.
Πάει η καλή διάθεση, πάει  η χαρά κι άρχισαν οι υπολογισμοί και τα ξεφυσήματα της απελπισίας.
Την Παρασκευή (τελευταία μέρα στη δουλειά) κυκλοφορούσα με τα μούτρα να σέρνονται στα πατώματα.
Οι συνάδελφοι απορούσαν, τί έχεις; έγινε κάτι; βρε μπας και δεν θες να μας αποχωριστείς;...
Κρυάδες, απαντούσα αλλά τα μούτρα.. μούτρα.
Η πρώτη αντίδραση ήταν "δεν πάμε πουθενά", μετά όμως,  αφού είχαν μεσολαβήσει τα απαραίτητα τηλεφωνήματα προς τους ενήλικες γιους (διότι εγώ έτσι κάνω, οτιδήποτε χαρούμενο ή στενάχωρο μου συμβαίνει πρέπει απαραιτήτως να το μοιραστώ με τα μεγάλα αγόρια μου, τα αστροπελέκια προς το παρόν δεν παίζουν διότι πιο πολύ θα με συγχύσουν με τίποτα κουφό που θα μου πουν παρά που θα με παρηγορήσουν ...) το ξανασκέφτηκα λοιπόν.
Το σπίτι το έχουμε, σκέφτηκα, αν δεν τρώμε έξω και μαγειρεύω θα είναι το ίδιο όπως και να μέναμε εδώ, το μόνο πρόσθετο έξοδο θα είναι τα  έξοδα κίνησης πήγαινε-έλα.
Ε, τί στο καλό δεν αξίζουμε μετά από τόσο δύσκολο χειμώνα που είχε αρρώστειες, νοσοκομεία, αγωνίες, ξενύχτια, εγχειρήσεις ένα βρωμοέξοδο κίνησης πήγαινε-έλα;
Το αξίζουμε πάει και τέλειωσε.
Το αποφάσισα.
Όλα θα γίνουν.
Και οι υποχρεώσεις θα πληρωθούν κι εμείς θα πάμε διακοπές.
Γιατί τις έχουμε ανάγκη.
Και γιατί έχουμε άλλον ένα δύσκολο χειμώνα μπροστά μας.
Ετοιμαζόμαστε λοιπόν.
Την ερχόμενη Πέμπτη πρωί πρωί αναχωρούμε!
Ναύπλιο σου' ρχόμαστε!!

(Η μικρή αυλή και το μποστανάκι μπροστά απ' το σπίτι)

46 σχόλια :

  1. Και πολύ καλά θα κάνετε!!! Καλά να περάσετε και ασε τους λογαριασμούς να περιμένουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλοι μας έχουμε κουραστεί πολύ, αν δεν πάμε και κάπου δεν θα "τσουλήσει" ο χειμώνας...
    Φιλάκια :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζινα μου καλες διακοες! καλη ξεκουραση και να ερασετε ομορφα!!!! οι λογαριασμοι ανααντεχο κακο για ολους, ας εριμενουν ομως λιγο!

    φιλακια ολλα γλυκια μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζίνα μου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να περάστε υπέροχα!Καλές διακοπές και να έχεις το νου σου....Μπορεί και να σου στείλω μήνυμα...Ίσως ένα Σαββατοκύριακο ακόμα δεν θα ήταν κακό στο Ναυπλιάκι μου!
    Φιλιά καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έχω το notebook μαζί, αν κατεβείτε να συναντηθούμε οπωσδήποτε.
      Κι εγώ λατρεύω Ναύπλιο!
      Από μικρό παιδί πηγαίνω κι έχω τόσο όμορφες αναμνήσεις!!
      Φιλάκια :-))

      Διαγραφή
  5. Πόσο σε καταλαβαίνω, Τζίνα μου. Αισθάνομαι ότι αν δεν πάω έστω 2-3 μέρες κάπου, να φορτίσω λιγάκι τις μπαταρίες μου, δεν βγαίνει με τίποτε ο χειμώνας. Κι εσείς το έχετε τόσο μα τόσο ανάγκη! Να περάσετε υπέροχα. Φιλιά από την μακρινή Μελβούρνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι Αγριμιώ μου, έστω και για λίγες μέρες να αλλάξουμε λίγο παραστάσεις και να φορτίσουμε τις μπαταρίες μας.
      Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου :-))

      Διαγραφή
  6. Αχ αυτοί οι λογαριασμοί! Και εγώ την ίδια ψυχρολουσία πέρασα και τώρα έχω μείνει και χωρίς λεφτά χαχαχα!
    Καλά να περάσετε και να ξεκουραστείτε γιατί το αξίζετε! Και τους λογαριασμούς σκέψου τους όταν επιστρέψετε!
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν χρωστάω θα χάσω τον ύπνο μου και δεν θα περάσω καλά.
      Τί να γίνει έχω ένα κόλλημα με τα χρέη, προτιμώ να τα εξοφλώ κι ας μην έχω μετά δεκάρα.
      Όμως έτσι όπως τα σκέφτομαι θα τακτοποιηθούν όλα μια χαρά !!
      Φιλιά :-))

      Διαγραφή
  7. Eίμαι σίγουρη πως το Ναύπλιο θα σας υποδεχθεί όπως σας αξίζει, αφού είναι πανέμορφη πόλη και μπορείς από εκεί να πεταχτείς τριγύρω να δεις ένα σωρό πράγματα.
    Χαίρομαι που θα φύγετε. 'Οσο για τους λογαριασμούς... κάπως έτσι τα κουτσοβολεύουμε όλοι προς το παρόν... Το μέλλον αβέβαιο.
    Με το καλό να γυρίσετε.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ' ευχαριστώ για τα καλά λόγια και την ενθάρυνση..
    Φιλιά πολλά :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξέχασε προς το παρόν τα δυσάρεστα και κοίτα να περάσετε πολύ όμορφες διακοπές. Ξεκουράσου και χαλάρωσε. Εχεις καιρό να υπολογήσεις τις εφορίες και τα χαράτσια. Προς το παρόν σκέψου θετικά.
    καλά να περάσετε στο υπέροχο Ναύπλιο.
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι θα γίνει...
      Είπαμε.. τό'χουμε πολύ ανάγκη όλοι μας.
      Φιλιά Μαρία μου :-))

      Διαγραφή
  10. Κατέβασε διακόπτες ,χαλάρωσε κι απόλαυσε! Τώρα είναι η δική σου η σειρά!
    Καλά να περάσεις χαρά μου!
    Καλά μπανάκια και καλή ξεκούραση!
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνω κι εγώ μερικά μπανάκια που μέχρι τώρα ούτε τα πόδια μου δεν έχω βρέξει στην θάλασσα κι ας την έχω δίπλα μου :-)
      Φιλιά Αριστάκι μου :-))

      Διαγραφή
  11. Τζινάκι μου να πάτε οπωσδήποτε και να ξεκουραστείτε!
    Όλοι μας αξίζουμε έστω και λίγες μέρες διακοπή και απόσταση από όλα.
    Καλά να περάσετε και να γεμίσετε μπαταρίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου, να' σαι καλά!
      Θα σας έχω σίγουρα ανταπόκριση κι από κε :-))

      Διαγραφή
  12. τι εδώ, τι εκεί! με το σκεπτικό των εξόδων εννοώ και μόνο.
    τo "εκεί" το 'χετε όλοι ανάγκη, ειδικά μετά τα τρεξίματα που περάσατε..

    καλές διακοπές λοιπόν, προπάντων ξένοιαστες κι άσε τα προβλήματα στην άκρη, να περιμένουν.
    μήπως τελειώνουν ποτέ;
    είναι σαν τις δουλειές, που έλεγε η γιαγιά μου :D

    φιλιά πολλά
    και υπέροχες, μεγάλες βόλτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι.. συμφωνώ και με αυτό το σκεπτικό ξεκινάω ..
      Με σένα θα τα λέμε κι από κει.. δεν το συζητώ.
      Eπίσης Θα σου στέλνω με μειλ καθημερινά φωτογραφίες :-)))

      Διαγραφή
  13. Καλα θα κανετε και θα πατε,να γεμισετε τις μπαταριες και να φτιαξει η διαθεση!!Να περασετε πολυ ομορφα!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοπελιά, μην το ψάχνεις καθόλου! Οι λογαριασμοί δεν τελειώνουν ποτέ!!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!
    Σε φιλώ γλυκά και καλές ετοιμασίες! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχεις δίκιο.. οι λογαριασμοί δεν τελειώνουν, εμάς θα τελειώσουν κάποια στιγμή :-pp
    Kαλό ξημέρωμα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. και να πάτε και να περάσετε υπέροχα, οι λογαριασμοί μπορούν να περιμένουν, η ζωή μας δεν μας περιμένει κυλά και φεύγει γρήγορα, φιλιά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσες ευχές από όλους εσάς, δεν γίνεται να μην περάσουμε καλά :-)))
      Kαλημέρα !!

      Διαγραφή
  17. Δες το θετικά και καθόλου στενάχωρα.Έξοδα και χρήματα μας έχουν πλημμυρίσει με άγχος κι αυτό κάνει κακό στην υγεία μας.Κι άμα είσαι καλά μη φοβάσαι τίποτα.Τι έχεις να χάσεις!Λεφτά θα σου πάρουν... όχι το κεφάλι!Κι άμα έχεις τους τα δίνεις, αν δεν έχεις τι θα σου πάρουν;Η ξενοιασιά κι η χαλάρωση των διακοπών όμως είναι δυσεύρετες και με την πρώτη ευκαιρία να ξεφεύγουμε όσο μπορούμε.
    Καλά το σκέφτηκες πάντως και να περάσετε υπέροχα εκεί στο Ναύπλιο που τυχαίνει να μ΄ αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aυτή την ώρα το σχόλιό σου με βρίσκει μπροστά στον υπολογιστή να κάνω τις πρώτες πληρωμές....
    Τί να κάνουμε .. είπαμε έχω πρόβλημα.. προτιμώ να μη μου μείνει μια στην τσέπη αλλά να ξέρω πως δεν χρωστάω.
    Παρ' όλα αυτά με το γνωστό κουμάντο που κάνουμε εμείς οι γυναίκες θα τα βγάλουμε πέρα και ελπίζω πως θα περάσουμε καλά.
    Καλή σου μέρα Νίκο :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και πολύ καλά κάνατε! Και εμείς μια από τα ίδια. Ε και είπαμε, δεν πάει και το παλιάμπελο; Χρωστάμε που χρωστάμε, ας το ευχαριστηθούμε στην τελική... Μια ζωή την έχουμε...
    Καλά να περάσετε μέσα από την καρδιά μου.
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι στην ίδια μοίρα είμαστε πάνω κάτω...όπως λες ας το ευχαριστηθούμε τουλάχιστον!
      Φιλιά :-))

      Διαγραφή
  20. Χρειαζεσαι διακοπες κ οι λογαριασμοι δεν φευγουν! Μια χαρα τα σκεφτηκες Τζινακι. Το ιδιο θα εκανα στη θεση σου!!!
    Σου ευχομαι τις πιο ομορφες διακοπες να εχεις κ οταν γυρισεις να εχεις κερδισει τζοκερ/λαχειο/καζινο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα σου πω...για να κερδίσω το τζοκερ/λαχείο/καζίνο πρέπει και να παίζω ε;....
      χμμμμμμ...... χλωμό το κόβω....

      Διαγραφή
  21. Τσαντίζομαι τόσο πολύ με κάτι τέτοια!!! Ξέρεις τι μας έχουν κάνει γλυκιά μου; Μας έχουν κάνει να αισθανόμαστε τύψεις γιατί θα δώσουμε στον εαυτό μας την ευκαιρία που του αξίζει, να ξεκουραστεί.
    Μας έχουν φορτώσει με φόρους και χαράτσια τόσα ώστε να μην μπορούμε να τα πληρώσουμε για να πέσουμε σε κατάθλιψη. Ε λοιπόν όχι δεν θα τους κάνουμε την χάρη!!
    Να πας διακοπές και να μην νοιώθεις άσχημα. Όλα θα πληρωθούν και αν δεν πληρωθούν, δεν πειράζει. Δεν θα σταματήσουμε να ζούμε επειδή κάποια άρρωστα μυαλά το θέλουν !!! Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μπουμπουλίνα μου !!!
      χαχαχαχαχαχα.....
      Θα πάμε... και θα περάσουμε και καλά, γιατί οι ευχές σας θα λειτουργήσουν θετικά.
      Φιλιά πολλά :-))

      Διαγραφή
  22. Καλές διακοπές Τζίνα μου!
    Σίγουρα το αξίζετε και με το παραπάνω να ξεκουραστείτε! :)
    Όλοι στην ίδια κατάσταση είμαστε πάνω κάτω με τα έξοδα.. ;)
    Να περάσετε υπέροχα! Απόλαυσε θάλασσα και χαλάρωση! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ... επιτέλους και για μας μια ανάσα διακοπών!

      Διαγραφή
  23. Να περάσετε πανέμορφα, έτσι κι αλλιώς τα υπόλοιπα δεν αλλάζουν, αφού σπίτι υπάρχει σίγουρα είναι πιο εύκολο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν υπήρχε το σπίτι κι έπρεπε να νοικιάσουμε κάποιο δωμάτιο δεν θα πηγαιναμε... ευτυχώς για μας που ήταν ξενοίκιαστο !!!
      Φιλιά.. αύριο πρωί πρωί αναχωρούμε :-))

      Διαγραφή
  24. Τζίνα μου γλυκιά,
    εύχομαι να περάσετε καλά στο Ναύπλιο. Οι διακοπές αυτές προς το τέλος του καλοκαιριού έχουν άλλη χάρη. Όταν οι άλλοι επιστρέφουν, εσείς έχετε ακόμα την προσμονή του ταξιδιού. Κι εγώ τέτοιες διακοπές κάνω συνήθως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί σημασία έχει η εποχή;...
      Σημασία έχει το ταξίδι....
      Φιλιά Μερόπη μου :-)

      Διαγραφή
  25. Εμείς πήγαμε Ελλάδα στην Πάσχα γιατι οι νονοί των παιδιών μας είναι έλληνες και μας πλίρωσαν τα αεροπορικά εισιτήρια! Αλλά το καλοκαιρί, καινούργια φιλενάδα μου... σπίτι, σπιτάκι. Τι άλλο, αφου δεν μπορουμε ουτε να τρώμε καλά;

    Φιλιά απο Ισπανια

    Βερονικούλα

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλωσόρισες...
      Δεν έχει σημασία πού περνάς το καλοκαίρι, αρκεί να περνάς καλά !

      Διαγραφή
  26. αντε ξαδερφακια. καλως να ορισετε. ολα ειναι ετοιμα και καθαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--